Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Loukkaanutko vesimiehen suorista sanoista?  (Luettu 66904 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Tanita79
Vieras
« Vastaus #105 : 09.09.2009 10:44:15 »

ihmettelen koko topiccia, koska vesimiehet on niin neutraaleja itselle, ei hyviäkään ystäviä, eikä mitenkään erityisen suorasanaisia. mistä piti loukkaantua?? juttu on yleensä luistanut paitsi jos mennään uskonnolliselle puolelle, mutta siinähän kaikki on herkkiä.

Luulen että loukkaantuminen tulee siitä, kun Vesimies ei ajattele tunteella selvittäessään jotain asiaa tai riitaa vaan kertoo oman näkökantansa kaunistelematta. Ja kun taas tietyt kanssaihmiset ajattelevat asian tunteiden kera niin se on liikaa.

Itse tajuan monesti vasta myöhemmin loukanneeni jotain ihmistä , ja tajuan jälkeenpäin että voihan, "se ehkä ymmärsi sen näin kun mä taas ajattelin sen ihan vaan yksinkertaisesti näin, faktat faktoina (tuntui miltä tuntui)"..
« Viimeksi muokattu: 09.09.2009 10:47:05 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #106 : 09.09.2009 23:11:18 »

Minulle on muodostunut sellainen kuva, että  vesimies on kykenevä
normista poikkeavaan suhteeseen hyvin usein
ja itse  kuu vesimies:nä en ole tästä poikkeus.

Lähes jokainen tuntemani vesimies elää jollain tavoin
erityisjärjestelyissä suhteessaan esim.
että on avioliitossa ja elää eri osotteissa ja/tai omaa toisenkin rakkaan
läpi koko elämän.
Tunnen kolme tälläistä  aurinko vesimies-miestä.

 vesimies:lle ei myöskään puolison taustat ole mikään este.
Tunnen neljä  aurinko vesimies:tä, joilla on ex-prostitoitu vaimona
ja tavannut vaimonsa niin, että on ollut asiakkaana
ja sitten niin monia  vesimies:iä, joilla on puolison lapset kuin ominaan
tai sitten muutoin adoptoituja.

 vesimies:t antaa anteeksi hyvin paljon ja heille ei ole
suhteen loppu, jos puoliso/kumppani pettää, vaikka tosin ne
ei siitä pahemmin pidä.

 vesimies saattaa pyrkiä ottamaan auttamisellaan kontrollin toisesta,
vaikka se muuten on niin vapautta rakastava..
-siis omaa vapauttansa rakastava. :Smiley

Tosin nyt puhuu kokemuksestaan 
aurinko kaksoset  askendentti skorpioni ja niin.. kuu vesimies   :Smiley Tongue

tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #107 : 09.09.2009 23:26:31 »


vesimies:t antaa anteeksi hyvin paljon ja heille ei ole
suhteen loppu, jos puoliso/kumppani pettää, vaikka tosin ne
ei siitä pahemmin pidä.


Paitsi minä, en anna petosta anteeksi ja jos annankin niin suhde jatkuu ainakin mun osalta jäätävänä siihen asti kun kyllästyn ja otan ritolat Grin

 aurinko vesimies faijani on kyllä samanlainen ja eräs  aurinko vesimies ystäväni...

Ja niinhan se on taas, siihenkin vaikuttaa moni laatu kartalla.

Luulen että monet  vesimies pitoiset pistää omat lystit pystyyn siinä vaiheessa, niinku mäkin tein nuorempana..(eikä siihen tarvittu edes konkreettista pettämistä, vaan "pientä petosta" kuten flirttiä tai ärsyttämistä/loukkaamista tarkoitusperäisesti)
« Viimeksi muokattu: 10.09.2009 09:21:56 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #108 : 09.09.2009 23:28:08 »

ja kylhän tuo   askendentti kuuleijona vaikuttaa mutta silti..
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #109 : 10.09.2009 17:21:24 »

Minähän en oinaana pidä siitä että joku alkaa laukomaan mulle suoria sanoja. Ai että, oispa jännä ottaa yhteen Vesimiehen kanssa Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tanita79
Vieras
« Vastaus #110 : 10.09.2009 19:22:11 »

 Grin Grin 2funny Noh noh..

Eikös ne oinaatkin lauo aika suoraan Cheesy Grin
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #111 : 11.09.2009 08:03:53 »

Grin Grin 2funny Noh noh..

Eikös ne oinaatkin lauo aika suoraan Cheesy Grin

Siinähän se juju just onkin. Laukoo, laukoo, mutta en tykkään toisten laukomisista Wink En loukkaannu, mutta se aiheuttaa aikoisia laukomisia takaisin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #112 : 11.09.2009 09:03:59 »

Eikös ne oinaatkin lauo aika suoraan Cheesy Grin

Ja noususkorpparit  2funny

annaelen


*köh,köh* Täällä olisi yksi  aurinko vesimiesaskendentti skorpionikuu oinasmerkurius vesimies Embarrassed Grin
Taidan kyllä joskus töksäytellä aika pahastikin,jos ihmisten ilmeisiin on uskomista  Embarrassed Tongue
En itse näe/koe sanojani loukkaavana,rehellinen yritän olla,koska se on sellainen piirre, jota arvostan muissakin Smiley
Jonkin verran selkärankaa pitää olla.Cool
Tosin  venus kalat :na otan joskus itsekin nokkiini muiden puheista,mutta ei se maailmaani kaada angel
tallennettu

Trooppinen aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti skorpioni
Sideerinen aurinko vesimies, kuu kalat, askendentti vaaka

Kiinalainen Metallivuohi,puupuhvelin egolla
Sininen Solaarinen Yö
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #113 : 11.09.2009 09:24:44 »

Vesimiehenä olen pyrkinyt eroon suoraan sanomisista, siitä kun ei aina hyvää seuraa.....mutta jos on tuttu kaveri, niin sitten saatan sanoakin, jos jotakin sanomista on. Yks Kauris-tuttavani ottaa vastaan suorat sanat, mutta ei tee mitään asioilleen, valittaa vaan aina samoista jutuista uudelleen - noin puolen vuoden välein. Pyrin välttelemään tapaamisia....
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #114 : 11.09.2009 09:28:19 »

Se mihin minä vesimiesten (-naisten!) kommenteissa reagoin on useimmiten niiden typeryys, siis ne eivät osu maaliinsa vaan kertovat enemmän oman egonsa ympärillä pyörivästä veskarista itsestään - ja hänen omista heikkouksistaan. Kyllähän se hämmentää, kun joutuu ottamaan vastaan ilkkumista asioista, jotka kuvaavat ilkkujaa, eivät kohdetta. Ei se raivostuta, mutta se saa pitämään etäisyyttä vesimie...naisiin  smitten

Havaintojeni mukaan en ole suinkaan yksin mielipiteineni. Tuttavapiirin pahin pain in the ass on hyvin ystävällinen ja empaattinen veskarinainen, jonka ystävä on PAKKO olla (tai itket ja olet), joka kuitenkin koko ajan  laukoo noita "totuuksiaan" ja kikattaa päälle. Ja jos ei halua kuulla lisää niin hän muka loukkaantuu ja loukkaa lisää  angel

Etenkin miespuoliset tuttuni kammoavat tätä tätiä kuin ruttoa. Henkisen työn tekijänä ja parantajana hän on todella taitava, mikä on ironista. Ihmisenä syyntakeeton moukka.

Oma lapseni on veskari eikä koskaan loukkaa ketään (teatraalinen kyllä on ajoittain), nousuvaaka, pitääkö sitten kaiken vain sisällään, en tiedä.
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #115 : 11.09.2009 10:10:28 »

Oma lapseni on veskari eikä koskaan loukkaa ketään (teatraalinen kyllä on ajoittain), nousuvaaka, pitääkö sitten kaiken vain sisällään, en tiedä.
Mä oon ite kans nousuvaaka ja luulen että se osittain liittyy tämän inkarnaation ongelmien ratkaisuun, eli se henkinenpolku löytyy kyllä ja ennemmin tai myöhemmin se vie sitten mukanaan tämän "aina tulevaisuuteen 20v muita edelle katsovan lapsosen" Grin Vesimiehiksi inkarnoituvat (vissiin etenkin nousuvaaka painotteisiksi?) tähän elämään sellaiset ihmiset jotka ovat karmaa kerryttäneet aiemmat elämät täyteen, ja tässä elämässä ovat tulleet sitä polttamaan pois, näin ainakin itselle on käynyt. angel
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Tanita79
Vieras
« Vastaus #116 : 11.09.2009 17:27:11 »


Havaintojeni mukaan en ole suinkaan yksin mielipiteineni. Tuttavapiirin pahin pain in the ass on hyvin ystävällinen ja empaattinen veskarinainen, jonka ystävä on PAKKO olla (tai itket ja olet), joka kuitenkin koko ajan  laukoo noita "totuuksiaan" ja kikattaa päälle. Ja jos ei halua kuulla lisää niin hän muka loukkaantuu ja loukkaa lisää  angel

Etenkin miespuoliset tuttuni kammoavat tätä tätiä kuin ruttoa. Henkisen työn tekijänä ja parantajana hän on todella taitava, mikä on ironista. Ihmisenä syyntakeeton moukka.

"jonka ystävä on pakko olla.." ei kuulosta vesimieheltä.. Mun ymmärtääkseni vesimiehillä on erityinen kyky antaa vapaus muille ihmisille.. :Smiley
Mitähän muuta ko.rouvalla mahtaa olla kartalla, kannattaa varmaan katsastaa jos mahdollista.. Wink
Ja onhan se aina merkki kun merkki, kiinni omasta henkisestä kasvustakin..
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #117 : 11.09.2009 18:06:10 »

"jonka ystävä on pakko olla.." ei kuulosta vesimieheltä.. Mun ymmärtääkseni vesimiehillä on erityinen kyky antaa vapaus muille ihmisille.. :Smiley
Mitähän muuta ko.rouvalla mahtaa olla kartalla, kannattaa varmaan katsastaa jos mahdollista.. Wink
Ja onhan se aina merkki kun merkki, kiinni omasta henkisestä kasvustakin..
Jokaisella merkillä on omat hyvän ja pahan ääripäänsä. En ole minäkään itse asiassa ajatellut millainen olisi pahin mahdollinen veskari. Pitääpäs kysyä ukolta tuosta sohvalta.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #118 : 11.09.2009 18:48:50 »

oinas muuten kestää jouskarin suoria sanoja.. tiedän mitä suorat sanat on mutta  vaaka aiheuttaa diplomaattisuutta, josta oli erinomaista hyötyä taas tänään. hyvä,  jousimies hallitsee tiettyjä asioita ja  vaaka tiettyjä.. siis tarvitaanhan ihmisten kanssa huumoria ja diplomatiaa, ei vain teknisiä taitoja..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #119 : 12.09.2009 19:48:40 »

Tällä hetkellä hänellä on niin ihana ja laajakatseinen (taisi muuten olla myös vesimies) mies, että hän hyväksyy siskolleni myös sen, että kaikki exät (niitä on noin kolme tai neljä) käyvät tervehtimässä siskoa ja myös häntä.

Onko se avarakatseisuutta, avaramielisyyttä, suurta lojaalisuutta, anteeksiantoa vai onko se peräti jonkin sortin hallinnan tarvetta ja halua pitää kiinni kaikista suitsista....olla kaikille tarpeellinen omalla tavallaan, jopa exien uusille tyttäystäville?

Ei hän sillä koreile, ei kerskaa sillä...ihan kuin se olisi hänelle ihan tavallista arkipäivää.  :Smiley

Esmiralda ja Kauris, huomasin keskustelunne vasta nyt, joten pakko kommentoida! Olen seurustellut kolmen  vesimies:n kanssa, joista kahteen pidän satunnaisesti yhteyttä edelleen. Kolmaskin on sinänsä ihan ok, mutta no... narsisti :Smiley  Tuli mieleen, että veskareiden on ehkä siitä syystä helppo säilyttää ex:t kavereina, että ovat usein seurustellessaankin ensisijaisesti hyviä ystäviä ja siinä sivussa sitten rakastavaisia. Näinhän se menee, ainakin minulla  Cheesy  

Välitän noista ystävistäni edelleen kovasti ja toivon heille kaikkea hyvää. Oli esimerkiksi ihanaa kuulla pitkäaikaisen avomieheni menneen naimisiin ja perustaneen perheen - hän kun oli kovin lapsirakas aina. Parisuhteessa tuli kyllä erittäin selväksi, ettei meillä ollut enää yhteistä tulevaisuutta, mutta minusta ainakin tuntusi kurjalta hylätä hyvä ystäväkin rakkauden ruostuessa. Emme ole missään vaiheessa roikkuneet toisissamme (kerrasta poikkihan se aikanaan oli), mutta silti on kiva kuulla välillä, miten heillä menee. Ja veskareita kun ollaan, tämähän toimii puolin ja toisin  Cheesy

Ehkä siinä on sitä avarakatseisuutakin sitten, en tiedä  Wink Tosiaan ihan tavallista arkipäivää minullekin, joten ymmärrän hyvin siskoasi. Toisaalta ymmärrän kyllä senkin, etteivät kaikki halua olla missään tekemisissä ex:iensä kanssa - usein siihen on hyvä syy myös.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: