Sivuja: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 2974458 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #6030 : 17.02.2012 21:20:45 »

Määrätietoisesti! Mä vien ja mies luulee vievänsä! 2funny

Milloin sinua on viimeksi isketty? (Mua vissiin kevättää...)
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #6031 : 17.02.2012 22:11:22 »

Ystävällinen, lempeä katse. Aito hymy. Kaljukin on kiva, tai vastapainoksi oikein tuuhea tukka. Ja se, että mies on ihan maksimissaan mun kokoinen. smitten

Kaunein rakkauslaulu mitä tiedät?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #6032 : 17.02.2012 23:40:01 »

OIkeesti, ei niin väliä sen biisin, mutta jos rakkaus laulaa sen sulle tunteella ja nuotinvierestä, niin avot  smitten No, kaikki, kuten naurava kulkuri, ei toimi Tongue

Millainen pitää olla kumppaniehdokkaan äänen?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #6033 : 17.02.2012 23:52:04 »

Voi Kuuhilda, naurava kulkuri-serenaadi tunteella 2funny Me kyllä kotona välillä huudellaan "Kalliit vaippapalat PIRSTALEINA!" jos vaikka putoo joku... tyyliin vaikka uunipelti lattialle kauheella ryminällä. Mutta ei se hirveen romanttista kyllä oo.

Ääni, hmm, no ei mikään hirveen matala bassoääni. Ja se on NIIN sexyä kun miehen ääni hiljenee ja särkyy kun se sanoo mulle jotain nättiä.

Mitä mieltä pinkistä kauluspaidasta miehellä?
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #6034 : 18.02.2012 00:44:43 »

Kyllähän ne jotkut ammatit määrittelevän henkilön arvomaailmaakin tai seuraa missä liikkuu, joten täten voi vaikuttaa. Minun kohdallani esim. poliisi, porvaripoliitikko, turkistarhaaja tai armeijan leivissä oleva henkilö tuskin kiinnostaisi.

Kysymys kiertoon, pää lyö minullakin tyhjää.. Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Indium
Vieras
« Vastaus #6035 : 18.02.2012 22:36:51 »

Että mulla on aikaa (ja tilaa) tehdä tosi paljon käsitöitä ja mahdollisesti muuta taidetta. Työpäiviä jotka loppuu viimeistään 4-5 välillä ja ei seuraa mua kotiin (saisi nyt ensin opinnotkin kasaan...). Kotia jonka ympärillä on mahdollisimman paljon puita ja, niin, toimiva joukkoliikenne. Kuinka mahdollinen tämmöinen yhdistelmä sitten lieneekään, se selvinnee aikanaan.

Yksi asia jonka tahtoisit itsessäsi muuttaa?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #6036 : 18.02.2012 23:22:17 »

Mun pitäis olla reippaampi ja tarmokkaampi, sellanen joka vaan tarttuu asioihin ja tekee ne, meni syteen taikka saveen. Mä oon niin toivottoman abstrakti.

Mitä sinulle tapahtunutta tai sanottua et anna anteeksi ?
tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #6037 : 18.02.2012 23:44:09 »

Kaiken annan lopulta, sitten kun aika on tuonut etäisyyttä niin paljon, että voin ymmärtää.
MIkä on ollut vaikein asia antaa anteeksi?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #6038 : 19.02.2012 00:32:14 »

Isälle se, että olen syntymälläni pilannut hänen elämänsä ja tuplapilauksena päälle se, että kehtasin syntyä vielä tyttönä. Minulla ei siis käytännössä ole koskaan ollut isää tai isäsuhdetta.

Asioiden syvempi, henkinen ymmärrys kuten karmankierto, vapaa tahto sekä "jokainen on vastuussa omista tunteistaan" on auttanut prosessissa! Ilman omaa kasvua en olisi osannut antaa anteeksi.

Pistän kysymyksen kiertoon, koska se on hyvin tärkeä kysymys!
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #6039 : 19.02.2012 11:54:59 »

Empatiaa, toiseen ihmiseen eläytymistä; toisiin ja myös toisenlaisiin kulttuureihin - nehän täällä tappelee koko ajan, arvot, uskonnot, heimot - tietenkin myös NWO-rahavalta haluaa tuhota ja kahmia itselleen lisää valtaa ja rahaa ja niistä nyt ei tiedä pystyyks ne lainkaan kasvamaan koska new world orderiin kuuluu käytännöllinen tunteilemattomuus ja esim uskonnollisuuden ja hengellisyyden halveksunta -

Mahatma Gandhi sano että jos haluat kasvaa ihmisenä niin adoptoi itsellesi vihollisesi poika.

Väri jota tarvitset talvipäivänä, vaatteissa, sisustuksessa, mielikuvituksessa ? En nyt tarkota mitään "piristävää" väriä välttämättä vaan siis ihan vaan talvipäivän väri, se juttu jonka takia voit rakastaa talvea ?
tallennettu

.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #6040 : 19.02.2012 14:30:08 »

No tällä hetkellä se tuntuu olevan harmaa/musta, ihan vain sen takia että en oikein osaa nauttia tästä talvesta muuten kuin iltaisin kun on hämärää.
Ennen en niinkään pitänyt kesästä, mutta talvi oli ihan kiva, nyt se näyttää kääntyvän toisinpäin. Cheesy

Mikä selvittämätön murha/onnettomuus/mysteeri/outo ilmiö sinua kiehtoo eniten? (esim. Bermudan kolmio)
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #6041 : 19.02.2012 20:59:52 »

Syyskuun 11. päivän World Trade Center-tornien räjäyttäminen jota väitettiin arabiterroristien tekoseks, seikka johon en usko, eli koskahan tätä huijausta aletaan selvitellä kunnolla, ehkä sadan vuoden kuluttua.

Sitte on tietysti Marilyn Monroen kuolema, jonka epäilen olleen CIA:n tai NSA:n tekosia - Mutta ois "kivaa" saada siitäkin lopullinen selvitys, no tuskin sitäkään tulee- Aiheesta ilmestyy just näinä päivinä Keya Morganin kirja "Murder on Fifth Helena Drive" - Sen mä aion kyllä lukea.


Minkä kirjan haluat lukea aina vaan uudestaan pelkästään sen kielellisen ilmasun takia, juonesta viis ?
tallennettu

.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #6042 : 20.02.2012 01:03:12 »

Öinen ääretön tähtitaivas. Voisin tuijottaa sitä elämäni tappin saakka. Ainoa asia, jota kaipaan maaseudulla asumisen ajoistani! Kun linnunrata näkyy virheettömänä ja jokaisen pikkiriikkisen tähdenkin voi laskea. Taivaassa ei ole yhtään tyhjää kohtaa.

Mielestäsi kaunein esine, jonka omistat? Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #6043 : 20.02.2012 10:24:18 »

Rukoilu on niin kristillinen sana, että vierastan sitä, mutta minä "pyydän"
Päivittäin pyydän yläkerrasta apua itselleni ja muille  smitten
Kiertoon Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #6044 : 20.02.2012 17:47:38 »

Päivittäin rukoilen, pyydän, kyselen, anon ja tiedustelen, sekä kiitän   Cheesy

Sama kiertoon  smitten


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: