Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskallatko sanoa mitä todella ajattelet?  (Luettu 140087 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #105 : 20.01.2006 00:43:25 »

En ymmärtänyt minäkään mitä Keho tuolla viime tekstillään tarkoitti?
Missä minkä puhumisesta? Shocked

                 Jospa hän tarkoitti, tuolla rajan takana, ylhäällä.
                 Vakoilevat!
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Unssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #106 : 20.01.2006 00:48:34 »

Cheesy      Cheesy      Cheesy      Smiley      Smiley      Smiley      Cheesy      Cheesy      Cheesy    

Hyvät Chandra ja Muut Mietiskelijät,

Chandra, kirjoitit asiastasi niin, että lukiessani tuli olo: olen elänyt tämän ennenkin. Minulla nimittäin on täällä kotikonnuilla yksi ystävä, joka myös jotenkin "törmää apuatarvitseviin" aika ajoin (ei nyt ehkä kodittomiin jne., mutta vakavasti sairaisiin kyllä). Olen iloinen (aikuisten oikeesti) heidän puolestaan, että heillä on teidänlaisianne ihmisiä ja taakkojen kantajia läheisinä.

                            angel      angel


Jotkin ihmiset tuntuvat olevan niin rakentuneet, että heillä on voisiko sanoa "auttajan lahja". He ovat kuin mangneetteja, jotka vetävät puoleensa apua tarvitsevia - yhtäkaikki nämä apuatarvitsevat voivat itsekin vaistota sen, että TUOSSA on IHMINEN, joka voi, osaa ja haluaa auttaa. Voihan olla, että AUTTAMINEN on JUURI SINUN TEHTÄVÄSI tässä elämässä. Toisen puolestahan ei voi elämää elää, mutta auttaa voi.


Mutta jotta itse auttaja ei luhistuisi kaiken sen riittämättömyyden tunteen (kun autettavia on niin paljon...), huolen, epätoivon yms. tunteen taakan alle, niin ajattelen, että pieni irtiotto asiasta olisi paikallaan aika ajoin. Kuka auttajaa auttaa, kun tulee burn out?

 Undecided      Wink      buck2      Wink      Undecided


Tosin, olen huomannut, ettei sydämeltään auttajaa pidättele mikään, kun joku apua tarvitseva on kohdalla...mentävä on. Voin vain toivoa voimia heille ja sinulle Chandra, - ja niin toivonkin...

                          smitten      smitten

Onko ihminen sellainen, että löytääkseen kultaisen keskitien, hänen ensiksi TÄYTYY seilata äärilaidasta toiseen?? Olen ajatellut, että taitaa olla: miten muuten hän löytää "keskitien", jollei kokeile ojia tien molemmilla puolilla...?
 :Smiley      Shocked      Grin      :Smiley      Shocked      Grin      :Smiley      Shocked      Grin

Kehon tekstin perusteella hämmästelen hiukan...  Kun taidot (ja tahto) ei riitä asioista keskustelemiseen, niin luodaan foorumi, jossa aletaan keskustella tämän foorumin keskustelijoista? Niinkö se menee...? Voi vain todeta, että VOI, VOI...    idiot2      uglystupid2

Kiitoksia Keho informaatiosta. Toivotaan heille valaistusta tässä asiassa...  
 coolsmiley      coolsmiley      coolsmiley


 smitten       Keskustelemisiin!



Aurinko           Kauris
Kuu                Rapu
Nousu             Kaksonen
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #107 : 20.01.2006 01:43:38 »

Aha! Hm. Huh

Ei kaikkia asioita tarvitse varmaan niin paljon ymmärtääkään. Wink
tallennettu
Julena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #108 : 20.01.2006 03:19:06 »

Keho, valaistulla egollasi sinä sokaiset kaikki.
Ne, joille näkö oli vielä tärkeä, lähtivät pois.
Sinä itse lähdit perään "valaisemaan" jo valaistua tietä.
Valoa siellä on tarpeeksi ja siellä pystytään keskustelemaan sulkematta silmiä häikäistykseltä. Se, mitä jäi sanomatta, jäi sanomatta sinun ansiostasi. Kiitos.
Kukaan muuko ei enää pysty näkemään mitään kuin Keho ja hänen iso egonsa?
Onpa mukavaa, että myös valaiset täällä olijoille toisen foorumin sisältöä omilla tulkinnoillasi.

Valaisevaa vuotta sinulle.
tallennettu

On totta että aikaa on vähän,mutta ei ole mikään syy kirehtiä.
sirmakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #109 : 20.01.2006 08:18:53 »

oma kokemukseni oli ennenkuin " kasvoin" hieman ulos "opetetusta" kiltteydestä jota
  kasvan edelleenkin,sillä se on vasta alkusoittoa kasvamisessa,että ei saa sanoa ei saa
  tehdä vaan pitää niin ja näin jne.... Undecided
  kyllä on sanottava mitä ajattelee,voihan sen sanoa monellakin eritavalla.
  ei saisi olla liian kiltti ettei kävisi kun itselleni...... Cry                                                                                   

                     Smiley smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #110 : 20.01.2006 11:22:15 »

Huomenta Unssi ja Muut Mietiskelijät smitten

Kiitos kannustavista ja sydäntä lämmittävistä palautteista! smitten angel

Ensinnäkin tuosta pitääkö meidän kulkea ojanpohjilla löytääksemme keskitien?
Aika usein kai. ???En puhu muista,mutta ainakin omalla kohdallani näin kävi.Raskastahan se kulkeminen oikein syvässä ojassa oli,vaan sieltä avautui kyllä aivan uusia näkökulmia.Jos ei siellä joskus käy,ei voi tunnistaa muita ojassa kulkevia.
Vaan aika aikaa kutakin ja tärkeää on nousta takaisin tielle myös.

Elämäntehtävä?Kyllä sen olen tiedostanut,että muitten auttamista se kohdallani on.Tällä hetkellä opiskelenkin juuri tuota auttamistyötä.Tietysti siihen pitää olla myös halu auttaa,ei kait muuten onnistu.

Ja tuosta omasta jaksamisesta.Älä suotta huolestu,siitä opin huolehtimaan!Tosin kantapään kautta,eli oman silloisen sairastumisen. Wink
Kun tarvitsen omaa aikaa ja lepoa"en ole kotona",puhelimet pysyvät kiinni.
Lisäksi kesällä mahdollisuus karata maailmasta mökille hiljaisuuteen.Luonto ja monenkirjavat linnut poikasineen seuralaisena.
Olen myös vaihtanut paikkakuntaa hieman tyynemmille vesille,eli sillä tavoin on helpottanut. Cheesy

Vaikeista ajoista huolimatta,olen myös saanut paljon.Asiat ovat nyt niin hyvin omalla kohdallani,etten uskonut moisen olevan mahdollistakaan. smitten

KIITOKSET Metsätonttu,Inka ja Unssi!Tuki ja lämmittävät sanat tuovat lisävoimaa!

 LÄMMÖLLÄ:Chandra  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #111 : 20.01.2006 11:47:01 »

Mielestäni "majakoita" tarvitaan niin siellä kuin täälläkin.  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #112 : 20.01.2006 12:02:36 »

JUUP!
Kävi myös mielessä,että miten tällä foorumilla sitten tiedetään mitä toisaalla kirjoitellaan?Eikös joku sitten ole käynyt"vakoilemassa"myös siellä puolella? Huh
Eikai tuo kiellettyä ole.Itsensä kehittämistä jos etsii erilaisia katsantokantoja asioista.
Jos osoitteen saan,kävisin mielelläni lukemassa myös siellä kirjoittavien ajatuksia. smitten
Ei tämä nyt niin totista puuhaa voi olla? Shocked

     smitten  smitten  smitten
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #113 : 20.01.2006 13:56:25 »

joten ainakaan omaa egoani se ei enää vaivaa kuka siitä pulttia ottaa.  :Smiley Cheesy Smiley

Voi voi, mitähän siellä " toisella " linjalla onkaan tapahtunut, kun Keho, tuo
mieliala- ja mielipidepoliisi on niin huolestunut egonsa, tuon pienen pelokkaan kehonkuljettajaan kohdistuneista viittauksista ?  Shocked
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #114 : 20.01.2006 14:44:16 »

En ole puolesta,

                             enkä ole vastaan.

                             MINÄ OLEN.
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #115 : 20.01.2006 15:46:22 »

Haluaisin kovasti käväistä lukemassa minkälaisesta"mollaamisesta"on kyse ennenkuin äkkiseltään vedän minkäänlaisia johtopäätöksiä hatusta.
Siispa voisiko joku ystävällisesti laittaa tämän toisen foorumin osoitteen vaikka yv:nä minulle?KIITOS! coolsmiley

   smitten  smitten  smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #116 : 20.01.2006 16:02:02 »

Missä alussa? Monet ovat aitoja alusta loppuun. Ja sanovat aina sen mitä oikeasti
ajattelee, eikä sitä, mitä toivoisi olevan.

 coolsmiley

« Viimeksi muokattu: 2006-01-01, 14:08:07 kirjoittanut Mirjam »


Rooliasussa varmaankin   Shocked

 Undecided  Miksi näin


 smittenElämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Mirjam
Vieras
« Vastaus #117 : 20.01.2006 16:14:49 »

Cheesy uglystupid2
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #118 : 20.01.2006 16:18:42 »

En myöskään tiedä,mistä ihmeestä täällä oikein hälistään... Enkä halua vain uteliaisuuttani ruokkia. Noin yleisessä mielessä olen sitä mieltä,että antaa kaikkien kukkien kukkia. Meitä on moneksi ja hyvä niin ! Mutta tieten tahtoen EN ainakaan ITSE halua ketään mollata tms. Koska EN TODELLAKAAN koe olevani ketään toista parempi,fiksumpi tms. Kaikki olemme mielestäni ns.samalla viivalla ja samanarvoisia ! Sanonnat "Ylpeys käy lankeemuksen edellä" ja "Se, joka itsensä ylentää,alennettakoon" ovat mielestäni erittäin osuvia. Samoin sanonnat: "Niin metsä vastaa,kuin sinne huudetaan" tai "Niin makaat,kuin petaat" osuvat myös napakymppiin. SUVAITSEVAISUUTTA,RAUHAA JA RAKKAUTTA peräänkuulutan !!  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #119 : 20.01.2006 16:27:28 »

Eivät näköjään täälläkään olevista jokainen enää uskalla kertoa suoraan omia ajatuksiaan meistä täällä olijoista vaan ovatkin keksineet toisenlaisen reitin turhatumillensa eli täältä bannatun omalla, uudella "keskustelufoorumilla" tekevät sen minkä täällä ovat jättäneet sanomatta.  :Smiley Smiley

Eli siellä kerrotaan enemmänkin tämän foorumin asioista ja ihmisistä kuin konsanaan täällä kukaan uskaltaa ääneen sanoa, joten onkin ollut todella "antoisaa" olla lukemassa, että mitähän sitä täällä tulikaan tehtyä silloin viime vuonna tai mitä nyt on saanutkaan täällä aikaan, kun siellä kuitenkin tulkitaan jokainen tekomme niin erilailla.  buck2 angel

Mutta mukava kuitenkin oli huomata, etteivät ole meitäkään kokonaan hyljänneet vaan käyvät täällä "vakoilemassa", kun eivät kaikki enää muuten kehtaa takaisin tulla.  :Smiley Ja sehän on kuitenkin se tärkein asia, että on olemassa EDES yksi paikka, missä voi tuntea olevansa kuin Kotonansa ja puhua suunsa puhtaaksi eli purkaa se kaikki tuskansa sekä kaunansa, jonka oma egonsa on itseilleen saaneet aikaan.  Wink smitten

Eipä täällä enää kovasti viitsi mistään keskustella. Kun tuntuu, että keskustelu käännetään heti aivan muualle ja muihin sfääreihin.  Cry Harmi sinällään, kun alkuun täällä tuntui olevan aivan järjellistä keskustelua. Huumoriakin, jopa!  Grin
Mutta mitäpä näistä, pitäydyn asialinjalla, en häiriköi, en kaunaile enkä kaulaile. Olen se, mikä olen, karmani on kummallinen, mutta se on minun karmani.

Mitäs tässä meikäläinen muuta.  Lips Sealed

heh.
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: