Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris vapautuu ristinkantajan roolista?  (Luettu 56584 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 25.09.2007 21:58:08 »

Kuulin mielenkiintoisia juttuja kauris-merkistä! :Smiley

Kauriin vastuuntunto ja päämäärähakuisuus, velvollisuus ja kontrolli, millä hän suorittaa elämässään asioita, on tehnyt hänestä eräänlaisen ristinkantajan.

Se jäi mieleen eräältä kurssilta.

Mieheni on kauris. Ja todella 'ristinkantaja'. Hänellä on edellisestä avioliitosta poika, alkoholisti, skitsofreenikko, siis tunnekehitykseltään aina 'lapsi' ja huolettavin ollut tässä perheessä. Mieheni on kantanut hänestä isällisen vastuun aina. Vaikka kuinka on voimavarat vähissä.

Siskopuoleni on kauris. Hänkin ristinkantaja. Hänellä on hyvin vaikea äiti. Mutta sitkeästi hän antaa kaikkensa hänelle, eikä muiden sovi kovin arvostella mitään. Kunnoitan hänen kunnioitustaan äitiinsä, vaikka tiedän siskoni kärsimyksen.

Hyvä ystäväni on kauris. Hänen miehensä oli alkoholisti, siirrettiin hiljaisesti johtajan paikalta muualle. Ystäväni velvollisuudentuntoisena ja hyvin syvästi ymmärtäväisenäkin seurasi mukana jättäen oman uransa taakseen. Tosiaan ristinkantaja.

Nyt kuulin, että kauriilla on ollut pitkä elämän 'yliopisto' ja he jotka ovat jaksaneet tuon ristinsä kantaa, vapautetaan nyt. Heille koittaa suuri 'valon' ja keveyden ilo elämässään, kun Pluto siirtyy jousimiehestä kauriiseen. Tämä jakso kestänee 10-15 vuotta.

Ja paljon kestäneistä ja kovan elämän kokeneista kauriista tulee ihmiskunnan johtomerkkejä, edelläkävijöitä!

Tuo kolahti sydämeeni saakka! Kunpa näin kävisi!  angel


Oletteko kuulleet tästä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1 : 26.09.2007 11:18:16 »

Kyllä olen.  pluto siirtyy  kauris :iin portin läpi joka on tie universaalisiin merkkeihin. Elämän opetukset tekevät opettajia ja auttajia ei niitä kirjoista opi niinkuin itse koettuna. Mielenkiintoiset ajat siis on edessä, jokaisellahan on  kauris merkki kartallaan, sen huone kertoo missä ja miten kukakin kouluttautuu elämässään.

 Wink   kauris - Mateve
tallennettu

mateve
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 26.09.2007 11:50:34 »

 :Smiley  Radixilla  kauris n merkki alkaa 10-huoneesta, sisältäen koko 11-huoneen sekä noin puolet 12-huonetta  :Smiley  (Placidus)

 merkurius on  kauris ssa 10 astetta huoneessa 11.  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 26.09.2007 16:29:07 »

Kyllä olen.  pluto siirtyy  kauris :iin portin läpi joka on tie universaalisiin merkkeihin. Elämän opetukset tekevät opettajia ja auttajia ei niitä kirjoista opi niinkuin itse koettuna. Mielenkiintoiset ajat siis on edessä, jokaisellahan on  kauris merkki kartallaan, sen huone kertoo missä ja miten kukakin kouluttautuu elämässään.

 Wink   kauris - Mateve


Kiitos Mateve, hyvä huomio tuo 'jokaisella' ja huoneen tarkastus.  smitten

Voiko olla niin, että sitä ei ole tai se huone on tyhjä? Mitä sitten?
« Viimeksi muokattu: 26.09.2007 16:31:32 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #4 : 26.09.2007 23:17:58 »

Kaikilla on  kauris jossain huoneessa, mutta jos se on tyhjä katso vastamerkkiä  rapu ja / tai  saturnus sijoittumista. Mutta kun nyt on kysymyksessä  pluto tulo  kauris niin eiköhän siinä ole pohdittavaa itsekullakin,  kauris - vuorelle kiipeäminen tapahtuu yksin ja keplottelut eivät auta, niille jotka valitsevat kehittymisen tien.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #5 : 26.09.2007 23:32:15 »

Mateve,

minulla tuo Kauris on kartalla huoneessa neljä.
Mitenkähän olisi ymmärrettävä sen opetukset tänä aikana?
Onko vuorikiipeilyn aika?

 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #6 : 27.09.2007 11:08:30 »

Maarita smitten
Kiipeilyä taitaa olla siellä kodin ja juurien saralla, yksin kiipeily tarkoittaa minusta tiukkaa pohdiskelua oman elämän tekojen ja seurauksien merkityksistä, kodista saatuja lapsuudessa opittuja asioita, irtipäästämällä koska/jos ne eivät ole omalle kehittymiselle enään merkityksellisiä. Kyllä  pluto karsii kaikki kuivat oksat pois, antamalla mennä vapaaehtoisesti, ei tule taisteltavaa. Nyt ottaa sielu ohjat ja kun on "virrassa" huomaa miten helppoa on kulkea.

Ippuska  smitten
Sinulla taitaa muutokset tapahtua tuolla työn ja tavoitteiden sekä unelmien ja ryhmien alueella. Kannattaisi ehkä katsoa tasahuonesysteemillä. Syntymäkartta iän ja kokemuksien kautta on tehnyt tehtävänsä suurien huoneiden kanssa.

Esmiralda  smitten
Hei älä unohda että jokainen on oman sielunsuunnitelman tehneet. Myötätunto toisia kohtaan osoittaa ihmisen sisäistä kauneutta, mutta et voi kantaa toisten taakkoja, jos teet niin nyt opitaan kyllä vuorikiipeilyssä selviämään omien taakkojen kanssa, irroittamaan ja päästämään ne irti, mitä niitä mukanaan enään rahtaa tai miksi Shocked

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Atomi
Vieras
« Vastaus #7 : 27.09.2007 11:14:41 »

Hmmm...minä taisin pudota kärryistä....   Embarrassed

Nyt kuulin, että kauriilla on ollut pitkä elämän 'yliopisto' ja he jotka ovat jaksaneet tuon ristinsä kantaa, vapautetaan nyt. Heille koittaa suuri 'valon' ja keveyden ilo elämässään, kun Pluto siirtyy jousimiehestä kauriiseen. Tämä jakso kestänee 10-15 vuotta.

Tämä kuulostaa todella optimistiselta tulevaisuudelta aukkukauriille, mutta sitten....   Smiley

Mutta kun nyt on kysymyksessä  pluto tulo  kauris niin eiköhän siinä ole pohdittavaa itsekullakin,  kauris - vuorelle kiipeäminen tapahtuu yksin ja keplottelut eivät auta, niille jotka valitsevat kehittymisen tien.

Tämä kuulostaa hyvin loogiselta aukkukauriista, mutta tässä putosin kääryiltä. Onko siis Pluton siityminen kauriin merkkiin aukkukauriille positiivinen vai haastava? Kun minulla siis  aurinko huoneessa 2, niin odottelenko voimavarojen ja /tai talouden tasapainoa vai romahtamista 10:ksi vuodeksi?   Undecided   

Pluton miellän pieniksi kuolemiksi, jotka siis ovat ihan positiivisia kokonaisuuden kannalta. Kauris nyt on monen asiaa ymmärtämättömän silmissä jo itsessään pystyyn kuollut, mutta onneksi me itse ja muutama hyvä tyyppi tiedämme totuuden.   coolsmiley  Saturnusta taas moni pelkää, mutta kauris harvoin kun tuttuhan tuo hallitsija on. Mutta tästä sopasta en silti saa loogista analyysiä aikaan. Ai niin, tietenkin... Palataanko tässä nyt vanhaan totuuteen, että ihminen itse vastaa omista valinnoistaan ja kauriilla on nyt kaikki valttikortit kädessään joko voittaa tai tuhota omat mahdollisuutensa huoneessaan?   Cheesy    :Smiley     Huh
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #8 : 27.09.2007 11:55:28 »

Mateve olikin jo kerinnyt vastata sillä aikaa, kun kirjoitin. Kiitos!  smitten
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #9 : 27.09.2007 12:49:10 »

2 huoneessa, taitaa tulla riisutuksi kaikesta lisukkeista, joilla ei ole oman sisäisen itsensä löytämisessä merkitystä, siis ulkoinen ei ole ihmistä itseä, mutta sekin on opittava kantapään kautta, ettei tavarat ja talot ihmisyyttä kasvata mutta se kyllä suojelee kun laittaa sen omaan arvoonsa, koska sillä tavaroilla ei saa sitä ihmisarvoa...
Myös  pluto näyttää miten vahvat on ihmisen tunteet, ne eivät ole pikkujuttuja, käyttääkö valtaa saamiseen/antamiseen, opitaan oman voiman oikeaa käyttöä universaalisesti.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 27.09.2007 14:11:16 »

Kiitos Mateve tulkinnastasi!! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 27.09.2007 14:32:10 »

Minua tämä kyllä pelottaa aivan hemmetisti.  Lips Sealed Pelkään mielettömästi että terveyteni romahtaa ja saan taistella sen kanssa seuraava 10 vuotta.  Undecided Se on nimittäin hyvin todennäköistä että käy...romahdus on varma, mutta se että kuinka paha se on, riippuu kai monesta asiasta.  Sad
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #12 : 27.09.2007 15:38:33 »

Ebenia  smitten
Muista vetovoiman lakia, kiitä terveydestäsi, näe mitä sinulla on hyvää, älä sitä mitä puuttuu tai pelkojasi.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #13 : 27.09.2007 16:20:11 »

Kiitos 'matevelle'!

Puhuit täyttä ja totta.  angel
Sitä elämän risukkoa olenkin valmis raivaamaan.

Irtautumaan ihmisistä ja asioista, jotka eivät enää ole minulle hyväksi, näin luulen.
Uskon, että olen oikeassa 'virrassa' mukana, ja se vaatii ulkoisia muutoksia.
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
mammamma
Vieras
« Vastaus #14 : 27.09.2007 16:43:39 »

Juu, olen kuullut!  smitten Merkkejä on jo ilmassa, itselläni on hyvä olo ja olen löytänyt itsestäni ihan uusia ulottuvuuksia joiden avulla vedän seuraavat 15 vuotta niin lujaa että rytinä käy!  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: