Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 108750 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #75 : 02.01.2008 19:28:36 »

Ei kyllä mene hyvin tällä kauriilla  Cry
Ämpärillinen p...a uhkausten kera on tullut tänään niskaa, koska en alistu maton alta vetoihin. Suren suhdetta ko henkilöön, mutta
en voi alistuakaan, kai tämä on sitä kaurismaisuutta. Smiley

Asenteesta tämä ei ole yksin kiinni  Smiley Smiley

Koskahan muuttuu  Cry angel angel
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #76 : 04.01.2008 23:14:59 »

Astrofriikki, sinun aikasi alkaa maaliskuun alussa.

Koita nyt löytää se oma vahvuutesi.  Smiley

Meitä Kauriita on yritetty tallata ja yritetään vielä. Se on omasta henkisestä vahvuudesta kiinni miten asiaan suhtaudutaan.

Eräs tyyppi on erittäin kateellinen minulle töissä. Hän tekee hyökkäyksiä. Tiedostan asian kyllä. En anna hänen vaikuttaa. Kun hän tulee, katselen hieman ylpeästi häntä. Ehkä isken silmää.  Wink Jos ei tehoa, isken henkisen hyökkäyksen takaisin.

Niin se menee. Ja Kauris voittaa.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #77 : 05.01.2008 12:03:38 »

Minä se aina täällä valitan......Sad sorry  Sad

Kyse onki juuri siitä, että olen vahva. Kerron mielipiteeni ja toimin omien arvonjeni mukaisesti. Smiley Sitten kun se ei sovi jollekin henkilölle, yrittää hän lyödä takaisin ja se sattuu. Kyse ei ole työpaikan henkilösuhteista vaan lähemmistä, organisaatiopsykologian lainalaisuuksia kyllä hallitsen.  Wink Tietenkin täytyisi olla niin vahva että ei välitä noista vastaiskuista, mutta kun kuitenkin välittän ko ihmisistä, niin se on hiukan vaikea yhtälö. En kuitenkaan halua menettää tiettyjä ihmisiä elämästäni. Mutta kai se on sitten sen hinta.  Cry Smiley

Kauris voittaa kyllä aina lopulta, olen elävä esimerkki siitä  Cheesy, mutta joku hinta on maksettava ja hinnan arvoa tässä joudun pohtimaan.  angel angel

Toivotaan, että jupiter maaliskuussa ja muut avut auttavat tilanteen rauhoittumisessa. Ja koitan olla hiukan positiivisempi.  smitten

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #78 : 05.01.2008 14:51:28 »

ÖööÖööÖöö??

Hmm, nyt esitän hieman tyhmää, mutta mistäköhän tuon saa selville, milloin tuo jupiter astuu omaan elämääni??
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #79 : 05.01.2008 15:40:04 »

Tuolta omista tiedoista löytyy otsakkeen 'Muuta' alta transiittilista. Valitset vuoden 2008 ja pyydät listan ja listasta haet päivän jolloin   jupiter aspect_con aurinko. Näin ainakin olettaisin asian olevan.  Smiley Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #80 : 06.01.2008 17:35:19 »

Kuulkaas Kauriit!

Olipas hyvä jalkatreeni! Kun saa hyvän treenin vedettyä niin siitä tulee uskomattoman hyvä olo.  Minulle tuli mieleen hauska muisto vuosien takaa. Silloin ex-kansanedustaja, nykyinen eläkeläinen Tony Halme (Kauris hänkin) treenasi samalla salilla. Hänellä oli tapana sanoa kunnon jalkatreenin jälkeen että "reidet huutavat hallelujaa". Tiedän tunteen.  Wink

On niin typerää, kun jotkut missit kertovat "käyvänsä" salilla, eli niimpä juuri, siellä käydään näyttäytymässä ripsivärit viimeisen päälle laitettuna, lueskellaan trendilehtiä jonka jälkeen käytetään tuhansia euroja rasvaimuun ja kauneusleikkauksiin. Typerää touhua! Nekin rahat olisi parempi lahjoittaa vaikka sotaveteraaneille!

Pointtini on siis se, että jos menet salille, treenaa sitten äläkä ihmettele. Sama töissä. Kun menen töihin, en oleskele siellä pakollista kahdeksaa tuntia vaan teen töitä firman tuloksen parantamiseksi. Siinä on vissi ero!

Ja tässä olikin se aasinsilta Jupiteriin. Jos olet tehnyt parhaasi, Jupiter kyllä palkitsee. Ei se Jupiter tule ja heitä palkankorotusta, jos olet vaan lorvinut. Mutta jos olet tehnyt parhaasi, varmasti palkinto tulee. Itse huomasin jo merkkejä tuosta, kun viime viikolla firman omistaja otti minut henkilökohtaiseen palaveriin. Kävimme läpi päättyneen tilikauden tulosta ja kerroin, mitä itse olisin tehnyt toisin ja mitä tulisin tekemään. Hmm.

Empä ihmettelisi, jos helmi-maaliskuussa kolahtaa tämän Kauriin palkkapussiin...! Tekemisen intoa teille muillekin!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #81 : 06.01.2008 18:11:15 »

Mulla  jupiter aspect_con aurinko pitäisi joidenkin tulkitsijoiden mukaan olla vasta aivan loppuvuodesta 2008, mutta astro.comin mukaan huhtikuulta joulukuulle.  Miksi näin?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #82 : 06.01.2008 18:31:26 »

 jupiter perääntyy asemista 22 astetta  kauris tuonne
12 astetta kaurista,
elikkä toinen hyväksyy väljemmän yhtymän,
toinen vain tuon joulukuulle tulevan tarkan yhtymän
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #83 : 06.01.2008 20:31:41 »

Kuulkaas Kauriit!

Olipas hyvä jalkatreeni! Kun saa hyvän treenin vedettyä niin siitä tulee uskomattoman hyvä olo.  Minulle tuli mieleen hauska muisto vuosien takaa. Silloin ex-kansanedustaja, nykyinen eläkeläinen Tony Halme (Kauris hänkin) treenasi samalla salilla. Hänellä oli tapana sanoa kunnon jalkatreenin jälkeen että "reidet huutavat hallelujaa". Tiedän tunteen.  Wink


Juu, reisissä on isot lihakset ja niitä kyllä kannattaa treenata.
Minä olin aiemmin niin hölmö, etten uskaltanut ikinä tehdä kuntosalilla reisiliikkeitä, kun pelkäsin että reidet kasvaa entisestään.
No nykyisin viisastuneena vahvistan jalkojen lihaksia kyllä. Ja miten ihmeen hyvä olo siitä tuleekaan. Isot lihakset tekevät töitä ja verenkierto taatusti vilkastuu.
Mie kun olen hurahtanut tuohon pumppihommaan, niin siellä sen huomaa, että miten kauan jaksaa painotangonkanssa kyykkäillä ja siitä tulee hyvä olo. Ei vastavaa tunnetta tule vaikkapa hauiskäännöistä...
Kunnon hiihtolenkistä kylläkin tulee aivan mainio-olo, vertaamaton, mutta nyt ei pääse edes hiihtämään.
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #84 : 07.01.2008 17:51:32 »

Mulla kyllä joko menee aivan loistavasti tai olen tullut hulluksi. Viimeiset vuodet ovat olleet niin h****n rankkoja, etten enää jaksa välittää. Yhdistyksessä hyökätään kimppuuni voimalla, töissä en enää tiedä paikkaani, ja ystävät jäävät pois, mutta minä vaan tunnen itseni vapaaksi kuin taivaan lintu. Tässä yhtenä päivän esim. töissä oli porukka aivan käärmeissään ja väsyneinä toistensa kimpussa, mutta minua vaan nauratti. Kiire ei kohtaa minua, koska tiedän tekeväni työni hyvin ja enempää ei voi kukaan minulta vaatia - en edes minä itse. Koska olen kauris, niin ehdottomasti olen tullut hulluksi. Toisaalta kaikki on päin mäntyä ja ihmiset tuntuvat vihaavan minua, mutta toisaalta who care`s? Kaikkihan on kuitenkin ihan hyvin toisesta näkökulmasta katsottuna. Nyt kun vielä keksisin mihin tämän kaiken vapautuneen enrgian kohdentaisin. Ilmeisesti olisi viisautta alkuun lähteä sinne kuntosalille reisitreeniin.   Grin
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #85 : 08.01.2008 11:07:43 »

No niin, nyt se voittoputki alkoi  Cheesy Cheesy
Vuoden aluksi pläjähti palkankorotus  Grin

Mitähän seuraavaksi  :Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #86 : 08.01.2008 19:17:44 »

No niin, nyt se voittoputki alkoi  Cheesy Cheesy
Vuoden aluksi pläjähti palkankorotus  Grin

Mitähän seuraavaksi  :Smiley

Astrofriikki, wautsi!  Cheesy Sinä aloitit tämän Kauriiden huippuvuoden!

Jatka samaan malliin, me muut tullaan kyllä perässä...

Mitäs muuta toivoitkaan?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
selkälokki
Vieras
« Vastaus #87 : 08.01.2008 22:02:29 »

Tajusin juuri, että jos tuo jupiter on vuoden merkissään ja se jo nousujoukkarillekin moukantuuria tuo, niin meikällä on tässä sitten niinku onnenpäivät 2vuotta, koska olen  aurinko vesimies .   Cheesy Eikös se sitten seuraavana vuonna ole miun omassa merkissä?
Jiiiiihuuuuu!

muoks. miten ihmeessä olen kirjoittanut nousujoukkarille... Shocked
Taitaa olla aika tämän tytön lähteä untenmaille. Tarkoitin tietenkin nousukauriille...
« Viimeksi muokattu: 08.01.2008 22:53:13 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #88 : 08.01.2008 22:09:24 »

Mielenkiintoinen päivä...aamulla ensin positiivisia uutisia tuon palkankorotuksen myötä ja iltapäivällä kunnon yhteenotto työpaikalla  henkilön kanssa joka alentui kyseenalaistamaan tekemiseni ja hyökkäämään kaverinsa juorujen perusteella kimppuuni. Uskomatonta miten läpinäkyvää.... idiot2

Olen tässä pohtinut motiiveja moiseen, olisiko voittoputkeni alku jotenkin osin tiedossa ja aiheuttaa lieveilmiöitä...tai muuten vaan on voimani havaittu herkemmin tickedoff...no, joka tapauksessa olen luottamuksen johdolta saanut, ja sille he eivät mahda mitään, vaikka kuinka yrittäisivät. Grin Cheesy

Kaurisenergiaa, kyselit, että mitä muuta tahdoinkaan ?
No tuo työn sisältö saisi kyllä olla motitoivampi ja enpä uusille ihmissuhteillekaan hanttiin laittaisi.  Smiley Smiley

Niitä odotellessa. Tosi kivaa, kun jotain positiivistakin tapahtuu. Mutta tuon kyllä allekirjoitan, mitä Kaurisenergiaa tuossa aiemmin kirjoitti, ei se jupiter yksin pysty auttamaan. Itse se työ on tehtävä, jupiter sitten tuo positiivisen tukensa kun sen aika on.  smitten smitten



tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
selkälokki
Vieras
« Vastaus #89 : 08.01.2008 22:21:42 »

. Mutta tuon kyllä allekirjoitan, mitä Kaurisenergiaa tuossa aiemmin kirjoitti, ei se jupiter yksin pysty auttamaan. Itse se työ on tehtävä, jupiter sitten tuo positiivisen tukensa kun sen aika on.  smitten smitten





Kyllä, siis hihat heilumaan!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: