Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaurisko hiljainen?  (Luettu 7381 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« : 19.12.2007 17:47:38 »

Olen ihmetellyt sitä, kun horoskoopissa Kauris usein kuvataan hiljaiseksi, syrjään vetäytyväksi tai sisäänpäin kääntyneeksi idiot2 Lips Sealed

Tunnen paljon Kauriita ja kukaan heistä ei ole kovin hiljainen. Vaikka Kauris olen ja välillä erakkokin, olen päin vastoin erittäin sosiaalinen ja avoin. Olen niitä ihmisiä jotka juttelevat kaupassa tuntemattomien kanssa, kuten tänäänkin  laugh Sorry niille, jotka eivät puhele vieraille Lips Sealed

Voisiko tuo nousumerkki antaa minulle tavallista enemmän sosiaalisuutta?

Kysyisinkin jos joku tietäisi mistä tulee tuo luonnekuvaus hiljaisesta kauriista? Asia on vaivannut minua aina idiot2

 smitten

Panacod

aurinko - kauris
nousumerkki - skorpioni
kuu - kalat
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 19.12.2007 18:31:31 »

Mie itse olen Nouseva Kauris ja veljeni kuuluu Aurinko Kauriisiin. Veli ei pahemmin puhua pukahtele - juttelee kyllä, jos kysyy ja hänlle juttelee, mutta ei muuten. Karttaa vieraita. Minun oma Aurinkomerkkini on Oinas, mutta vanhemmiten tuo Kauris on tuntunut puskevan etualalle enemmän ja enemmän. Aina suuna päänä selittävästä lapsesta on kasvanut nuori aikuinen, joka mieluummin istuu ja kuuntelee mitä sanottavaa muilla on kuin ottaa itse osaa keskusteluun. Puhelen kyllä vieraille kaupassa sinun tavoin eikä minun ole hankalaa ottaa tarvittaessa kontaktia muihin ihmisiin (esim. apua pyydettäessä, annettaessa neuvoja, kysyessä jne) mutta muuten en sosialisoi. Astro-miiteissä minut tavanneetkin muistanevat minut hiljaisena tyyppinä, joka vetäytyy mieluiten sinne kaikkein perimmäiseen nurkkaan kuuntelemaan muita.

Sanoisin, että sosialisoimiseen vaikuttaisi kovasti myös se, missä merkissä Merkurius, tuo kommunikoinnin planeetta, seikkailee. En muista AU Kaurisveljeni merkuriusmerkkiä, mutta itse olen Merkurius Kalat. Se näkyy muun muassa siinä, että eniten minusta saa juttua irti henkisillä ja filosofisilla aiheilla Cheesy Muuten olen hiljaa. Kirjoitan mieluummin myös kuin puhun, joskin pidän mielelläni puheita ja luentoja (teatteritaustaa harrastepohjalta ^____^)
tallennettu
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #2 : 19.12.2007 19:35:15 »

Tässä on ote Sepon minulle tekemästä luonnehoroskoopista. Tätä ihmettelen idiot2

MERKURIUS KAURIISSA
Turha pulputtaminen ei kuulu kuvioihin tässä Merkuriuksen asemassa, sillä sinulle on tyypillistä avata suusi vain silloin kun on asiaa. Ongelmasi onkin ennemmin se ettet saa edes kaikkia tärkeinä pitämiäsi asioita ulos suustasi ajoissa, jolloin moni mahdollisuus vain karkaa ulottuviltasi. Mitä useammin näin pääsee käymään sitä hiljaisemmaksi ja sulkeutuneemmaksi heittäydyt kiukutellen muille siksi etteivät he osaa lukea ajatuksiasi. Teet oman elämäsi ja muiden elämän hankalaksi puhumattomuudellasi ja kun vielä heittäydyt kuuroksi niin siinä sitä sitten onkin ihmettelemistä.

En tunnista itseäni tästä??? Undecided

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 19.12.2007 20:07:16 »

Minulla on oma teoriani siitä, miksi joissakin kirjoissa väitetään Kauriita hiljaisiksi. Siksi, koska Kauriin hallitsijaplaneetta Saturnus kuvaa niitä ominaisuuksia, jotka liitetään Kauriiseen. Ja Saturnushas kuvaa hiljaista, vakavaa, vanhaa tosikkoa...

Mutta pitää aina huomioida miten oma  saturnus on kartalla sijoittunut, tuoko itse esiin niitä sen hyviä vai huonoja ominaisuuksia.

Kuten Atha sanoi, niin kommunikointiin liittyy vahvasti  merkurius. Ja koko olemukseen tietysti nousumerkki.

Minäkin olen varsinainen moottoriturpa, aina höyryämässä ja juttelemassa tai laulamassa jotain -työyhteisössämme on kaksi Kaurista ja me ollaan ne pahimmat hölösuut...  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 19.12.2007 20:28:39 »

Panacod, sinulla on merkurius yhtymässä Marsiin, joten tuo Mars tuo sinulle aggressiivisuutta ja ulospäinsuuntautumista kommunikointiin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #5 : 19.12.2007 21:28:28 »

Panacod !

Minulla on myös  merkurius kauriissa, enkä ole mikään kovin hiljainen,
en ainakaan enää tässä iässä. Ehkä olenkin ollut nuorempana.

Nousu jousimies todennäköisesti auttaa tässäkin asiassa, totuuden saarnaajaa löytyy. Ei tuo kuvaus istu minuunkaan.  Smiley Smiley 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #6 : 19.12.2007 22:32:11 »

Itse tunnen Kauriita, jotka ovat juuri sellaisia hiljaisia ja hyvinkin sisäänpäin kääntyneitä. Yksi eräs pitkäaikaisimmista ystävistä kuuluu heihin. Mitä nyt kartasta katsoin, niin merkurius oli myös nimenomaan kauriissa. Itseäni ärsyttää välillä aivan äärimmilleen jos toisesta ihmisestä pitää kaikki vähäisetkin tiedot lypsää väkisin irti  tickedoff
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #7 : 19.12.2007 22:38:16 »

Hyvä kun sain selvyyttä tähänkin, kun olen sitä ihmetellyt vuosia  idiot2

Lapsena olen minäkin ollut melko ujo ja hiljainen.  Lips Sealed

Täällä toinen joka laulaa töissä (silloin kun töitä on) Cheesy  Cheesy Cheesy


 smiley6600 Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
Arcana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #8 : 28.12.2007 08:32:36 »

Ei ainakaan minun tuntema kauris mikään tuppisuu ole Wink

Mutta miten kun on mars kauriissa? Aurinko, kuu ja merkurius neitsyessä, venus vaa´assa ja tuo  mars kauriissa, tekeeköhän se minusta hieman hiljaisemman? Pyrin olemaan asiallinen ja pysyä aiheessa vaikka tekisi mieli sanoa mitä sylki suuhun tuo ja antaa huumorin ilotulituksen päästä valloilleen. Ennen olin kauhean ujo mutta nyt vanhemmiten hölötän enemmän kuin laki sallii Smiley

Jostain syystä kauriin kanssa ei puheet luista.. Tuntuu että riittää että katsomme toisiamme ja jo tiedämme mitä ajattelemme, ei tarvita sanoja. Kuitenkin, on hetkiä jolloin en saa mitään selvää koko ihmisestä! Muiden merkkien kanssa kylläkin puhe solisee. Olen nouseva vaaka.
tallennettu

Aurinko-Neitsyt
Kuu-Neitsyt
Merkurius-Neitsyt
Venus-Vaaka
Mars-Kauris

Vahvuus ei ole sitä, ettei tunne mitään. Vahvuus on sitä, että uskaltaa tuntea!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #9 : 28.12.2007 14:04:03 »

Juu,en tunne minäkään yhtään hiljaista kaurista.
Mielenkiintoista kyllä,myös itse olin lapsena hiljainen,kuten moni muukin täällä on sanonut olleensa.Siis vieraitten kanssa.

Nyt kyllä vaikka apteekin jonossa tulee aina turistua viereisen kanssa,vaikken olisi kuuna päivänä nähnyt.
En myöskään tunnista tuota hiljaisuutta.
Paremminkin päinvastoin.
Poikani taitaa kyllä kuulua hyvin hiljaisiin kauris-ihmisiin.
Hänestä löysin siis ainoan.
tallennettu

Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #10 : 28.12.2007 14:22:48 »

En minäkään ole juurikaan hiljaista kaurista tavannut  Wink Kyllä ovat enempi puheripuli-ihmisiä.. Grin


Mulla on sama juttu aurinko ja nousukauriitten kanssa, eli luemme toistemme ajatuksia, se aika kumma juttu. Mulla itellä on  mars kaurissa, joten se saattaa kyl johtua siitä  idiot2

tallennettu
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #11 : 28.12.2007 22:33:08 »

Tuohon ajatusten lukemiseen laugh

Minulle on sattunut parikin kertaa työpariksi toinen kauris...ja helppoa on ollut tehdä töitä kun ei tarvitse sanoa kuin pari sanaa lauseen alusta kun toinen jo jatkaa ja ymmärtää heti  smitten

Varmaan samoin on toisillakin aurinkomerkeillä, että lukee toisen ajatukset Wink

Panacod smiley6600
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 29.12.2007 15:18:21 »

En minäkään ole juurikaan hiljaista kaurista tavannut  Wink Kyllä ovat enempi puheripuli-ihmisiä.. Grin


No sanopa muuta!  2funny Täällä  merkurius kauris ( aspect_squ jupiter oinas) ja yeees indeed, täältä tulee sitä juttua vaikka ei haluaisikaan ja suu käy kuin räpätädillä.  smiley6600 Useimmiten kuitenkin kaurismaisesti puhutaan asiallisesti ja jostain oikeasta asiasta, eikä mistään juoruista tms. pinnallisesta. Mutta puhutaan silti! On siis mahdollista ilmeisesti, että puhuu paljon ja asiaa.  Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: