Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tekeekö lilith tämän?  (Luettu 4602 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« : 15.11.2011 21:49:04 »

Kertooko teillä lilithin merkkisijainti siitä, minkä merkin kanssa seksuaalista vetovoimaa on rutkasti?

Tein tässä sellaisen havainnon, että omalla kohdallani näyttäisi tosiaan näin olevan.
Kun partnerin aurinkomerkki on sama, missä minun lilithini sijaitsee, niin huh.

Tuntuu toimivan ihan luolamiestasolla. Ei mitään aistillista tai eroottista tai muunlaista krumeluuria vaan sitä itteensä.

Selitys voi tietenkin löytyä jostain ihan muusta jutusta, vaikken minä sitä osaa löytääkkään.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 15.11.2011 22:51:42 »

Tarkoitatko nyt Mustakuu Lilithiä vai asteroidi Lilithiä (1181) ?

Omalla kohdallani ei ole vastaan tullut noin suoraa yhteyttä, mutta aspekteissa löytyy kyllä kontakteja molempiin  eripuolilta karttaa...
Minun kartallani tosin asteroidi Lilith on yhtymässä Vertexiin ja Mustakuu Lilith yhtymässä Aurinkoon, joten kun molempiin osuu toisen kartalta aspekti kolahtaa se aivan varmasti....  Grin


tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #2 : 16.11.2011 12:21:20 »

Mustaa kuuta..tai siis olen olettanut että astro.comin Lilith on  musta kuu eikä asteroidi Lilith Huh

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 16.11.2011 12:44:27 »

Puolikuu jonka alapuolella on risti, on Mustakuu Lilith joka on siis laskennallinen piste ja astro.comin listassa se on nimellä Lilith. On myös olemassa asteroidi -Lilith, jonka numero on siis 1181 - molempien tulkinnassa käytetään samaa Lilithin symboliikkaa.
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 16.11.2011 12:44:55 »

Voihan sen niinkin sanoa. Itse olen pistänyt merkille, että Musta Kuu Lilith synastriassa viittaa karmiseen suhteeseen. Vetovoima on yleensä melkoinen suhteen alkumetreillä, mutta vaikeudet ovat odottamassa heti oven takana. Yleensä minulla alkaa pukata hikeä, jos näen synastriassa esim. Auringon ja Lilithin yhtymän.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #5 : 16.11.2011 12:53:17 »

No niin. Tuolla mustalla kuullani on synastriassa näkyvä osuus  kohtalokkaiden kumppanieni kanssa..siis juuri näissä "näin on tarkoitettu" suhteissa. Myös poikieni kartoille sillä on vahvat aspektit...

Mutta nämä, joiden  aurinko on samassa merkissä lilithini kanssa, eivät synastriassa näyttäisi olevan ihan niin merkittäviä suhteita, mutta seksuaalista vetovoimaa on tosissaan.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #6 : 21.11.2011 17:23:25 »

Voihan sen niinkin sanoa. Itse olen pistänyt merkille, että Musta Kuu Lilith synastriassa viittaa karmiseen suhteeseen. Vetovoima on yleensä melkoinen suhteen alkumetreillä, mutta vaikeudet ovat odottamassa heti oven takana. Yleensä minulla alkaa pukata hikeä, jos näen synastriassa esim. Auringon ja Lilithin yhtymän.

Tämä tuntuu pätevän mulla vain, jos kyse on jostain vähänkään syvällisemmästä..
Sain juuri pienoisen Ahaa-elämyksen Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Quines
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #7 : 08.03.2012 18:16:30 »

Tämäpä mielenkiintoista, Lilith synastriassa. Anteeksi, vähän OT kun ei ole synastriapalstalla mutta sopinee tähän kuitenkin.

Omalla syntymäkartallani Lilith on tarkassa  aspect_tri aurinko:ni. Tutkittuani erään minulle hyvin hyvin tärkeän ihmisen karttaa ymmärsin hänen  aurinko olevan myös asteen tarkassa  aspect_tri Aurinkooni ja Lilithiini. Tavallaan siis kultainen kolmio? Maamerkeissä.

Taidanpa vielä kirjoittaa laajemman aloituksen synastriapuolelle...  Wink     

Jatkoin tällä aiheella samasta tapauksesta laajemmin: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=45305.0
« Viimeksi muokattu: 08.03.2012 20:14:03 kirjoittanut Quines » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: