Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksisuhteet/yhdenillanjutut  (Luettu 93847 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #90 : 19.01.2006 19:24:07 »

Tämäkin aihe on niiiiiiiiin tapauskohtaista
etten voi kehoittaa muutakuin keskittymään motivaatioon
ja siihen mitä hakee....
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Felisia
Vieras
« Vastaus #91 : 19.01.2006 19:25:46 »

Jokaisessa Kehon kirjoituksessa on viisautta.

Mutta eikö teillä kaikilla ole hieman väärä suhtautuminen seksiin?
Sillä perustein, että se on täysin luonnollinen asia.
Se on vain energiaa.

Ja teidän rajat (esim Lillin kannanotot) ja niiden rajojen rikkomiset (Tantra) ovat teidän oman mielenne luomuksia.

Ja ilmeisesti teillä kahdella on myös ikäeroa?
 Churchilliä lainaten
"Nuorena ihminen on liberaali vailla aivoja, Vanhana Konservatiivi vailla sydäntä."
Vapaa lainaus, tai kuviteltu...

 
Maailman ja kaikkeuden kauneuden tähden pyydän teitä meditoimaan Zen suhtautumista seksiin.
Se vain on.
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 19:28:32 kirjoittanut Felisia » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #92 : 19.01.2006 19:27:48 »

"Jos vastustelee polun kulkemista metsän läpi, koska ei tiedä mitä siellä on tai on kuullut peikoista, jotka voivat purra ja tehdä peikon toisestakin puremalla, ei koskaan pääse aukealle metsän toiselle puolelle."

Metsään ei tarvitse jäädä, kulkeakseen sen läpi!
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #93 : 19.01.2006 20:26:29 »

Heippa Sulle KaunisMies Wink

Lainaus
Tiesin jo 8 vuotiaana etten ole täältä pallolta kotoisin, tämä ei ole minun oikea koti, nämä eivät ole oikeita vanhempiani ja jossain tuolla kaukana tähdissä on oikea kotini. Myöhemmin minulle selvisi, että olen tullut kauan sitten tälle pallolle toisen tason planeetalta.
Kuinka osuvaa, itse olen aina tietänyt, että olen jostakin muualta, jo ihan pienestä lapsesta asti angel, että samoissa piireissä liikutaan :Smiley

Lainaus
Tein ratkaisuni ja ajattelin että uskallan laittaa itseni kyllä peliin, tehkööt muut mitä haluavat, eikä täällä suomessa siitä varmaan kukaan muukaan uskalla sillä tavalla puhua siitä ajattelin. Tein valinnan, jota en ole katunut. En katunut siksi, että elämäni olisi ollut seksihurjastelua, joka sanottakoon se tähän heti väärinkäsitysten välttämiseksi.
Rohkea valinta näin nurkkamaisessa suomenmaassa Cool

Lainaus
Valinnan jälkeen yllätyin kun monet henkiset ystäväni sanoivat minun nyt olevan oikealla alalla. Olin monasti suu auki, mutta tiesin itsekin olevani oikealla alalla ja pidin alasta.
He näkivät sinussa sen mikä oli aukeamisillaan, josta vain vaisto voi kertoa, mutta sitä ei heti itse tajunnantasolla tiedosta. Tämä on alasi, näkivät ystäväsi. Ja hyvä niin


Lainaus
Näin jälkeen päin moni uusi asia on auennut minulle, olen saanut seksuaalisuuden hallintaan enää ei himot ohjaa minua vaan itse ohjaan himojani. Tosin huomaan monen henkisen ystäväni jääneen tuossa asiassa vielä jälkeeni ja tiedättekö miksi niin on?

Valitsin erilaisen tien, voisiko sanoa rohkeamman, mutta antoisamman kuin moni heistä. Tein mitä halusin, toteutin fantasiani ja sain elää sillä seurauksella, että nyt alan olemaan vapaa. Samaa en voi sanoa monesta heistä, vaikka he ovat toki minua pidemmällä monessa muussa asiassa esim. selvännäössä, joka yhdellä ystävälläni on ollut jo vuosikausia.

Tämä on sinun sielusi sopimus, se että aukeat oikealla tavalla kosmiseen itsetuntemiseen, vaikkapa ihan tantran muodossa, mutta kuitenkin.


Lainaus
Mutta asenne seksiin on vielä kielteinen, vaimo elää puutteessa ja sen kun lihoo siitä syystä, ettei perheessä älytä käyttää seksuaalista energiaa karmisen energian nostoon auramunankuoresta ylös henkisen isän luo. Toiseksi kaikki puhdistukset tehdään vain ylhäältä alas päin ja näin omalla henkisellä työllä estetään tuon karmisen pölyn nostaminen. Siitä syystä keho lihoo, kun ei karmaa päästä nostamaan ylös. Kaverini vaimo syö suklaata mielihyvän puutteesta, mutta mies on niin henkinen ettei seksi tule kuuloonkaan, vaikka himot jylläävät molemmilla, yms.
Herää yksi kysymys tästä, kun kerran me olemme luodut sellaiseksi kuin olemme, seksuaalisuus mukaan lukien, miksi seksi ja rakastaminen, mielihyvä ja onni - autuus koetaan synniksi. Tai ettei se kuulu henkisten sielujen tarpeisiin?

Itse olen avautunut seksuaalisuudelle ihan eri tavalla kuin nuorempana smitten. Se on luonnollinen tarve siinä missä syöminen, juominen, wessassa käynti ym. Itse en voisi elää selibaatissa, en pakosta, enkä pakotta. Se on yksi osa minua ja hyväksyn sen, koska se kuuluu kaikille ihmisille.

Enkä ymmärrä pariskuntia, joista toinen haluaa seksiä usein toinen satunnaisesti. Miksi sitten sitoudutaan? Onko maallinen mahti (talous, raha) sitten niin suuri vaikuttavatekijä, että se sanelee sinulle, että olet turvassa taloudellisesti. Kuin että sinulla on kumppani, joka haluaa jakaa kanssasi rakkauden, mutta ei takaa, sitä että olet taloudellisesti turvassa

Sillä olen törmännyt pienellä aikaa ihmisiin, jotka haluavat seksiä, mutta toinen ei suostu siihen.
Eikö tässä voisi ajatella niin, että jos toinen on haluton kokemaan seksin iloja niin tämä haluton osapuoli hyväksyisi sen, että toinen saa sen minkä kokee tarvitsevansa.
Mitä tältä haluttomalta puuttuu, jos toinen rakastelee jotain muuta kuin halutonta? Ei mitään. Tältä haluttomalta ei puutu mitään. Hänellä on kuitenkin se turva tässä ihmisessä. Häneltä ei ole mitään pois.
Tästä syntyy mustasukkaisuusdraamoja, kun tämä haluton ei ymmärrä sitä, että hän ei voi omistaa partneriaan.
Suotavaa olisi, että haluton antaisi halukkaalle "synninpäästön" ja antaisi iloita seksiniloista sitten jonkun muun kanssa, jos itseltä haluaa sen kieltää

Lainaus
Niin kauan kuin meillä on himoja ja tekee mieli harrastaa seksiä jossain sen muodossa, niin oikea tie on miettiä mitä noista fantasioista voi tehdä. Tämä on tärkeää siksi, että erilaiset kokemukset nostavat erilaisia energioita ylös. Tätä ei valitettavasti moni henkisen tien kulkijakaan ymmärrä, joten varaudun taas kerran vastaanottamaan sen suuntaista postia.
Olen erittäin iloinen, että tämä asia on nostettu esiin ja ymmärretään jutun juoni, jos joku vetää tästä "herneen nenuunsa", siitä vaan - ihan rauhassa Cool
Ja näistä asioista kannattaa aina käydä keskustelua


Lainaus
Kosmisella Rakkaudella ja Pyyteettömyydellä, smitten smitten smitten

Kuten myös minä lähetän takaisin rakkauden signaalin Kiss Kiss Kiss
Rakkaudella
Tähtisilmä Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
jasnaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Nunnat ja minä, mustaa ja valkoista...


Profiili
« Vastaus #94 : 19.01.2006 21:25:27 »

:Smiley Lueskelin näitä kannanottoja ja ihmettelen hiukan, kuinka niin monet ihmiset ovat niin totaalisen jumissa seksuaalisuuteensa ja sen erilaisiin ilmentymiin, jottei juurikaan muuta hengen valoa näy, saati paloa. Kaikkeudessa on varmasti meitä (lue telluksen asukkeja) kehittyneempiä tasoja, niihin mekin pyrimme, käsittääkseni moni näin asian täälläkin ilmaisee.

Mutta, nyt tulee se suuri mutta, siis miten  idiot2 ihminen määrittelee olevaisen, joka on korkeammalla kuin oma tasonsa, ja kuinka me voimme käsitellä näiden valoisien energioiden ns. ajatuksia, saati mieltymyksiä kuin iltapäivälehtien lööppejä ilman sen suurempaa arvonantoa. Antakaamme toivoa itsellemme kehittyä suotuisaan suuntaan, sillä ihminen on ihminen, kunnes ei ole ihminen, loogista eikö totta  :Smiley.

Meidän maailmamme ajatusmallit eivät päde eivätkä toimi, eivät ole edes olemassa korkeimmilla tasoilla, meidän on siis ymmärrettävä puhuvamme ihmisen kielellä jota mieli, vaistot, aistit ja tottumukset säätelevät.

Ja, ihmettelen (olen hyvin ihmettelevä nainen kaiken kaikkiaan)))) hmm, tämän tantrasta puhuvan miehen sanojen muotoilua asiasta joka on hänelle arvokas ja kaunis. Ristiriitaisia viestejä häneltä (en lainaa sen tyyppistä sanankäyttöä, koska en käytä sellaista ilmaisua rakastelusta, mutta arvannette, mistä on kyse  Sad)

Mielestäni keskustelussa tulisi muistaa ihmisen hahmo, ihmisen mieli ja toiminta, vaikka kehittyessämme pääsisimmekin hyvin korkealle, emme silti irtoa täältä vasta kun sielumme kuittaa menolipun kaikkeuteen hakemaan uutta lippua uusiin olosuhteisiin. Joillekin se ei ole paluulippu tälle planeetalle vaan aivan muualle, ja silloin hän siinä olomuodossaan toteuttaa sitä olevaista, joka hänelle suodaan sillä kertaa.

Joten, ihmisen rakkaus on ihmisen rakkautta, toki laaja-alaista pitäen kehomme toiminnot sisällään, mutta tuskin kannattanee sotkea ihan kaikkea tähän seksihedelmäsalaattiin  Smiley.
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 22:26:09 kirjoittanut jasnaja » tallennettu

Valkoinen Spektrinen Maailmojen Sillanrakentaja

Leijona
Nouseva Vaaka
Pluto Leijonassa
Kuu Härässä
Venus Neitsyessä
Mars Jousimiehessä

Puuhevonen

~ Se
   suunnaton hiljaisuus on läsnä. ~
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #95 : 19.01.2006 23:58:17 »

Kasvakaamme siis aikuiseksi " ai kui seksi "  :Smiley

*huokaisee*
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #96 : 20.01.2006 00:41:48 »

Aplodit!

Hyrskävä keskustelu.  coolsmiley
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #97 : 20.01.2006 11:21:33 »


Lainaus
Ja, ihmettelen (olen hyvin ihmettelevä nainen kaiken kaikkiaan)))) hmm, tämän tantrasta puhuvan miehen sanojen muotoilua asiasta joka on hänelle arvokas ja kaunis. Ristiriitaisia viestejä häneltä (en lainaa sen tyyppistä sanankäyttöä, koska en käytä sellaista ilmaisua rakastelusta, mutta arvannette, mistä on kyse  Sad)[/color]

Kiitos asiallisesta palautteesta jasnaja. Varmaan tässä yhteydessä on paikallaan selventää viestiketjun kulkua ja muutamia asioita tantrasta.

Viestiketjun aiheessa yhdenillan suhteen on ollut hyvin vaikea pysyä, koska muita kysymyksiä on noussut esille keskustelun edetessä koko ajan.

Siksi olen tässä ketjussa käsitellyt jo olennaisen osan tantran mahdollisuuksista ihmisen elämässä. Suunnilleen koko ajan olen vastauksissani käsitellyt vain tantran osuutta yhtenä mahdollisuutena jäsen Kehon esittämään energialla saavutettuun tapaan nousta täältä pois ja saavuttaa se uusi maailma.

En ole markkinoinut tantraa yhden illan suhteisiin tai puhun yhdenillan suhteissa mahdollisuudesta valaistumiseen. Olen vastannut ketjuissa esiin tulleisiin kysymyksiin, kuten onko mahdollista yleensä suhteessa saavuttaa valaistuminen yhdessä leikkisästi sekstaillen? Silloin aihe on eri ja vastaukset sen mukaan.

Toki olen myös jollain tavalla puolustanut yksilön oikeutta ja vapautta tehdä omalla elämällään mitä tahtoo ja hankkia tarvittavat kokemukset. En ole myöskään koskaan tyytyväinen, jos markkinoidaan yhtä ainoaa menetelmää tuon vapautumisen mahdollisuudeksi.

Mielestäni Luojan luo on monta polkua ja yhtenä polkuna olen puhunut tantran mahdollisuudesta edetä Luojan luo tai tuonne uuteen maailmaan,  tai mitä nimeä siitä sitten mitkä koulukunnat käyttääkin.

Olen myös perehtynyt hyvin paljon kosmisiin asioihin ja ihmisen voimajärjestelmiin. On asioita, jotka vaikuttavat meihin, kuten karma, omat valinnat, yms. asiat. Tullakseen oman elämänsä mestariksi, on tunnettava tiettyjä asioita ja noista asioista olen myös puhunut, kun asiat ovat tulleet eteen tai jos keskusteluissa on kyseenalaistettu tantran mahdollisuudet henkisen kasvun välineenä.

Miksi olen seksuaalisuuden äänitorvena täällä? Siitä syystä kun satun tietämään että seksuaalisuus on helpoin tapa karman nostoon henkiselle tasolle. Homma voidaan tehdä tosin hyvin kontrolloiduilla askeettisilla henkisillä harjoituksilla, mutta lähes kukaan ei ole kiinnostunut sellaisesta tavasta, vaan lähes kaikki haluavat sen mukavamman tavan eli seksuaalisen kanssakäymisen.

Siksi monissa vastauksissa painotin jokaisen omaa valintaa ja valinnan vapautta. Tiedän myös että painostaessamme toisia johonkin tiettyyn ajatusmalliin, puutumme myös toisen ihmisen karmaan puuttumalla tämän vapaaseen tahtoon. Näin voimme jopa saada toisen karmaamme itsellemme. Tätäkään ei valitettavasti kaikki tunnu aina muistavan.

Ymmärrän kuitenkin puheeni ärsyttävän toisinaan muita väärinkäsityksistä ja suoruudestani johtuen, totuudenpuhujista kun tämä maailma ei ole koskaan pitänyt. Siksi ne älähtävät, joihin kalikat kalahtavat sanotaan. Itse en niitä kuitenkaan heitä, vaan jokainen poimii ne omien näkemyksiensä mukaisesti vastauksistani.

Siitä hyvänä esimerkkinä joidenkin kehittyneiden  smitten nuorten  smitten antama tuki tässä viestiketjussa. Mistä syystä he ovat tukeneet ja toiset moittineet? Paljastan salaisuuden, jos henkilö ymmärtää tai on pitkällä kehityksessä hän ei tuomitse, vaan antaa positiivista palautetta, milloin sitä voi vain antaa.

Moittijat taas ovat yleensä niitä, joihin se kalikka kalahtaa tai sitten negatiiviset voimat pääsevät heissä läpi. Negatiiviset voimathan etsivät reittejä toisista, jos eivät itse kohteeseen sillä kertaa pysty vaikuttamaan. Miksi he niin toimivat? Jotta totuutta ei tuotaisi tähän maailmaan. Tämä asia on varmaan lähes jokaisen foorumilla kirjoittajan huomaama, mutta muistutin siitä tässä yhteydessä.

Toki en näillä teksteillä viittaa kehenkään tässä foorumissa, koska olen positiivinen kosminen sielu joka haluaa tukea ja kannustaa muita eteenpäin. Kaikki ovat vastanneet hienosti ja keskustelun tarkoitus onkin antaa ihmisille erilaisia näkemyksiä ja ideoita elämään.

Hienoa että ketju on kasvanut näin isoksi ja mielenkiintoiseksi, mutta se tuo väistämättä mukanaan sen. että viestejä luetaan sieltä täältä irrallisina asioina ja usein tietysti liitettynä viestin aiheeseen ja pääkysymykseen.

Suurin osa erimielisyyksiä johtuu yleensä väärinymmärryksistä, tehdään liian nopeita ja hätäisiä päätöksiä ketjujen vastauksista. Rakkautta kaikille, aivan kaikille ketjuun kirjoittaneille  smitten  smitten  smitten
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 11:29:14 kirjoittanut Tantra » tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #98 : 20.01.2006 12:04:31 »


Mutta eikö teillä kaikilla ole hieman väärä suhtautuminen seksiin?
Sillä perustein, että se on täysin luonnollinen asia.
Se on vain energiaa.

Ja teidän rajat (esim Lillin kannanotot) ja niiden rajojen rikkomiset (Tantra) ovat teidän oman mielenne luomuksia.

Ja ilmeisesti teillä kahdella on myös ikäeroa?
 Churchilliä lainaten
"Nuorena ihminen on liberaali vailla aivoja, Vanhana Konservatiivi vailla sydäntä."
Vapaa lainaus, tai kuviteltu...

 
Maailman ja kaikkeuden kauneuden tähden pyydän teitä meditoimaan Zen suhtautumista seksiin.
Se vain on.

Jos iästäni olet kiinnostunut, se on 38 v. Nuorena olin todellakin seksuaalisen vapauden kannattaja ja kokeilin kaikenlaisia variaatioita paitsi uskollista ja rakkaudellista parisuhdetta. Lopputulos oli se, että poltin itseni loppuun. Nyt kokeilen tätä viimeksi mainittua vaihtoehtoa. Ehkä minusta on tullut konservatiivi, mutta sydän minulla kyllä on. Nuorena sitä ei ollut. Rajat ovat muodostuneet kokemuksen kautta ja ne olen katsonut tarpeelliseksi.

Minusta Suomi on seksin Villi Länsi, jossa kaikki ne, joilla on parisuhde -tai seksikarmaa, pääsevät irrottelemaan oikein kunnolla ja saavat rypeä tässä karmassa pohjamutia myöten. Tämän kaavan kautta minäkin olen kulkenut.  Jotkut muut aloittavat sillä uskollisella parisuhteella ja villiintyvät nelissäkymmenissä. Tuskin tässä on oikeaa tai väärää kaavaa, oikeaa tai väärää suhtautumistapaa, kaikki muokkaantuu karman ja kokemuksen kautta.

Kai huomasit maininnan, että en ole lopettanut seksin harjoittamista kokonaan? Parisuhteessani on seksiä, ja se on kaiken lisäksi hyvää.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #99 : 20.01.2006 12:13:29 »

Hieno vastaus Lilli  smitten smitten
tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #100 : 20.01.2006 12:42:07 »

Kiitos Tantra,

asiasta kolmanteen, juutuin vähän tuohon juurichakran tukkeutumaan. Ovatko asiakkaasi sellaisia pareja, joilla on yleisesti vaikeuksia nauttia seksistä? Tällöinän alachakroissa voi todellakin olla tukkeutumia.

Jos mukana on pareja, jotka ovat muuten vain leipääntyneitä parisuhteisiinsa, niin tukkeutumat ovat todennäköisesti aivan jossain muualla kuin alaosastossa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #101 : 20.01.2006 12:59:59 »

Mukavaa että keskustelu sai tarkennuksia, kiitos myös tantralle ja Lillille näkemyksistä  Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #102 : 20.01.2006 13:27:19 »

Pitkä, rehellinen kertomus omasta elämästäni;


Voisinpa ympäripyöreästi kirjoittaa tähän hieman omakohtaisia kokemuksia tältä alueelta.
Olen ollut lapsesta asti erittäin tietoinen seksuaalisuudesta ja seksuaalienergiasta. En tiedä onko sen tiedostaminen minulla ollut jotenkin erityisen suuri vai tavallinen. (kalat venuksessa) Itselleni se on kuitenkin ollut niin luonnollinen osa minua, etten sitä ole tiedostanut itselläni mitenkään 'poikkeavaksi'. Muistan kuitenkin, että jo 6-vuotiaana luin vanhempieni hyllystä löytämääni kirjaa "Rakasta hellästi". Smiley Varmaan moni muistaa kyseisen kirjan jostain sieltä 70-luvulta. Minulle sen kirjan tieto ja kuvat eivät olleet mitään 'hihiteltävää', vaan täyttä 'totta'. Tosin en tiedä miten sitä tietoa sitten osasasin siinä iässä käsitellä... idiot2
Voisin laittaa lukuisia esimerkkejä asiasta, mutta säästän lukijat siltä.  Wink

Vanhempani ja lähinnä ehkä äitini, oli erittäin 'seksuaali kielteinen' ihminen. Hänelle ei ollut olemassa kuin 'naisten hyväksi käyttöä' seksuaalisuudessa. Ja naiset taas, jotka olivat sinut seksuaalisuutensa kanssa ja ilmensivät sitä, olivat 'kevytkenkäisiä'(kauniimpaa sanaa käyttääkseni, mitä äitini käytti). Voisin jopa epäillä, että äitini suvussa on siiretty sukupolvelta toiselle jotain todella syvää seksuaalista 'traumaa'(insestiä esim. tms.). En tiedä. Hän ei näistä asioista kykene puhumaan. En muuten voi ymmärtää miksi kyseinen asia voi olla jotain niin likaista ja rumaa jollekulle.

Oikeastaan en kovin nuorena aloitellut mitään seurusteluja ja muutakaan seksuaalisuutenkaan liittyyvää, vaan ihan 'lain puitteissa'.  Smiley Kuitenkin kun jäin 'leskeksi' kovin nuorena (18v) alkoi sen jälkeen melkoinen itsensä hakeminen monella saralla ja ehkä siinä vaiheessa juuri elin muutaman vuoden täysillä irtosuhteissa ja kaikkea mahdollista kokien. Etsin vain katseellani 'illan komeimman ilmestyksen' ja silloin tietämättäni vielä miten sen tein, sain yleensä sen mitä halusinkin. Koskaan en kuitenkaan mitenkään fyysisesti ottanut yhteyttä miehiin itse. Aina he olivat se osapuoli, jotka ottivat sen kontaktin.
Ja voin sanoa, että olin melkoisen rikki lopulta. Sisältä aivan tyhjä.... yksinäinen...surullinen.. Ja ihmettelin, miksei kukaan näe MINUA itseä, vaan sen, mitä ulkoisesti olen ja välitän ulkoisesti.

Noh, ne ajat meni...olin pitkässä liitossa jne. Kodinperustamista ja muuta...ja sitten taas 'paukahti päälle' tämä sama... en myöskään kokenut tulleeni nähdyksi kokonaisena edes turvallisessa liitossa. (ehken siis itse itseäni nähnyt...tai sitten näin) taas 'veri veti' maille muilla...
Nyt kuitenkin sentään olin jo 'muka aikuinen', ja osaan olla asiallisesti.  Wink Huomasin myös sen, minkä toki nuorena jo olen huomannut, että tanssiminen on minulle keino jonka avulla voin osaltaan purkaa/ilmentää seksuaalienergiaa. Ja ehkä todellakin montaa muuta energiaa. Silloin kun tanssin, ei ole minua, on vain rytmi....ja liike...
(ei humppaa  Wink)

Ja tuolla jossain muussa ketjussa jo kirjoitinkin, mitä minulle tapahtui nyt vuoden vaihteessa. (olikohan vetovoima ihmisten välillä ketjussa?)Todellakin koin niin maita ja taivaita jytisyttävän kahden ihmisen seksuaalienergian yhdistymis pommin. (ei siihen riitä sanat, suonette anteeksi oudot sana valintani) Enkä edes sinä aikana kohdannut fyysisesti kyseistä henkilöä, eikä hän ole milllään muotoa ihminen, joka kiinnostaisi minua mitenkään.

Olenpa tässä nyt portilla...taas kerran..mihin menen..en tiedä... Parisuhde oli lopetettava, koska en tiedä minne menen...en halua ketään loukata etsiessäni itseäni...
Tanssinko vain hautaan asti...??
Mitä on moraali? Miksi minulla on tälläinen kuvio elämässäni? En kuitenkaan toisaalta ole 'rikki', vaan ihmeissäni ja ymmälläni...elämä on tutkimusmatka...siksi en tarraudu muiden oppeihin, sillä minä itse koitan löytää oman tapani, löytää jotain, jota minun löydettävä ehkä. Persoonatasolla tosin olen aika 'rikki'... sillä harva näkee persoonani 'taa' tässä prosessissani...Vain ulkoiset tekoni...Undecided

Sanotaanko, että (Kiitos Sepolle) näidenkin 'varjolla' olen hiukan saanut luvan olla oma itseni)

Venus yhtymä Kuu
Tunteiden peilatessa erehtymättömästi sisäistä arvomaailmaasi osaat pelata pelottavan hyvin rakkauden vaikeaa peliä. Osaat käyttäytyä uskomattoman kiehtovalla ja viehättävällä tavalla tilanteissa jotka koet itsellesi tärkeiksi ja arvokkaiksi. Silloin kun sinä ihastut johonkin niin onpa ihme ellei hän ennemmin tai myöhemmin lankea syliisi, sillä sinä jos kuka hallitset tällaiset tilanteet kuin taikuri korttinsa. Kumppaniehdokkaan olisi hyvä tietää ettei hän takuulla jää viimeiseksi mielenkiintosi kohteeksi, sillä muuten onnistut herättämään usein jopa sairaalloista mustasukkaisuutta taitavalla käytökselläsi. Et aina itsekään huomaa mitä olet tekemässä, sillä sinulle ei ole eroa sallitun ja kielletyn rakkauden välillä. Jos pidät jostakin ihmisestä niin peli on jo käynnissä ja siihen on sinun kanssasi tottuminen

Mars kolmio Venus
Tunteet ja seksuaalisuus vastaavat käytännön elämässä sisäisen arvomaailman ja konkreettisen toiminnan välistä suhdetta. Sinulla on luontainen kyky pystyä toimimaan siten, että voit nauttia sekä tekemisestä että tekemisen tuloksista. Tällainen valmius heijastuu tasapainoisena käyttäytymisenä ja itsevarmuutena, jotka ovat melkoinen vetonaula parisuhdemarkkinoilla. Sinulla ei ole tarvetta peitellä ihastumistasi asioihin ja ihmisiin. Kun sitten päätät ryhtyä sanoista tekoihin niin se tapahtuu täydellä sydämellä eikä kenenkään ole helppo kieltäytyä sinun esittämästäsi tarjouksesta. Seksuaalisuus on sinulle luonnollinen osa ihastumista ja viattomuudessaan se on niin kiehtovaa ettei kiinnostuksesi kohteella ole varaa jättää sitä kokematta.

Pluto oppositio Venus
Sinulle tunne- ja rakkauselämän kuviot eivät takuulla ole käyneet liian yksitoikkoisiksi, sillä sisäinen arvomaailmasi vaatii jatkuvaa uudistumista etenkin ihmissuhteiden alueella. Sisälläsi kiehuva seksuaalisuuden energia vaatii jatkuvaa purkautumista jännityksen ja uusien haasteiden muodossa, eikä sinulla ole mitään mahdollisuuksia elää kumppanisi odotusten mukaan ilman kasvavaa ahdistusta, joka lopulta johtaa kipeään eroon. Ihmissuhteet ovat lujilla kunnes pystyt huolehtimaan omista tarpeistasi äärimmäisen itsekkäästi. Näin on tapahtunut silloin kun et sanallakaan kysele kumppanisi tekemisiä etkä vaadi häntä elämään asettamasi aikataulun mukaan. Tässä on kuitenkin melkoinen urakka, sillä mustasukkaisuutesi lähentelee sairaalloisen rajaa niin kauan kun et ole tietoinen omasta seksuaalisuudestasi, jota kukaan ei pysty vahtimaan. Kun tulet tietoiseksi sisälläsi jylläävistä erotiikan voimista niin silloin ymmärrät kaikkien sääntöjen hyödyttömyyden parisuhteessa

Voipi olla, että tämän 'avoimen' tekstini jälkeen häviän lopulisesti foorumilta... Embarrassed Embarrassed Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 13:35:42 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #103 : 20.01.2006 13:38:59 »

Kiitos Tantra,

asiasta kolmanteen, juutuin vähän tuohon juurichakran tukkeutumaan. Ovatko asiakkaasi sellaisia pareja, joilla on yleisesti vaikeuksia nauttia seksistä? Tällöinän alachakroissa voi todellakin olla tukkeutumia.

Jos mukana on pareja, jotka ovat muuten vain leipääntyneitä parisuhteisiinsa, niin tukkeutumat ovat todennäköisesti aivan jossain muualla kuin alaosastossa.

Hei Lilli ja kiitos kysymyksistäsi. Lyhyesti voisin sanoa, että käy kaikenlaisia asiakkaita. On todellakin niitä, varsinkin naisissa, jotka eivät ole saaneet miehen kanssa orgasmia ja ikää voi olla jo yli 50. He haluavat löytää vihdoin oman seksuaalisuutensa ja vapautua omista lukoista ja estoistaan oikealla tavalla.

Sitten on niitä pareja, jotka haluavat jotain uutta piristystä parisuhteeseen oltuaan naimisissa yli 20 vuotta. He etsivät seksuaalista vapautumista ja haluavat tehdä sen yhdessä.

Oma lukunsa on sitten ne, joiden parisuhteesta seksi on kadonnut jostain syystä kokonaan. Parhaat tapaukset ovat tulleet puhumaan vasta kolmen vuoden seksittömyyden jälkeen. Ihmettelen miten kauan ne jotkut jaksavat odottaa.

Eroamassa olevat parit ovat yksi ryhmä. Heistä voisin sanoa, että eron kohdatessa se on yleensä miehille yllätys. Naiset ovat yleensä tehneet erotyötä ehkäpä jo vuosikausia siinä vaiheessa, kun ilmaisevat asian miehille, se tulee yleensä heille yllätyksenä.

Vanhin asiakkaamme on ollut yli 80-vuotias sotavetaraani, jonka vaimo lähetti meidän luo. Mies oli haavoittunut sodassa ja koki ajoittaisia erektio-ongelmia selän vioittumisen myötä. Käynnin jälkeen hän totesi saaneen toivon elämään ja kiitteli kovasti. Mikä oli todella ihanaa tässä asiassa oli se, että heillä oli toimivaa seksiä vielä tuossa iässä.

Sitten on paljon miehiä, jotka tulevat yksin, koska vaimojaan ei saa mukaan erilaisista syistä johtuen. Varmaan nyt ymmärrätte miksi puhun paljon lukkojen avaamisista, yms. asioista.

Paljon on niitä, joilla ei ole mitään ongelmia tai niistä ei puhuta, käydään vain hakemassa tantrista oppia, nautintoa, tai mitä sitten haetaankin.

Yksi asia heissä kaikissa on kuitenkin yhteistä, nimittäin he ovat tosi MUKAVIA, IHANIA ja RAKASTETTAVIA  smitten smitten smitten

Toki olisi ollut kiva puhua tantrisen rakastelun ja suhteen ihanuudesta, Jumalan ja Jumalattaren rooleista sekä kaikista muista tantrisen elämäntavan ihanuuksista, mutta nyt tällä kertaa näin.  smitten smitten

Mi-Olealle sanoisin että kiva ja antoisa kertomus, sekä hienoa että uskalsit avautua  smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 13:57:42 kirjoittanut Tantra » tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Mirjam
Vieras
« Vastaus #104 : 20.01.2006 14:04:46 »

Olisinpa voinut vielä lisätä, että sen olen nyt oppinut, että 'irtosuhteet' siten kokien, että seksuaalienergia ei ole tasapainossa vielä (kulje kaikkien chakrojen kautta?), se todella on ihmistä repivää ja rikkovaa touhua. Siellä ei ole sydän mukana, eikä ihminen tule kokonaisena koetuksi ja nähdyksi.
Minulle on selvinnyt, miten voimallinen tuo energia on ja miten sitä voi käyttää rakkaudettomasti ja manipuloiden, kun se ei ole tasa-painossa.
Itse käytin tiedostamattomasti siten sitä vuosia, sain sitä samaa takasin.

Ehkä siksi se on auennut minulle nykyään erillä tapaa kuin aiemmin, koska muutenkin nykyään aistin eritavalla enrgioita ja osaan tietoisesti ohjata niitä, kuin silloin joskus.
Nyt olen ymmärtänyt, miten paljon tiedostamattomana saa tuhoa aikaan...noh..."antakaa anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät"  Smiley
Oikeastaan kaikessa keskeneräisyydessäni elän todella mielenkiintoista aikaa...rankkaa, mutta niin raikasta ja uutta.
En tiedä mitä odottaa, enkä odota mitään!
 Smiley Smiley
Muiden ajatuksia? kokemuksia?  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: