|
nikki
|
 |
« Vastaus #90 : 08.05.2010 19:43:42 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Amber
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #91 : 21.11.2010 13:21:05 » |
|
Uusi himotuksen kohde: Dior Addict. Kävin eilen kaupassa tuoksuttelemassa ja toin tuoksulaput kotiin ja nyt koko huoneessa on ihan maaginen lemu. Jos hyvin käy, niin ehkäpä jouluksi siinä uusi tuoksu. Tällä hetkellä käytössä on vain Escada Marine Groove, joka on kyllä ihana "kylmä" tuoksu, mutta liian kesäinen ja alan jo kyllästyä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #92 : 21.11.2010 13:56:07 » |
|
Minulle myös on ruusu alkanut tuoksua. Nyt sitä tuoksua löytyy shampoosta, hoitoaineesta ja suihkusaippuasta. Omena on kestosuosikki, mutta sitä on hankala löytää. Donna Karanilla on nyt joku omenatuoksu ja meinasin kokeilla. Jeanne Arthersin Guipure Rose oli mukava löytö halpispuolelta.  Kookos oli tässä vähän aikaa sitten suosikeissa, mutta se meni ohi. Vanilja pilkahtaa aina silloin tällöin. Emporio Armanin She on olltu suosikki tuoksu, samoin kuin Mexxin Wild, Mysterious, Perspective sekä Diversity. Lancômelta Poeme on ollut kanssa suosikkini joskus. Diorin Hypnotic Poison löytyy myös. Tommy Hilfigerin Her Freedomia käytin jossain vaiheessa jo pelkän tuoksun nimen takia. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|
jankat
|
 |
« Vastaus #93 : 21.11.2010 20:35:14 » |
|
Ostin kesällä Lancomen Tresor In Love -tuoksun. Aivan ihana kukkaistuoksu, jota ovat erityisesti miehet kehuneet  Käytin joskus Lancomen Tresoria, joka on raskaampi ja makeampi kuin tämä uusi tuoksu Tresor In Love. Kevyenä päivätuoksuna olen käyttänyt Valentinon Rock 'n Rose Prêt à Porteria. Ruusu tuoksuu molemmissa ihanasti ja viettelevästi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riitta
|
 |
« Vastaus #94 : 22.11.2010 20:30:19 » |
|
Tresor In Love on ihana tuoksu myos omasta mielesta, kevyt kesainen kukkaistuoksu  Muuten omenantuoksu on jotain kotoista ja rrrrrakasssstan sita, ahhhh!!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riitta
|
 |
« Vastaus #95 : 23.11.2010 19:12:04 » |
|
Niimpäs taisin kertoa ja muistan vieläkin ne tuoksut täysin ja eikö ole jännää kun tietyt hajuaistimukset jäävät koko iäksi, itselläni esim. perunakellari, saunavihta ja muita Suomalaisuuteen liittyviä tuoksuja. Varmaan muillakin on alitajunnassa maan tuoksu sateen jälkeen-näitä tuksuja ei voita mikään, vai? Kuuluuko hajuaisti näihin ikuisesti mieleen jääviksi tuoksuiksi, mietin vaan?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #96 : 23.11.2010 19:40:43 » |
|
Vastahakatun puun aromi, tervatut laudat, juhannussauna ja kosteat koivut, järven tuoksu, ai jai. Mutta toisaalta monet teollisuusaromitkin on painuneet mieleen, erilaisten muovien ja liuottimien ja ah, erityisesti bensiinin tuoksu. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #97 : 24.11.2010 11:20:49 » |
|
Olen muuten huomannut eron järven ja meren tuoksuissa. Järvi tuoksuu paljon paremmalle ja sitä tuoksua oli ikävä meren rannalla asuessani. Tervakin tuoksuu hyvälle ja koivusta tehty saunavihta. Ja tosiaan, näitä Tuksuja  ei voita mikään..... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #98 : 24.11.2010 11:32:35 » |
|
Urtekramilla on ruusuntuoksuinen sarja: shampoo, hoitoaine, suihkugeeli ja vartalovoide. Saatavilla Prismoissa ja Sokoksilla. Kaikenlisäksi se on luomutuote. Frantsilallahan on kanssa joitain ruusutuotteita ja sitten Dermoshopista löytyy ruusuntuoksuinen vartalovoide vaaleanpunaisessa purkissa. Minulla on kova omppumetsästys... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Tiina*
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #99 : 17.12.2010 20:33:59 » |
|
Minun tuoksuni on vanilja  Poltan joka ilta makuuhuoneessa vaniljakynttilää ennen nukkumaan menoa,se rauhoittaa ja rentouttaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sininen Yliääni Käsi Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen! Opas:Kotka Vastapartneri:Maa Planetaarinen partneri:Ihminen Okkultti:Taikuri
|
|
|
|
body electric
|
 |
« Vastaus #100 : 19.12.2010 23:04:41 » |
|
Mä rakastan meren tuoksua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Soile
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #101 : 05.01.2011 09:19:51 » |
|
Ostin kesällä Lancomen Tresor In Love -tuoksun. Aivan ihana kukkaistuoksu, jota ovat erityisesti miehet kehuneet  Käytin joskus Lancomen Tresoria, joka on raskaampi ja makeampi kuin tämä uusi tuoksu Tresor In Love. Kevyenä päivätuoksuna olen käyttänyt Valentinon Rock 'n Rose Prêt à Porteria. Ruusu tuoksuu molemmissa ihanasti ja viettelevästi  Joo, tuo Tresor in Love on ihana. Ei ole liian raskas, eikä tule päänsärky. Sain sitä Joululahjaksi ja todellakin tykkään käyttää  Olen aika kevyiden tuoksujen ystävä. Tuotakin Tresor in Love riittää kevyt suihkaus.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #102 : 05.01.2011 21:00:20 » |
|
Ostin uuden suitsukkeen, Tulasin Refreshing ja sehän tuoksuu osakseen saunalta, osakseen kesältä ja joltain viileältä. Tulipa sitten kunnon poru, ihan jostain syvältä asti- eli tätä lisää  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
johannatuuli
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #103 : 06.01.2011 20:55:37 » |
|
Muutamien kuukausien ajan on jo hirmuisesti vetänyt puoleensa kaikki metsäiset ja puiset tuoksut. Seetripuu, kataja yms. Joskus sain ystävältäni Englannintuliaisina setrintuoksuista shampoota ja vaikka ensi alkuun tuoksu tuntui hyvin voimakkaalta ja melko miehiseltä, opin pitämään siitä paljonkin. Harmi vaan etten ole löytänyt vastaavanlaista Suomesta, en edes mitään lähimainkaan  Eteerisinä öljyinä tietysti löytyisi vaikka mitä, mutta en ole vielä ryhtynyt sekoittelemaan omia shampoita. Ehkä seuraavaksi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Rapu Nouseva Skorpioni Kuu Leijona Merkurius Leijona Venus Kaksoset Mars Kaksoset
|
|
|
Soile
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #104 : 09.01.2011 12:59:58 » |
|
Miun täytyy sanoa noista suitsukkeista, että eivät ole miun juttu. Ihan vähän kerrallaan korkeintaa tai sitten minun kohdalle ei ole sattunut laadukkaita tuotteita. Eteeriset öljyt ovat enemmän meikäläiselle, ei tule päänsärkykään...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|