Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko uni muuttaa näin totaalisesti eloa ja oloa?  (Luettu 13086 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 03.01.2006 16:01:59 »

:smitten:Ai IHANAA  smitten

Täältä löytyi taas vastauksia omiinkin tuntemuksiini!!Helpottavaa,kun välillä käy jo lääkäri mielessä,kun kovin pahaksi äityy.

Kotiin varmaan passittaisivat,niin on monenkirjavat oireet.
Tuo selkäkipu minulla tuntuu aivan tuolla alaselässä.Välillä ihanan"kuuma"energia virtaa pitkin selkärankaa.

Minulla myös tuo selkäkipu on tuntunut pääasiallisesti alaselässä. Se kipu välillä tulee ja menee. Tuntuu, että jotain "tasapainottumista" tässä on jo tapahtunut. Kun tuo kipuilu on vähentynyt (myös päästä) jossa se on ollut lähinnä sellaista "jomotusta" otsassa ja päälaella (kolmas silmä ja kruunuchakra). Sitten tuota energian virtausta selkärangassa olen jo pidemmän aikaa, ennen tätä "untakin" jo tuntenut. (Kundaliinienergiaa?)

On todella ihanaa kun täällä voi keskustella näistä asioista muiden kanssa. Ja todella, että löytyy ihmisiä jotka ymmärtävät ja ovat kokeneet samaa. Saa selvennystä asioihin ja varmuutta siihen, että ei ole ihan  crazy2 idiot2. Vaikkka kyllähän sen "sydämessään" koko ajan tietää mikä on mitäkin. Epäileväisenä haluaa kuitenkin aina välillä varmuutta asioihin ja muutenkin jakaa niitä...

Nyt vain odottelen mitä seuraavaksi tuleman pitää ja milloin pääsen kunnolla tarttumaan siihen "työhön" jota varten täällä olen...  :Smiley Ihanaa kun sekin on vihdoin selkiytymässä/varmistumassa.  angel smitten Uskon, että Luoja järjestää tästä eteenpäinkin asiat niin, että kaikki "palaset loksahtavat kohdalleen". Voi vain rauhassa todeta: TAPAHTUKOON SINUN TAHTOSI ja luottaa siihen.  angel smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 03.01.2006 16:23:17 »

Ai niin, melkein unohdin erityiskiitokset Keholle...Ja ihan sen takia laitan tämän kiitokseni tänne yleiseen osioon, enkä yksityisesti kun haluan, että mahdollisimman moni muukin havahtuisi näkemään sinut(kin) "uusin silmin".  smitten angel

Tämä on sinulle KEHO:
Kiitos sillä, sinä nimittäin "johdatit" minut näille sivuille eräältä toiselta sivustolta.  Wink Kiitos kun olet niin monet kerrat auttanut "eteenpäin" erityisellä ja ainutlaatuisella tavallasi, jota monet eivät ymmärrä.  Wink ERITYISKIITOS myös siitä, että olit eräänä yönä unessani (en nyt muista tarkkaan milloin) ja "opetit" minulle jotain kristallilapsista. angel Harmi kun en päivätajunnassani muista mitä, mutta kyllähän se tuolla "sisimmässäni" on se tieto ja säilyy.  Wink
KIITOS  smitten
« Viimeksi muokattu: 03.01.2006 16:25:02 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Aamutähti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #17 : 03.01.2006 21:29:47 »

Iloa ja Valoa kaikille!!

Kun olemme yhteydessä korkeataajuisiin Valon lähteisiin saa fyysinen kehomme erilaisia oireita, johtuen sen 'epäpuhtaudesta'. Tällöin kaikki tukokset energialinjoissa ja eri elimissä ym antavat merkkejä itsestään kipuina. Jotta voisimme elää näitä uusia avautuvia värähtelytaajuuksia on hyvä puhdistaa myös lihallinen kehomme. Siihen puhdas vesi ja luonnonmukainen ravinto (kasvikset erityisesti) auttavat. Joskus paastokin on tarpeellinen, kun kehitys menee lujaa eteenpäin. Akulinjojen hierominen auki on hyvä ihan vaikka oireilevista akupisteistä.

Ihanaa ja antoisaa kasvua meille kaikille!
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #18 : 03.01.2006 22:14:07 »

Hmm... Aika mielenkiintoista muuten että ollaan nähty tällaisia unia kun itsekkin näin sen Mooses unen jossa käskettiin lukea mooseksen yhdeksäs kirja.. Juuri näihin samoihin aikoihin.. Kirjoitin siitä otsikolla PELOTTAVAA.
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: