Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hirveästi vain samaa merkkiä kartalla  (Luettu 20100 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #15 : 24.09.2007 00:15:24 »

Minulla..
11.huoneessa
aurinko merkurius chiron vesta  harka

ja

5.huoneessa
jupiter neptunus uranus  jousimies
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #16 : 24.09.2007 10:45:30 »

Rapu on sullottu tayteen,  jupiter  uranus  vesta ja viela  mars  kaksoset
sitten viela 5:ssa on tupla  jousimies ja taas  kaksoset ja  kuunsolmu
« Viimeksi muokattu: 29.09.2007 15:04:58 kirjoittanut diamond » tallennettu
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #17 : 29.09.2007 11:43:07 »

Tyttärelläni Kauris, huone 4 : Merkurius, Juno, Uranus, Kuu, Neptunus, Aurinko, Saturnus, Kuunsolmu. Tietysti erityiskuvio Stellium.
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 29.09.2007 20:20:27 »

minulla on neitsyessä 
 mars  ceres   juno  kuu   pluto   pallas   uranus

ja noista 9 huoneessa  vesta  mars ceres juno

sekä 8 huoneessa  kuu  pluto  pallas  uranus merkurius  aurinko venus  kuunsolmu



Minullakin on 8 huoneessa kamalasti tavaraa, itse  aurinko merkurius venus pluto saturnus

Sain tulkinnon tuosta kahdeksannen huoneen asuttavuudesta ja varsinkin siitä että siellä on aurinko vieraineen, että käyn syvällä itsessäni läpi elämääni ja onkin syytä keskittyä siihen. Sisimpäni ei siis ole läheskään tuttu minulle ja sieltä kautta törmäilen sitten ympäristööni.

Eli esoteerisesti tuo huonehan on sisäisen uudelleensyntymisen, yksinäisyyden ja syvällisen itsetutkiskelun huone.

Kun sen vastahuoneessa kakkosessa on vielä kuu kaloissa, niin alitajunnallinen ja intuitiivinen puolisko on vahvoilla.

Muistelen jostakin lukeneeni, että sinulla on vähän samanmoiset kamppailut käynnissä!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #19 : 12.10.2007 14:33:34 »

Täällä on (tai pitäisi olla) oikein perijousimies:

 aurinko merkurius  venus uranus neptunus  ceres pallas keskitaivas  jousimies

Lisäksi

 jousimies X, XI ja XII huoneissa.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #20 : 12.10.2007 17:17:40 »

Kuten allekirjoittanut on allekirjoittanut  venus vesta pluto uranus aurinko (11. h)  merkurius kuu (12.)  neitsyt myös aurinko tulkitaan joskus 12 huoneeseen.
Olen kuitenkin alkanut miettiä, että tuo kalojen luonnollinen huone, sekä  saturnus chiron (6.) ja Lilith (5.) kalat oppositio tuohon stelliumiin tuo yllättäen jotakin lisää tähän neitsyyteen, nimittäin Lars Johanssonin mukaan intuitio on useimmiten neitsyille täysin vieras tajunnan alue tunne-elämän estyneisyydestä johtuen. Minusta kuitenkin tuntuu, että tuo välittömän oivaltamisen tila on itselläni lähinnä vallitseva. Ilmeisesti  kalat auttaa tunne-elämäpuolella, vaikka tuntuukin vähän harmilliselta tunnustaa.
Aika hyvin kyllä tunnistan nuo estot silti. Lukioon mennessä pelkäsin eniten ainekirjoitusta, sillä siinä ei riitä pelkka opiskelu. Niin kauan, kun asuin uusperhehelvetissä aineet olivatkin varsin keskinkertaisia. Heti kun muutin omaan asuntoon, sain aineista pelkkiä älliä. Itse asiassa ainekirjoituksesta tulikin vahvin alani ei faktojen tai kieliopin puolesta, vaan nimenomaan tyylin (ja rytmin) ansiosta.
Uusperheessä olin syntipukki ja sylkykuppi ja jouduin jatkuvasti kontrolloimaan tunteitani ja itseäni. Kun sain vapauden, vapautin myös tunteeni.
Ihan vastikään mietin, että sen puolesta, että  saturnus tuo järjestyksen työn huoneeseen kaloissa (ja stellium sosiaalisen- ja alitajuntahuoneiden neitsyessä), minun olisi ehkä pitänyt alunperin opiskella mieluumminkin psykologiaa.
Muokkaus: Ai, niin mut se on tietty toi nousuvaaka, joka pistä heittelehtimään noissa ura-asioissa. Onneks sentään sekstiilit tukee tuolt  jupiter  aspect_con juno  rapu (10.) ja  neptunus aspect_con alasolmu skorpioni (2.), muutenhan olisin jo ihan syrkky.
AMS
« Viimeksi muokattu: 12.10.2007 17:22:45 kirjoittanut AveMarisStella » tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #21 : 28.12.2009 03:09:35 »

Erään ystävän kartta on helppo ja yksinkertainen: siinä on kolmannes oinasta, kolmannes härkää ja kolmannes kalaa. Kaikki ovat mitä harmonisimmassa jonossa huoneissa 11-1. Lisäksi on pari hassua planeettaa toisella puolella karttaa.

Luonteeltaan hän on hardcore pässinpää, jossa on mielenkiintoisena lisänä henkisyyttä, syvällisyyttä ja syvää taiteen arvostusta. Perustelee vahvat ja usein omalaatuiset mielipiteensä lauseella "Kyllä sinäkin ymmärrät, kunhan vain olet vanhempi." tai sitten ei mitenkään. Muut ovat selvästi vähän tyhmiä, jos eivät ole samaa mieltä, vaikkei hän sitä kehtaa suoraan myöntää. Ei oikein pysty työskentelemään muiden alaisuudessa itsepäisyytensä vuoksi, joten on jo vuosia toiminut yrittäjänä. On myöntänyt, ettei pystyisi missään tapauksessa olemaan hyvin vahvatahtoisen naisen kanssa. Kuitenkin hyvin huomaavainen ihminen, jonka seurassa kaikki viihtyvät.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 28.12.2009 16:56:37 »

Minulla on eniten fisua, siis kalaa kartallani.  kalat Tuli tästä kala aiheesta off topic mieleen muutama kala vitsi viimeisimmästä seurustelusuhteestani Syyrialaisen  kalat miehen kanssa. Keksimme ne yhdessä ja nauroimme niille ihan mahat kippurassa, vaikka niissä ei ollut mitään päätä eikä häntää tai pyrstöä ja ehkäpä juuri siksi.  2funny  Hän on muuten edelleen soitellut jne.  Huh No joo mutta nyt aiheeseen... Minulla siis eniten kalaa. T: juno  ceres  jupiter  venus   kalat Niin ja ne ovat kaikki junoa lukuunottamatta 6. huoneessa. Juno on 5:ssä.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.12.2009 16:59:28 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #23 : 28.12.2009 17:10:40 »

Tästä tuli mieleen, että mä odottelen mielenkiinnolla/kauhulla, mitä ystäväni nuorimmasta lapsesta tulee Grin  Hällä on  aurinko kuu merkurius venus kaksoset sekä lisäksi  askendentti kaksoset ! Persoonallisista planeetoista ainoastaan  mars leijona . Lisäksi pojalla Onnenpiste kaksoset .

Pojalla  aurinko venus 12. huoneen puolella, loput stelliumista ( kuu merkurius OP ) 1. huoneen puolella.  mars sitten 4. huoneessa.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #24 : 28.12.2009 19:58:39 »

Mulla on neljä planeettaa skorpionissa. Aika tiiviisti kaikki 10. ja 2. huoneen välillä.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #25 : 28.12.2009 20:21:41 »

Mä olen 4 x  oinas ( pallas, vesta, jupiter, chiron- kaikki IV h.), 3 x  leijona ( kuu, juno VIII h, venus IX h.), 3 x  vaaka ( merkurius IX h.,  pluto, uranus X h.), 2 x  kaksoset ( mars, ceres VII h.)- muut on yksittäin. Nuorempana en tullut yhtään toimeen oinaitten kanssa, nyt tajuan että ne muistutti todellista itseäni! Nykyään tykkään niitten luupäisyydestä ja mennään eikä meinata -asenteesta. Jonkun tulkinnan mukaan IV h. edustaa paitsi lapsuuskotia myös vanhuutta eli sitä minkälaiseksi tulee vanhemmiten..no mä oon tullu ainakin enempi pässiksi (hyvässä mielessä) vuosi vuodelta!
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #26 : 03.01.2010 00:47:51 »

Joo, tämä on mielenkiintoinen juttu. Itselläni on monta planeetta Kauriissa ja Skorpionissa  kuu keskitaivas aurinko merkurius kauris ja  mars venus jupiter  skorpioni kuudennessa huoneessa. Lisäksi 6. huoneessa   neptunus  vesta  jousimies 6. huoneessa ja  uranus ja  pluto niin ikään 6. huoneessa. Siis täällainen Kauris-Skorpari yhdistelmä.

Mutta tätätäkin mielenkiintoisempia ovat mieheni ja parhaan ystäväni kartat. Mieheni on  askendentti  kuu  pluto  merkurius Neitsyt ja  aurinko  uranus ja  jupiter Vaaka. Ja paras ystäväni puolestaan  aurinko  kuu  jupiter  pluto ja  uranus  Neitsyt sekä  askendentti  venus  merkurius  pallas Vaaka. How strange is that? Molemmat on tosi rakkaita ihmisiä tosin Vaaka ja Neitsyt on aika kaukakan omasta merkkimaailmastani. Jotain karmallista kenties?
« Viimeksi muokattu: 26.04.2011 23:54:04 kirjoittanut Theodora » tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #27 : 05.01.2010 18:20:27 »

...
Ystäväni ystävä on ehkä suurin merkkisuman kerääjä kartalleen, johon olen ikinä törmännyt! Hänen kaikki planeettansa ovat yhtä Oinasta lukuuttamatta Leijonassa - aivan kaikki! Hän kyllä onkin hyvin tyypillinen Leijona....
...

Aivan kaikki samassa merkissä? Kaikki planeetat ei koskaan ole samassa merkissä, niin kuin Nikki tuossa jo aiemmin kirjoitti.

AthaMaarit
ei vaan tuota ystävän ystävän karttaa,syntymävuotta,josta sinulla tuo stelliumesimerkki leijonassa on?
esim.  pluto on leijonassa suurilla ikäluokilla,50-luvun immeisillä,
muttei sinne leijonaan muita yhtä aikaa saa millään?

Merkurius ja Venus nyt usein ovatkin Auringon kanssa samassa merkissä, koska niiden etäisyys Aurinogsta voi olla maksimissaan 28° ( merkurius ) tai 48° ( venus ).

minulla on neitsyessä 
... 8 huoneessa  kuu  pluto  pallas  uranus merkurius  aurinko venus  kuunsolmu


Mitä lähemmäksi pohjois- tai etelänapaa mennään eli mitä kauemmaksi päiväntasajalta mennään, sitä epätasaisemmaksi huoneiden koot muuttuvat. Käytännössä tamä tarkoittaa sitä, että esim. Suomessa syntyneillä on kartassa usein kaksi huonetta, joiden koko ylittää 30° (yhden merkin) eikä yli 60° kattava huonekaan ole suomalaisissa kartoissa kovinkaan harvinainen.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #28 : 05.01.2010 19:24:57 »

 kaksoset on valloittanut oman kartan ihan kiitettävästi, mutta tunnenpa erään

 askendentti  kuunsolmu uranus aurinko merkurius mars :skorpioni:n, kaikki 1. huoneessa,  yhtymässä keskenään...

...ja täytyy kyllä sanoa että raskassoutuisempaa tyyppiä saapi hakea... :Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.01.2010 19:30:18 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #29 : 05.01.2010 19:45:20 »

Mulla  jousimies on vallannut 1. huoneen ja siellä
 askendentti  neptunus kuunsolmu  merkurius  aurinko  venus
ja Vesta vielä kaupan päälle.

Taidan olla aika itsekeskeinen ja omaa rauhaa rakastava.
Kiva möllötellä kotosalla peiton alla, mutta kyllä se  jousimies vetää maailmalle tasaseen tahtiin...
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: