Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467092 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #450 : 15.07.2015 20:08:23 »

Olen ollut kolme viikkoa pois kodistani putkiremontin takia. Oon nyt vanhempieni luona ja täällä tapahtuu outoja: tavaroita katoilee ja ilmestyy.
Ensimmäisenä päivänä täällä ollessani ilmestyi kadoksissa ollut veitsi keittiön pöydälle. Minä en tiennyt siitä mitään mutta äitini oli aivan hämmästynyt. Sanoi että nyt hän viimeistään uskoo mua.
Oon kertonut omassa himassani tapahtuvista jutuista mutta vanhempani eivät ole uskoneet eikä faija usko vieläkään. Hän on nyt etsimässä autotallista laturia mun puhelimeen sillä se laturi on kadonnut kuin maannielemänä. Samoin kävi hammastahnatuubille, meikkipeilille sekä saksille. Peili löytyi katoamisen jälkeen puhtaiden pyykkien pinosta vaatteiden seasta. Sakset löytyivät muutaman päivän jälkeen keskeltä lattiaa. Hammastahna edelleen kadoksissa.
Laturin yllättävästä katoamisesta olen kiukkuinen  knuppel2 Tää on taas helvetin ärsyttävää pelleilyä enkä tiedä kuka tän aiheuttaa. Akku ihan finaalissa eikä tässä koko talossa ole mun luuriin sopivaa laturia.
Äitini kuulee musiikkia henkimaailmasta miltei päivittäin. Hän diggailee siitä mutta minä en pidä tästä menosta. Tunne jonkun läsnäolosta on vahva varsinkin täällä yläkerrassa. Olen rukoillut päivittäin maankenttään jääneiden sielujen puolesta mutta miksen saa näitä ilmiöitä kuriin? Tässä tarvitaan taas mua viisaampaa ihmistä apuun jos tämä meno jatkuu

Muoks. Olen nähnyt unta henkimaailmassa olevista läheisistä miltei joka yö täällä ollessani mutten ole saanut heiltä mitään viestiä enkä ymmärrä mitä täällä tapahtuu.
« Viimeksi muokattu: 15.07.2015 20:27:44 kirjoittanut pikkari » tallennettu
LILTSU69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #451 : 19.09.2015 20:11:12 »

Hei olen kokenut jopa sellaisia yliluonnollisia kokemuksia, et piti edellisestä asunnosta sen takia lähteä pois siis muuttaa oli niin rajuja kokemuksia. Ensinnäkin nämä ei ihan perätyste tapahtuneet mutta hyvin lyhyen ajan sisällä sanotaanko noin viikon sisällä. Elikkä mennään asiaanÖ
näin ensin unta se tuntui niin todelta, että jopa heräsin ja menin katsomaan ikkunasta ulos. näin siis sellaista unta et kuolin enkeli kulki ikkunani ohi, samalla oli entinen koirani sängyn päällä murisemassa. heräsin siis tähän ja menin katsoo minne se meni. no tästä ei kauaa mennyt kun siskoni joka ei saanut elää päivääkään alkoi leikkimään vaatekaapissa hän ensin leikki noilla hengareilla kolisutti niitä ja istui eteisen lattialla leikkimässä sekä kulki ees taas mustissa sänkyni vieressä ja jonkin ajan päästä koin vielä semmoisenkin et hirveästi oli ihmisiä olohuoneessa jotka taputtivat ja nauroivat he kaikki olivat kuolleita. tästä unesta ei mennyt kauaa kun veljeni nukkui pois. Täällä uudessa asunnossakin olen joitakin ihmeellisiä kokemuksia saanut ja tuolla kulkiessani. esim. kun kävin veljeni haudalla jokin musta varjo kulki oikean silmäni kulmassa oliko hän minun veljeni esa? Tänään kävin sanomassa hänelle että mene taivaaseen. Tässä tämä lyhyesti.
tallennettu
halterwolf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #452 : 01.12.2015 10:12:02 »

mulla on kokemusta miltein kaikista noista, paitsi 2/3mesta.. :I
tallennettu
jutta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #453 : 08.04.2016 23:31:36 »

Spiritismin kanssa tuli aikanaan penskana pelleiltyä eikä se ollu mun valmiiksi sekaiselle, keskeneräiselle miellelle mikään hyvä juttu, meinasin joutua suljetulle osastollekkin, eikä vanhemmat tietenkää ymmärtäny mikä mua vaivas, kun kerroin kokemuksistani jne heille, he pitivät mua vaan mielenvikaisena ja passitti tohtorin pakeille. Se mitä silloin näin ja koin, ei mitään suurta, radiokanava vaihtui itsestään, ikkunat huoneissa joissa olin avutu itestään, eikä perheemme koirat käyttäytyneet normisti läsnäollessani, eivät tulleet huoneeseeni tms. Ja kaikkee muuta "pientä" mutta mun psyyke ei tosiaan silloin sitä kestänyt ja olen vasta parin viime vuodenaikana alkanut päästä pelkäämisestä eroon.. Mutta uskon tänäpäivänäkin että sillä pelleilyllä ja pahoilla henngillä on ollut seurauksia, senkin jälkeen kun en enää "leikkinyt" spiritismin kanssa.. Kaikki meni sen jälkeen alamäkeen ja kaikenlaista on tapahtunut. Oon miettiny jopa oonko oikeesti jonkun pahan "otteessa" tms, mutta se kuullostaa samalla siltä kuin yrittäisin keksiä tekosyitä sille kaikelle pa*skalle enkä ole valmis ITSE ottaa vastuuta teoistani tai muuta...

 
« Viimeksi muokattu: 08.04.2016 23:33:53 kirjoittanut sininenpiikkisiili » tallennettu
sininentuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #454 : 14.06.2016 08:36:55 »

Ihmistä on aina kiinnostanut kaikki yliluonnollinen ja siihen liittyvät asiat mitä meidän on vaikea ymmärtää. Minuakin kiinnostaa ne asiat aivan älyttömästi ja on kiinnostanut varmaan siitä asti kun menin kouluun. Monesti ihmiset vaan uteliaisuuksissaan tonkivat asioita jotka eivät meille millään tavalla kuulu tai ovat muuten meille haitallisia. Spiritismin pelaaminen on yksi sellainen asia jota en suosittele kenellekään. Näihin asioihin uskovien kuuluisi ottaa enemmän selvää siitä miten suojata itsensä, puhdistaa kotinsa, toimia hyvän puolella ja saattaa eksynyttä energiaa eteenpäin. Uuden lumoissa ja uteliaisuuden vallitessa moni kutsuu kotiinsa haitallista energiaa, joskus silloinkin vaikka tarkoitusperät olisivatkin hyvät. Kuolleiden sukulaisten tai läheisten henkiin yritetään ottaa usein yhteyttä, mutta usein vastassa on jotain muuta joka haluaa vain imitoida tätä läheistä, ja vaikka tämä läheisen henki olisikin jäänyt pyörimään paikalle, se tulisi yrittää johdattaa ja saattaa lopulliseen päämääräänsä, vaikka olisi kuinka ihanaa saada merkkejä sellaisesta ihmisestä joka joskus on ollut rakas. Harvoin vastassa on mitään todella pahaa, mutta jos näin sattuu käymään, on leikki kaukana. Suosittelen ottamaan selvää asioista ennen mitään toimenpiteitä tai ennustajalle, meediolle tai parantajalle menemistä, uskoi mihin tahansa tai oli uskonto mikä tahansa.
tallennettu

Wherever your heart is, there you will find your treasure - Paulo Coelho

Sun - Libra   
Moon - Virgo
Mercury - Scorpio
Venus - Virgo
Mars   - Scorpio
Jupiter - Libra   
Saturn - Aquarius
Uranus - Capricorn
Neptune - Capricorn
Pluto - Scorpio
AC - Gemini
MC - Capricorn
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #455 : 14.06.2016 08:50:28 »

Ihmistä on aina kiinnostanut kaikki yliluonnollinen ja siihen liittyvät asiat mitä meidän on vaikea ymmärtää. Minuakin kiinnostaa ne asiat aivan älyttömästi ja on kiinnostanut varmaan siitä asti kun menin kouluun. Monesti ihmiset vaan uteliaisuuksissaan tonkivat asioita jotka eivät meille millään tavalla kuulu tai ovat muuten meille haitallisia. Spiritismin pelaaminen on yksi sellainen asia jota en suosittele kenellekään. Näihin asioihin uskovien kuuluisi ottaa enemmän selvää siitä miten suojata itsensä, puhdistaa kotinsa, toimia hyvän puolella ja saattaa eksynyttä energiaa eteenpäin. Uuden lumoissa ja uteliaisuuden vallitessa moni kutsuu kotiinsa haitallista energiaa, joskus silloinkin vaikka tarkoitusperät olisivatkin hyvät. Kuolleiden sukulaisten tai läheisten henkiin yritetään ottaa usein yhteyttä, mutta usein vastassa on jotain muuta joka haluaa vain imitoida tätä läheistä, ja vaikka tämä läheisen henki olisikin jäänyt pyörimään paikalle, se tulisi yrittää johdattaa ja saattaa lopulliseen päämääräänsä, vaikka olisi kuinka ihanaa saada merkkejä sellaisesta ihmisestä joka joskus on ollut rakas. Harvoin vastassa on mitään todella pahaa, mutta jos näin sattuu käymään, on leikki kaukana. Suosittelen ottamaan selvää asioista ennen mitään toimenpiteitä tai ennustajalle, meediolle tai parantajalle menemistä, uskoi mihin tahansa tai oli uskonto mikä tahansa.

Ihan hyvä kirjoitus sinänsä.
On syytä olla varovainen asioiden kanssa. Itse lähden siitä että en lähtisi avautumaan näihin maailmoihin jos edessä on loputonta "taistelua" hyvän ja pahan kesken. Se tukahduttaa ihmisiä jatkamaan dualistista maailmankatsomusta ja ei siinä enää auta suojautuminen joka on loputonta ja saat jatkaa sitä koko lopun elämäsi.

Minusta on täysin luonnotonta olla yhteydessä kuolleisiin ihmisiin. Heidän lepo ja oma rauha pitää suoda eikä raahata heidät mukaan ihmisten keskuteen. Henkioppaat on myös toinen asia. Opettele ensin kuuntelemaan intuitiotasi ja sydäntäsi.

Kun ja jos lähdet sille tielle että sallit ja ajattelet näin, niin saat suojata itseäsi lopun elämän. Minä en ainakaan, hetken aikaa tätä kokeilleena suosittele kellekään enkä nyt peloittele mutta jos haluat olla jatkuvasti aloillasi ja jatkuvasti puhdistaudut jne niin se on loputonta. Tämä on yksi tapa vangita ihmisiä dualistiseen taisteluun.

Se riittää että saat kosketuksen omaan sydämeesi, sielä tulee se aito ja vilpitön ohjaus joka pitää sinut turvassa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #456 : 14.06.2016 12:56:18 »

Tulipa tässä mieleen siivouksen lomassa että jos nyt kuitenkin päätätte avautua tähän maailmaan niin ensimmäinen nyrkkisääntö on -> älä päästä ketään sisäisiin energioihisi olkoon kyse hengestä tai ihmisestä. Siinä menee äkkiä puurot ja vellit ja tunteet sekaisin.

Ja muistakaa tämä. Pelko suojelee myös. On tervettä pelkoa ja sitten aiheetonta pelkoa ja nämä kaksi kannattaa opetella erottamaan.

Mitä suojauksiin tulee niin viisaammat varmaan osaa neuvoa hyviä suojautumistekniikoita ENNEN avautumista eikä vasta sen jälkeen.
Jotta ei mennä perse edellä puuhun. Minä jouduin kantapään kautta opettelemaan tämän suojautumisen ja sen jälkeen päätin että ei oo mun juttu ollenkaan.

Turvallisuus ennen kaikkea. Parempi pelata varman päälle kun katua myöhemmin.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2016 13:10:25 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #457 : 18.06.2016 17:26:08 »


Ja muistakaa tämä. Pelko suojelee myös. On tervettä pelkoa ja sitten aiheetonta pelkoa ja nämä kaksi kannattaa opetella erottamaan.


Tätä tässä taas jouduttu vähän harjottelemaan. Kärsin ajoittaisista paniikkikohtauksista, jossa tulee usein psykosomaattisia oireita. Tai sitten ihan normaalit fyysiset oikkuilut voi pistää isotkin paniikit päälle. Nyt on muutaman päivän taas ollut pyörrytystä ja päänsärkyä, ja oon joutunut ärsyttävän ahdistuksen kanssa taistelemaan. Usein on tullut lääkärissäkin juostua, tuloksena se, että tyttö on terve kuin mikä.
On vaan äärimmäisen rasittavaa yrittää päätellä, että onko kyseessä jokin vakava vai sitten "pelkästään" oman mielen metkut.  Undecided Grin

No, nämä kokemukset kyllä tosiaan lisäävät sitä itsetutkiskelua jossa olen tulossa melko eteväksi (viiden planeetan stellium nelos-huoneessa..  :Smiley ). Toisaalta pelko myös estää vielä voimakkaampaa henkistä avautumista, mikä kismittää melkosesti..
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #458 : 18.06.2016 18:13:06 »

Kohtalotoveri  Smiley

Minullakin on ollut viimeisten 14 v aikana ajoittaisia paniikkihäiriöitä ja olen opetellut niitten kanssa elämään joten tiedän mitä käyt lävitse.

Ongelmia on monia mutta ihan ensinnäkin paniikit johtuu käsittelemättömästä surusta joka nousee liian voimakkaasti pintaan ja olet ikään kuin liian avoin ja herkistynyt ihmisen keholliseen prosesseihin johon kuuluu myös psyyke.

Ongelma tässä kohdin on se että otat liikaa "valoa" / energiaa systeemeihisi ja samalla nousee käsittelemättömiä tunteita pintaan. Kyse lienee todennäköisesti kundaliinienergian noususta. Minulle tämä nousi spontaanisti vuosia sitten kun kanavat aukesi.

Joten joudut nyt hieman hillitsemään itseäsi äläkä pyydä enemmän valoa tai energiaa tai suurempia avautumisia kun olet nyt jo liian avoin.

Minulle tämä toimii niin että: Ensin reagoin hyvin voimakkaasti johokin ulkoiseen ärsykkeeseen joka laukaisee minussa jonkin trauman joka johtaa kehollisen toimintojen ylivirittyneiseen tilaan, hälytystila. Itsesuojeluvaistojemme ja psykkeemme suojelmiseksi. Seurauksena täysin käsittämätön kauhun tunne ja mulla sen jälkeen hyvin voimakas itku.

Peruspilarina on, energia tekee sinussa hieman liiankin intensiivisesti töitä ja on pakko kaikin keinoin yrittää rauhoitella itseään.

Yksi toimiva keino on että tilanteen ollessa päällä yrität kaikin tavoin rauhoitella itseäsi ja ikään kuin valita myötätunnon ja ystävällisyyden. Ikään kuin unohdat itsesi hetkesi aikaa ja sanot vaikka ystävällisesti jollekin jotain tai ajattelet ystävällisiä sanoja. Mitkään kemialliset rauhoittavat ei auta sinua tässä tilanteessa vaan sinun on keskitettävä huomiosi kaikin kenoin ulkoiseen eikä sisäiseen joka niin voimakkaasti sinua herättää.

Olet siis liian avoin joten älä suotta kiirehdi vaikka nyt kuinka kismittäisi. Ajattele nämä ikään kuin aaltomaisina piikkeinä aina kun energiasi herää eloon ja lähtee nostattamaan niitä tunteita pintaan ja otat liikaa ja liian suuria määriä energiaa itseesi.

Tässä nyt äkkiseltään muutama kokemus ja ajatus. Älä suotta pelkää ja älä anna kismitykselle valtaa, olet nyt jo hieman liian pitkällä ns.

Relax and don`t hurry  smitten
« Viimeksi muokattu: 18.06.2016 18:55:26 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #459 : 18.06.2016 18:19:30 »

Sen verran lisään että älä taistele paniikkia vastaan vaan anna kaiken tulla sellaisenaan kun tulee ja ajattele että tämä ikään kun menee alhaalta ylös ja taivaisiin.

Tukahduttaminen ja vastaan taisteleminen pahentaa vain näitä tilanteita.

Kaikkea hyvää sinulle, tsemppiä  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #460 : 18.06.2016 18:49:10 »

Voi Avicii, kiitos sanoistasi, ihana kuulla että ymmärrystä löytyy.  smitten Ja toivottavasti itsekin voit hyvin tuntemuksistasi huolimatta!

Pohdin tosiaan tuota kundaliini-energiaa. Nämä ahdistukset alkoivat rytinällä samaan aikaan kun kolmas silmä melko väkivaltaisesti avautui, joten tunnen että olet ihan oikeassa siinä mitä sanot. Ehkä en koe, että olisin "liian pitkällä". Itse tuota on varmaan aika hankala huomata.  crazy2 Tosin olen havainnut, että oma "heräämiseni" on tapahtunut keskimääräistä nuoremmalla iällä. Voi olla, että aika ja ikä tuo varmuutta.  :Smiley

Olen myös kokenut, että huomion kiinnittäminen ulkoisiin asioihin toimii parhaiten! Esimerkiksi jonkun ihan höpön ohjelman katsominen. Monesti myös jos oikein ahdistaa ja joku on läsnä, pyydän heitä kertomaan jotain hassua. Kunnon naurut auttaa pistämään asiat perspektiiviin.  Grin

Pitäisi varmaan alkaa tekemään suojauksia aktiivisemmin. Nämä jutut on kuitenkin nyt harventunut sen verran, että niitä ei oikein osaa ikinä odottaa. Mutta tuskinpa "ylimääräisestä" suojelusta nyt mitään haittaakaan olisi, hahah.
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #461 : 18.06.2016 18:59:39 »

Loistavaa!  Grin

Kiitos. Onhan tämä joskus niin rankkaa että rankka huumori ja myötätunto auttaa  smitten

Itse en oikein osaa neuvoa suojauksissa koska olen havainnut että tämä on hyvin yksilöllistä mutta tunnustele itseäsi ja ajattele mikä olisi juuri sinulle sopiva suoja joka rauhoittaa ja antaa tasapainoisen tunteen!  smitten
« Viimeksi muokattu: 18.06.2016 19:01:18 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #462 : 20.06.2016 23:07:50 »

Täällä on niin syvällisiä juttuja että nämä minun höpöttelyt kuulostavat pintapuolisesti ja lapsellisilta :Smiley

mutta kerron nyt pari juttua... Minulla oli joku vuosi sitten hoitokoira  jota leikilläni kutsuin antenniksi ja minua Vastaanottajaksi kun tämän koiran aikana jostain syystä tapahtui outoja asioita muuten niin tylsässä elämässäni  Cheesy yksikin oli kun vein koiran yöllä ulos 30 asteen pakkasessa ja eräällä omakotitalo alueella huomasin yhden talon katolta laskeutuvan hennon savupilven. Näin sen ensin lipuvan savupiipun edestä sitten kattoa pitkin alas ja siitä se lipui hiljalleen tielle ja se pysyi hahmossaan koko ajan. olin välillä irroittanut katseeni siitä ihan vain varmistaakseeni etten näe näkyjä ja siinä vaiheessa kun pilvi oli tien päällä minulle tuli vain varma tunne että se lipuu tien yli ja laskeutuu lumikasan päälle tien toisella puolella ja haihtuu pois. Ja niin kävi. En tiedä mikä se oli ja oliko sillä tarkoitus mutta voin sanoa että se oli outoa! crazy2 

tuo oli selkein outous  sen koiran kanssa, mutta oli vähän muutakin siinä mistä en ole varma mitä ajatella. Pari kertaa ufonkin taisin nähdä tuona aikana. Ja kaikki loppui heti kun luovuin koirasta  :Smiley eikä kyse ollut univeloista koska unenlaatu parantui iltalenkkien takia  Smiley

Toinen ihme juttu tapahtui sitten erään ihmisen kanssa. Olin valtavan ihastunut tähän ihmiseen, mutta ujouttani en uskaltanut mennä puhumaan hänelle. Minusta kuitenkin tuntui että tunne oli molemminpuolista vaikka mies ei antanut mitään merkkejä. Sitten alkoi nämä ihmeellisyydet mitä on vaikea selittää. se oli kuin joku olisi sanonut sellaisella vuorenvarmalla äänellä mitä tulee tapahtumaan (mitä en voinut tietää) ja mitä minun pitäisi tehdä. Kerrankin yhtäkkiä tuli vain mieleen ajatus, että tämä mies (joka siis vältteli minua) tulee kohta nurkan takaa ja katsoo minua, joten minun kuuluu nostaa katseeni ja hymyillä hänelle. Ja niin tein ja tosiaan tuo mies tuli sillä hetkellä nurkan takaa ja katsoi minua päin. häkellyttiin molemmat asiasta samalla kun tuijoteltiin pieni ikuisuus toisiamme  ;Dvastaavaa tapahtui 3-4 kertaa ja joka kerta tuntui kuin välillämme olisi ollut jokin voima tai yhteys idiot2 ... mutta ainakin kiitos näiden tapahtumien niin aloin ymmärtämään, että mies oli kiinnostunut  coolsmiley
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #463 : 21.06.2016 14:32:25 »

Älä turhaan vähättele kokemuksiasi, saatika vertaa niitä muiden kokemuksiin. Nuo oli varmasti hienoja hetkiä, ja vastaavia tulee varmasti jatkossakin mikäli vain uskot niihin ja pidät mielen avoimena.  Smiley luultavasti  kokemuksista tulee vielä "syvällisempiä"  kunhan vaan annat niille aikaa ja tilaa kasvaa. Kandee pitää mielessä, ettei ne tajunnanräjäyttävät kokemukset ilmesty tyhjästä. Luulen, että selvästi suurimmalla osalla herääminen tapahtuu pikku hiljaa. Ja se on luultavasti paljon miellyttävämpi ja armollisempi tapa.  smitten sitten sitä ehtii totutella ja sulatella, ja on pienempi todennäkösyys saada niitä paniikkeja sun muuta ikävää.  Wink
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #464 : 23.06.2016 23:07:00 »

Älä turhaan vähättele kokemuksiasi, saatika vertaa niitä muiden kokemuksiin. Nuo oli varmasti hienoja hetkiä, ja vastaavia tulee varmasti jatkossakin mikäli vain uskot niihin ja pidät mielen avoimena.  Smiley luultavasti  kokemuksista tulee vielä "syvällisempiä"  kunhan vaan annat niille aikaa ja tilaa kasvaa. Kandee pitää mielessä, ettei ne tajunnanräjäyttävät kokemukset ilmesty tyhjästä. Luulen, että selvästi suurimmalla osalla herääminen tapahtuu pikku hiljaa. Ja se on luultavasti paljon miellyttävämpi ja armollisempi tapa.  smitten sitten sitä ehtii totutella ja sulatella, ja on pienempi todennäkösyys saada niitä paniikkeja sun muuta ikävää.  Wink

oi, ihanan positiivisesti sanottu  smitten olisihan se hienoa jos tänä oli tällaista yhteyden avaamista. Pitkään kuuntelin muiden kokemuksia kun vain on sattunut ympärille kerääntymään paljon ihmisiä joilla on kummitushavaintoja ja kaikkea ufojen ja noita sukulaisten väliltä  Grin Mutta sitten kun niitä on tullut kohdalle niin on ollut vaikea uskoa niitä todeksi, on koittanut vain löytää luonnollisen selityksen Cheesy mutta miten voi selittää sen kun päähän pilkahtaa kirkas ajatus mitä oohta tapahtuu ja niin käy vielä? Mieli onkin sanonut, että kannattaa nuo hetket painaa tarkkaan muistiin koska sellaista ei joka päivä koe ja on jotain annettavaa kahvipöytäkeskusteluun  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: