Vuosi alkaa lähestyä loppuaan.
Mitä jäi käteen? Tuossa astrofriikin pohdiskeluissa oli järkeä. Mitäs jos tässä ollaan tarvehierarkiassa jo niin korkealla että mikään ei enää riitä?
Jos itse ajattelen omaa tilannettani vuosi sitten, niin surkeaa oli. Avioero päällä, shokki sinänsä koko juttu, terveyskin oli vähän niin ja näin, kaikki otti pattiin...
Nyt on tilanne aivan toisin. Maaliskuussa alkanut suhde on edennyt kihlaukseen asti, Rapu-mies (odotin Jousimiestä mutta minkäs teet jos Rapu ottaa ja nappaa

) on upea ilmestys ja hän on tässä suhteessa se, joka on enemmän rakastunut ja kiinni minussa... no eipä olisi tätäkään uskonut vuosi sitten. Thank you Jupiter!
Töissä menee hyvin. Sama työpaikka edelleen, mutta hyvin ollaan eteenpäin menty, ja työkaverit ovat loistotyyppejä, se on minulle tärkeintä.
Terveys on hyvä. Vuosi sitten olin vielä hieman masentunut ja surkea. Nyt olen kunnossa ja jos Rapu-mieheltä kysyy, niin minulla on varsinainen huippuaura eli säihkyn ja säteilen... näin hän asiaa kuvasi jo heti ensi tapaamisella.
Että itse voisin kyllä kiittää Jupiteria tästä vuodesta...
Mutta muistuttaa että 2009 on Vesimiehen vuosi eli eiku uudestaan koko homma, itsellä kun on Vesimiestä vielä enemmän kuin Kaurista eli ensin tulee ohitus Merkkarille, sitten MC:lle ja sitten Venukselle...
Upeaa!
Entäs muilla?