Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen kasvu ja siihen liittyvät oireet  (Luettu 60920 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« : 14.12.2007 20:14:33 »

Heippa kaikki  Wink

Haluaisin tietää onko minulla kohtalon tovereita näillä sivuilla.  Wink

Olen viisi vuotta jo kulkenut henkistä tietäni. Henkinen tie kulkea voi olla myös aika rankka kokemus. Siihen kuuluu kokemukset jotka ovat vahvistaneet minua henkisestia ja kokemukset jotka koen fyysisesti aika rankkoina. Itse käyn aika rankkaa vaihetta elämässäni. Minulle on tullut todella voimakkaita fyysisiä oireita, jotka ovat minullekkin olleet aikamoinen mysteeri. Lääketiede ja lääkärit eivät voi auttaa minua, eikä kukaan muukaan voi ymmärtää mitä joudun käymään läpi.

 smiley6600

Oletko sinä joutunut kokemaan selittämättömiä fyysisiä oireita. Olisi kiva tietää niistä ja kirjoitella niistä.

 angel Kirjoittelemisiin Toivoo daana



tallennettu
savannah
Vieras
« Vastaus #1 : 14.12.2007 20:20:25 »

Minkälaisia oireita sinulla siten on?Itse olen kokenut sen n.s.puuskkitain ,on hiljaisia aikoja mitään ei tapahdu henkisesti ja sitten taas menee etenpäin ja saa oivalluksia asiosta.Koko ajan ei voi mennä eteenpäin,rasitta liika sekä henkisesti että fysisesti.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2 : 14.12.2007 22:15:54 »

onkohan mullakin sitte isompia kasvukipuja kun kohta 4v kestänyt kuume +-38 jatkuvasti ilman että lääkärit ovat keksineet selitystä asialle..kuume sinänsä ei vaivaa millään tavalla, en tietäis että sitä on jos en mittais (jåå å, joku uteliaisuus tjtnsp täytyy olla kun aika ajoin sitäkin tarkistan  idiot2 Grin )
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #3 : 15.12.2007 10:48:47 »

Heippa  Smiley

Tiedän, että jokainen ihminen kokee fyysisesti asiat eri tavalla. Toinen voi olla fyysisesti vahva ja toinen taas voi olla fyysisesti herkkä. Itse kuulun tähän jälkimmäiseen katekoriaan. Minun elimistöni on todella herkkä. Olen todella monelle ruoka-aineelle herkistynyt. Ruoka- aineita mitä pystyn syömään taitaa olla 10.
Olen myös herkistynyt kemiallisille aineille. En pysty ottamaan mitään lääkettä tai syömään tavallista ruokaa. Ruoan pitää olla luomua. Olen herkistynyt myös kaikille hajusteille hajuvesille, pesuaineille ym. En ole enään niin herkkä hajusteidensuhteen, kuin olin viisi vuotta sitten. Tiedän, että olen saanut nämä oireet sitä varten, että oivallan elämässäni ne asiat mitkä minun pitääkin ja että minustakasvaa ihmisenä se  mikä on ollut tarkoitus.

 Smiley

Laitan tähän mukaan listan henkisestä kasvusta, itse sain paljon apua siitä ja samalla myös ymmärsin mistä johtui nämä ikävät oireet. Itse olen ja käyn koko ajan läpi kaikkia näitä kohtia.

 Wink

MERKIT ITSENSÄ LÖYTÄMISEN ALKAMISESTA


Kasvava tyytymättömyys tuttua ympäristöä kohtaan, mikä voi ilmetä epämukavana tunteena työssä tai tärkeimmässä ihmissuhteessa.

Kyvyttömyys saada selville, miksi on masentunut tai väsynyt.

Läpitunkeva yksinäisyyden tunne, johon usein liittyy huoli siitä, että eristäytyneisyys ei koskaan pääty.

Ehdoton tietoisuus siitä, että jokin elämässä on muuttunut ja että tulevaisuus on epävarma, mutta menneeseen ei voi enää palata ja elää kuten ennen.

Kasvava uteliaisuus omien henkilökohtaisten tarpeiden suhteen ja halu saada selville, mitä ne ovat, ja halu löytää joku, joka ymmärtää näitä tuntemuksia ja vahvistaa ne aidoiksi.
Heräämiseen voi liittyä syvä yksinäisyyden tunne, joka vaatii jonkin tasoista vahvistusta, varsinkin jos lähimmäiset eivät ymmärrä kokemuksia. (Jos olet tilanteessa, tietoisuustukiryhmään liittyminen tai alan seminaareihin osallistuminen voi olla erittäin hyödyllistä ja kannustavaa.)

Täysin uusien kykyjen ilmaantuminen, kuten kyvyn parantaa tai muutoin auttaa muita, tai muutos siinä miten todellisuutta havainnoidaan. Tämä usein sisältää korostuneen herkkyyden ihmisten ja ympäristöjen energeettisille kuvioille tai väreilylle. Ulkoista maailmaa ei enää havainnoida vain viiden aistin avulla kuten ennen, vaan moni aistilliset ja intuitiiviset kyvyt heräävät. Vaikka selviämisintuitio tai –vaisto toimii aina jokaisessa ihmisessä, tämä uusi herkkyys heijastaa paljon syvemmän intuitiivisen kyvyn esiin tulemista. Se voi kehittyä sellaiseksi herkkyydeksi, jota tarvitaan parantamiseen esimerkiksi terapeuttisella kosketuksella tai akupunktuurilla, tai se voi auttaa kasvamaan ymmärtävämmäksi yksilöksi.

Muutos suhteessa aikaan. Heimovoiman käsityksen mukaan aika on ulkoinen ja lineaarinen voima, joka liikuttaa ihmisiä elämän vaiheiden läpi nuoruudesta vanhuuteen. Se, mitä ihminen saa aikaan ja kuinka nopeasti hän onnistuu, mitataan heimon aikakäsityksen mukaan. Jos heimo uskoo, että syövästä selviämiseen tarvitaan vuosi hoitoa ja viisi tervettä vuotta, niin juuri näin heimouskoja olettaa käyvän. Yksilön voiman mukaan aika on huomattavasti suhteellisempi käsite. Kun yksilö on ymmärtänyt oman tietoisen mielensä voiman, ryhmän ajoitus ei enää välttämättä hallitse häntä; sen sijaan hänellä on mahdollisuus alkaa ottaa selvää, kuinka itsensä vahvistaminen ja sisäisen minän parantaminen voivat vaikuttaa fyysisen kehon parantumiseen. Tämä ajankäsitys ulottuu siihen nopeuteen, millä ihminen voi luoda jotain uutta itseään varten. Sen sijaan että ajattelisi ”olen liian vanha aloittamaan alusta”, hän voi uskoa, että iällä ei ole mitään tekemistä luovuuden, rakkauden tai elämästä nauttimisen kanssa.

Vahvistuva yliherkkyys tietyille ruoka-aineille, materiaaleille, ympäristön myrkyille  tai lääkkeille kuten aspiriinille ja tavallisille flunssalääkkeille. Ihminen voi kehittää allergioita aineille, jotka eivät aiemmin mitenkään vaikuttaneet häneen, kuten vehnälle, maitotuotteille tai kofeiinille.

Kasvava uteliaisuus itsensä kehittämiseen liittyviin asioihin, joko vapaehtoisena valintana tai pakosta.

Uuden identiteetin kohoamisen tuntu, mihin voi sisältyä uusien pyrkimysten tai halun elää aivan uudenlaista elämää löytäminen. Ihminen voi valita luopumisen kaupungista ja muuton maalle tai hyväksyä palkan alenemisen saadakseen enemmän vapaa-aikaa ja mahdollisuuden tehdä muuta mielenkiintoista.

Täysin ennen kokemattomat vapautumisen tunteet, kuin olisi murtautunut irti näkymättömistä kahleista, jotka ennen kiinnittivät toistuviin käytösmalleihin, jotka eivät enää sovi hengelle.

Tarve päästä läheisempään yhteyteen luonnon kanssa tai saada enemmän aikaa itselleen.

Kasvava tyytymättömyys institutionaaliseen uskontoon ja tarve etsiä hengellisyyttä. Uudet henkiset kokemukset kuten syvät meditaation tilat, kutsu uudelle elämänpolulle tai kundalini-herääminen.

Loputon kyllästymisen tunne ja kiinnostuksen menettäminen kaiken sen suhteen mikä ennen tuotti tyydytystä ja tyytyväisyyttä.

Sairauden, jota ei pystytä menestyksekkäästi hoitamaan allopaattisilla hoitomenetelmillä, kehittyminen.

Jokainen, joka on polulla kohti yksilön voimaa, tutustuu vähintään yhteen näistä merkeistä tai vaiheista ja jotkut voivat kokea useimmat tai jopa ne kaikki. Kukin edustaa eräänlaista haastetta:
joko uutta ärsykettä tai epämukavuutta, jota on lievennettävä, tai uutta suuntaa, taitoa tai voimaa, jota on hyödynnettävä. Haasteiden kestäminen ja ratkaiseminen on matkan tunnusmerkki ja matkaa kuvataan usein autiomaakokemukseksi tai sielun synkäksi yöksi. Tämän sielun synkän yön lähestyminen voi vaikuttaa pelottavalta ja lannistavalta, mutta yksilön voimaan kasvaminen aiheuttaa väistämättä jonkin verran tuskaa ja epämukavaa oloa. Se tarjoaa kuitenkin meille mahdollisuuden päästä korkeammalle mestaruuden ja tyytyväisyyden tasolle. Kuin uuteen kotiin muuttaminen, uudessa työssä aloittaminen tai uuteen ihmissuhteeseen ryhtyminen ne vaikeudet joita kohtaamme matkalla lähtiessämme, kätkevät usein alleen suuremman ilon ja täyttymyksen mahdollisuuden.

Henkinen harjoitus voi jopa haastaa meidät kärsimään jonkin sairauden keinona, jonka kautta hengen inspiraatio ja syvempi voiman tuntu voivat tulla esiin. Kun sairaus on osa henkistä matkaa, mikään lääketieteellinen tai lääkinnällinen hoito ei voi auttaa, ennen kuin henki on alkanut suorittaa niitä muutoksia, joita sairauden on tarkoitus saada aikaan. Lääketieteelliset keinot, täydentävät parannusmenetelmät, ravinnon muutokset ja koko elämäntavan muutos voivat auttaa jossain määrin ja niitä pitää toki käyttää. Kun edessä on sairaus henkisenä haasteena, kaikkein tehokkain paranemiskeino on luottaa siihen, että henkiset harjoitukset saavat aikaan tarvittavan oivalluksen.
Harjoitus voi olla keino kestää sairautta ja parantaa se hengen kasvavan voiman ja viisauden avulla.

Toivottavasti sait tästä itsellesi apua. Toivoo daana
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #4 : 15.12.2007 12:26:46 »

Daana, tosi hyvä ja paikkaansapitävä lista smitten Itse tunnistan ainakin nämä:

Kasvava tyytymättömyys tuttua ympäristöä kohtaan, mikä voi ilmetä epämukavana tunteena työssä tai tärkeimmässä ihmissuhteessa.

Kyvyttömyys saada selville, miksi on masentunut tai väsynyt.

Läpitunkeva yksinäisyyden tunne, johon usein liittyy huoli siitä, että eristäytyneisyys ei koskaan pääty.

Ehdoton tietoisuus siitä, että jokin elämässä on muuttunut ja että tulevaisuus on epävarma, mutta menneeseen ei voi enää palata ja elää kuten ennen.

Kasvava uteliaisuus omien henkilökohtaisten tarpeiden suhteen ja halu saada selville, mitä ne ovat, ja halu löytää joku, joka ymmärtää näitä tuntemuksia ja vahvistaa ne aidoiksi.
Heräämiseen voi liittyä syvä yksinäisyyden tunne, joka vaatii jonkin tasoista vahvistusta, varsinkin jos lähimmäiset eivät ymmärrä kokemuksia. (Jos olet tilanteessa, tietoisuustukiryhmään liittyminen tai alan seminaareihin osallistuminen voi olla erittäin hyödyllistä ja kannustavaa.)

Vahvistuva yliherkkyys tietyille ruoka-aineille, materiaaleille, ympäristön myrkyille  tai lääkkeille kuten aspiriinille ja tavallisille flunssalääkkeille. Ihminen voi kehittää allergioita aineille, jotka eivät aiemmin mitenkään vaikuttaneet häneen, kuten vehnälle, maitotuotteille tai kofeiinille.

Kasvava uteliaisuus itsensä kehittämiseen liittyviin asioihin, joko vapaehtoisena valintana tai pakosta.

Uuden identiteetin kohoamisen tuntu, mihin voi sisältyä uusien pyrkimysten tai halun elää aivan uudenlaista elämää löytäminen. Ihminen voi valita luopumisen kaupungista ja muuton maalle tai hyväksyä palkan alenemisen saadakseen enemmän vapaa-aikaa ja mahdollisuuden tehdä muuta mielenkiintoista.

Täysin ennen kokemattomat vapautumisen tunteet, kuin olisi murtautunut irti näkymättömistä kahleista, jotka ennen kiinnittivät toistuviin käytösmalleihin, jotka eivät enää sovi hengelle.

Loputon kyllästymisen tunne ja kiinnostuksen menettäminen kaiken sen suhteen mikä ennen tuotti tyydytystä ja tyytyväisyyttä.

Sairauden, jota ei pystytä menestyksekkäästi hoitamaan allopaattisilla hoitomenetelmillä, kehittyminen.

Oikeastaan olisin voinut valita nuo kaikki Grin



tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #5 : 15.12.2007 15:00:43 »

Voi ei. Mitä tapahtuu tuon listan jälkeen?  Huh

Rauha, rakkaus, ilo ja vapaus  Smiley
Onni olla  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #6 : 15.12.2007 16:09:27 »

Hei taas   Wink


Mitä tapahtuu kun joutuu kokemaan fyysisesti näinkin vaikeita juttuja ?

Itse olen ainakin tullut henkisesti vahvemmaksi ihmiseksi. Minua ei pienet asiat enään lannista. Olen oppinut siihen, että kaikilla asioilla on kaksi puolta. En tuomitse toisia ihmisiä vaan ajattelen, että hänellä on elämässään tapahtunut jokin asia joka tekee hänestä sen mikä hän on nyt ja toivon sydämestäni, että hän oivaltaisi itsestään sen.

 angel

Olen joutunut myös nöyrtymään, joten nöyryy on myös rikkaus ihmiselle. Se ei vaadi mitään vaan hyväksyy kaiken pyyteettömästi. Mukana on tullut myös rakkaus itseen. Olen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Kun olen oppinut hyväksymään omat positiiviset ja negatiiviset luonteenpiirteeni niin minun on myös helpompi hyväksyä toisten ihmisten negatiiviset puolet. Olen oppinut myös sen, että jos koen jonkun ihmisen negatiivisesti, niin lähden heti peilaamaan itseäni. Ajattelen, että mikä tässä ihmisessä minua ärsyttää ja että mikä luonteen piirre minulla on minkä kanssa en ole vielä sinut. Heijastus ja peilaaminen ovat myös työkaluja ihmisen kasvamiseen kun sen taidon oppii ja oivaltaa on lähempänä todellista itseään.

 angel 

Kukaan ei kasva pelkässä auringonpaisteessa.
Mitä rajummat myrskyt sen voimakkaampi kasvu !  smitten  T: Daana
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #7 : 15.12.2007 16:30:46 »

Onhan noita ollut ja on edelleen, mutta luultavasti olen tahkonut pahimman vaiheen yli, mutta on vielä paljon asioita, jotka aiheuttavat tuskaa. Se, että on herkistynyt enemmän kaikelle, niin tuntee raskaammin maailman painon ja välillä se on todella raskasta. Se, että ihmiset ovat sellaisia kuin ovat, masentaa välillä toden teolla.
Mun pitäisi oppia suojaamaan itseni paremmin, mutta sitä välillä unohtaa nämä jutut ja sitten vain rypee siinä huonossa olossaan.

Uskon kuitenkin, että hiljaa hyvä tulee...
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #8 : 15.12.2007 17:09:21 »


Laitan tähän mukaan listan henkisestä kasvusta, itse sain paljon apua siitä ja samalla myös ymmärsin mistä johtui nämä ikävät oireet. Itse olen ja käyn koko ajan läpi kaikkia näitä kohtia.

MERKIT ITSENSÄ LÖYTÄMISEN ALKAMISESTA
.....

Toivottavasti sait tästä itsellesi apua. Toivoo daana


Hei "daana"

Tästä samasta aiheesta lisää



Klikkaa
Caroline Myss - Toipumisen taito -



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #9 : 16.12.2007 00:07:47 »

Daana, minua itketti tuo lista  Cry

Olen tarponut tuota nöyrtymisen tietä jo yli viisi vuotta. Ehkä jotain on tapahtunut minussa tuona aikana, sillä suhtaudun pieniin vastoinkäymisiin jo hymyillen...isoja murheita on ollut liikaa, niin ei enää jaksa. Kroonisten kipujen kanssa taistelu päivästä toiseen antaa kivuttomalle päivälle aivan uuden ulottuvuuden Smiley Kun hyvä päivä tulee, sen varmasti huomaa ja osaa olla siitä kiitollinen angel

Päivän ajatus: Kun käsissäsi ei ole voimaa ja kuppi putoaa kädestäsi lattialle, kuuntele kuinka posliinin kilinä on kaunista.

 smitten

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #10 : 17.12.2007 08:03:13 »

Heippa taas  Wink

Osuit asian ytimeen panacod   Cheesy

Kun opimme nauttimaan niistä hetkistä kun meillä on hyvä olla, se on askel parempaan. Positiivinen asenne on tie hyvään oloon ja terveyteen. Itse tunnen intuitiivisesti mitä minun pitää milläkin hetkellä tehdä itseni hyväksi.

Niin kuin aikaisemmin kerron lääketiede ei pysty minua auttamaan. Olen käyttänyt vaihtoehtohoitoja esim. Akupunktiota ja nyt tällä hetkellä homeopatiaa. Molemmat hoidot ovat sellaisia, että ne tuovat ensin esille kaikki vanhat vaivat ja sen jälkeen elimistö rupeaa parantamaan itseään. Homeopatia on ihmeellinen kun se tuo myös esille vanhoja tunteita, jotka olen elämän varrella tukahduttanut. Nyt minun pitää käsitellä niitä ja täytyy sanoa, että kovilla olen ollut. Tiedän, että jos tunteita pitää sisällänsä ne tuovat mukanaan sairauksia, joten kasittelemällä vanhat negatiiviset tunteeni voin tulevaisuudessa fyysisesti paremmin.

Olen joutunut opiskelemaan ja hakemaan tietoa itse kun kukaan ei voi ymmärtää minun oireitani, eikä myöskään pysty auttamaan. Sen tähden nyt haluan kirjoittaakin tälle palstalle jos vaikka pysyisin auttamaan ajatuksillani jotain ihmistä.

Kun herkistyin kaikille maitotuotteille niin se tuli minulle todelliseksi ongelmaksi. Minulla on todettu osteopenia ja silloinhan tarvitsisin paljon kalkkia. Joten maitotuotteet eivät käyneet minulle eivätkä mitkään kalkkitabletit. Ruuasta sain kyllä osan päivittäsisestä kalkin tarpeestani mutta se ei riittänyt. Olin ihmeissäni, että mitä minä nyt teen luuni rupeavat haurastumaan ja minulle tulee osteoporoosi. Olen oppinut kuuntelemaan omaa intuitiotani ja toimin aina sen mukaan koska tiedän, että se kertoo aina oikein. Kerran olin kirjastossa ja askeleeni vei minut sellaisen kirjahyllyjen väliin jossa en ole ennen käynyt. Ihmettelin asiaa ja ajattelin, että joku tarkoitus tällä oli. Siinä kirjoja selaillessani suoraan sanoen syliini hyppäsi yksi kirja ja rupesin sitä selailemaan. Se oli Vogelin kirja joka kertoi luonnon lääketieteestä ja kasveista. Lainasin kirjan ja rupesin mielenkiinnolla lukemaan sitä kotona. Siinä lukiessani pamahti suoraan silmiini yksi sana joka oli kananmunan kuori. Vogel kertoi, että munan kuori on hyvä kalkin lähde. Siinä oli vastaus ongelmaani ja rupesin tehosekoittimella jauhamaan itselleni jauhetta. Pari vuotta olen jauhetta ottanut ja täytyy sanoa, että kynnet ovat kyllä vahvat ja kasvat reippaasti. Kerroin tämän sitä varten, että jos jollain on vaikeuksia kalkin saannin suhteen niin tässä olisi yksi vaihtoehto ja toiseksi kun minulla oli ongelma ja uskoin että minua autetaan kun sitä tarvitsen. On ihana huomata, etten ole yksin ja että joku pitää minusta huolta ja auttaa vaikeuksien yli.

 angel

Olen myös oppinut elämään tässä hetkessä.

 angel

Elämän tarkoitus on etsiä ja löytää.
Löytää itsensä.
Löytää Totuus.
Löytää tarkoitua.

 Smiley Toivoo daana
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #11 : 17.12.2007 08:35:14 »



  KIITOS DAANA, TÄSTÄ LISTASTA,  smitten smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #12 : 17.12.2007 13:38:08 »

... Olen käyttänyt vaihtoehtohoitoja esim. Akupunktiota ja nyt tällä hetkellä homeopatiaa. Molemmat hoidot ovat sellaisia, että ne tuovat ensin esille kaikki vanhat vaivat ja sen jälkeen elimistö rupeaa parantamaan itseään. Homeopatia on ihmeellinen kun se tuo myös esille vanhoja tunteita, jotka olen elämän varrella tukahduttanut. Nyt minun pitää käsitellä niitä ja täytyy sanoa, että kovilla olen ollut. Tiedän, että jos tunteita pitää sisällänsä ne tuovat mukanaan sairauksia, joten kasittelemällä vanhat negatiiviset tunteeni voin tulevaisuudessa fyysisesti paremmin.
....Minulla on todettu osteopenia ja silloinhan tarvitsisin paljon kalkkia. Joten maitotuotteet eivät käyneet minulle eivätkä mitkään kalkkitabletit. ... Olin ihmeissäni, että mitä minä nyt teen luuni rupeavat haurastumaan ja minulle tulee osteoporoosi. Olen oppinut kuuntelemaan omaa intuitiotani ja toimin aina sen mukaan koska tiedän, että se kertoo aina oikein. .... kirjastossa ja askeleeni vei minut sellaisen kirjahyllyjen väliin jossa en ole ennen käynyt.... kirjoja selaillessani suoraan sanoen syliini hyppäsi yksi kirja ja rupesin sitä selailemaan. Se oli Vogelin kirja joka kertoi luonnon lääketieteestä ja kasveista. ....  Siinä lukiessani pamahti suoraan silmiini yksi sana joka oli kananmunan kuori. ... munan kuori on hyvä kalkin lähde. Siinä oli vastaus ongelmaani j.... Pari vuotta olen jauhetta ottanut ja täytyy sanoa, että kynnet ovat kyllä vahvat ja kasvat reippaasti.

Hei "daana"


Olet hyvän hoitomuodon valinnut.
- hoidetaan sairauden syytä eikä vain sairautta

Kiitos kanamunankuori vinkin muistutuksesta
.
- tuo vanha hyvä konsti on päässyt unohtumaan

Osteopenia on minullakin todettu
ja osteophoroosin mahdollisuus tulevaisuudessa

Fysioterapeuttini suositteli askel-ylös - askel-alas
liikuntaa; steppilauta tai porras,
jossa harjoitetaan em liikettä;
liikkeen hoitava voima on sen aiheuttama
pieni tärähdysvoima, joka vahvistaa luustoa
- portaissa kävely on myös hyvä liike
- naruhyppely sopii myös hyvin
sekä juoksu



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #13 : 17.12.2007 14:00:19 »

Hyvä Daana kun muistutit tuosta kananmunankuoresta  Wink Sekoitatko sen jauheen johonkin juomaan?

Minulla on osteopenia ja selässä myös osteoporoosia Embarrassed Todettu kun olin 38 v, eli 5 vuotta sitten. Se kavala sairaus ei ikää katso Cry

Varoitankin kaikkia hyvin hoikkia ihmisiä, osteoporoosin vaara vaanii knuppel2 Cry

Onneksi voin syödä kalkkia ja lääkityskin (Optinte) on olemassa, mutta olen sitä taas laiminlyönyt  uglystupid2

Jaksamista  smitten

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #14 : 17.12.2007 14:28:47 »

Hei  Smiley

Olisiko jollain takataskussa joku tieto jonka voisi pistää kiertoon. Tämä tieto voi olla kultaakin arvokkaampi jollekkin toiselle ihmiselle. Samalla voimme auttaa lähimmäistämme ja itsellemme tulee varmasti hyvä olo tästä.

 smitten

Hei Panacod  Smiley

Otan puoli teelusikallista jauhetta ja laitan suuhuni ja sen jälkeen otan mehua päälle. En sekoita jauhetta mehuun, koska silloin osa jauheesta jää lasiin enkä silloin saa kaikkea jauhetta käyttöön.

 smitten

Rohkeutta elämään !
Elämä on liian kallista
sivustakatsomalla tuhlattavaksi !  Wink

 Smiley Toivoo daana
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: