Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko uni muuttaa näin totaalisesti eloa ja oloa?  (Luettu 13087 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 29.12.2005 16:37:11 »

Näin toissayönä niin merkillisen unen, että olen vieläkin ihan "päästäni pyörällä". Cheesy Se ei tosin ollut niitä ihan tavallisia unia, vaan pikemminkin tietynlaista unitilassa saatua "opetusta". Suurin osa teistä tietänee mitä tarkoitan.  coolsmiley

No niin, mutta siihen "uneen"... Sen yksityiskohtaisemmin unesta kertomatta,  Wink kerron vain aiheen jota se käsitteli. Siinä unessa oli nimittäin Jeesus ja "kristustietoisuutta" siinä unessa käsiteltiin myös. Kaiken lisäksi sain siinä vastauksen erääseen kovasti mieltäni askarruttaneeseen asiaan joka liittyy Jeesukseen.  smitten

Sen unen jälkeen olo on ollut kummallinen. Välillä todella hyvä ja ns. "kristallinkirkas", mutta sitten välillä olo on tosi "raskas" ja päätä hieman jomottaa ja tänään myös ristiselkää. Normaalisti minulla ei ole yleensä ikinä päänsärkyjä, eikä selkäkään ole vihoitellut. Jotenkin vain tiedän ja koen, että tämä kaikki johtuu siitä unestani.  :Smiley

Suurin hämmästyksen aihe minulle on kuitenkin tänään ollut se, että minulle ei ole koko päivänä maistunut ruoka. En koskaan mikään "syöppö" ole ollutkaan, mutta näläntunnetta ei vain yksinkertaisesti ole tullut ollenkaan. Ja ainoat ruoat joita olen tänään voinut "väkisin" syödä on omena, omenatuoremehua ja hieman joulusta jääneitä rusinoita ja pähkinöitä.

Sitten kun vanhimmalle tyttärelleni ruokaa laitoin, suorastaan "oksetti" se kalapuikkojen haju ja pelkkä katsominen. Jääkaapillakin yökötti nähdä makkarapaketit. Kaiken huippu ja ihmeellisintä on, että "karkkiaddiktina" ei ole tehnyt eilen, eikä vielä tänäänkään mieli tippaakaan mitään makeaa.  Shocked

Selvennykseksi vielä, että olen siis vielä ainakin tähän asti ollut lihansyöjä lähinnä huonon vereni (anemiataipumus) ja osittain vanhemmiltani opitun tottumuksenkin takia. Mielessäni on kuitenkin usein käynyt, että ryhtyisin pelkästään kasvissyöjäksi. Luomua olen kyllä lihassakin aina suosinut, kunnioittaen ja kiittäen myös uhrautuneita eläimiä...

Jokatapauksessa ei vielä koskaan ole tullut tällaista näin vahvaa reaktiota lihaa, eikä yleensäkään ruokaa kohtaan. Ainoina poikkeuksena tietty ne kerrat kun olin raskaana ja tietysti vatsataudissa.  2funny Nyt ei ole kuitenkaan kummastakaan kyse.

Tämän kaiken koen olevan vaikutusta tuosta mahtavasta "unesta". Tuskinpa minä nyt tässä näin yhtäkkiä vegaaniksi tms. rupean, mutta onkohan tämä suunta siihen päin? Jonkinlaista puhdistautumista nyt kuitenkin selvästi suoritan... Voihan tietysti olla, että huomenna tilanne on taas aivan toinen. Että makkara maistuu.  2funny
Onko kenelläkään toisella ollut noin vahvaa vaikutusta näkemällään unella, että tuntuu koko elämä "mullistuneen" ainakin hetkellisesti?  Cheesy

 smitten angel
« Viimeksi muokattu: 29.12.2005 16:46:59 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #1 : 29.12.2005 17:04:43 »

Voi toki ja noita hetkiä voi tulla myöskin valvetilassa, jolloin kaikki tuntuu vanhalta ja jo eletyltä  Smiley

Olen iloinen että koit noin kauniin unen, ne on juuri niitä hetkiä jotka kannustaa eteenpäin ja vahvistaa sydäntä ja uskoa.

Itse heräsin yhtenä aamuna sydän täynnä rauhaa mutta ns vanhasta ei astutaan uuteen aina suoraan ja kokonaan, vaan askel kerrallaan.

Kyllä minullakin nuo mieliteot ruoan suhteen on vieläkin vaihtelevaa mutta tiedän mihin kohti olen menossa, se on pääasia vaikka kaikki ei tapahdu hetkessä  Wink

"Kristallinen" keho/kenttä on aina mahdollisuus jonka eteen on tehtävä ns "töitä" jotta pysyy "putket" kirkkaana eikä tukkeudu.

Aloita rauhassa ja tutki arkeasi ja tee niitä ratkaisuja sydäntäsi kuunnellen, kyllä se luonnollinen ja sinulle sopiva ravinto ja muu ympäristö muovautuu ja kun rauhassa etenee, kerkeää paremmin sopeutua "uuteen kenttään ja energioihin".

Kauniita kasvun hetkiä sinulle  smitten

Lisäys:

nuo päänsäryt on yleensä merkki (kun puhutaan chakrojen toiminnasta) kruunuchakran liiallisesta toiminnasta jolloin kaikki ns energia saattaa jumiutua tuonne pään alueelle.
Voit pyyttää oppaitasi hiljentämään tuota virtausta ja tai käydä energiahoidossa jos et itse osaa tasapainottaa noita energioita.
Kivut ja säryt voivat olla osana kasvua, mutta ei ole tarkoitus että kehomme kärsii suotta ja aina on hyvä tarkistaa että kaikki on muuten ok.

Itselläni alkaa useasti päätä särkeä kun mieleni toimii ns ylikierroksilla, eli rauhallinen ei ajattelutuokiot ja maadoittava (kevyttä tanssia tai liikuntaa) auttaa ja PALJON VETTÄ JA LISÄÄ VETTÄ  Smiley Smiley

Kivut ja säryt on myöskin merkki jostain alitajuisesta tukkeutumasta, ajattelutavasta, peloista jne
« Viimeksi muokattu: 29.12.2005 17:22:34 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #2 : 29.12.2005 18:09:40 »

Hassu juttu Rakkauden enkeli...

Itse näin samaisena yönä unta, että olin kääntämässä pahan puoleen kääntyneitä lapsia Jeesuksen puolelle. Kerroin heille Jeesuksesta, enkä oikein edes tiennyt mistä ne kaikki asiat tulivat, aivan kuin olisin toiminut vain kanavana..

Itse en henkilökohtaisesti ole koskaan ollut mitenkään ns. uskovainen, että ne asiat olisivat tulleet jotenkin sitä kautta uniini, mutta tässä ko. unessani olin lähes fanaattinen puhuessani Jeesuksesta ja siitä miten hän voi pelastaa jokaisen niistä kadonneista lapsista..

ja voi miten minua ahdisti nähdä se pahuus mikä niissä lapsissa oli...

Itselläni muuten on ollut myös tässä jo pidemmän aikaa sellainen, ettei ruoka oikein tunnu maistuvan, ja syönkin nykyään paljon vähemmän kuin aiemmin. Vettä kyllä kuluu sitäkin enemmän.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 29.12.2005 19:55:42 »

Voi toki ja noita hetkiä voi tulla myöskin valvetilassa, jolloin kaikki tuntuu vanhalta ja jo eletyltä  Smiley

Itse heräsin yhtenä aamuna sydän täynnä rauhaa mutta ns vanhasta ei astutaan uuteen aina suoraan ja kokonaan, vaan askel kerrallaan.

Tuo on totta, että asiat etenevät askel kerrallaan ja hyvä niin. Näin on minullekin elämäni aikana tapahtunut. Nyt kuitenkin lähiaikoina on "rytissyt" oikein vauhdilla. Ei kuitenkaan niin nopeasti, ettenkö perässä pysyisi, mutta tahti on selvästi kiihtynyt.

Lainaus
Kyllä minullakin nuo mieliteot ruoan suhteen on vieläkin vaihtelevaa mutta tiedän mihin kohti olen menossa, se on pääasia vaikka kaikki ei tapahdu hetkessä  Wink

Sitä kohti koen itsekin olevani menossa ja se on tosiaan pääasia. Wink En haluakaan tehdä muutosta väkisin. Koska eihän se niin onnistu. Annan asioiden mennä eteenpäin luonnollisesti omalla painollaan...

Lainaus
"Kristallinen" keho/kenttä on aina mahdollisuus jonka eteen on tehtävä ns "töitä" jotta pysyy "putket" kirkkaana eikä tukkeudu.

No näinhän se on. Ja kyllä tässä onkin kieltämättä totuttelua ja monenlaista opettelua vielä edessä, että tuo "kristallisuus" säilyisi pysyvänä ja eheänä koko ajan. Sitä kohti on pyrkimys.  Wink Joten eiköhän sekin siitä ajan kanssa...

Lainaus
Aloita rauhassa ja tutki arkeasi ja tee niitä ratkaisuja sydäntäsi kuunnellen, kyllä se luonnollinen ja sinulle sopiva ravinto ja muu ympäristö muovautuu ja kun rauhassa etenee, kerkeää paremmin sopeutua "uuteen kenttään ja energioihin".

Jep!

Lainaus
Kauniita kasvun hetkiä sinulle  smitten

Voi kiitos! Samaa toivon sinulle.  smitten angel

Lainaus
nuo päänsäryt on yleensä merkki (kun puhutaan chakrojen toiminnasta) kruunuchakran liiallisesta toiminnasta jolloin kaikki ns energia saattaa jumiutua tuonne pään alueelle.Voit pyyttää oppaitasi hiljentämään tuota virtausta ja tai käydä energiahoidossa jos et itse osaa tasapainottaa noita energioita.

Enpä ole tuota tullutkaan ajatelleeksi. Näin nimittäin taitaa minulla asian laita juuri olla. Täytyypä yrittää tasapainoitella ja pyytää hiljentämään tahtia jos ei ohi mene tai vain pahenee.  Cheesy Uskon kyllä, että tämä "nopeampi tahti" on nyt tarpeen ja kehoni kyllä alkaa pikkuhiljaa sopeutua siihen tämän "alkushokin"  Shocked jälkeen.

Lainaus
Itselläni alkaa useasti päätä särkeä kun mieleni toimii ns ylikierroksilla, eli rauhallinen ei ajattelutuokiot ja maadoittava (kevyttä tanssia tai liikuntaa) auttaa ja PALJON VETTÄ JA LISÄÄ VETTÄ  Smiley Smiley

Näinpä. Vettä olen jo vuosikaudet "lipittänytkin" kuin pesusieni.  2funny

KIITOS VASTAUKSESTASI!  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 29.12.2005 20:04:42 »

Hassu juttu Rakkauden enkeli...

Itse näin samaisena yönä unta, että olin kääntämässä pahan puoleen kääntyneitä lapsia Jeesuksen puolelle. Kerroin heille Jeesuksesta, enkä oikein edes tiennyt mistä ne kaikki asiat tulivat, aivan kuin olisin toiminut vain kanavana..

No todellakin.  Shocked Onkohan moni muukin nähnyt juuri samaisena yönä hänestä unta.  :Smiley

Lainaus
Itse en henkilökohtaisesti ole koskaan ollut mitenkään ns. uskovainen, että ne asiat olisivat tulleet jotenkin sitä kautta uniini, mutta tässä ko. unessani olin lähes fanaattinen puhuessani Jeesuksesta ja siitä miten hän voi pelastaa jokaisen niistä kadonneista lapsista..

No sehän siinä niin hassua juuri on. Sillä en itsekään ole ollut enkä ole ns. uskovainen. Nyt on kuitenkin tuntunut menevän ihan Jeesusteluksi.  2funny

Lainaus
Itselläni muuten on ollut myös tässä jo pidemmän aikaa sellainen, ettei ruoka oikein tunnu maistuvan, ja syönkin nykyään paljon vähemmän kuin aiemmin. Vettä kyllä kuluu sitäkin enemmän.

Hmm... Sitä on selvästikin "ilmassa".  angel

KIITOS VASTAUKSESTASI!  smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 29.12.2005 20:22:42 »

Voisiko tuota kuvailla paremmin kuin sen teit, Rakkauden enkeli eli sen aidon universaalin Rakkauden töitä, sillä se on aloittanut sen nopeutetun teon sille valokehollesi nyt, kun on sen oikea Aika. 
HIENOA! Oikea aika todellakin...  angel

KIITOS SINULLE JÄLLEEN KERRAN!  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
mandi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #6 : 30.12.2005 00:39:54 »

Kaikki kuvatut fyysiset oireet johtuvat ylösnousemuksesta (selkäkivut, pahoinvointi, pakottava tunne päässä, ruokahaluttomuus jne.) Itsekin muuten törmäsin tänään Jeesukseen, en unessa, vaan henkiparantajani vastaanotolla. Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 30.12.2005 14:19:36 »

Itsekin muuten törmäsin tänään Jeesukseen, en unessa, vaan henkiparantajani vastaanotolla. Smiley
Wau!  Smiley "Aika" on lähellä...  Wink smitten
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #8 : 30.12.2005 14:40:47 »

maallinen kommentti  Wink

Muistaakseni sinullakin on pieni vauva. Imetätkö vielä? muistathan kuitenkin syödä kunnolla, etteivät kuonat lähde liikkeelle ja päädy äidinmaitoon..?

 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 30.12.2005 15:01:43 »

maallinen kommentti  Wink

Muistaakseni sinullakin on pieni vauva. Imetätkö vielä? muistathan kuitenkin syödä kunnolla, etteivät kuonat lähde liikkeelle ja päädy äidinmaitoon..?

 smitten
Hyvä pointti. Kyllä imetän vielä, mutta vähemmän. Koska neitimme on aloittanut nyt soseiden ihmeelliseen maailmaan tutustumisen.  Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #10 : 02.01.2006 22:32:51 »

Jouluna tulee syotya tavallista enemman , vesi puhdistaa, varmasti pieni paasto tekisi meille kaikille hyvaa ja paljon raikasta vetta!!!
ps:en usko, etta lapsissa voi olla mitaan pahaa.Lasten TILANTEISSA voi olla paljonkin pahaa!
tallennettu
Kirsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #11 : 03.01.2006 01:56:12 »

Lainaus
Joten se myös voi vaikuttaa ruokailutapoihisi, koska silloin on hyvä vähän pitääkin taukoa, kun soluihin tehdään muutosta urakalla. Sillä itsekin aina silloin juon vettä lasista ja lepään kunnolla, koska muuten meinaa "mennä taju". Eli minämme mielet eivät tahdo kestää korkeita taajuuksia, elleivät ensin tunne jotain tapahtuvaksi ja vasta sen jälkeen tekevät sen teoiksi aidoillakin teoillansa.

Osallistunpa nyt eka kommentillani keskusteluunne...  Smiley Olen itsekin kokenut totaalisen, yllättävän "herätyksen" ruokavaliossa (kaiken muun ohella) saatuani Reiki I- vihkimyksen. Juodun veden määrä lisäänty huimasti ja vastenmielisyyteni punaiseen lihaan huomasin vasta, kun olin kerran kävelemässä kaupan kassalle ostoskärrissäni ituja, vihanneksia, kaikkea tuoretta ja raikasta eikä yhtään lihaa!  Shocked Piti kääntyä hakemaan vielä ruoka lapsillekin, mutta siitä asti on tehnyt vaikeaa itse syödä muuta kun pieniä määriä liharuokia. En siis tosiaan aiemmin ollut painottanu niin selkeästi kevyttä, tuoretta ravintoa.

Tästä tapauksesta on kulunut kohta jo vuosi eikä sillon kohtaamani tunne ole vieläkään väistynyt. Pikkuhiljaa olen oppinut tuntemaan minääni, kuuntelemaan energioita, asettamaan asioita tärkeysjärjestykseen ja lopettamaan turhan stressaamisen turhista asioista. Vuoden takainen muutos on yksittäinen tapahtuma elämäni kehitys-'sarjassa', mutta merkittävä sellainen. Ja se kantaa ikuisuuden...  angel
tallennettu

"Kerroit minulle, miten parantaa;
miten saada lapselle rauha.
Sille tielle lähdin ja jäin.
Näen rauhan palaavan
yhä uudestaan.
Kiitos siitä:
kiitos, kiitos, kiitos."
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #12 : 03.01.2006 14:08:24 »

:smitten:Ai IHANAA  smitten

Täältä löytyi taas vastauksia omiinkin tuntemuksiini!!Helpottavaa,kun välillä käy jo lääkäri mielessä,kun kovin pahaksi äityy.

Kotiin varmaan passittaisivat,niin on monenkirjavat oireet.
Tuo selkäkipu minulla tuntuu aivan tuolla alaselässä.Välillä ihanan"kuuma"energia virtaa pitkin selkärankaa.
Vaan nyt on tällainen uusi kipupiste?? Shocked Tuossa ohimolla,oikealla puolella.Ehkä hippusen verran ylempänä kuin silmä.Tuntuu kuin sukkapuikolla työnnettäisiin.??
Tunnen sen koko ajan,kovana tuntemuksena silloin tällöin.
Samantyyppistä oireilua ollut joskus esim.korvan takana.
Onko kellään vastaavaa kokemusta,tai esim,tietoa mikä piste tuossa ohimolla on??

         smitten  smitten  smitten
tallennettu

Kirsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #13 : 03.01.2006 15:11:19 »

Lainaus
Kotiin varmaan passittaisivat,niin on monenkirjavat oireet.
Tuo selkäkipu minulla tuntuu aivan tuolla alaselässä.Välillä ihanan"kuuma"energia virtaa pitkin selkärankaa.

Olen erittäin alkutaipaleella akupisteiden ja meridiaanien tuntemuksessa, mutta katselin jotain kirjasta, jonka ostin itselleni (Germain, Adriana: Parantavat pisteet).  coolsmiley Alaselässä näyttää olevan ainakin virtsarakkomeridiaanin 'haaraumia', useita pisteitä, jotka kulkee (siis meridiaanit kulkee) selkärangan kummallakin puolella.


Lainaus
Vaan nyt on tällainen uusi kipupiste?? Shocked Tuossa ohimolla,oikealla puolella.Ehkä hippusen verran ylempänä kuin silmä.Tuntuu kuin sukkapuikolla työnnettäisiin.??
Tunnen sen koko ajan,kovana tuntemuksena silloin tällöin.

Jos ymmärsin kuvaamasi kohdan oikein niin siinä on erikoispiste, jonka nimi on Taiyang. Varmaan netistä löytyy selitystä, mistä tuntemukset tuossa kohti johtuu, itse en vielä tosiaan iiiiihan niin pitkällä ole...  Cheesy

Ja ihan itsestään selvyytenä tietty, mutta käythän kuiteski ihan 'tavan' lääkärissä tarkistuksessa, jos oireet jatkuu tai alkaa häiritä??  angel
tallennettu

"Kerroit minulle, miten parantaa;
miten saada lapselle rauha.
Sille tielle lähdin ja jäin.
Näen rauhan palaavan
yhä uudestaan.
Kiitos siitä:
kiitos, kiitos, kiitos."
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 03.01.2006 15:32:35 »

Osallistunpa nyt eka kommentillani keskusteluunne...  Smiley Olen itsekin kokenut totaalisen, yllättävän "herätyksen" ruokavaliossa (kaiken muun ohella) saatuani Reiki I- vihkimyksen. Juodun veden määrä lisäänty huimasti ja vastenmielisyyteni punaiseen lihaan.
Vuoden takainen muutos on yksittäinen tapahtuma elämäni kehitys-'sarjassa', mutta merkittävä sellainen. Ja se kantaa ikuisuuden...  angel

Kiva huomata, että muutkin ovat kokeneet samankaltaista. Minä en tosiaan ole saanut mitään reiki-vihkimystä. Vaan tuon "unen" jälkeen nämä muutokset ovat lähteneet etenemään. "Unessani" kyllä toisaalta sain nyt kun ajattelen tietynlaisen "vihkimyksen". :Smiley Minä myös koen, että tämä oli erittäin merkittävä juttu minun elämässäni ja todellakin kantaa ikuisuuden.  angel smitten
Ruokailu on nyt palannut määrällisesti suht ennalleen. Ehkä syön edelleen kuitenkin vielä normaalia vähemmän, kun ei vain yksinkertaisesti ole näläntunnetta. Myös vastenmielisyyttä lihaa kohtaan tunnen edelleen. Enkä ole varsinaista lihaa tuon "unen" jälkeen syönyt tippaakaan. Tosin "sorruin" kyllä muutamaan nakkiin uutena vuotena. Senkin jälkeen vain harmitti ja ällötti että menin ne syömään. uglystupid2

Koen kuitenkin etten täysin vegaaniksi tässä keikahda. Ainakaan vielä... Vaan edelleen aion syödä maitotuotteita ja juustoja. Ne ovatkin minun herkkuja. Kananmunat säilynevät myös ruokavaliossani. Aika näyttää mihin tässä ryhdynkään...  :Smiley Mutta tosiaan kaikki liha, jopa kana ja kala ällöttää edelleen.  buck2
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: