Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksisuhteet/yhdenillanjutut  (Luettu 91609 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #15 : 08.01.2006 10:56:15 »

Tätä asiaa olen itse kelannut viimme aikoina enemmän kun paljon sillä.....Itse en kuulu joukkoon sänkyyn heti kun ois ns. tavetta tai tyrkyllä. :Smiley Tosin syy siihen ei ole kuitnkan syy leimaantumisesta tai mistään sen kaltaisesta.Mä en vaan voi.Ja kummiskin nyt viimme aikoina olen pohtinut sitä miten monet tai melkeen jokainen mun tuttava ystävä ynms.niin tekee,ja mä olen se outolitu onnellassa koska jo yleiseksi vitsiksi on tullut et hei ei toi "anna"  Embarrassed
Ajatuksiini on putkahtannut onko se sittenkin ainoa tapa nykyään löytää itselleen se kumppani ja kainalo.Jossain vaiheessa huomasin että tarvisin myös sitä aikuisen läsnäoloa,sitä kainoaloa ,hellyyttä ja kosketusta.ja halu helliä ja olla se ns.kainalo myös toiselle kasvaa näemmä kokoajan kun aika menee eteenpäin ja haavat alkaa arpeutua.
Olen oikeesti sitä mieltä että ihmisellä on tarvetta siihen sesiinkin ja enemmin vielä siihen lähelle toista ihmistä,ja koska niin paljon sattuu takaiskuja sitä monesti suojelee itseään ja punkkaa vaan silloin kun tarpeet suurenee,ja joillakin ne on suuremmat kuin toisella,sitä kautta on myös kehkeytynyt niitä suhteitakin.
Oisko sillä sitten eroa mistä ihmiset on ns.muuten kiinnosuneita eli sextaako he yhdenillan juttuja vai ei en siihen ihan kauheesti usko,vaikka toisaaltaan tää kinostus anta ehkä tota henken ravintoa sillai että se toinenkin puoli menee sitten vähemmällä   Cheesy
En tiedä mutta omalta kohdalta en vaan kykenen ja kai sitten etsin sitä rakkautta ja läheisyyttä ja turva jne.jnen.muussakin mielessä niin paljon että henk,koht.ei onistu ja vaikka jotkuu niin tekee en tuomitse sillä jos sitä kautta saa sen hyvän ja rauhallisen olon edes hetkellisesti niin mikäs siinä. Smiley Smiley
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 08.01.2006 11:37:45 »

Yritin eilen yhden illan juttua kaverin kanssa, mutta ei mitään kemioita. Tuli lähinnä ahdistava olo että pitääkö olla seksiä kun on puoli vuotta tekstailtu ja soiteltu. Ihan eri kemiat toisen kanssa. Sen kanssa toimii ja häntä haluan. On edelleen kaveri, jota voi siinä mielessä tapailla eikä vakavaa. Hän rikastuttaa kokemustani tavallaan. Eilen piti sanoa ei.

Eli ei näitä tarjokkaita nyt niin paljon ole jotka edes kolahtais, se se on.

Ei kaikkea aina tuu niin helpolla kun vois, vaikka itse olis kaunis.  Kiss Ehkä hyvä näin. Mietin juuri sitä että tarvinko edes seksiä ennen seuraavaa suhdetta vai meditoisko vaan ja työ ja muu. Ei mutta kyllä sitä yhtä poikaa vois tapailla. Se on kivaa hänellekin.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
GODLIKE
Vieras
« Vastaus #17 : 08.01.2006 13:58:41 »

JAA. Minä oon niin jumalainen olento, että en aio antaa kenellekään. Polvistukoon eteeni ja rukoilkoon-

Sitäpaitsi olen paras rakastelija,,, kyllä pehmoleluni tietävät. Kiss Olen hyvin, hyvin fyysinen olento.

Terv. Vegeta.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #18 : 08.01.2006 14:32:13 »

Jokainen taplaa tyylillään aikansa, itse olen nuoruudessa kokeillut yhdenillan juttuja ja joskus pitänyt ns. seksisuhdetta ilman tunnetta uglystupid2 ei ole mun juttuja ollenkaan mutta koettua ne niin tiesin mihin en kykene ja mihin kykenen smitten ikuna en ole koskenut toisen omaan ainakaan tietoisesti, että sen verti vanhoillinen olen ajatukseltani..seksi ilman rakkautta on puhdasta lihanhimoa ja tarpeiden tyydyttämistä ainakin minulle tuli henkisesti pahempi olo siitä sillon aikoinaan Cry mutta onneks olen viisaampi...millään muotoa en pettäs enkä rikkos kenenkään suhdetta, sen verti pitää kuitenkin kunnioittaa toisten elämää smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #19 : 08.01.2006 19:16:16 »

Kyse on kyllä hyvin paljon kemioista... Itse voisin kuvitella olevani "suhteessa" joka ei ole oikeaa seurustelua, muttei myöskään pelkkää seksiä. Silloin tällöin deittejä ja yökyläilyä, vaihteeksi yhdessä vaikka lenkille... Oltaisiin tavallaan "rakastavaisia ystäviä". Suhteeseen kuuluisi olennaisesti se ettei ole suunnitelmia yhteisestä tulevaisuudesta ja sutinaa saisi kummallakin olla muihinkin suuntiin, jos siltä tuntuu. :Smiley

No, oikeastaan minulla on nyt jotain sinne päin olevaa, ainakin kumpikin kuvittelimme. Vastustelimme ensin kauheasti sänkyyn menemistä, jotta ystävyys ei tärveltyisi. Kuitenkin välisemme sähkö otti vallan ja päädyimme yhdessä peittojen alle... Shocked Wink

Mutta...

Ei siitä tullutkaan mitään! Tajusimme että ei ystävän kanssa osaa harrastaa seksiä..! Mutta onneksi ystävyys pelaa ja yhdessä voi nauraa noloille tuhoontuomituille yrityksille. laugh Ihmetyttää vaan mitä tämä "sähköisyys" sitten on, kun ei se ollutkaan sitä seksivetoa...
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #20 : 08.01.2006 19:29:14 »

Enpä osannut suoraan linkittää, joten kopion tähän tuonne 'ihmisten välinen vetovoima'-ketjusta sinne kirjoittamani kokemukseni...
Sanotaanko, että menee liki tuota kuvaamaasi kokemusta, vaikkakin kaikki tapahtui todella lyhyessä ajassa, ja noina kuutena päivänä en edes tavannut kyseistä henkilöä fyysisesti, vaan sähköisin välinein. (tosin olimme fyysisesti tavanneet muutamia kertoja harrastusten parissa ja kirjoitelleet kuukauden verran harrastusten puiteissa)
Kokemukset oli jo energeettisesti niin suuria, että luulin hetken, että on tapahtunut jotain todella suurta 'kosmista',  Wink sillä ne voimat jotka siinä jylläsi, teki 'paperiksi' kaikki energeettiset tuntemus kokemukseni (olen siis jonnin verran muutenkin tekemisissä energioiden kanssa ja aistin niitä, kuten me kaikki tietysti, toiset vain voimakkaammin)

(hieman korulauseisesti kirjoitettu, mutta sisältö siis siinä on se juttu)  Cheesy Lukenutko olen aikanaan liikaa Bo Yin Ra:ta...  Wink

Vaikken aina kaikkea ymmärrä, niin nyt ymmärrän tämän.
Nyt on kuudes päivä siitä kun eteeni astui valtavan kirkas ja suuri peili.
Ja edessäni oli kaksi 'porttia'.
Toinen oli paljon vetovoimaisempi, se vei jalat alta ja pään pilviin ja oli kuin joku maapallon kokoinen mangneetti olisi vetänyt puoleensa. Toinen oli hämärä ja tuntematon.
Valitsin ensin sen vetovoimaisemman, meni kaksi päivää ja peruutin ja kolmantena astuin sitä 'hämrästä' portista sisään...
Se mitä näin ja koin, ei ollut egolle mitään 'ylentävää' ja olen nyt kelannut elämääni taaksepäin, käynyt kohta kohdalta läpi, pyytänyt anteeksi kaikilta, jotka olen kohdannut, pyytänyt anteeksi itseltäni, sillä en ole vain tiennyt, mitä on oikea Rakkaus suhteessa. Olen elänyt mielen ja halujen maailmassa.
En tiedä mihin tämä tie vie, mutta kyyneleet kastelevat ensi askelieni polkua...
Olen niin pahoillani kaikkien puolesta, että en ole osannut, en ole tiennyt....

Lisäisin vielä, että kyse ei todellakaan ole mielestäni siitä, että jossain toisessa ilmentymistavassa olisi jotain väärää tai että sen muotona tulisi muuttua, vaan siitä, ettei se ole ihmisen sisällä tasa-painossa. Periaatteessa 'kupla puhkeaa' ja näkee paremmin, ettei 'oudot tuntemukset' johtuneetkaan ulkoisista tekijöistä ja tekemisestä, vaan oman itsen tasa-painottomuudesta ja mielen ja emootoiden tasolla venymisestä menneeseen aikaan ja tapahtumiin ja paluusta kirkkaasti tähän hetkeen.
 Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.01.2006 19:53:27 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #21 : 08.01.2006 23:09:55 »

Piti vähän aikaa oikein miettiä asiaa,, Smiley
Jos kysymyksessä parisuhteessa elävät ihmiset,niin aina siinä jotain satuttaa.
Elikä itse pidän kyllä siitä kiinni,etten muualla hyppele.Sitä ei koskaan voi tietää,mitä elämä eteen tuo,mutta kyllä vanhan suhteen selvittäisin ennen mihinkään"hyppäämistä".Samaa odotan kumppaniltani.
Sinkut taas ihan toinen asia.Monet nyt etsivätkin kumppania,niin kai niitä yhden illan juttuja pakostakin tulee joskus.Ei sitten ollutkaan mun juttu tms.
En kyllä ketään tuomitse,enkä asiaa muitten kohdalla jää miettimään.
Jokainen tekee omat valintansa ja tuntee myös mikä omalle henkisyydelle hyväksi.
Kyllä se aika on tullut koettua,vaan ei kolahtanut minulle.
Tunne puoli,tuttuus ja turvallisuus,, Cheesy
tallennettu

LionQueen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #22 : 09.01.2006 00:13:46 »

Vapaat ihmiset saavat mielestäni harrastaa yhden illan suhteita, jos haluavat. Seksi ilman sitoutumista on mielestäni loistavaa silloin, kun ensin molemmat tietävät varmasti "säännöt", eli ollaan samalla aaltopituudella.

Olen itse hyvin herkkä ja helposti ihastuva ihminen, joka on joskus loukannut itsensä sortuessaan yhden illan juttuihin. Mutta on minulla niistä hyviäkin kokemuksia..!  smitten Eli keskustelimme etukäteen, ettei tässä sen kummemmasta ole kyse kuin seksistä, suukko ovella jäljestä päin ja hymyillään kun tavataan. Ei jäänyt paha mieli, kun ei odottanut mitään.

Mutta kukin tyylillään...!  2funny
tallennettu

Aurinko Leijona
Kuu Kauris
Nouseva Rapu
Tulilohikäärme
Valkoinen galaktinen koira
ianthe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


tiitiäinen


Profiili
« Vastaus #23 : 09.01.2006 11:24:02 »

Minua ei pätkääkään jää mietityttämään jos joku harrastaa yhdenillanjuttuja, vaikka itselläni ei moisesta kokemusta olekaan.
Muutama kaverini on villejä sinkkuja joten antaa heidän palaa täysillä, mitäpä se mulle kuuluu kunhan ovat onnellisia  Smiley
Itse en kuitenkaan ole koskaan osannut kuvitellakaan, että lähtisin jonkun miehen matkaan jonka olen juuri tavannut. Mutta itselläni tähän vaikuttanee moni henkilökohtainen asia, seksi on minulle niin paljon enemmän kuin himoa tai rakkautta. Silloin olen haavoittuvaisimmillani.
tallennettu

en vaan osaa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 09.01.2006 11:58:41 »

Harrastin jonkun verran nuoruudessa, eivätkä kokemukset ainakaan henkisesti kehittäviä olleet.

Itsetyydytystä ja oman egon pönkitystä toista ihmistä hyväksi käyttäen. Naisena myös se tyydytyspuoli jäi useimmiten minimaaliseksi - kännistä sähläystä siis enimmäkseen koko touhu. Ei siis minun juttuni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #25 : 09.01.2006 16:05:26 »

Yhdenillanjutut ja seksiseikkailut (vaikka olenkin joskus polttanut näppini   Cry)...
ovat hauskoja ja piristäviä juttuja. Jos on sinkku. Kaikkea täytyy kokeilla!  Cheesy

On sitten jotakin jota muistella aviovuoteessa tai mummona kiikkustuolissa  Wink
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #26 : 10.01.2006 11:43:28 »

Lainaus
Mutta itselläni tähän vaikuttanee moni henkilökohtainen asia, seksi on minulle niin paljon enemmän kuin himoa tai rakkautta. Silloin olen haavoittuvaisimmillani

Aivan sama juttu täälläkin. Olen hyvin haavoittuvainen seksin suhteen ja oikeastaan fyysiset seikatkin ovat estäneet suoran yhdynnänharjoittamisen aina tähän 22. ikävuoteen asti. Vaadin todella paljon luottamusta ja fiksuutta mieheltä, ennen kuin päästän hänet seksuaalisesti lähelleni. Minun pitää saada seurustella ihan seksittä vähintään kuukauden, jotta ehdin ystävystyä ja tutustua kunnolla toiseen osapuoleen ja päin vastoin. Mies saa olla kaikinpuolin erittäin erikoinen, ennen kuin kiinnostukseni herää edes hiukan, saati että taluttaisin miehen makuuhuoneeseen. :Smiley (Noh, Oinaillehan kuulemma kelpaa vain miesjoukon valioyksilö  Grin) Tällä hetkellä olen taluttanut sinne vain yhden miehen joka seisoo edelleenkin vierelläni. Kunhan kiinnostus herää ja homma alkaa luistaa, niin minusta saa mitä parhaimman toverin myös makuuhuoneeseen. Seksin pitää ehdottomasti olla hauskaa  Wink

Mutta näinhän tämä maailma on aina mennyt - seksillä eteenpäin! Vielä jotakin satoja vuosia sitten eteenkin ylhäisiä naisia pidettiin sangen outoina ja epäsovinnaisina ja tyhminä, jos heillä ei ollut rakastajaa - aviomiehen lisäksi. Puhumattakaan miehistä ja heidän naisistaan!

Meillä on vielä hyvin, hyvin pitkä matka ylemmille tasoille seksuaalisesti. Joillakin planeetoilla ollaan ymmärretty seksin todellinen, universaali luonne. Siellä ei ole pareja, vaan kaikki voivat vapaasti ilmaista seksuaalisuuttaan toistensa kanssa. Lapset ovat kaikkien yhteisiä, eikä kellään ole mustasukkaisuuden tai itsetunnon kanssa ongelmia.

Sitten kun maaplaneetta yltää tuolle tasolle, hyväksyn yhdenillan jutut täysin. Seksi on henkisesti hyvin tärkeä asia ja se mm. puhdistaa pahoista energioista itkun tai rankan urheilun tavoin. Samalla se myös vetää puoleensa energioita. Himo vetää puoleensa lisää himoa ja muuta negaatiota ja rakkaudella harjoitettu seksi vetää puoleensa lisää rakkautta jne.

Näin minä olen ymmärtänyt.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #27 : 10.01.2006 12:38:51 »

Lainaus
Meillä on vielä hyvin, hyvin pitkä matka ylemmille tasoille seksuaalisesti. Joillakin planeetoilla ollaan ymmärretty seksin todellinen, universaali luonne. Siellä ei ole pareja, vaan kaikki voivat vapaasti ilmaista seksuaalisuuttaan toistensa kanssa. Lapset ovat kaikkien yhteisiä, eikä kellään ole mustasukkaisuuden tai itsetunnon kanssa ongelmia.

Sitten kun maaplaneetta yltää tuolle tasolle, hyväksyn yhdenillan jutut täysin. Seksi on henkisesti hyvin tärkeä asia ja se mm. puhdistaa pahoista energioista itkun tai rankan urheilun tavoin. Samalla se myös vetää puoleensa energioita. Himo vetää puoleensa lisää himoa ja muuta negaatiota ja rakkaudella harjoitettu seksi vetää puoleensa lisää rakkautta jne.

Näin minä olen ymmärtänyt.

Olen ihan samalla aaltopituudella kanssasi AthaMaarit! Minusta tuntuu juuri siltä, etten enää tarvitse ketään omakseni, voisin olla kenen kanssa tahansa. Mutta se ei lähde himosta ja tyydytyksentarpeesta vaan siitä, että mielestäni seksi on loppujen lopuksi kanssakäymistä toisen ihmisen kanssa siinä missä puhuminenkin! Ei sen ihmeempää! Haluan päästä lähelle ihmisiä ja jakaa heidän kanssaan jotain kaunista. Onnistunut rakastelu vaatii aina henkisen yhteyden!

En tykkää siitä että seksi on joillekin vielä niin epäluonnollinen, vaikea, syntinen, kiusallinen, kielletty asia. En kyllä yhtään ihmettele tässä maailmassa, jos pikkutytöt saavat sellaisen käsityksen että vain hyvännäköiset ihmiset voivat harrastaa seksiä... Ihmetyttää miksi kaunis ja luonnollinen asia on raiskattu näyttämään likaiselta ja pinnalliselta toiminnalta!
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #28 : 10.01.2006 23:37:11 »

Elämä on
Elämä ei ole.
Kaikki menee niinkuin menee ja jos ei ota kiinni
hetkeen niin se on jo ohi.

Minulle se on ainakin pyhä asia jos vietän laatuaikaa
rakastamani henkilön kanssa, eikä mitään seksiä.
Enpä varmaan pystyisi sellaisen kanssa olemaan ketä en rakastaisi.
Jousimiesmäisesti olen kylläkin aika yksinäinen susi,
susi jo syntyessään kuten voisi sanoa.

Kai ne pelot ja leimaaminen lähtee jostain sisäisistä tunne-ongelmista
tai itsetunnon puutteesta.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2006 23:48:05 kirjoittanut Puma » tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 11.01.2006 12:22:27 »

Nam nam ekaa kertaa elämässäni ja tässä elämäntilanteessa just tällainen toimii, se on mielenkiintoista. Hän saa sitäpaitsi vallata ajatustilaakin ihmissuhdetasolla, ettei ole vaan duuni ja raha ja henkisyys. Ajatus on energiaa ja luo tilanteita. Kerroin hänelle fantasiani eilen ja heti oli mukana ihan niin että.. (mitä miehille nyt tapahtuu kun..)  angel

"Kyse on kyllä hyvin paljon kemioista... Itse voisin kuvitella olevani "suhteessa" joka ei ole oikeaa seurustelua, muttei myöskään pelkkää seksiä. Silloin tällöin deittejä ja yökyläilyä, vaihteeksi yhdessä vaikka lenkille... Oltaisiin tavallaan "rakastavaisia ystäviä". Suhteeseen kuuluisi olennaisesti se ettei ole suunnitelmia yhteisestä tulevaisuudesta ja sutinaa saisi kummallakin olla muihinkin suuntiin, jos siltä tuntuu. "
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: