Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viesti Arkkienkeleiltä,tai pyhimyksiltä ja enkeleiltä,,  (Luettu 70416 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Axu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #30 : 15.11.2007 21:36:08 »

Kiitos Chandra!
Keräilehän voimia!
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #31 : 16.11.2007 11:40:24 »

Lillian  smitten

Sinun kysymykseesi tuli vastaus God ja viestinä LOVE. angel

God is love and God is everywhere.Therefore,Divine care is surrounding,healing,and supporting this situation.
The answer to your question is quite simpple "love".
Thats because it's all that exist in truth.
By focusing upon God and this caring,you'll find the answer,solutions,and results you're seeking.

It appears that you've been struggling to do things on your own.
This card is a reminder for you to call upon God for help with everything.
Heaven's infinity wisdom has miraculous answers and solutions for you.
Don't worry how your prayer will be answered,insted,have faith that God's will is for you and your love ones to be at peace.

Your life purpose involves you beeing a role model of Divine love.
By meditating upon God before you do anything,you're a reflection of this shining light,which is the best way for you to be a spiritual teacher:by living as an example.
Feel God's powerful love in your heart right now,and know that this is the answer that you seek.

                                      angel smitten

kiitos viestistä chandra; kyllä sitä tutkailemalla saa ainakin osittaisen vastauksen kys. vaikkei se suoraan sanokaan mitä tuleman pitää Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #32 : 16.11.2007 12:20:03 »

Ei suoraan,mutta jos ajattelet viestiä,niin ainakin se käy ilmi,että tulee mitä tulee,on sinun parhaaksesi. smitten
Olet suojeluksessa. angel

Siksi nuo ehkä tulevat parisuhteet rajasin pois,koska nämä kortit eivät kerro suoraan kuten tarotit.
Avioliittojen kohdalla voin katsoa,jos jollain siinä on mietittävää. Smiley
tallennettu

Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 16.11.2007 14:46:49 »

Lämmin kiitos, Chandra, että jaksoit!  smitten
Enkeleitä näyttää parveilevan sinunkin ympärilläsi ja se on hyvä se  smitten  angelsmitten
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #34 : 16.11.2007 20:26:17 »


Kiitos Milona. Smiley
Todellakin,enkeleitä on nyt paljon ympärillä ja päivittäin. angel

Elektra! smitten
Mielelläni tuon keijukortin ottaisin vastaan. Cheesy smitten
tallennettu

Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #35 : 23.11.2007 18:06:43 »

Electra smitten

En tiedä mistä nousi tunne,että sinulle tulee nostaa molemmista pakoista.Hyvin henkinen ihminen taidat olla ja kulkea sillä tiellä.Tässä viestisi.

AE Zadkiel  Compassion

"Soften your heart with respect to this situation,and all the people involved,including yourself."
Ican help you forgive yourself and others,or to compassionately see everyone's point of view.You need'nt change your stance or behavior.It simply means approaching the situation whit a loving heart,which empowers you and allows creative solutions to pour forth.

Seuraavaksi GOD JA LOVE

God is love and God is everywhere.Therefore,Divine care is surrounnding,healing,and supporting this situation.The answer to your question is quite simple "love".
Thats because it's all that exists,in truth.By focusing upon God and this caring,Yo'll fine the answer,solutions,and results you're seeking.

En tätä kokonaan kirjoita,koskapa ymmärrät vastauksen itse.
Kun pyhimyskorttien joukossa on vain muutama Arkkienkeli,"halusi" AE Rafaelkin vilä hivuttautua mukaan muistuttamaan että huolehdit terveydestäsi ulkoilemalla ja valitsemalla ruokavaliosi terveellisesti.
Taidat olla hyvin rakastettu sielu. angel smitten


Oi Kiitos Chandra smitten

Ihanan kannustavaa tämänhetkisen voimattomuuden keskelle!

Tässä sinulle vaihtariksi keijukaisen viesti:

Creative Expression


Card Meaning: Your heart needs an outlet to express powerful emotions. By drawing this card, you're urged to engage in an artistic or creative endeavor.

The fairies sing, dance, and make beautiful decorations as a way of expressing their hear's joyful energy. You, too, are urged to create an outlet for creative expression. Anything artistic or creative will make your heart sing with joy, and will allow you to get in touch with your true inner feelings and divine guidance. Painting, flower arranging, photography, sand and snow sculpting, wriring or composing songs are wonderful examples.

Your creative expression doesn't need to be skillful or perfect. In fact, the most therapeutic types of creative activities allow you to "paint outside the lines". In other words, don't worry whether your creative project is perfect or marketable. Let go of all goals and judgements, and instead, create with childlike exuberace. Enjoy!

Affirmation: I am highly creative and artistic person. I now allow this side of myself to ne expressed.

tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #36 : 23.11.2007 22:46:54 »

Oi Kiitos Elektra! smitten

Tuo oli niiiiiin passeli juuri tälle jaksolle elämässäni! smitten
On tapahtunut paljon ja lyhyessä ajassa henkisellä polullani ja nyt
tuntuu olevan vaihe,jolloin pitää vaan olla ja kuunnella mitä tästä eteenpäin.
Tien ja suunnan tiedän.Nyt on vain levon aika.
Kuuntelen paljon musiikkia,poltan kynttilöitä ja suitsukkeita,kuullostelen johdatusta ja neuvoja joita on annettu.
Tuossa meedioistunnossa sain vielä lisävarmistuksia ja tärkeitäkin neuvoja,jotka nousevat esiin pikkuhiljaa.

Eilen katsoin ohjelmaa Priima,joka käsitteli uskontoa ja uskomuksia nykysuomessa.
Siinä myös taiteilija,joka vain alkoi maalata enkelitauluja intuition ja esim.Arkkienkeli Mikaelin tarkankin kuvauksen mukaan. Grin
Minulla on tuo piirros Mikaelista,Minä Olen lehdestä leikattu.
Jostain on noussut halu maalata.Yhdistää se tuohon kauniiseen taustalla soivaan musiikkiin.En ole vain päässyt vielä alulle.

Järjestelen myös käytännön asioita uuden kauden ja vuoden tulla uusine haasteineen. angel

Jos tunnet Elektra fyysistä voimattomuutta,niin sitä samaa tunnen myös minä nyt.
Koen sen valmistautumisena uudelle ja antaudun sille.Ei ole voimia,eikä oikea aika nyt tehdä mitään.Nyt huolletaan ja hellitään vain itseä ja sitten VAUHTIIN! angel smitten
tallennettu

Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #37 : 28.11.2007 09:18:10 »

Kiitos Chandra  smitten

Huoltotoimiahan tässä tarvitaan - ajankuva on sellainen, ettei noilla vanhoilla, mukana roikkuvilla energioilla enää tee mitään ... kiinnikkeiden irtihöhlääminen vaan kirvelee ja ego pistää hanttiin, mutta eiköhän tämä tästä. Pari vuorokautta unta ja viikko lomaa retriitissä tekisi hyvää, mutta pidellään vaan huivista kiinni Tatjana ja jatketaan matkaa  Wink
tallennettu
loststar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #38 : 29.11.2007 10:20:53 »

Katsoisitko mitä minulle on korteissa.
tallennettu

Teyahta/om bekadze/maha-bekadze radza/samudgate soha
j-62
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #39 : 29.11.2007 10:55:11 »

Hei ! Olen elämässäni tielanteessa, jossa haluaisin vastauksia. Haluan tietää kuka olen ja miksi olen tullut tänne. Mikä on minun tehtäväni täällä. Minut on pistetty elämässäni sellaisiin tilanteisiin, jotka pakostakin pistävät miettimään syvällisiä asioita. Itse olen numerologi ja sitä kautta minulle on selvinnyt paljon asioita. Olen lukenut paljon arkkienkeleistä ja ne myös kiinnostavat minua.

Kyllä ihmisetkin voivat toimia toistensa enkeleinä. Ilman sinua en sitä tietäisi !  angel

Kukaan ei kasva pelkästään auringonpaisteessa. Mitä rajummat myrskyt sen voimakkaampi kasvu !  Cheesy

Iloa päivääsi Toivoo j-62
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #40 : 29.11.2007 22:12:01 »

Loststar ja j-62 smitten

Teille nostan,kun olo on sellainen.Nyt vietän oman elämän vaikeaakin läpikäyntiä ja voimat ovat hieman vähissä.
Pyrin nostamaan heti kun siltä tuntuu.

Uskon että viimeistään vuoden vaihtuessa helpottaa,kun saan keskeneräiset asiat pois ja tasapainon takaisin.
Olen sellaisessa myrskyn silmässä nyt,että voimia ei juuri ole kuin itkun kautta puhdistautumalla.
Nyt ei uusien kannata pyytää,koska energiani ovat hieman vähissä.Ilmoitan,kun taas nostelen.
Luottavaisesti silti kuljen tämänkin myrskyn,sillä vahva enkelijoukko ja oppaani ovat kanssani.
Voimia ja iloa teille kaikille! angel smitten
tallennettu

j-62
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #41 : 30.11.2007 11:40:14 »

Hei Chanda   laugh

Voimia ja jaksamista sinulle. Itse olen oppinut elämään vain tätä päivää ja tätä hetkeä. Jos vastoin käymisiä tulee niin yritän ymmärtää niiden viestien sanoman. Mitä varten tämä tapahtuman tai tämä ihminen on elämääni laitettu ja mitä minun pitää oppia tästä hetkestä tai tästä ihmisestä. Kun olen sen ymmärtänyt niin silloin minä tunnen taas itseni vähän vahvemmaksi.

Niin kuin edellisessä kerroin olen numerologi. Numerologia vei minut väkisinkin kohtaamaan itseni. Numerologia myös kertoi mitä varten minä olen tullut tänne. Elämänpolkuni on mestari 33-6 ja se polku ei välttämättä ole aina ruusuilla tanssimista. Mestari 33-6 on kristus energiaa. Koska mestari numeroiita aina koetellaan ja heidän eteensä tuodaan aina vaikeitakin haasteita/kokemuksia ja kun olen oivaltanut sen haasteen niin silloin voin matkata elämän tikapuita ylöspäin. Tämä numerologia mitä minä teen on Uuden Ajan numerologiaa. Tämän kautta voidaan muuttaa negatiiviset värähteet positiiviseksi, jolloin voidaan tässä elämässä ottaa käyttöön kaikki voimavarat.  Voimia ja jaksamista sinulle.
Toivoo Cheesy j-62 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
loststar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #42 : 30.11.2007 12:10:12 »

Voimia jaksamiseen ja valoa elämään  Wink
tallennettu

Teyahta/om bekadze/maha-bekadze radza/samudgate soha
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #43 : 30.11.2007 12:39:25 »

j-62  smitten

Numerologiaa olen itsekin tutkinut ja elämänpolkuni on myös 33-6 ja minuus 11-2. Cheesy
Joten kyllä näitä kokemuksia riittää.
Samoin pyrin ajattelemaan kuin sinäkin,mutta nyt on vastassa sellainen haaste (ollut elämässä jo pitkään),että kun sen joskus ymmärrän,niin silloin olen kyllä todella vapaa.
Tänään on asiasta kokous,joten pyydän rukouksia puolestani,että tuo asia poistuisi elämästäni ja vapauttaisi energiani.
Silloin olisi mahdollisuus myös ymmärryksen ja anteeksiannon tulla elämääni.Kiitos! angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #44 : 30.11.2007 12:41:07 »

Kiitos loststar! angel smitten
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: