Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris vapautuu ristinkantajan roolista?  (Luettu 55800 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #75 : 09.10.2007 20:44:17 »

jos  pluto on ensimmäisen säteen planeetta,
ja  kauris ja  leijona hallitsevat ensimmäistä sädettä,
niin onko odotettavissa lisää auringonpilkkuja,
jolloin me (ex-miehen legendaarisen sanonnan mukaan, aurinko leijona) voimme jatkossa huoletta sanoa:
"kaikki johtuu auringonpilkuista"
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #76 : 09.10.2007 21:23:33 »

Ai, tekin käytätte samaa sanontaa... :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #77 : 05.12.2007 00:09:08 »

 Cheesy
Hip hei, voisiko olla näin että me kauriit vihdoin saisimme elää ilman tätä jatkuvaa ristin raahausta? Voin kyllä allekirjoittaa että elämä on ollut sitä noin 10 vuoden ajan  knuppel2  Kummipoikani sanoi viime VKL minulle; "Sinulla täti on aina kamalasti kaikkea harmeja!" Lapsen suusta totuus tulee  Lips Sealed

Ristini olen myös minä kauriina kantanut. 10 vuotta olen sairastanut ja taistellut työelämässä, välillä työttömänä. Taas olen työtä hakemassa...Huah! Jospa nyt kääntyisi parempaan Wink
Elämän arvot ovat pakosti muuttununeet viimeisen 10 vuoden aikana. Elämä on tehnyt nöyräksi.

(((KAURISENERGIA)))

Olen säästänyt tulkintasi 1.7.2006 minkä minulle teit. Se on pitänyt melko lailla paikkaansa. Lapsipiste jonka katsoit vielä erikseen, on toteutumassa tuolloin loppuvuodesta 2009!!! Olisitko ehtinyt vilkaista taas minun tulevaisuuden karttaa, kun en osaa itse tulkita? smitten

Olen menossa työhaastatteluun 11.12.07 ja on aika tiukka paikka, olen loppusuoralla ja paikka pitäisi saada tai talous ja lapsijuttu menee pieleen.
Autatko?

Olen siis syntynyt 23.12.63 Lohjalla klo 6:41

AU = kauris, nouseva=skorppari, kuu=kalat...muuta  en muista!

Terkuin panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #78 : 05.12.2007 17:57:25 »

(((KAURISENERGIA)))

Olen säästänyt tulkintasi 1.7.2006 minkä minulle teit. Se on pitänyt melko lailla paikkaansa. Lapsipiste jonka katsoit vielä erikseen, on toteutumassa tuolloin loppuvuodesta 2009!!! Olisitko ehtinyt vilkaista taas minun tulevaisuuden karttaa, kun en osaa itse tulkita? smitten

Olen menossa työhaastatteluun 11.12.07 ja on aika tiukka paikka, olen loppusuoralla ja paikka pitäisi saada tai talous ja lapsijuttu menee pieleen.
Autatko?

Täällähän minä. Toinen onneton.

Olen itse ollut varsin yllättynyt siitä kuinka vaikea vuosi tämä 2007 on kaikenkaikkiaan meille Kauris-paroille ollut. Kaikki mahdollinen on mennyt pieleen.

Mutta juu, katselen tuota karttaasi kun tässä ehdin ja laitan yv:tä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #79 : 05.12.2007 23:59:32 »

((Kaurisenergia))

Kiitos etukäteen, odotan innolla smitten

Vuoristorataa on ollut 2007. Matto on lähtenyt monesti jalkojen alta, noin kuvainnollissesti.

Kirjotit että mahdollisesti muutan 2007 ja niin tapahtui (en muistanut että olit niin kirjoittanut paitsi kun nyt luin tekstisi).  Muutin maalle. Saan täällä voimia katsellessani luonnon eläimiä, kuten peuroja, hirviä ja kettuja. Niiden reitti kulkee pihani läpi.

Laitoin myös joulukuusen tänään, kun sekin tekee minut onnelliseksi. Jaksan tuijottaa sitä myöhään yöhön  Shocked  Smiley Olen kai vähän hassu  uglystupid2

Jaksamista, vaikka on pimeää ja märkää smitten

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
naranja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #80 : 06.12.2007 09:26:44 »

Lämpöä ja lempeä pimeyteen kauriit ja kauriinmieliset!
Jäi kiinnostamaan ajatus läksyistä (-pakko myöntää että jokunen läksy on jo vaan 'hakkautunut' tajuntaani(!) muttamutta) miten sen tiivistäisi enemmän harrastaneet, kun mun kuu on kauriissa 5. huoneessa.
Ja olen ymmärtänyt että se on leikin ja luovuuden, seksuaalisuuden huone -kivojen, kevyiden ja kauniiden asioiden huone...  laugh
Ni mites se läksy?
Onko kellään sama, kokemuksia, näkemyksiä?
Kiitos ku ootte siinä ja pitäkää itsenne valossa!!
tallennettu

"enlarging your world -mad world"
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #81 : 06.12.2007 13:26:47 »

Voi rakkaat sitkeät kauriit!

Tuo leikkimieli tuntuu hyvältä. Vaan kyllä on lujassa saada minunkin kaurisukkoni leikkimään. Joskus se livahtaa mukaan: - Mitäs jos tutkittaisiin tuo tie, sanoo ukko. Ja sitten mennään metsän pimentoon ja tie on kuoppainen ja kaita. Ja minä annan vauhtia, että mennään vain eteenpäin. Katsotaan mihin se vie. Kiihdytän ukon leikki- ja seikkailumieltä...

Opin että tätä elämän seikkaulua voi myös katsoa kuunsolmuilta siten, että katsoo sitä huoneen kanssa, mihin sen pitäisi viedä merkkeineen myös. Ja laskusolmu on siellä vanhassa, mihin on jumiuttunut, mikä tuntuu mukavalta ja tutulta olla, mihin pakenee. Päämäärä ja suunta pitäisi olla noususolmulla.

Tämäkin vain yhdenlaista tulkintaa. Mutta löytyisikö sieltä vastauksia tai tukea?

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #82 : 06.12.2007 16:51:55 »

Niin totta.  Sad

Elämä on tällä hetkellä todella piinallista Kauriille. Miksi ihmeessä? Itsekin mietin, mitä ihmettä olen tehnyt kun elämä on tällaista. Myös kahdelle Kauris-kaverille on sattunut kaikki maailman vastoinkäymiset.

Ainut ajatus jaksaa vielä on lupaus paremmasta, Jupparin tulo Kauriiseen ennen joulua. Jospa silloin...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #83 : 09.12.2007 17:00:25 »

Yhtyen edelliseen puhujaan ja todella piinallisen ajanjakson musertamana aurinkokauriina täälläkin laitan tähän suosikkiastrologini Frank Pilkingtonin sanan tulevalle viikolle (lainaus):

Sun 9th Dec - Sat 15th Dec

This week’s stars are the prelude to what is coming for you for the rest of the year, so listen up. Jupiter meets Pluto this week and brings about the end to those fearful times for you. Alleluia! The new moon in Sagittarius lifts your spirits and your heart will soar skywards, showing you the way forward is not as scary as you may once have thought. Fantastic! Once the moon has passed through your sign and enters your money zone you'll feel on top of the world. Things in all major areas of your life go from strength to strength and you'll be glad you didn't throw in the towel a few months back. You've gathered your courage around you, you've faced your fears and you've banished them, so give yourself a well-earned pat on the back. You're a survivor. Be proud of yourself.

TRY TO--move onwards and upwards

 Tongue :Smiley Cheesy Grin

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #84 : 09.12.2007 18:54:11 »

Joo! Tuo oli positiivista tekstiä! Minulla muuten oli jo eilen illalla ihan hyvä fiilis ja ajattelin itsekseni juuri noin, että vaikka vaikeuksia on ollut, niin ne ovat ohimeneviä ja elämä jatkuu, kenties parempana kuin aikaisemmin!

Tuossa kun äsken mainitsin kaksi Kauris-ystävääni jotka ovat myös kokeneet kovia tänä vuonna niin kolmehan niitä minulla on. Yksi juuri tuossa kanssani istuskeli ja pohdiskelimme tätä kulunutta vuotta, kuinka on mahdollista että ne ikivanhat, turvalliset rakenteet, joiden luuli pysyvän aina pystyssä, ovatkin romahtaneet. Ja meistä itsestämme on kiinni, kuinka selviämme: Nyt jos koskaan henkinen kantti on se mitä tarvitsee, ja jos sitä riittää, niin se tuleva aika todellakin on parempi kuin ikinä ennen!

Voimia meille Kauriille!!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #85 : 09.12.2007 20:17:33 »

Minulle vaikeinta on ollut juuri tuo kehotus "on itsestäni kiinni", sillä ihan käsittämättömän huonoa onnea on ollut todella pitkään ilmassa. On äärimmäisen vaikea säilyttää optimistista asennetta ja yrittämistä, kun epäonnistuminen seuraa toistaan, kuukausia, tässä tapauksessa vuosia. Minullakin on ilman mitään konkreettista syytä ollut jo tänään hieman energisempi olo. Vielä kun löytäisi sen hyvän, kouriintuntuvan syyn optimismille niin ehkä täältä vielä noustaisi hieman vankemmalle maaperälle uglystupid2
tallennettu
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #86 : 10.12.2007 16:24:11 »

Olisiko tosiaan vihdoinkin jotain mukavaa tiedossa? Kauriina olen ollut mukana lihamyllyssä eikä naurata enää yhtään. Olen jo alkanut miettimään onkohan sittenkään ihmisillä mitään oikeeta merkitystä tässä maailmassa. Olen jopa miettinyt, että taidan sittenkin päästää irti maasta ja yhtyä pilvilinnoissa leijuviin huuhaa-ihmisiin. Tähän saakka olen yrittänyt tuoda heille realiteetteja ja faktoja mukaan ajatteluun, mutta ehkäpä he ovat oikeassa ja olisikin viisainta tyytyä vain huuhailemaan "kaikki on kaunista ja kaikki rakastavat kaikkia"-maailmassa kestohymy huulilla. Sellainen hippityylin kulttuuri olisi kiva pakopaikka, kun nyt vaikuttaa siltä ettei tässä maailmassa ole mitään järkeä enää nykyisin. En edes tiedä olisiko tämä valinta sitä henkistymistä vai kohtaloonsa lopullisesti alistumista. Mukavampaa heittäytyä sohvalle meditoimaan kuin lähteä lenkille tai yrittää hoitaa asioita muuten, kun siinä tulee vaan toistuvasti takkiin. Kyllä nämä valinnat ovat ihan itsestä kiinni, mutta kuinka monta vuotta kohtuuden nimissä pitäisi jaksaa hakata päätä seinään?  crazy2     Angry      knuppel2     Sad
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #87 : 10.12.2007 17:05:33 »

Olipa rohkaisevaa ja piristävää tuo Pilkingtonin teksti. Kiitos rubiinitar  Smiley laugh

Parempia aikoja kohti olemme me kauriit menossa. Jännityksellä jään odottelemaan mitä se itse kullekin tuo tullessaan. Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #88 : 10.12.2007 17:42:04 »

Ollos hyvä vain  Wink Frank osaa asiansa esittää.

Todennäköisesti nuolaisen nyt aivan liian aikaisin (kauristyyliin pitää olla skeptinen ja pessim...realisti tarpeellisessa määrin), mutta juuri sopivasti kun huomenissa on tuo  jupiter  aspect_con  pluto, niin
tänään järjestyi yllättäen eräs työtapaaminen - ja juuri huomiseksi  knuppel2 Shocked

Ja voin vakuuttaa teille kollegat, että tämä on jotakin hyvin poikkeuksellista, lähes hengettömäksi ruumiiksi tunnen jo itseni, niin uskomantonta epäonnea ja takkuilua on ollut työrintamalla jo vuosia.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #89 : 10.12.2007 17:49:34 »

Sinkkikselle vielä...

"Olen jo alkanut miettimään onkohan sittenkään ihmisillä mitään oikeeta merkitystä tässä maailmassa. "

Olen itsekin pudonnut viime vuosina hyvin syvälle tuollaiseen nihilismiin, juuri tuon käsittämättömän huonon onnen takia, eli koska yrittämisestä ei ikään kuin ole tullut minkäänlaista palkintoa. Normaali elämänkulkuhan menee positiivisesta negatiiviseen ja takaisin, mutta ainakin minun kohdallani tämä "elämä kantaa" -logiikka on ollut ikäänkuin totaalisesti pois raiteiltaan. Tuntuu että oman intuition kuunteleminen tai henkioppailta avun pyytäminen on ollut yhtä tyhjän kanssa, kuin olisi pitkään kulkenut täysin hapettomassa tilassa, yrittäen vain pysyä hengissä, eikä puhettakaan että olisi tunne siitä, että tällä kaikella olisi jotain hedelmällistä  MERKITYSTÄ  uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: