Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aloittelija ihmettelee chironin merkitystä  (Luettu 13319 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #15 : 06.10.2007 11:12:06 »

Lainaus
Minä synnyin kaksi kuukautta etuajassa ja kaksoisveljeni ei selvinnyt, hän tuli kuitenkin keskenmenona ulos jo hieman aiemmassa vaiheessa raskautta..

Tigrinum,   Shocked Meitäkin OLI kaksi  Shocked Kaksoissiskoni tai -veljeni tuli ulos keskenmenona jo alkuvaiheessa raskautta ja äitini oli ihmeissään huomattuaan, että hän kuitenkin oli raskaana siitä huolimatta  Shocked Minä siis jäin kohtuun kynsinhampain ja synnyin kaksi viikkoa yliajassa tähän maailmaan, jossa äitini meinattiin heti ottaa pois  Shocked Olihan hän melko iäkäs ensisynyttäjä ollessaan 40v.
Lisäkseni äitini sai vielä tytön ja pojan  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #16 : 06.10.2007 11:33:28 »

Ippuska smitten

Minun äitini oli n.30v. kun minut sai. Ei me olla kauheesti juteltu näistä asioista.. Varmaan vuosi sitten kysyin ekan kerran että miten se mun kaksoisveli kuoli, että oliko se synnytyksessä vai aikaisemmin. Enkä oikeastaan tiedä muutenkaan siitä odotusajasta mitään. Mutta sen tiedän että syntyessäni olin iso ja terve ja hyvin kehittynyt siitä huolimatta että synnyin 2kk etuajassa. Minusta olisi pitänyt tulla  aurinko leijona mutta ilmeisesti huomasin kohdussa ollessani, miten hyvä on ollut kaksonen ja halusin äkkiä pois, levottomana ja elohopeamaisena.. Wink

Oletko ikinä tuntenut pohjatonta kaipuuta kohdata se olento, jonka kanssa vietit aikaa kohdussa? Miksi hän ei tullutkaan tähän maailmaan? Minä olen. Aika usein mietin minkälainen voittamaton kauhukaksikko me oltaisiin. mutta ehkäpä hän on hengessä mukana.  Smiley

Sen muistan äidin sanoneen, että kaikki sukulaiset pelkäsivät että minä syntyisin vammaisena, mutta äiti ei uskonut siihen. Tiedä sitten häntä kummat olivat oikeassa.  Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #17 : 06.10.2007 11:41:48 »

No olipa kannustavia sukulaisia  Shocked

Olen toisinaan ajatellut, MITÄ JOS minulla olisi kaksoinen ja kaivannutkin olen (häntäkö?, jotakin...) 

Oman levottomuuteni ja elämänjanoni olen selittänyt itselleni osittain sillä, että pitää nyt elää kahden(kin) edestä  Grin

Äitini kansa puhuimme kaikki - ehkä siksi olenkin niin lörppö ja avoin, kun olen niin tottunut siihen  Wink

(kone jumittaa!)
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #18 : 06.10.2007 12:42:34 »

Minerwa  smitten
Aina aukeaa uusia ovia kun on sen aika  Shocked

Oinas ihminen opettaa sinulle itsenäisyyttä puolustautumista oikeista syistä,  jousimies kuuluvat uskonto sekä henkiset lait, eli syy ja seuraus asiat. Onko elämässäsi joku ihminen jota arvostat? Hän on myös se joka on aiheuttanut ne haavasi, elämäsi turvallisuudesta, elämänympäristösi muutos voi olla kyseessä.
Kun ei ole huonetta niin en osaa sanoa missä tilanteessa.  vaaka ihmiset ovat kuitenkin niitä jotka auttavat ja tukevat ja  kaksoset dekanaadissa joten puhumista ja puheen merkitystä.
 chiron  aspect_con  aurinko ehkä nyt saat mahdollisuuden ymmärtää siitä mitä tahdot elämältäsi, jos isäsi elää niin terveys voi vaatia huomiota, ehkä..

 Wink  Mateve


Kiitos Mateve  smitten

Totta, tuon huoneen unohdin mainita.  chiron aspect_con jupiter  oinas on 12. huoneessa, jossa minulla muutenkin on planeettoja ja asteroideja yllin kyllin  :Smiley

Jännä juttu, miten otit samalla kertaa puheeksi isäni ja arvostamani ihmisen aiheuttamat haavat, koska tuossa yhdistelmässä oikeastaan on minun pienen ihmiselämäni perusta. Vasta ihan viime aikoina olen oppinut olemaan kiitollinen haavoistani; juuri niiden ansiostahan olen pystynyt kasvamaan henkisesti siihen mittaan, missä nyt olen. Ilman niitä en edes olisi minä  Smiley

Olen myös juuri tiedostanut elämäntehtäväni, joka liittyy nimenomaan  kaksoset dekanaadiin, nousumerkkiini ja sen hallitsijaan  merkurius MC:lläni. Radixilla  chiron aspect_squ merkurius

1+1=  chiron aspect_con aurinko tulollaan...  Shocked
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #19 : 06.10.2007 18:43:12 »

Kappas vaan! Minerwan tavoin minullakin on 12.huoneen chiron+antivertex  aspect_con jupiter oinaassa. Nämä vielä oppositiossa 6. huoneen venus  aspect_con plutoon...että ota nyt siitäkin selvää.
Yksi oinas kyllä antoi sellaisen opetuksen että vieläkin kiehuttaa.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #20 : 06.10.2007 19:59:30 »

Kiitos tiedoista yv:llä Mateve - otankin tuon edellisen kyselyni puis  Kiss
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 06.10.2007 20:33:47 »

ihan sellainen utelias pieni kysymys,jotta onko tuo chiron teillä
peräytyvä vai ihan etiäpäin kipittävä?
onko sillä merkitystä?
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #22 : 07.10.2007 09:55:43 »

Nikki  smitten
On minulla, nythän  chiron tekee viimeisen  aspect_opp perääntymisen itselläni, ehkä juuri siksi tämä on ollut akuuttina juttuna,  chiron  leijona 13´  6 huoneessa.
Merkitystä on niinkuin yleensä peräytyvillä planeetoillakin.

 Wink  Mateve

Jeejee Kimi Räikkönen voitti ja Hamilton keskeytti...   smitten  smitten  smitten
tallennettu

mateve
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #23 : 07.03.2012 15:53:10 »

Löysin tämän vanhan ketjun hakiessani ihan jotain muuta   :Smiley  Nostan kumminkin, koska Chiron on aika merkittävä tekijä kartalla, ja voi auttaa käsittelemään omia kipukohtiaan.

Chiron kiertää kartan ympäri noin 50 vuodessa, ja siksi se voi olla samassa merkissä aika monta vuotta.  Siksi sijainnissa onkin tärkeämpi se huone missä Chiron on, kuin se merkki.  Siellä huoneessa se oman elämän kipupiste on. 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: