Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viesti Arkkienkeleiltä,tai pyhimyksiltä ja enkeleiltä,,  (Luettu 70418 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #45 : 01.12.2007 14:14:50 »

Loststar!  smitten

Suojelusenkelisi tuo sinulle voimallisesti viestiä sen harjoittamisesta,joka sinulle on tärkeää ja rakasta.

Practice,practice,practice...That's the message that your guardianangel has for you.The way for you to achieve what you're asking about is to practice your craft regulary.
Your guardian angel will help you carve out the time in your schedule to allow for regulary work.

This is a positive message for you to spend more time doing what you love.Practicing a new skill helps you become more proficient and confident,which positively affects other areas of you life too.

This can also be a message for you to start up a private practice as a healear.Yet,in the same way,you must work at you healing skills to ensure that they're honed to the highest degree.
"Practice makes perfect"is an old adage,but don't need to perfect your skills:you just need to practice them.

                                  angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #46 : 01.12.2007 14:33:00 »

Sinusta j-62 tuli mieleen,kun näin mikä kortti sinulle nousi,että etsitkö kenties yhtä intensiivisesti vastauksia elämääsi,kuin itsekin teen juuri nyt.
Löydät ne kyllä! smitten

Tässä viestisi:
Arkkienkeli Haniel:

You're extra-sensitivy to energies and emotions right know.
Honor yourself and your feelings.

Sensitivy is a beautiful and powerful gift,and there's no such things as being "too sensitive".Your sensitivity helps you know the truth about situations for you to trust and follow these hunches,intuitions,and impressions.Spend some time alone in nature to further develop your sensitivy.
Avoid harsh situations and chemicals.At home or at work,ask me to help you choose life-affirming foods,beverages,companions,and activities.
Know that it's safe to you feel deep emotions,as they're a part or your sensitivity.Visualize the two of us sealed in beautiful bluish-white light.
This light dissolves any lower energies,transmuting them into love.
The light also helps you distinguish between your own feelings and those of other people.

Kyllähän sinä itseäsi kuuntelemalla tänä herkkänä aikana ja Arkkienkelisi ja oppaittesi kautta tiesi löydät.
Varmaan sen jos jossain sisälläsi tiedätkin.Auttamistahan se!Tavan löydät itse.Onnea vain tiellesi!

                                   angel smitten
tallennettu

j-62
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #47 : 01.12.2007 18:19:05 »

Hei Chandra.  Kiitos kun katsoit minulle näinkin pian korteistasi. Englannin kieli ei ole minulla oikein hansakssa. Piti kaivaa kätköistä sanakirja ja alkaa suomentaa viestiäsi. Pääpiirteittäin sain viestistä selvää. Sanat eivät välilä sopineet yhteen, mutta jotain niistä ymmärsin. Kaikki mitä olit kirjoittanut herkkyydestä, energiasta, intuitiosta, ruoasta ja kemikaaleista ym pitää paikkansa.

 angel angel angel angel angel angel angel angel angel angel

Olen vähän aikaa tiennyt näiden sivujen olemassa olosta. Eilen lueskelin tätä foorumia ja sinun viestisi oikein kutsui minua lukemaan sitä. Minulle tuli voimakas tunne, että minun pitää kirjoittaa sinulle. Aina kun minulle tulee se tunne niin minä noudatan sitä, koska tiedän, että se tunne vie minua eteen päin. Sain kirjoituksestasi vastauksia kysymyksiini. Kiitos niistä.

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Haluan omalta osaltani myös auttaa sinua. Kerroin sinulle, että teen työkseni numerologisia tulkintoja ja ajattelin kertoa numerologisista vuosista. Sinulla ja minulla on numerologisesti seitsemäs vuosi. Seiska vuonna ei ole tilaa kevytmielisyydelle, vaan pikemminkin harkinnalle ja syvälliselle ajattelulle. Tämä vuosi on itsetutkiskelun, etsimisen ja henkisen ja älyllisen kasvun vuosi. Yrität eristäytyä, tai saatat tuntea itsesi yksinäiseksi. Henkiset ja intuitiiviset kykysi voimistuvat. Opettele kuuntelemaan sisäistä ääntäsi. Tämä vuosi voi olla myös huono jakso terveydelle tai voi tulla taipumusta masennukseen.

Minulla kyllä pitää aivan paikkansa seiskavuoden värähteet. Minut on väkisin pistetty tilanteisiin, jolloin joudun menemään sisälle itseeni ja minut on myös eristetty sellaisin keinoin, jotka minua välistä naurattaa. Tiedän, että lähelläni on joku joka huolehtii minusta ja vie minua siihen hetkeen jolloin olen yhtä sieluni kanssa. Tunnen jonkunlaista yhteyttä sinuun. Olisikohan syy 33-6 energia.

 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy  Kiitos vielä Toivoo j-62
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #48 : 01.12.2007 19:26:06 »

j-62 smitten

Ehkäpä tuon yhteyden vuoksiminäkin koin voimakkaasti sen,että tarvitset vastauksia.
Olen myös kiinnostunut numerologiasta,mutta tuo mitä kirjoitit,että meillä on numerologisesti 7-vuosi meneillään,on vastaus,jota olen etsinyt.
Aivan viime viikkojen aikana,on kaksikin ihmistä kysynyt,monesko vuosi minulla on meneillään! Shocked
Minulla ei ollut siitä tietoa,enkä tiennyt,miten sen saan selville,joten suurKIITOS sinulle.
Ja kyllä vuoteni on mennyt aivan samoissa merkeissä kuin sinullakin.
Välillä hyvinkin eristettynä,jopa yksinäisyyttä tuntien,joka on minulle vierasta.
Yleensä nautin yksinäisyydestä.
Terveydessäni on myös ollut ongelmia koko vuoden ja tuo totisuus ja syvä itsensä ja asioitten tutkiskelu on vetänyt puoleensa.
Taroteissa Erakko olisi kortti,joka sopisi hyvin kuvaamaan minua juuri tänä vuonna.
Erakossa on se ilo,että hän lopulta kuitenkin löytää etsimänsä ja siltä alkaa pikkuhiljaa tuntuakin! smitten
Eilen oli merkittävä asia esillä,joka vaikuttaa suuresti elämääni.
En vielä tulosta tiedä,mutta sisimmässäni tunnen,että kaikki meni kohdaltani hyvin. angel
Lähetin rakkautta tuohon kokoukseen ja lähetys olikin pitkä ja ihana.

Onko se ensi vuosi meille sitten runsautta? Wink Cheesy
Eikö 8 kuvaa sitä.7 on myös mystinen luku ja henkisten asioitten kanssa olen tepastellutkin.Välillä lujaakin eteenpäin,välillä askelia taaksepäin.

Olen iloinen,jos sait viestistä apua.Tuo Virtuen enkelten englanti,on hiukan omituisilla sanoilla kirjoitettua välillä.Olen alkuun useasti itsekin sanakirjaan turvautunut ja sieltä löytyisi meille kouluenglanninkielisille paljon selkeämpi vastine.Mutta pääasia on,että sisältö avautuu.
Ja näkisitpä miten kaunis tuo kortti on! smitten smitten smitten
Joutsenpari,ihanaan puistomaiseen metsään kätkeytyy paljon enkeli ja mennikäisväkeä,mutta kuten muutenkin elämässä,heidät erottaa sieltä vain tarkemmin katsottuna. Wink
Ja siinäpä sinä istut kauniin lammen rannalla herkkine energioinesi etsien ja kuullostellen niitä ympäriltäsi. smitten
Kiitos sinulle tuosta 7-vuoden tulkinnasta ja kaikkea hyvää elämääsi!
Törmäilemme varmaan.Jos ei nyt ihan livenä,niin ainakin täällä foorumilla. angel smitten
tallennettu

j-62
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #49 : 01.12.2007 20:12:13 »

Hei Chandra.  Cheesy

Haluan vielä vastat viestiisi. Kun esitämme kysymyksiä ja ihmettelemme jotain asiaa, niin se jollain lailla selviää. Joko sinulle tuodaan joku ihminen joka kertoo sen tai luet kirjasta sen tai ihan mistä vaan. Kun sinulta kysyttiin, että mikä vuosi sinulla on ja sitä ihmettelet, niin minä sitten kerron sinulle sen. Tunsin voimakkaasti ensimmäisellä kerralla, että minun pitää kirjoittaa sinulle ja syy taitaa olla jo meille molemmille selvä. Tulemme aina saamaan vastauksi kysymyksiimme ja sitä varten tämä on ihanaa kun osaa intuitiivisesti noukkia elämänpolulta tiedon siemenet. Smiley

Syyskuussa meille alkaa kasi vuosi. Kasi vuosi on karman vuosi. Saat sen minkä olet ansainnut niin hyvässä kuin pahassakin. Menestyt jos olet sen ansainnut. Raha-asioissa jne. Grin  2funny

Kysyisin sinulta onko tämän kortin viesti pysyvää vai onko se muuttuvaa esim. jos vaikka kuukauden päästä nostaa kortin, niin viesti on erilainen. Onko vähän niinkuin tarot kortit. Cheesy Cheesy Cheesy

Tonttumaisia terkkuja Toivoo j-62
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #50 : 01.12.2007 20:54:21 »

Toki se on muuttuva! Cheesy

Voi muuttua hyvinkin nopeasti.Se kuvaa vain tämän hetkistä olotilaasi ja henkistä vaihettasi.
Että sinulle on nyt annettu tuo extra-herkkyys löytääksesi oikeat värähtelyt ja erottelukyvyn asioitten ja ihmistenkin suhteen.
Itse nostan joka aamu itselleni.
Nyt kahtena aamuna peräkkäin on tuosta toisesta pakasta noussut Triumphant! smitten
Siinä upea enkeli suurine vaaleansinisine siipineen ratsastaa yksisarvisella. smitten
Voit kuvitella,että juuri eilen sanoma merkitsi minulle paljon!
Yleensä nuo kortit noudattavat samaa sanomaa,kuten esim.lepoa,vaikka vaihtuvatkin.Mutta toiminnan aikaan nousee sitten niitä viestejä.
Tuohan vain edeltää kautta,jolloin voit olla huomattavasti varmempi tekemisistäsi,koska olet opetellut tuntemaan eri energiat ja kuuntelemaan sisintäsi.

Ai vasta syyskuussa? :Smiley
Minä kun olen jo kädet ojossa ottamassa runsautta vastaan tammikuussa. Grin
Miten se kk lasketaan,milloin se vaihtuu?Eikö sillä ole tekemistä esim.syntymäkuukauden kanssa,joka minulla joulukuu?
tallennettu

loststar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #51 : 02.12.2007 10:56:21 »

Kiitos todella paljon vastauksestasi  Smiley. Reikiä tässä onkin annettu tavallista enemmän eli harjoitusta tulee koko ajan enemmän  Cheesy
tallennettu

Teyahta/om bekadze/maha-bekadze radza/samudgate soha
j-62
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #52 : 02.12.2007 11:51:55 »

Hei Chandra !   

Numerologinen vuosi alkaa aina syyskuussa. Jos olet syntynyt joulukuussa niin en yhtään ihmettele, että sinulla voi olla tämä hetki vaikeaa. Sinulla on meneillään 52 kriittistä päivää. Meillä jokaisella on vuodessa aina 52 kriittistä päivää syntymä kuukausi määrää sen. Ole rauhassa tämä on vain väli aikaista. Tammikuussa huomaat jo sen, että et ole enään niin alakuloinen kuin nyt. 52 kriittistä päivää tarkoittaa sitä, että energia taso on matalampi. Sairastumme helpommin ja saatamme myös masentua helposti.

 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Tämä numerologia mitä minä teen ei välttämättä ole sitä mitä sinä olet tutkinut. Ajattelin vaan kun kerroit minuudesta. Pääpiirteittäin ne ovat varmaankin samanlaisia mutta eroja niissä on. Olen myös lukenut paljon tästä numerologiasta mitä sinä tunnet. Numerologialla pystytään muuttamaan ihmisen kohtaloa. Allekirjoituksella me kirjoitamme oman kohtalon. Kauan sitten tilasin tälläisen kartan johon oli tehty muutoksia. Sen jälkeen olen allekirjoittanut sitä allekirjoitusta joka minulle kuuluu. Muutokset veivät minut siihen hetkeen, että oivalsin sen, että halusin oppia numerologiaa ja auttaa myös muita ihmisiä löytämään oma elämänpolku.  :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley

Iloa päivääsi Toivoo j-62  angel
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #53 : 02.12.2007 12:40:45 »

Ole hyvä vain loststar! smitten

Harjoitus tekee mestarin! Cheesy
Ties vaikka into siihen ihku omaankin hoitotilaan sitten alkaa nostaa päätään.
Kuuntelijoita ja energianvälittäjiä ei ole koskaan tarpeeksi,sen olen huomannut. angel
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #54 : 02.12.2007 12:48:55 »

j-62  smitten

Otan yhteyttä sinuun yv:llä johonkin aikaan päivästä,sillä meillä todellakin tuntuu olevan hyvin paljon yhteistä. angel smitten
Kiitos tuosta lisä selvityksestä ja arvaas vaan,tuliko itellein tuo sama viesti,jonka sinäkin eilen sait. Grin
Ollaan nyt sitten herkkiä ja täällä päässä hieman alakuloisiakin. Undecided
Mutta jokin uusi on aivan käsien ulottuvissa!!!
Vielä kun hetken jaksaa olla kärsivällinen. smitten smitten smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #55 : 02.12.2007 12:51:36 »

Ja kaikille muille! smitten

Nostelen taas silloin tällöin ,kun siltä tuntuu viestejä.
Joten kysyä voi taas muista aiheista,paitsi "tykkääkö naapurin Ville minusta?" Grin

     Chandra  angel
tallennettu

sunangel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #56 : 04.12.2007 20:32:39 »

Hei! Minulla on ollut varsinkin tänään tosi synkkä päivä: omista menneisyyden munauksista johtuen olen henkisesti aivan maassa enkä tiedä miten jatkaa.  Cry  Rahahuolet tuntuvat valtavilta, vaikkakin kyse on muutamasta tuhannesta kokonaisuudessaan  ("ihana" joulu tiedossa lapsille) ja  kysymykseni onkin näin pinnallinen: "Milloin rahahuoleni helpottavat?" Uskon enkeleihin, mutta mitään viestiä en ole heistä saanut. Sad  Lapsilleni en halua huoliani näyttää, mutta pelkään heidän vaistoavan ahdistukseni. Yritän olla kaikille kiltti ja huomaavainen, mutta se kuluttaa samalla minua loppuun.
tallennettu

Better to regret the things you do than the things you don´t do.
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #57 : 04.12.2007 21:19:47 »

Heips Chandra!  smitten
Tulen tänne jonon jatkeeksi, vaikkei kyllä lukutaidollinen englanninkielen taitamukseni ole kovin hääppöinen.
Mitähän korttien välityksellä minulle kertoisit tämän hetkisestä tilanteestani?

Kiittäen Delta Pavonis !  Smiley
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #58 : 05.12.2007 12:45:56 »

sunangel smitten

Sinulle viestiä tuo Kristus ja sanoma on Miracle! angel
Voit lukea sen tarkemman sisällön sivulta kaksi.

Apua saat,kun se näin voimallisesti sinulle näytetään.
Ihan neuvona ohjaisin sinua tilaamaan ajan seurakuntasi diakonilta.
He auttavat laskujen maksussa,jos katsovat sen aiheelliseksi ja sinun tapauksessasi,huomioiden että sinulla on lapsiakin,uskon että apua saat!
Älä menetä toivoasi ja uskoasi,kyllä sinä selviät!Voimia! angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #59 : 05.12.2007 13:03:45 »

DeltaPavonis smitten

Kylläpä osui sinun tyyppisesi pyhimys vastauksineen! Cheesy smitten

St Agnes of Rome DON'T COMPROMISE

You're asked to take a stand in favor of your truth and self-esteem.
You dont need to compromise to get what you want,and you can live by the truth of your believes.St.Agnes is your guide and role model in this aspect.
She shows that in love relationships-as well as career,home,health,and other life areas-you mustn't compromise you values.
If you're in difficult situation,first try to negotiate a better solution with the people involved.
For instance,if you romantic relationship is unsatisfactory,tell your partner your honest feelings.
St. Agnes and your angels will help you speak truthfully with love so that your partner can really hear you.
If this doesn't yield satisfactory results,this saint may guide you to conselor or a helpful organization.
The key with this message,though,is to stand by truth without compromise.
As God's holy child,you deserve to be treated with love,respect,and dignity.Accept nothing less.

                      angel smitten
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: