Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457195 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #45 : 18.12.2007 13:34:47 »

lillian: olen lillianin suojelusenkeli. meillä kaikilla on menneitä elämiä, joista tulee seurauksia jonkin verran nykyiseen elämäämme. olette olleet aiemmin pari, ja siitä johtuu nykyinen vetovoima. siitä johtuu myös se ettette osaa olla yhdessäkään, sillä suhde ei ollut kaikin tavoin onnistunut aikaisemmassa elämässä. löytäkää nyt yhdessä kiitollisuus ja rakkaus ja anteeksianto. älkää miettikö oletteko yhdessä vai ette. tuntekaa yhdessa positiivisia asioita. kaikkia päätöksiä suhteestanne ei tarvitse tehdä heti. nauttikaa yhdessä niistä asioista, joista molemmat pidätte. olen kanssasi joka hetki.
kiitos, kanavointisi vahvisti uskomustani, siitä, että ennen on yhdessä kuljettu. toivoa antavaa ja lohdullista luettavaa, kiitos.
tallennettu
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #46 : 18.12.2007 13:52:09 »

angelic: rakas angelic, olen suojelusenkelisi. olet hyvin herkkä ihminen. siitä monesti koituu hankaluuksia ihmissuhteissa. älä jää itsesääliin, vaan kerro läheisellesi siitä kuinka herkkä olet. on hyvä tutkia itseäsi ja herkkyyttäsi enemmän. voisiko jotain osaa herkkyydestä ikään kuin kasvattaa ja jalostaa, sellaiseksi että olisit ilmaisukykyisempi ja hymyilisit vähän enemmän. ota pieniä askelia, ja otan kanssasi toisen askeleen. kaikkiin asioihin ei tarvitse aina sanoa kyllä. voit myös sanoa ei. tee se mikä sinusta tuntuu parhaalta. toista ei tarvitse aina miellyttää. anna myös ihmisten lähestyä sinua ja osoittaa rakkauttaan, sillä olet sen arvoinen. rakastan sinua hyvin paljon.
Kiitos, minä olen tosiaankin hyvin herkkä ja tästä koituu ongelmia. Mitään muuta en niin toivokaan kuin että voisin aina hymyillä!
t. angelic
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #47 : 18.12.2007 14:36:40 »

Kiitos paljon kaikesta mahtavasta palautteesta.  Smiley Sydämeni tanssii ilosta.

P.S. Soul's Adventure: jos sinulla on selkeä halu ja "paine" kysyä, voin yrittää kanavoida vastauksen, vaikka myöhemminkin, ei tarvitse tänään kysyä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #48 : 18.12.2007 14:49:15 »

Sinkkis: olen sinkkiksen suojelusenkeli. kun tilanne on päällä, tunteet vellovat monesti. olet hyvin pettynyt tällä hetkellä. käy kävelyllä ja liiku yleensäkin,älä jää paikalleen makaamaan. liike on lääkettä. liike auttaa poistamaan liikoja ajatuksia. huolehdi itsestäsi. lopulta kukaan ei voi loukata sinua, ellet itse anna siihen jollakin tasolla lupaa. mitä voisit oppia itsestäsi? ei muiden käytöksestä, vaan itsestäsi. tutki itseäsi, anna itsellesi ja muille anteeksi. pyydä apuani. olen paikalla.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #49 : 18.12.2007 14:57:14 »

Ametha: olen Amethan suojelusenkeli. päätöksen tekeminen antaa elämälle suunnan. jos et tee päätöstä, mikään ei muutu. voit pyytää apuani päätöksen tekemisessä, kunhan muistat että viime kädessä sinä teet päätöksen, noudatat sitä, ja vastaat seurauksista. autan sinua niin paljon kuin mahdollista, kunhan pyydät. järjestä tilaa itsellesi. käsittele asia kerrallaan. älä hypi asiasta toiseen. voit selkeyttää tilannetta juttelemalla ystävän kanssa, ja sitten voit yön hetkinä pyytää minulta selkeyttä, jotta näkisit asiat niin kuin ne ovat. sitten voit alkaa tekemään päätöksiä, eli muutoksia. olen kanssasi.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #50 : 18.12.2007 15:12:35 »

No kun tilanne on edelleen itsellä se, etten enää tiedä mistä etsiä sitä toista osapuolta, jota tarvitsen jatkaakseni eteenpäin valitsemaani suuntaan. Omasta mielestäni (ja tunnenkin että) olen valinnut oikein.

Miten löydän hänet/mistä etsiä/milloin koko homma pääsee taas etenemään..?

On vaan vähän ahdistavaa, kun ei enää tiedä mistä etsiä..  Undecided
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #51 : 18.12.2007 17:13:29 »

Artemisu: rakas, olen suojelusenkelisi. rakastaminen ja etsiminen ovat kaksi eri asiaa. käytät aikaa etsimiseen, kun rakkaus on sydämessäsi. malta. malta. malta olla paikallaan ja katsoa elämän pieniä ihmeitä. etsit niin kovaa, että tukit rakkaudenkin energian. haluat rakkautta, mutta saatat myös tukkia sitä. on hyvä tuntea vähän muutakin rakkautta kuin sen Oikean rakkautta. oikean löytäminen ei ole ainoa asia elämässä. miksi oikein etsit sitä oikeaa? katso peiliin. sieltä löytyy henkilö joka voi antaa sinulle paljon rakkautta. pyydä apuani jos haluat elämääsi rakkautta. anna universumin päättää miten saat rakkautta. olet rakastettu koko ajan.
tallennettu
iisi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #52 : 18.12.2007 17:53:52 »

Heippa, laitoin sulle rhodonite YV:n, mutta en tiedä tuliko se perille. Ja jos sattui tulemaan, valitan tätä tuplaviestittelyä, sulla on varmasti "kiire"  Smiley

Hyvää Joulua Kaikille!
tallennettu

Aurinko Kalat, Nousumerkki Kaksonen. Kuu Vaa'assa, Merkurius Vesimiehessä, Venus ja Mars Oinaassa.

-Sininen Kosminen Käsi-
rhodonite
Vieras
« Vastaus #53 : 19.12.2007 10:00:50 »

Elwyn: tässä Elwynin suojelusenkeli. ihmissuhteissa myös menneet asiat vaikuttavat edellisistä elämistämme. yritä parhaasi. joistakin asioista voi tulla hitaasti hiipien tapa. ja nyt kysyt miten päästä joistakin tavoista eroon. ajattele toisin. muuta itsesi. koe elämän ihmeet. ota etäisyyttä ja mene kävelylle. laitat vaan nopeasti vaatteet päällesi ja olet ulkona. kävelyn jälkeen mieti uudelleen mikä kysymys on olennaista ja mikä taas ei. älä anna asioiden kasautua, vaan pyri tekemään pieniä päätöksiä joka päivä. mihin suuntaan haluat mennä elämässäsi? autan sinua hahmottamaan asioita, jos pyydät. rakastan sinua.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #54 : 19.12.2007 12:41:23 »

Artemisu: rakas, olen suojelusenkelisi. rakastaminen ja etsiminen ovat kaksi eri asiaa. käytät aikaa etsimiseen, kun rakkaus on sydämessäsi. malta. malta. malta olla paikallaan ja katsoa elämän pieniä ihmeitä. etsit niin kovaa, että tukit rakkaudenkin energian. haluat rakkautta, mutta saatat myös tukkia sitä. on hyvä tuntea vähän muutakin rakkautta kuin sen Oikean rakkautta. oikean löytäminen ei ole ainoa asia elämässä. miksi oikein etsit sitä oikeaa? katso peiliin. sieltä löytyy henkilö joka voi antaa sinulle paljon rakkautta. pyydä apuani jos haluat elämääsi rakkautta. anna universumin päättää miten saat rakkautta. olet rakastettu koko ajan.

Kiitos, kiva kun kanavoit.  Smiley  smitten

Mutta ei kyllä oikein liittynyt ollenkaan kysymykseeni tai aiheeseen. Rakkaus ei ollut se mistä puhuin...  Undecided No viestini varmaan oli epäselvä, olisi mun varmaan kannattanut sanoa suoraan, että tanssipari on hukassa  buck2 enkä pääse kilpasarjaan ennen kuin pari löytyy ja pariahan on niin tolkuttoman vaikea etsiä, kun en enää keksi mistä. Ihan konkreettisesti.   Smiley
tallennettu
venny
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Profiili
« Vastaus #55 : 19.12.2007 12:46:12 »

Huhuu... Onkohan siellä joku, joka haluaisi kertoa minulle jotakin?

Sairaus painaa kuin punnus nilkoissa.
Mutta vielä minulla on unelmia... liittyen kotiin... perheeseen... elämäntehtävään... työhön.
Näenkö sen päivän, kun unelmista tulee todellisuutta?

Valoa adventtiaikaan, Parahin Rhodonite. Ja te kaikki muut.  Smiley

Venny
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #56 : 19.12.2007 12:50:38 »

pakko oli uudestaan tulla kysäseen kun unohtu että mikä on mun opaani nimi... ja miten parhaiten itse saisin yhteyden? ..ja pari asiaa jäi mietityttään.. nykyinen parisuhde, jatkuuko se yhtä hyvin ja saanko sovittua äitini kanssa ennen häitä?

kiitos ja voimia  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #57 : 19.12.2007 14:46:53 »

Kanavoinnistani sanon vielä sen verran, että kanavoin sen minkä kuulen. Se ei aina ole suora vastaus kysymykseen. Kirjoitan sen silti ylös, koska en halua sepitellä vastausta, joka miellyttää kuulijaa, vaan harjoittelen puhdasta kanavointia. Taivaasta vastataan aina rakkaudella ja joihinkin kysymyksiin ei anneta aina vastausta, vaan voidaan vastata jotakin muuta.

Lisäksi jos olet kysynyt tärkeää asiaa, voit aina kysyä tarkennusta.

Valoa kaikille  smitten
tallennettu
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #58 : 19.12.2007 15:39:42 »

Kiitos Rhodonite vastauksestasi. Pitää varmaan yrittää saada itsensä lenkkipolulle. Tottahan se on, että liike on lääke. Kiitos neuvosta.
Sinkkis   smitten
tallennettu
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #59 : 19.12.2007 17:59:32 »

Ihmissuhde jumissa, mikä neuvoksi? Lähteäkö omille teille siis eriteille?
 smitten smitten smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: