Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuoksut  (Luettu 83297 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #105 : 12.01.2011 12:39:34 »

Mä tykkään suitsuista, mutta en silloin kauheasti olla justiin siinä samassa huoneessa kun se tupruttaa savua.. Perinteinen Satyan Nag Champa on suosikki. En ole paljon erilaisia kokeillut kun aikoinaan tuohon rakastuin.. Grin Löysin muuten kivan kaupan: http://www.suitsukekauppa.fi/ Noita eteerisiä tuoksuja olen pitkään halunnut kokeilla.. pitää etsiä onko luonnon tuoksuja, koivu, kuusi/pihka, ym.. Aah! smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #106 : 01.02.2011 22:58:03 »

Mikä on valmistaja noilla ?

Itse olen tykänny valtavasti erilaisista ruusun tuoksuista, lempparini oli aikoinaan Body Shopin Villiruusu - sitten se muutettiin Suomessa nimelle Wild Rose ja haju oli selvästi miedompi ku siinä vanhassa Villiruusussa jota myytiin muovipullossa. Soitin Body Shoppiin maahantuojalle ja hän myönsi että tuoksua on laimennettu.
En tiedä myydäänkö Body Shopissa enää tota tuoksua mutta vuoskaudet myynnissä ollu Wild Rose ei todellakaan oo vuoskaudet ollu se voimakas intensiivinen villiruusu mikä se oli viel 80-luvun puolivälissä. Ja sillon se tuoksu oli sellanen todella aito, nyttemmin hiukan keinotekonen.

Muistaakseni myös Paco Rabannella on ollu ihana villiruusun tuoksunen hajuvesi.
tallennettu

.
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #107 : 13.02.2011 00:08:20 »

Kuulostaa hyvältä, täytyy tsekata kuhan pahin rahatilanne on selvinny, tosin saattaa olla liian mieto - valitettavasti mun nenä ei enää oikein haista mitään vähänkään hentoja hajuvesiä , lähinnä jos haluan jotain joka "toimii" sen pitää olla ökykallista rouvaskaista ranskalaista parfyymia, tosin yllätävän hyvä on toi markettien Gloria Vanderbilt.

Se Body Shopin tuoksu ei muuten ollu Wild Rose,vaan Tea Rose.
tallennettu

.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #108 : 10.05.2011 22:30:06 »

Luinpa tämän aiheen otsikon näin: "Tuksut".  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #109 : 11.05.2011 10:32:05 »

Syreenin tuoksu lämpöisessä alkukesän illassa smitten  Sekä olen nykyään höyrähtänyt tervan ja savun tuoksuun... Vaniljasta olen aina tykännyt.

Mulla on Stendersin vartalonkuorintasuola, joka sisältää ruusua. Ihan aitoja ruusun terälehtiä. Iho tuoksuu niin taivaalliselle aina ihonkuorinnan jälkeen, oikein täyteläiselle, aidolle ruusulle - lisäksi kaikki vaatteet, joita käytän, sekä koko kämppä Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio