Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457210 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 17.12.2007 15:49:52 »

Kysyisin sellaista, että kuka tahtoo olla neuvonantajanani, kaksoisliekki, enkeli vai kuka?

Miten saisin ravisteltua sen tunteen, että elämä on ikäänkuin peli, illuusio josta halutessani luon mitä vaan, mutta se ei silti.. tyydytä täysin? Siksikö nyt töissä ja bisneksissä tökkii - ihan hieman? TIEDÄN että olen sielu ja aineellinen on leikkiä, mutta mitä sitten? Ulotanko ajatuksen kaikkeen, myös sielukumppaneihin? Ovatko nekin jutut vain hupailua?

Koska en ole valmis henkisiin tehtäviin, haluaisin aineellisten leikkien etenevän ihanteellisesti.. tai edes siihen pisteeseen, että voisin heittäytyä mahdolliseen henkiseen työhön, jonka kyllä tiedostan mahdollisuutena, mutten voi ottaa vakavasti.

Jotain tällaista.. leikkiäkö vaan. Kaikkeus on Luojan leikki! Siinäkö kaikki.  :Smiley

Kiitos!  coolsmiley coolsmiley angel
« Viimeksi muokattu: 17.12.2007 16:18:40 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #16 : 17.12.2007 16:49:33 »

Minä olen ollut samoissa tunnelmissa kuin AthaMaarit  Undecided

Kysynkin ihan mitä vain neuvoa ihan mihin vain elämäni tilanteeseen, kiitos  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #17 : 17.12.2007 17:28:01 »

ilmottaudun mukaan... mielessä lähinna se että tuntuu ettei mulla oo enää "kosketusta" oppaisiini..mieltä askarruttaa perhetragedia joka rikkoi niin monta suhdetta, että miten edetä kun päällimmäisenä on niin monta negatiivista ajatusta

kiitos etukäteen  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #18 : 17.12.2007 18:38:08 »

Haluaisin tietää kuka on oppaani ja mikä on hänen nimensä. Elämäni pyörii nykyään liikaa sairauteni ympärillä enkä näe valoa tunnelin päässä. Miten saisin elämäni laadun paranemaan? Kiitoksia sinulle.
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
rhodonite
Vieras
« Vastaus #19 : 17.12.2007 19:34:39 »

limoviikuna: olen suojelusenkelisi. yksinolo ei ole hassumpaa, saa tehdä omat aikataulunsa ja kukaan ei ole kertomassa mitä tehdä. rakas, ymmärrän että haluat löytää jonkun elämääsi. entä jos tekisit omassa yksinolossasi olosi ensin mukavaksi, oppisit nauttimaan seurastasi. liikkuisit luonnossa ja kuuntelisit lintuja. löytäisit omat tunteesi, mitä oikeasti sielusi haluaa. anna luonnon kuiskia sinulle totuuksia, aisti oma olemassaolosi, ilman haluamista, tunne. löydä omaa aitoa itseäsi, vain kuuntelemalla ja olemalla. anna ihanien ajatusten täyttää mielesi, nauti omasta seurastasi. tulevaisuutta en ennusta, se on sinun käsissäsi. olen kanssasi koko ajan, et ole yksin, rakastan sinua.
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #20 : 17.12.2007 19:35:43 »

Hei,
pyytäisin kanavointia, mitä vain tulee tähän tilanteeseen sopiva viesti! Kiitos SInulle, ja siunausta!
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #21 : 17.12.2007 19:39:48 »

lillian: olen lillianin suojelusenkeli. meillä kaikilla on menneitä elämiä, joista tulee seurauksia jonkin verran nykyiseen elämäämme. olette olleet aiemmin pari, ja siitä johtuu nykyinen vetovoima. siitä johtuu myös se ettette osaa olla yhdessäkään, sillä suhde ei ollut kaikin tavoin onnistunut aikaisemmassa elämässä. löytäkää nyt yhdessä kiitollisuus ja rakkaus ja anteeksianto. älkää miettikö oletteko yhdessä vai ette. tuntekaa yhdessa positiivisia asioita. kaikkia päätöksiä suhteestanne ei tarvitse tehdä heti. nauttikaa yhdessä niistä asioista, joista molemmat pidätte. olen kanssasi joka hetki.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #22 : 17.12.2007 19:46:50 »

angelic: rakas angelic, olen suojelusenkelisi. olet hyvin herkkä ihminen. siitä monesti koituu hankaluuksia ihmissuhteissa. älä jää itsesääliin, vaan kerro läheisellesi siitä kuinka herkkä olet. on hyvä tutkia itseäsi ja herkkyyttäsi enemmän. voisiko jotain osaa herkkyydestä ikään kuin kasvattaa ja jalostaa, sellaiseksi että olisit ilmaisukykyisempi ja hymyilisit vähän enemmän. ota pieniä askelia, ja otan kanssasi toisen askeleen. kaikkiin asioihin ei tarvitse aina sanoa kyllä. voit myös sanoa ei. tee se mikä sinusta tuntuu parhaalta. toista ei tarvitse aina miellyttää. anna myös ihmisten lähestyä sinua ja osoittaa rakkauttaan, sillä olet sen arvoinen. rakastan sinua hyvin paljon.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #23 : 17.12.2007 19:52:38 »

Perhonen40: tässä on suojelusenkelisi. elämäntilanteesi määrität itse. miltä sinusta tuntuu nyt? mikä asia sujuu ja mikä asia ei suju? kirjoita vaikka paperille ne kohdat jotka mietityttävät sinua eniten. jätä paperi pöydälle ennen nukkumaanmenoa. katso sitä aamulla ja tunnustele saitko vastauksen johonkin asiaan. entä mitä haluat tulevaisuudelta? tunne haaveesi ja unelmasi. mikä saa sydämesi sykkimään? seuraa sydäntäsi ja tunteitasi. olen kanssasi ja jos pyydät autan sinua selkiyttämään tilannettasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #24 : 17.12.2007 20:00:03 »

Soul's Adventure: tässä suojelusenkelisi. yleensä suojelusenkeli on se joka kuiskii korvaasi. elämä on sekä leikkimistä että vakavaa. se että ottaa jonkun asian tosissaan, tarkoittaa että tekee parhaansa jotta asia toteutuu. silloin esimerkiksi ajatukset ovat vankkumattomasti tuon asian takana, ja vieläpä ehdottoman positiivisesti. ehkä olet liian leikkisä tai ailahteleva. sopiva vakavuus voi antaa elämälle tarkoituksen. sinun ei tarvitse nimenomaan kulkea tai olla kulkematta henkistä polkua, koska kaikki ihmiset ovat henkisiä perusolemukseltaan.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #25 : 17.12.2007 20:04:05 »

Ippuska: olen suojelusenkelisi. jotta pääset elämässä eteenpäin, sinun on osattava kysyä, selkeä kysymys auttaa jo huomattavasti eteenpäin. voit pyytää apuani, jos sinusta tuntuu että oikeat kysymykset eivät tahdo muotoutua. pyydät vain ja yrität aistia vastauksen. ota omaa tilaa ja kysy itseltäsi, mitä haluat. opettele olemaan utelias itsestäsi. muistatko kun lapsena ihailit kaikkea, halusit ottaa selvän asioistasi. ole utelias itsestäsi. olen kanssasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #26 : 17.12.2007 20:11:15 »

ms.ronya: olen suojelusenkelisi ja olen aina kanssasi. vaikka et saisi yhteyttä tai olet allapäin, olen AINA kanssasi. et ole yksin. perheessä voi tapahtua paljon asioita, etkä sinä aina voi niille mitään. ihmiset tekevät omia valintoja, ja vaikka ne näyttäisivät kestämättömiltä ja vaikka kokisit siitä tustaa, niin silti sellaista sattuu ja sinä et voi sille mitään. jokainen kokee perheessään joskus tuskaa. mikä on tuskan takana? mitä se opettaa sinulle? jos tuntuu vaikealta edes vastata, niin mene tooosi pitkälle kävelylle luontoon tai muuten vaan. tunne hengityksesi ja se että olet elossa. ole kiitollinen että hengität. autan sinua jos pyydät. olen koko ajan kanssasi enkä koskaan jätä sinua.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #27 : 17.12.2007 20:15:02 »

kiitos  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #28 : 17.12.2007 20:22:52 »

SatuT: voit kutsua minua Ronjaksi, olen suojelusenkelisi. sairautesi liittyy aiempiin elämiin. jos tunnet että kipu on liikaa, voit rukoilla minun apua, ja myös ottaa lääkettä. voisit kokeilla jotakin parantajaa tai muuta henkilöä, joka saa olosi paremmaksi. on ymmärrettävää että ajatuksesi pyörii sairauden ympärillä, mutta jos haluat hakea apua, sinun tulisi muuttaa ajatustasi. toista samaa lausetta koko ajan, vaikkapa: saan apua kipuihini. toista vaikka tunnin ajan tunteella tätä lausetta. ajatusmallien muuttaminen on hyvin tärkeää, ja alussa tällaiset toistot ovat siihen paras tapa. ota tavaksi toistaa tätä joka päivä, positiivisella tunteella. olen kanssasi, voit jutella minulle, kun sinulla on paha olo.

P.S. kysyin suojelusenkelisi nimeä 6 kertaa. sain aina saman vastauksen, vaikka en uskonut kuulevani ensin oikein. joten nyt ainakin itse uskon.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #29 : 17.12.2007 20:27:54 »

anders84: olen suojelusenkelisi. luota siihen että elämä kantaa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: