Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkittävin päätös, minkä olet vuoden aikana tehnyt  (Luettu 144338 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Golden Peacock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #120 : 22.12.2012 08:05:15 »

Ihanaa lukea muiden päätöksista ja saavutuksista täällä!

Tänä vuona on ollut suurimmilta tuntuvat päätökset olleet varmaan laihduttaminen (ONNISTINKIN saamaan kiloja pois <3<3<3) ja se, että pärjäisin ilman henkistä ohjaajaa. Oli ihmeellistä miten sisäinen viisaus vain avautuu, kun vain lakkaa kuuntelemasta muita jotka puhuvat omista totuuksistaan. Silti muiden näkemykset ja mielipiteet saavat minut pysähtymään aina välillä ja miettimään teenkö nyt jotakin väärin, kun niin moni on lopulta tuhoutunut sillä, että ovat alkaneet tosissaan tutkia henkistä/sisäistä maailmaansa.  Huh

Nyt suurin pätökseni on, että pitäisi jatkaa tätä, että saisin itseni pysymään sellaisella tiellä missä onni on varmaa ja saada itsestä tahdonvoima ja pitkäjänteisyys esille. Vielä tämäkin muutos onnistuu, tiedän sen  smitten
« Viimeksi muokattu: 22.12.2012 08:07:12 kirjoittanut Golden Peacock » tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #121 : 22.12.2012 08:19:06 »

Pyysin, että antaa tulla kaikki pinnan alla painava pois kerralla vaan, äärirajoillekin, että pääsee kevyemmin kulkemaan. Tahmaiselta tuo on tuntunut, mut valaistunen hetki hetkeltä lisää Grin
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #122 : 30.12.2012 02:34:54 »



                       coolsmiley

                        Kaikki on jo.

                              Ei mitään kiirettä.


                                      smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #123 : 30.12.2012 14:40:10 »

Eipä niin angel  smitten
« Viimeksi muokattu: 30.12.2012 14:53:53 kirjoittanut mii-i » tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #124 : 30.12.2012 21:21:46 »

Päätin tietoisesti luottaa enemmän impulsseihini, jotka johtivatkin minut hyödyllisiin kokemuksiin.
tallennettu
Anna-Maria Aleksandra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #125 : 23.04.2014 21:17:57 »

Muuttaa Helsinkiin opiskelemaan   Smiley toinen merkittävä päätös oli lopettaa parisuhde joka ei enään toiminut.
tallennettu

~ Carpe Díem ~
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #126 : 27.05.2014 21:15:20 »

Muutto maailman toiselle puolen alkaa kesän jälkeen Smiley
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
ejuwa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #127 : 14.08.2014 17:27:51 »

Se, että olen lähtenyt tutkimaan omaa itseäni ja olen "herännyt". Aikaisemmin pidin itsetutkiskelua ja henkisyyttä humpuukina. Kelkka kääntyi täysin eräänä kesäkuun yönä syvällisten keskustelujen jälkeen.
Olen ikuisesti kiitollinen keskustelukumppaneilleni, jotka saivat mun silmät avautumaan.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #128 : 14.08.2014 17:38:12 »

Itselläni varmaankin karmasta siirtyminen kanssaluomiseen. Tärkeä on ollut myös päätös rakastaa itseäni riippumatta mistään ulkoisesta. Sekä päätös saada keho kuntoon, johon voi liittää myös päätöksen integroida valokeho fyysisyyteen. Merkaba!

ejuwa, hieno kuulla mielenmuutoksesta. Mitäs sitä ei tekisi sen eteen, että voisi itse paremmin. Ja kyllähän siitä muutkin hyötyvät, jos on itse onnellisempi. Hihhulin leima voi tulla, mutta siinähän kärvistelevät kapeakatseisuuttaan muut, jos on ongelma asian kanssa. Smiley
tallennettu
ejuwa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #129 : 14.08.2014 21:32:58 »

^
Kyllä se on hassua että "aikasemmassa elämässä", ajattelin että en kuormita itseäni henkisyydellä  Shocked  Ihan kun olisi ollut rasite. Mutta ehkäpä mulla ei ollut uskallusta avata sisintäni ja silmiä henkisyydelle..
Aikas itsekkäästi, omaa napaa tuijottaen tällä tiellä olen.. Ts. haluan ottaa selvää itsestäni, ja niin kuin Ritsa sanoit, myös toiset hyötyvät kun on onnellinen ja voi hyvin. Ajattelen, että voin antaa itsestäni enemmän muille kun tunnen itseäni..

Oon ylpeä hihhuli  smitten
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #130 : 14.08.2014 21:45:34 »

Henkinen itsekkyys - tulipas jännä termi päähän. Mutta sitäpä mielestäni juuri tarvitaan, jos aikoo nauttia elämästä täysin täällä Maan päällä. Kai siinä ilmenee juuri tasapaino Egon ja Sielun välillä. Sisäisen ja ulkoisen maailman. Tai mitä termejä tai ajatuksia haluaakaan käyttää.
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #131 : 15.08.2014 13:44:46 »

yritan olla hyva ihminen ja auttaa muita ihmisia niin paljon kuin pystyn.
olen myos etaantynyt joistakin ihmisista, joilla on negatiivista energiaa.
 Smiley
tallennettu
isla-vera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #132 : 21.08.2014 13:53:37 »

Päätin, että haluan olla läsnä hetkessä. Kiinnittää huomiota esim. kävellessä jalkojen liikkeisiin ja lihaksiin, keskittyä hengittämiseen. Syödessä pureskella ruoka tietoisesti ja hitaasti. Odottaessa keskittyä energiakehoon sekä tarkkailla ympäristöä pehmeästi, mihinkään takertumatta.

Päätin myös, jo aikoja sitten, että pitää oppia päästämään irti, mutta nyt tänä vuonna se on konkretisoitunut ja huomaan kehittyneeni siinä. Irti päästäminen on yllättävän vaikeaa, kun sen tietoisesti tekee, mutta myös palkitsevaa. Stressi vähenee ja samoin myös tarve kontroloida kaikkea. On helpompi huomata ja seurata maailmankaikkeuden johdatusta, kun päättää antautua virran vietäväksi, eikä yritä väkisin tarrautua kiinni kaikkeen ympärillään.
tallennettu

plutonic power
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #133 : 15.09.2014 19:40:04 »

Päätin pitkäaikaisen suhteen. Kyseessä siis astrologisesti pahamaineisin yhdistelmä mitä tiedetään -   skorpioni- kaksoset, auringot tarkassa kvinkunssissa ja kuut tarkassa neliössä, synastriassa kaiken lisäksi  pluto aspect_kvi aurinko ja  venus aspect_opp chiron eli messissä on ollut kärsimystä ja tuskaa joka lähtöön puolin ja toisin.
Yleensähän Kaksoset on kai niitä jotka lähtee tällaisesta ekana kävelemään, mutta tämä vitkasteli. Ei sillä, etteikö harmita. buck2
tallennettu
aniir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #134 : 24.09.2014 21:44:02 »

Päätin olla onnellinen. On muuten mahtava päätös ja ylipäänsä se että sen voi päättää. Ja sen jälkeen olla onnellinen, no matter what.

Tuon päätöksen kanssa on hyvin linjassa toinen päätökseni, olla ilman alkoholia. Eipä siitä nyt aiemminkaan niin haittaa ollut, mutta jotenkin se nyt vaan tuntui siltä. Ja ai kun sekin on ollut mahtavaa  Smiley.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: