Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpionin ja leijonan syntymäkarttojen tulkinta  (Luettu 2284 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kanti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« : 02.01.2008 12:39:33 »


Hei!

Uteliaana olen yrittänyt avopuolisoni ja minun syntymäkarttoja tulkita, mutten ole oikein pitkälle päässyt. (Ts. laiskuus ja ajanpuute eivät ole auttaneet asian etenemistä Wink )
Huomannut sen meistä, että ollaan samanluonteisia ihmisiä, halutaan samoja asioita elämältä (perhe, ura, yhteinen aika, liikunta), tykätään puhua yliluonnollisista asioista yms. (ts. uskotaan kohtaloon,ja elämää ohjaa jokin korkeampi voima, joillekin Jumala, joillekin jokin muu), samanlainen uranäkymä (vielä opiskellaan). Tottakai eroavaisuuksiakin löytyy, suutun helpommin, avopuoliso on sosiaalisempi jne..
Jotain yhtäläisyyttä näen myös syntymäkartoista, mutta jos joku haluaa minulle kertoa tarkemmin, en katsoisi sitä pahalla Smiley
Tai mihin asioihin minulla kannattaa kiinnittää huomiota karttojen tulkitsemisessa?

Terv: Tiina

Mies 
aurinko leijona
kuu oinas
 merkurius neitsyt
 venus rapu
 mars skorpioni
 jupiter skorpioni
 saturnus vaaka
 uranus jousimies
 neptunus jousimies
 pluto vaaka
 askendentti  jousimies
 keskitaivas  skorpioni


Minä:
 aurinko skorpioni
 kuu vaaka
 merkurius skorpioni
  venus neitsyt
 mars neitsyt
 jupiter jousimies
 saturnus skorpioni
 uranus jousimies
 neptunus jousimies
 pluto vaaka :
 askendentti  jousimies
 keskitaivas  skorpioni
tallennettu
kanti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #1 : 02.01.2008 13:36:36 »


Niin laitanpa vielä tähän syntymäajat ja paikat, jos niistä olisi enemmän hyötyä tai jos jotain kiinnostaa tietää tarkemmin  Smiley
 
Minä: 3.11.1983 Kajaani klo 12:59
Hän: 9.8.1982 Tampere klo 19:10

Terv. Tiina
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: