Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hirveästi vain samaa merkkiä kartalla  (Luettu 20099 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« : 20.09.2007 00:59:08 »

Ajattelinpa kartoittaa ihan uteliaisuuden nimissä, että millaisiin merkkihirviösumiin olette törmänneet karttoja katsellessanne? Löytyykö omalta kartalta joku tietty keskittymä ja mitä merkkiä sinulla itselläsi on eniten kartallasi?

Ystäväni ystävä on ehkä suurin merkkisuman kerääjä kartalleen, johon olen ikinä törmännyt! Hänen kaikki planeettansa ovat yhtä Oinasta lukuuttamatta Leijonassa - aivan kaikki! Hän kyllä onkin hyvin tyypillinen Leijona....

Minulla ei hirveästi sumia omassa kartassa ole. Olen 3. kertainen jousimies (Uranus jouskarissa huone 9. Jupiter jouskarissa huone 10. ja Neptunus jouskarissa huon 11. Ihana pieni peräkkäinen jono! Grin) sekä 3. kertainen Oinas (Aurinko ja Vesta oinaassa huonessa 1. ja Mars oinaassa huoneessa 2.)
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #1 : 20.09.2007 01:12:23 »

Minulla on luultavasti (en ole saanut tarkkaa syntymäaikaani selvitettyä  Tongue)
Ravussa Aurinko, Kuu ja Pallas
Leijonassa Uranus, Merkurius ja Juno
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
julyette
Vieras
« Vastaus #2 : 20.09.2007 09:33:15 »



Täällä on neljän planeetan kertymä ( Venus, Kuu, Uranus ja Pluto) Neitsyessä  12. huoneessa ja onhan se Asc. myös Neitsyt jotta kyllähän tuosta jo tulee aika paljon neitsymäisiä piirteitä   Smiley
tallennettu
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #3 : 20.09.2007 13:53:18 »

No en kyllä tunne ketään joka olisi verrattavissa tuohon AthaMaaritin esimerkkiin, mutta käytyäni pikaisesti läpi astro.comin karttalistani, niin tällaisia löytyi.

pikkusisko nro 1:
vaaka  askendentti, sekä seuraavat edelleen 1.huoneessa stelliumina: kuu saturnus jupiter pluto
- jousimies  aurinko uranus neptunus (3.huone)

pikkusisko nro 2:
 oinas  aurinko (8.huone) kuu merkurius venus 7.huone, stelliumissa, DC:n tuntumassa.

Aika hassua sinänsä, että molemmilla siskoillani on tuollaiset stelliumkeskittymät! Toisella vaa'assa 1.huoneessa, eli tavallaan oinaan reviirillä, toisella oinaassa 7.huoneessa, eli vaa'an hyöhykkeellä  Shocked Ennen asiaan ole huomiota kiinnittänytkään!!!

isälläni on  aurinko kuu merkurius jousimiehessä. eivät stelliumissa.

hyvä kaverini
 vaakaaurinko merkurius jupiter pluto (3.huone, stellium) sekä 2.huoneen puolella vielä  saturnus (hyvin löyhästi osana stelliumia)
On muuten todellinen sosiaalisen tasapainonetsijä ja miellyttämisenhaluinen tyyppi. Tosi mukava, ei siinä mitään, mutta sellainen kaksinaamaisuus ja perseennuoleminen ovat kyllä myös aika merkittävässä roolissa mitä tulee hänen tapaansa toimia. Että slurps, slurps vaan!  Kiss Vetoaa myös aina järkisyihin ja on pelottavan hyvä väittelijä!

exäni
 jousimiesaurinko(2.huone),  merkurius  mars neptunus (2.huone edelleen, mutta nämä löyhähkössä stelliumissa)
 skorpioni  askendentti  kuu venus uranus 1.huoneessa, kuu ja venus yhtymässä AC.n kanssa (orbi n.5 astetta) ja keskenään (orbi 1 aste).
Hemmetin valovoimainen, mutta ah, niin egoistinen ja itsekäs tyyppi, että ei tullut mitään.


Itselläni ei ole mitään merkkiä enempää kuin kaksi kertaa.
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #4 : 20.09.2007 17:05:26 »

4 planeettaa löytyy  kaksoset vesta jupiter yläsolmu ja aurinko ja veskarista juno pholus ja pallas yhtymässä ja lisäksi kuu löytyy vielä veskarista
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 20.09.2007 18:00:37 »

Minulla on kyllä aika monta rapua, kuten aurinkomerkkinikin, mutta sumalta näyttää
tuon skorpionipoikani juttu. Hänellä on skorp. plutossa ja saturnuksessa.
Jousimiehessä neljä eri planeettaa,  merkurius uranus  jupiter neptunus.

Mitähän tuo ilmentänee?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #6 : 22.09.2007 17:45:28 »

Tuttu lapsukainen:  aurinko  kuu  merkurius  venus   leijona
Klassinen draama queen. Haluaa huomiota ja kimallusta, esiintyy mielellään. Hänellä on suuri sydän. Suuttuessaan kuin suoraan näytelmästä. Tämä stellium 9.huoneessa.

Toinen tuttu lapsukainen:  aurinko  merkurius  venus  uranus  neptunus  ceres  vesimies
Kaikki yhtymässä. Tämä lapsi on ihan täydellinen vesimies  Smiley Oppi lukemaan ja laskemaan 3-vuotiaana. Hän on hyvin älykäs, kiinnostunut tähdistä ja planeetoista. Hän on pikkuvanha ja yllättää minut aina. "tiesitkö että jos katsomme tuohon suuntaan niin näemme ison karhun tähikuvion" hän sanoi minulle 4-vuotiaana hyvin aikuismaisesti  Smiley Hän on myös hyvin sosiaalinen.
Tämä mahtava stellium 1.huoneessa. Stelliumiin kuuluu myös pallas mutta se on kauriissa.

Tuttu mies:  aurinko  kuu  mars  merkurius  kauris
Hyvin kaurismainen, työ kaikki kaikessa, vakava mutta iän myötä alkanut rentoutumaan. Tämä stellium 2.huoneessa.

Hyvä ystäväni:  aurinko  kuu  uranus  juno  vesta  skorpioni
Skorpionin hänessä huomaa  Smiley 1.huoneessa tämä stellium.

Kummityttöni:  merkurius  venus  ceres  kuunsolmu ja lilith härässä
Hänessä härkää ei juuri havaitse. Enemmänkin hän on eläväinen  aurinko  kaksoset
4.5.6 huone

Minä itse:  aurinko  kuu  mars  venus  oinas 11.huone
 vertex  juno  uranus ja lilith skorpionissa viidennessä huoneessa.
Olen oinasmainen, hyvinkin paljon  Smiley
Mutta mitenköhän noita voisi tulkita sillä nuo ovat oppostitiossa toisiinsa?

Veljeni on sekoitus kaksosta ja jousimiestä hyvin vahvasti. Hän ei osaa rentoutua, aina menossa.
 aurinko  merkurius  venus  saturnus  kaksoset
 neptunus  ceres  juno ja lilith  jousimies

Tuttu lapsukainen:  aurinko  pluto  ceres  pallas  jousimies
4.huoneessa tämä stellium

Ystävätär:  aurinko  merkurius  askendentti   uranus  skorpioni
sekä  venus  saturnus  jupiter  pluto  juno ja lilith  vaaka
Tässä henkilössä on molemmat huomattavissa selkeästi.



tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #7 : 22.09.2007 18:12:53 »

Nuori poika:
7 huoneessa Mars, Chiron, Ceres, Merkurius, Vesta, Pallas, Aurinko ja Venus.
Näistä Mars vaa'assa, 4 seuraavaa neityessä ja loput 3 leijonassa.
1 huoneessa Saturnus ja kuu kaloissa, Uranus, Neptunus ja ASC Kauriissa.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 22.09.2007 18:52:16 »

AthaMaarit
uteliaisuuttani kysyn,mikä mahtaa olla vuosi,
koska on aikas vaikia saada sekä sosiaaliset ( jupiter, saturnus)
että kosmiset planeetat ( pluto, neptunus, uranus)
henkilökohtaisten lisäksi samaan merkkiin??

itsellä
 neptunus :venus:rx merkurius aurinko :skorpioni:11 ja 12 huone,
 uranus ceres pluto vesta juno neitsyt 8 ja 9 huone

tyttärellä
 mars pluto merkurius aurinko skorpioni 12 ja 1 huone
 uranus venus neptunus saturnus kauris 2 huone

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #9 : 22.09.2007 18:53:46 »

Tarkoitat Nikki varmaan minun syntymävuottani. Se on 1983 eli kuulun tähän Astron nuorisoon Grin

Enkä tiennytkään, että tuollainen on harvinaista! Olen kyllä kerran kuullut, että minulla olisi erikoinen kartta, mutta en oikeasti ymmärrä yhtikäs mitään asrtologiasta, joten en myöskään tiedä karttani merkityksestä yhtään mitään. Sama, jos yrittäisin lueskella kvanttifysiikkaa  2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 22.09.2007 19:38:42 »

AthaMaarit
ei vaan tuota ystävän ystävän karttaa,syntymävuotta,josta sinulla tuo stelliumesimerkki leijonassa on?
esim.  pluto on leijonassa suurilla ikäluokilla,50-luvun immeisillä,
muttei sinne leijonaan muita yhtä aikaa saa millään?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #11 : 22.09.2007 22:43:18 »

Ystäväni ystävä on syntynyt 1987 JOS en muista ihan väärin!
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #12 : 23.09.2007 00:15:32 »

Ystäväni ystävä on syntynyt 1987 JOS en muista ihan väärin!

No, -87 elokuussa oli kyllä aurinko, merkurius, venus ja mars leijonassa, niin on se aika paljon leijonaa. Smiley Itse olen syntynyt tuolloin mutta merkurius oli vielä ravun puolella. Olen aurinko, venus, mars ja nouseva leijona ja 5. huoneessa on planeettoja. Olen tavannut ihmisiä jotka ovat syntyneet tuolloin elokuussa tai syyskuussa jolloin nuo planeetat ovat neitsyessä ja hyvin merkkejään edustavat.



Hitsi, jos on syntynyt 22. elokuuta -87 ei saa sekä kuuta että merkuriusta mahdutettua leijonaan, täytyy valita jompi kumpi. Ehkä kuu kantsis ottaa niin voi olla nousuleijona. Tiesin yhden tyypin joka syntynyt tuona päivänä, ja hyvin arvioin hänen syntymäaikaansa kun tiesin syntymävuoden, paljon tulta kartalla, ehdottomasti energinen tyyppi mutta puhui kuin neitsyt, hassun hermostuneesti ja kriittisesti.
« Viimeksi muokattu: 23.09.2007 00:32:00 kirjoittanut tiikerihai » tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 274



Profiili
« Vastaus #13 : 23.09.2007 09:23:13 »

minulla on neitsyessä 
 mars  ceres   juno  kuu   pluto   pallas   uranus

ja noista 9 huoneessa  vesta  mars ceres juno

sekä 8 huoneessa  kuu  pluto  pallas  uranus merkurius  aurinko venus  kuunsolmu

tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Malina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #14 : 24.09.2007 00:08:05 »

Vanhemmalla pojalla  merkurius  saturnus  jupiter  vesta  askendentti  venus  :pluto  vaaka. Aurinkomerkki  neitsyt. Hyvin perusteellinen, kunhan saa lopulta päätettyä, mitä tekee Wink 

Itsellä  kuu  chiron  vesta  merkurius  venus  vesimies
          juno  aurinko  pallas  kalat
tallennettu

Aurinko-Kalat
Asc-Jousimies
Kuu,Merkurius,Venus,Chiron-Vesimies
Mars-Härkä
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: