Sivuja: [1] 2 3 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksisuhteet/yhdenillanjutut  (Luettu 91612 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« : 07.01.2006 21:31:29 »

Miten suhtaudutte sukupuoliseen kanssakäymiseen ilman sen kummempia sitoumuksia? "Laskeeko" se henkistä tasoa? Jos kyse ei ole pelkästä eläimellisestä himosta, vaan siitä että haluaa rakastaa ihan ketä vaan vapaasti..? Tietenkin voi olla ettei toisella osapuolella ole ihan yhtä "yleviä" motiiveja, mutta haittaako se?

Älkää nyt leimatko minua miksikään  Tongue  Shocked Wink angel

...Ajattelin vain että ovatkohan tämän paikan ihmiset enimmäkseen sitoutujia ja parisuhdeihmisiä....
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 07.01.2006 21:55:43 »

Hei c'moon typykät ja oriit, keskustelua tänne niinku olis jo! knuppel2
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #2 : 07.01.2006 22:24:05 »

Yhdenillan jutut voisi jakaa kolmeen ryhmään:
1) nuoruuden kokeilut
2) pitkien suhteiden jälkeiset pokaukset (vertaa paluu Saharasta ihmiste ilmoille)
3) 'kun siinä vain käy niin', eli omituiset sänkyyn päätymiset. Esim. eräs ystävättäräni sattui toisen hyvän naisystävänsä miehen viereen illanvieton jälkeen (ilman, että oli ihastunut tähän).

Jos tällaiset jutut eivät muodostu pakkomielteeksi, elämäähän ne vain ovat. Eikä yhdessä illassa yleensä niin paljoa tunteita leisku, että niistä merkittävää karmaa muodostuisi. Vuoden päästä ei muista yleensä nimiäkään.

Toinen juttu on sitten, että jotkut kohtaamiset ovat niin intohimoisia, että jo eka iltana päädytään sänkyyn - mutta suhteesta tuleekin pitkä, jopa elinikäinen. Poliittisesti korrektimpaahan olisi ajatella seksiä vasta aikaisintaan neljännellä deitillä.

Puhtaita seksisuhteita taitaa olla aika vähän. Kyllä kestosuhteissa on mukana muutakin, vaikkei sitten kaikkea, mitä osapuolet toivovat. Suhteen jatkaminen on kuitenkin eräänlainen sitoumus sekin.

Pelkästä lähimmäisenrakkaudesta tuskin kukaan jaksaa kauaa seksiä harrastaa. Ehkä kausiluonteisesti, mutta uutuden viehätys kadonnee siitäkin, että partneri koko ajan vaihtuu. Nekin kaksi miestuttavaani, jotka harrastavat yhdenyön juttuja, olisivat valmiita vaihtamaan ne johonkin pysyvämpään.
tallennettu
GODLIKE
Vieras
« Vastaus #3 : 07.01.2006 22:28:03 »

No, minä/Ron Jeremy /ja Nietzsche harrastetaan näitä juttuja.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #4 : 07.01.2006 22:49:56 »

Kaikella on aikansa ja paikkansa...  Smiley
Oikestaan sillä ei ole niinkään tekemistä mitä teet, vaan miten sen teet...
tai noh..ehkei nyt ihan noin suoraviivaista kuitenkaan..
Eipä sitä 'henkistä kasvua' voi suoraan määritellä ihmisen 'suhde-mudoista'.
Toiselle voi olla kasvua se, että toimii ilman sitoomuksia ja toiselle taas se, että opettelee sitoutumaan...
Jokaisella on omat traumansa...ja ne kivasti tukevat toinen toisiaan...  Wink
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #5 : 07.01.2006 23:17:00 »

Miten suhtaudutte sukupuoliseen kanssakäymiseen ilman sen kummempia sitoumuksia? "Laskeeko" se henkistä tasoa? Jos kyse ei ole pelkästä eläimellisestä himosta, vaan siitä että haluaa rakastaa ihan ketä vaan vapaasti..? Tietenkin voi olla ettei toisella osapuolella ole ihan yhtä "yleviä" motiiveja, mutta haittaako se?

Älkää nyt leimatko minua miksikään  Tongue  Shocked Wink angel

...Ajattelin vain että ovatkohan tämän paikan ihmiset enimmäkseen sitoutujia ja parisuhdeihmisiä....

Hyvä kysymys Valonkantaja Smiley

Riippuu niin paljon henkilön sielullisesta tasosta, ettei tuohon osaa vastata kovin yksiselitteisesti. Paljon on monessa.

Seksuaaliseen kanssakäymiseen ei tarvita sitoumuksia, se on myös tahdon asia.
Rakastaa saa ketä vaan, sehän on Olevaisenkin tarkoitus meille. Eriasia on sitten seksuaalinen kanssakäyminen. Sen saa määritellä kukin omalla tahollaan.
Himo himona, rakkaus rakkautena, nämä kaksi on hyvä eritellä mielessään ryhtyessään suhteisiin :Smiley
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
GODLIKE
Vieras
« Vastaus #6 : 07.01.2006 23:19:47 »

Taisin valehdella, mutta minusta noin sen pitää välillä ollakin. angel

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten
 smitten smitten smitten smitten smitten smitten
 smitten smitten smitten smitten smitten smitten
 smitten smitten smitten smitten smitten smitten
 smitten smitten smitten smitten smitten smitten

 kuunsolmu    leijona     aspect_ssx       aurinko
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #7 : 08.01.2006 00:17:57 »

Miten suhtaudutte sukupuoliseen kanssakäymiseen ilman sen kummempia sitoumuksia?

Parasta juuri niin! Cheesy
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #8 : 08.01.2006 00:25:23 »

Minä en saa ottaa osaa tähän keskusteluun.  Embarrassed
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #9 : 08.01.2006 00:32:19 »

Minä en saa ottaa osaa tähän keskusteluun.  Embarrassed

Liianko itsestäänselvää olis tulos? Grin Erkkikin tietää että teitin Kaksos-Vaaka-trini hallitsee kertakäytön jalon taidon... Cool
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 08.01.2006 00:35:39 »

Minä olen Stareyesin kanssa samoilla linjoilla tässä asiassa. Valitettavaa on, että nykymaailmassa lihallinen himo luokitellaan rakkaudeksi ja ollaan unohdettu mitä se oikea Rakkaus on, mitä on pyyteetön rakkaus.

Itse inhoan henkilökohtaisesti yhden illan juttujen käytäntöä. Minulla ei ole mitään henkilöitä vastaan, jotka niin tekevät, sillä olen varmasti itsekin jossain entisessä elämässäni heilastellut ties monenko ihmisen kanssa vällyjen välissä. Tulen vain hyvin surulliseksi kuunnellessani tarinoita iskuyrityksistä, siitä miten täytyisi saada joku kaato, johon tyydyttää himojaan...

Seksuaalisuus ja fyysinen kanssakäyminen toisen kanssa kuuluu terveeseen suhteeseen, lisäksi se on osa ihmisenä olemista, joten sitä ei pidä kieltää missään nimessä. Itse uskon siihen, että kaikenlainen itseään tai muita tuhoava tai alentava käytös alentaa myös meidän itsemme värähtelytasoa ja jää jäljeksi auraan (tästäkö johtuu masis aamuisin juttujen jälkeen?)

henkiset opettajat ja kanavoidut oppaat korostavat hyvin useasti oikeanlaista suhtautumista seksuaalisuuteen. Yhdenillan jutut ja vain OMIEN himojen tyydyttäminen satunnaisten kumppaneiden kanssa ei kuulu tähän ja olen samaa mieltä. Mieluummin pidän itseni puhtaana moisista toimista ja nautin tästäkin asiasta pysyvässä suhteessa Wink

Mutta tämähän on vain minun näkemykseni Wink
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #11 : 08.01.2006 00:38:31 »

No se riippuu ihmisestä  Smiley.Vähemmän tunteellisille ihmisille se luultavasti sopii, mutta esim minun kaltaisilleni todella syvästi tunteville ihmisille joille ei ole seksiä ilman todellisia tunteita se ei sovi.Itsehalveksunta sen jälkeen koska se tuntuisi lähinnä "likaiselta" olisi uskomaton  Smiley.Mutta jos sellainen tilanne tulisi, että jalat suoraan sanoen menisi alta ja ainoa asia mitä haluaisin olisi rakastelu ihmisen kanssa josta tietäisin että emme tapaa enää sen illan jälkeen niin nähtäväksi jää jos sellainen tilanne tulisi, että mitä tekisin  smitten Luultavasti en epäröisi, koska elämä on tarkoitettu elettäväksi  :smitten:Se on kuitenkin lisättävä, että jos on vakituinen parisuhde silloin yhden illan jutut eivät missään nimessä kuulu mukaan !
« Viimeksi muokattu: 09.01.2006 01:15:12 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #12 : 08.01.2006 00:42:01 »

Minäkään en pidä kliseisistä yhdenillanjutuista, ne on tylsiä kaikessa ennalta-arvattavuudessaan.
Kimppakiva on mahtavaa, mutta harvoin tarjolla olevaa herkkua. :Smiley
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #13 : 08.01.2006 00:51:50 »

Eiiei... en minä suinkaan kertakäytä.
Minä kierrätän. Cheesy
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #14 : 08.01.2006 01:24:54 »

Mä en oo oikein koskaan innostunut kimpasta... olen ilmeisesti liian yksinkertainen keskittyäkseni moneen asiaan yhtäaikaa...

Mun mielestä taas henkisyyttä palvelee se, että tekee juuri niin kuin itsestä parhaalta tuntuu, ketään riistämättä tai loukkaamatta.

Jostain syystä aktiivisen meditaatio/jooga yms. harrasteiden myötä suhteeni omaan seksualisuuteen on huomattavasti vapautunut... Suhtaudun seksiin luovasti, vapautuneesti ja rakastaen. Olenko siis kehittynyt "väärään" suuntaan?

Ihmiset suhtautuvat seksiin yleensä niin kuoleman vakavasti... jotenkin ihmetyttää.
Ja kyllä mä rakastan jokaista "kaatoakin", en mä muuten menisi sänkyyn(vessaan tai hissiin) niiden kanssa. Mä nyt vain satun rakastamaan niin monia ihmisiä..... smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: