Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Itsemurha-alttius  (Luettu 22034 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« : 22.10.2005 12:40:34 »

Nytpäs siis kyselisin mitkä ovat itsemurha aspekteja tai transiitteja? Millaisen kartan omaava ihminen suistuu helposti itsemurhaan, vai onko kaikenlaisten karttojen omistajilla yhtäläinen mahdollisuus päätyä noin epätoivoiseen tekoon? Tongue
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 22.10.2005 12:55:43 »

eräällä tuntemallani itsemurhaa yrittäneellä henkilöllä oli pluto yhtymässä askendenttiin. luulisin tämän olleen vahvin kartalla ollut tekijä, joka itsetuhoisaan käytökseen johti. yrityksen jälkeen sai kuitenkin onneksi osakseen hoitoa ja rakkautta ja ikään kuin eheytyi psyykkisesti.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Timotheus
Vieras
« Vastaus #2 : 22.10.2005 13:07:01 »

8 huone.

Esimerkiksi kuu huoneessa 8. luo hyvin intensiivisiä ja ehdottomia tunteita ihmiselle ja asiat saattavat tuntua "elämän ja kuoleman" vakavilta tilanteilta. Myös pluton hankalat aspektit aurinkoon tai kuuhun voisivat myös lisätä itsemurha-alttiutta. Cry
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #3 : 22.10.2005 17:25:16 »

Kelailin, että vahva neptunus vois vaikuttaa asiaan? Tuo pluto ascilla on vissiin aika herkkä tohon itsarijuttuun.. Kurt Cobainillakin oli se.. Huh
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 22.10.2005 17:26:08 »

Mites saturnus ascilla? tickedoff
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #5 : 22.10.2005 17:37:19 »

Neptunuksen ja kuun neliöt voisivat olla aika vahvoilla tässä. Minullahan niitä riittää... Wink
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #6 : 23.10.2005 19:26:24 »

Neptunus/kuu kontaktit (neliö,oppositio,konjuktio,kvinkunssi), mielellään vielä AC:llä ja vaikka jousimiehessä. Saturnus/kuu (kovat).... hmm... nyt kun näin lähti purkaan, niin transiittina aika moni seikka voi laukaista, jos kartalla altistavia tekijöitä.

Aurinko tai kuu kvinkunssissa uranukseen on yksi omista löydöistäni, mikä näkyy itsemurhan tehneen lapsen kartalla (tai muuten psyykkisesti sairas vanhempi). ..huti aiheen..
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #7 : 24.10.2005 07:45:02 »

Olikohan Astro Logosissa vai missä Kheironista artikkeli, että Kheiron huoneessa 2 voisi olla merkki itsemurha-alttiudesta. Useilla itsemurhan tehneillä on, olen tutkiskellut tuttavapiiriä ja julkimoita.
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #8 : 24.10.2005 10:20:23 »

Itse olen elämäni aikana ollut hoidossa mielenterveysongelmien takia, ja itsemurhayrityksiäkin on vuosien varrella kertynyt parikymmentä. Itsellä  kuu  harka 8.huoneessa, sekä  pluto  skorpioni aspect_con  askendentti  vaaka - eli ketjussa mainitut 'alttiit' karttakuviot löytyvät  Shocked Myöskin  chiron  kaksoset huoneessa 8.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #9 : 24.10.2005 21:55:10 »

Jäin vielä eilen miettimään tuota pluto Ac:llä ja sen vaikutusta itsemurha-alttiuteen, kun en sitä heti itse allekirjoittanut. Sitten ajattelin, että näin voisi olla, jos ko. merkit  skorpioni:ssa.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Anthrax
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #10 : 26.10.2005 00:11:34 »

Allekirjoitan puolet edellämainituista tekijöistä  buck2 Varmaankin sellainen "raskas" katsanto elämään noin ylipäätään panee alttiiksi itsetuholle. Veden merkeillähän eritoten on taipumusta pohjamudissa itsensä kanssa kieriskelyyn?
Pluto ac:llähän voi antaa ihmiselle vahvan tarpeen olla kokoajan liikkeessä ja muuttua. Jos siihen ei ole edellytyksiä, henkilö kokee varmasti elämänsä turhauttavaksi. Muistan lukeneeni että ko. aseman omaavat ihmiset ottavat hyvin raskaasti kaiken ympärillä tapahtuvan, ja onhan näin oltava jos Pluto antaa ihmiselle tarpeen manipuloida kaikkea, ympäristöä, kanssaihmisiä..

Mikä tahansa "hidas planeetta", eritoten Neptunus Pluton lisäksi ei ole kovin positiivinen juttu Ascilla sijaitessaan.
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #11 : 26.10.2005 01:39:06 »

Mun exä oli tripla-leijona. Eli aurinko-,nouseva- ja kuumerkiltään leijona.
Kyllä vaikuttavat varmaan monet muutkin seikat, kuin horoskoopit itsemurha-alttiuteen...
Muistaakseni olen joskus lukenut että kauriit tekevät eniten itsemurhia, kun ovat syntyneet pimeään aikaan.
tallennettu
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #12 : 19.11.2005 12:47:09 »

No hei!

Löysin tämän aiheen, kun lueskelin keskusteluja - itse niistä pitkään poissa olleena. Aihe on mielenkiintoinen ja itsekin olen sitä usein pohdiskellut.
Kaveripiiristäni, 80-luvulla, eräs nuori mies(18v.) teki itsemurhan julmalla tavalla ja se teki minuunkin lähtemättömän jäljen. Niin tekee jokaiseen läheiseen...

Itsellänikin on ollut useita ajanjaksoja, jolloin olen vakavasti harkinnut itsemurhaa - viimeksi tänä syksynä - mutta onneksi jokin on saanut minut aina luopumaan aikeistani.

Sinulle Dissolve lähettelen ajatuksissani voimia ja uskoa elämään - ja tiukkaa sinnittelyä vaikeimpina hetkinä, ettet enää yrittäisi itsemurhaa ****
Karttasi aspektit vaikuttivat täsmäävän muiden kertomiin ihmeen hyvin ja taitavat tosiaan olla nuo mm....lieneekö näistä kerrottu joissain astrologian kirjoissa?

Minunkin miespuolisella ystävällä tuntuu ajoittain olevan taipumusta ajatella kuolemaa helpotuksena Cry Niistä ajatuksistaan puhuu mieskavereilleen ollessaan humalassa...Hänellä tosiaan on Neptunus/Kuu Jousimiehessä, joista Neptunus 1.huoneessa ja Kuu 2.huoneessa Shocked Jupiter(Skorpionissa) on yhtymässä tuohon Neptunukseen, vaikka ovatkin eri merkeissä( :jupiter:29'35 skorpioni ja  :neptunus:1'17 jousimies)
Tuo kuvio kyllä teidän arvailujenne mukaan täsmää häneenkin....
Myös Pluton neliö Aurinkoon voisi olla eräs syy?
Chironilla ei ole aspekteja hänen kartallaan, mutta sijaitsee 4.huoneessa eli oisko kipupisteitä kotirintamalla...
Ainiin...hänellä muuten on Aurinko(Kaksoset) 8.huoneessa ja AC Skorpionissa eli sehän voisi teidän mukaanne olla myöskin yksi syy...Aurinko oppositiossa Kuuhun ja samalla Kuu on Leijan kärjellä....kun Uranus/Mars ovat toisiinsa kolmiossa. ELI tunneasiat elämässä lienevät se suurin kipu/polttopiste? Niiden kanssa hän tuntuukin jotenkin olevan aina solmussa.
ONNEKSI HÄNELLÄ ON PALJON YSTÄVIÄ! Yksinäisenä hän olisi saattanut jo toteuttaakin ajatuksensa Cry Joskus mietin, että onko meidänkin tapaamisella ollut jokin sellainen - iankaikkinen - tarkoitus, että läsnäoloni hänen elämässään saattaisi pitää häntä kiinni elämässä, pitää yllä toivoa...Minun  :venus:ja  jupiter ovat hänen Kuun Alasolmullaan...ja sitä olen pitänyt yhtenä mahdollisena merkkinä siitä, ettei kohtaamisemme ollut tarkoitukseton. Samoin hänen venus ja  saturnus ja DC ovat minun Kuun Yläsolmulla...
Mutta se on jo asia toinen  Wink
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #13 : 19.11.2005 13:07:51 »

Tajuntaani iski vasta nyt omalla kartallani lymyilevä Kuu Neliö Neptunus ja itsetuhoiset ajatukset ovat vuosien varrella tulleet ikävän tutuiksi. Onneksi jääneet vain ajatuksien tasolle.

Täällä onkin moni astrologinen tekijä jo mainittu, joka itsellenikin tuli mieleen. Mutta siis koska itsemurhiin liittyy melkein poikkeuksetta mielenterveyden ongelmia niin periaatteessa kaikki aspektit ja tekijät, jotka voisivat viitata mielenterveyden epävakaisuuteen voisivat myös edustaa itsemurha-alttiutta.

Rakkautta teille elämäänne ja ajatuksiinne.
tallennettu
Faust
Vieras
« Vastaus #14 : 19.11.2005 14:58:30 »

Yutaka Taniyama. Skorpionit eivät taida olla mitenkään erityisen murheellisia tehdessään itsemurhan. Tai ovat, mutta syytä ei tiedetä.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: