Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467070 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #435 : 27.08.2014 21:55:27 »

Noh, minä uskon minkä tahansa olevan mahdollista Maan päällä. Kunhan vain kollektiivinen tajunta tavallaan saavuttaa sen uskon asteen, että sekin tajuaa kaiken olevan mahdollista. Mutta ennen sitä varmasti näitä yliluonnollisia kokemuksia ilmaantuu itse kullekin sopivaan tahtiin. Hauska sanakin tuo yliluonnollinen - se on siis vieläkin luonnollisempaa kuin luonnollinen. Smiley
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #436 : 28.08.2014 08:25:08 »


Uskon kyllä. Kaikki on mahdollista. Uskon telepatiaan ja ennustuksiin myös. Jotkut onnistuvat ennustamaan erinomaisen tarkasti tulevia asioita, vaikka nehän saattavat muuttua aivan hetkessä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Touhotin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #437 : 08.09.2014 14:22:04 »

Sain ennen syksyä palautetta siitä että miksi emme käy hoitamassa isovanhempieni hautaa vaikka asumme aivan hautausmaan vieressä. Muu suku asuu toisella paikkakunnalla ja kukaan ei hoida hautaa. Jostain syystä en edes ole ajatellut koskaan käyväni haudalla, kun olivathan isovanhempani minulle täysin vieraita ihmisiä, mummoni ei nähnyt syntymääni ja pappakin nukkui pois syntymäni jälkeen joten he olivat minulle vieraita ihmisiä enkä ollut kokenut näkeväni tarvetta käydä hautaa hoitamassa. Suku tottakai puhui ihan asiaa ja totta, harmitti oma käytökseni että en edes ollut muistanut koko haudan olemassaoloa. Palautteesta muutin tapani ja ostin kukat haudalle ja kävin hautaa pari kertaa viikossa hoitamassa. Sitten meillä alkoi kotona iltaisin tapahtua, tyttäreni nukahdettua vessanoven kahvasta kuului naks ( ääni mikä tulee AINA meidän oven kahvasta kun kahvaa painaa alaspäin) ensimmäisenä iltana ajattelin että ovi on ollut huonosti jotenkin kiinni ja kahva napsahtanut auki vaikka ennen tälläistä ei ole ollut. mutta kun tämä kävi taas uudestaan toisena iltana tyttäreni nukahdettua, säikähdin ja liitin mielessäni jotenkin välittömästi hautausmaan näihin tapahtumiin. peloissani ajatuksissani pyysin heitä poistumaan pelottelemasta ja nämä loppui tähän. En enää uskaltanut käydä hautausmaallakaan. Nyt vasta kuukausi myöhemmin uskalsin puhua tästä, kysyin varovasti ensin tänään äidiltäni että uskooko hän "kummituksiin" ja vastasi uskovansa ja sitten selitin tämän jutun ja hän niin normaalisti vain tuumasi minulle että " Pappa on varmaan käynyt luona kiittämässä!  smitten " Nyt tuntuu siltä että uskallan varmaan tänään taas kuukauden tauon jälkeen käydä hautaa hoitamassa  smitten vaikka olen aina ollut ja harmikseni olet edelleen hieman skeptinen näihin juttuihin silti uskon tai tahdon uskoa että pappa tai mummo käynyt meidän luona  smitten
tallennettu
aniir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #438 : 05.10.2014 20:12:15 »

Olenkin tuonne esittelyketjuun kirjoittanut jo tämän, ja vaihtoehdoista ruksasin kokeneeni kummittelua, vaikka muutakin on:

Olin jonkin aikaa töissä vanhassa huvilassa, jossa kävi kaikenlaista. Olin siellä yksin tekemässä toimistotöitä eräänä iltapäivänä kun yhtäkkiä alkoi kuulumaan pianomusiikkia. Huvilassa ei ollut ketään muita, ei auki radiota, eikä mitään mistä musiikki olisi tullut. Huvilassa järjestettiin juhlia ja eräs toinen työntekijä kertoi yksien juhlien jälkeen jo sammutettujen kynttilöiden syttyneen itsekseen palamaan. Kuulin myös monesti erilaisia ääniä, äidin ja lasten puhetta ulkoa (myöhään illalla lumimyrskyssä keskellä asumatonta aluetta...). Keittiössä haisi monesti tuore tupakka, vaikka kukaan ei polttanut.

Toinen kokemus on kun poikani, silloin 5v, heräsi kerran aamulla ja puhui hyvin huolestuneesti ja varmasti puusta joka kaatuu. Vanhempi poikani oli juuri pihapiirissämme asuvien isovanhempien luona lähdössä kouluun, ja mummo tuli meille pian kertomaan ihan vieressä kaatuneesta puusta. Välimatkaa oli kuitenkin sen verran paljon ettei nuorempi voinut mitenkään havaita tätä kaatumista. Ja se oli kuitenkin ennen sitä. Tällä pojalla on muitakin tällaisia puheita ollut, vaikkei noin tarkkoja.

Mummini näkee välillä enneunia, mm. serkkuni syövästä ja sukulaisten kuolemista.

Ihan viime aikoina elämääni on ilmestynyt ihmeellinen johdatus suuntaan joka ei minulle aiemmin ollut ollenkaan selvillä, tai missään ajatuksissakaan. Johdatus on tullut osittain pyynnöstäni (olen pyytänyt merkkejä elämäni suunnasta). Mutta kun en oikein ole ymmärtänyt merkkejä, koska ne menevät suuntaan joka tosiaan ei ole minulle ollut luontainen, niin merkit ovat alkaneet olla luokkaa "halolla päähän".   buck2 Grin . Ihan pöllämystyttää, mutta upeaa  smitten.
tallennettu
jack2014
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #439 : 17.10.2014 20:21:05 »

Isäni menehtyi keväällä ja tuntuisi siltä kuin erilaiset kolahdukset esim.astiat keittiössä olisivat lisääntyneet ?
Olen mielessäni välillä keskittynyt ja pyytänyt "anna jokin merkki jos kuulet minua". Isä oli kätevä  käsistään ja sinnikäs ja itsekin tykkään korjailla kaikenlaista esim. autoja ja tuntuu kuin niissäkin hommissa olisi jokin näkymätön käsi auttamassa ja ohjaamassa.

Minulla on ollut ihan pienestä sellainen mielikuva että liikun jossakin paikasta toiseen eri ihmisten luo ajatuksen voimalla, henkimaailmassa ??  Samanlainen unenomainen muisto vauva ajalta kun puhuttiin isästä ja ihmettelin isää katsoessani että eihän tuo ole minun isäni Huh
Sellainen vahva muisto on myös jostain taapero ajalta että katsoin meidän autoa ja vaikka se oli sen aikaiseksi uudehko ja hieno, muistan ajatelleeni pettyneenä että täällä tarvitaan vielä renkailla varustettuja ajoneuvoja liikkumiseen.

Perhetutulla oli koira josta tykkäsin ja jota myös pelkäsin, kerran heräsin aamulla ja totesin vanhemmille  että kyseinen koira on kuollut.
Menimme samana päivänä kylään sinne jossa selvisi että koira oli kuollut.

Mitä mieltä näistä ?
 
« Viimeksi muokattu: 17.10.2014 20:24:00 kirjoittanut jack2014 » tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #440 : 26.10.2014 21:56:25 »

Näen unia, silmiinpistävästi varsinkin ihmisten kuoleman ennakolta. Tähän mennessä viisi kertaa on kuoleman enne tullut unen kautta. Myös unessa on käyty ilmoittamassa toiselta puolelta että miten menee. Kuollut kissa kävi kiittämässä yhteiselämisestä unessa. Eno kävi kertomassa kuolemansa jälkeen että kuinka onnellinen hän nyt on, maan päällä ei onnea enää ollut. Monenlaista unien kautta olen nähnyt, kaikkea en aina ole ymmärtänyt ainakaan heti mutta sitten kun on joku asia tapahtunut, sitten muistan että tätä se tarkoitti!!

Olen pelastunut kun vähän yliyritin autolla liukkaalla kelillä, liian lujaa kaarteeseen ja auto meinasi kääntyä ympäri, olisi törmännyt valaisinpaaluihin perä edellä ja vastaantuleva autokin oli tulossa. Vauhtia oli mittarissa 100 km/h, ehdin katsoa. Se kauhun tunne ehti tulla, yhtäkkiä olin nypätty auton kera ainakin 30 metriä taaksepäin, sain ajaa kaarteen uudelleen ja auto totteli. Kaikki kävi niin äkkiä etten ehtinyt edes ymmärtää, mielessä vain kävi että mitä kummaa tapahtui!! Viimeinen käsitys oli vastaohjausliikkeestä ja pelon tunteesta. Tänä päivänäkään en osaa sanoa miksi pelastuin, minä joka oon vähän kuriton liikenteessä, ikävä kyllä. Olisin kai ansainnut opetuksen mutta jonkun mielestä sitten kai en, liian kova rangaistus varmaan. Sakoilla vuosien saatossa selvinnyt  police

Myös sitä olen huomannut että asiat loksahtaa kohdalle oikealla hetkellä, tapaan oikeat ihmiset täysin oikealla ajoituksella. Ja jos toivon hartaasti jollekkin ystävälle vilpittömästi onnistumista, niin kas kummaa, ystäväni saa asiansa onnistumaan oikealla lailla. Jos olet hyvällä asialla niin onnistut kun pyydät apua. Ja sitten jos ei onnistukaan niin hetken päästä kuitenkin huomaat saaneesi tilalle jotain vielä parempaa.
tallennettu
lunatar_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Utelias nauttii elämästä.


Profiili
« Vastaus #441 : 04.12.2014 17:04:41 »

Edesmenneen äitini isän suvussa oli muinoin "lopetettu" verenseisauttajain lahjan vastaanottaminen noitavainojen aikoihin. Lienen hänen "vastaanottava perillisensä".  Embarrassed
tallennettu

Elämä on ihmisen parasta aikaa.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #442 : 23.12.2014 20:06:10 »

Tämä tapahtui kuukausi sitten.

Olin jo sängyssä vaikkei nukuttanut ja hiljennyin rukoukseen.
Alkoi kuulua joikaamisen ääntä pikkuhiljaa voimistuen. Sitten se muuttui aivan kuin intiaanien seremoniaääniin. Tällainen intuitiivinen tunne tuli juuri inkkareiden menoista.
Jatkoin rukousta ja yllättäen sain viestin kuvana: kaunis, suuri merenneito piti sylissään aivan pientä vauvaa ja ne nousivat synkästä tummasta vedestä kirkasta pintaa kohti.
Pinnalla välähti kuva l`uomo universale.

Aikaisemmassa "näyssä" tämä pieni vauva, aivan kuin sikiövaiheessa vielä, nukkui suuren kukan sisällä ja taivaalla oli kirkkaita tähtiä
Tämän näyn koin energiahoidon aikana ja hoitaja sanoi että se oli viesti henkimaailmasta.

Viime viikolla sängyssä makaillessani otsachakraa ja kruunuchakraa kihelmöi ja sen jälkeen tunne muuttui kovaksi paineen tunteeksi.
Syke oli myös kova.Lepopulssi yli sata.
Energia muuttuu ja meitä avataan. Mitä herkempi ihminen, sen vahvemmin tuntee
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #443 : 23.12.2014 20:20:13 »

Pikkari..sinä oot nähnyt kaunista.. Cheesy smitten
Juu näin on. uglystupid2 sydän voi joskus tikuttaa aika noppeesti :Smiley
Energia muuttuu ja meitä avataan. Mitä herkempi ihminen, sen vahvemmin tuntee
 angel angel angel angel angel angel
« Viimeksi muokattu: 23.12.2014 20:22:19 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #444 : 23.12.2014 21:45:35 »

Se tosiaankin oli kaunis näky  smitten
Nukahdin pian sen jälkeen. Olen miettinyt sitä l`uomo universale-kuvaa. Mitäköhän se merkitsee? En minä ole yleisnero  Grin Cheesy Cheesy

Hankin vesivärit joululahjaksi itselleni. Ne on tuubeissa enkä aiemmin ole sellaisia käyttänytkään mutta joulun kunniaksi voisin töherrellä jotain mielenkuvia tai vaikka koittaa saada tosta näystä tunnelman väreillä
Voi kun sen onnistuiskin nappaa taululle  angel

Löysin regressioterapeutin netistä intuitiivisesti. Meidän yhteistyömme alkaa vuodenvaihteessa.
Olen kantanut mukanani jo yli 30 vuotta oksennusfobiaa ja nyt on irtipäästämisen aika.
Saas nähdä miten pitkälle menneisyyteen uppoan. Mielenkiintoista siitä varmasti tulee   :Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #445 : 24.12.2014 12:39:49 »

Viime yönä kuulin taas musiikkia. Se oli kuin iloinen virsi mutta sanoista ei saanut kunnolla selvää. Miesten ja naisten laulua joka muuttui slaavilaisen kirkkomusiikin kaltaiseksi tummaksi "hyminäksi"
Sitten sain näyn.
Valkoista pitsiä näkyi ensin. Sitten kuva laajeni: iso sänky jossa oli paksua pitsiä olevat peitot ja tyyny.
Sängyssä makasi äitini kuolleena ja hänen rintakehänsä päällä oli punainen ruusu.
Siihen musiikki loppui ja näky poistui.

Tämä on toinen kerta kun näen äitini kuolleena.
Mulla on myös tunne että ystävälleni on tapahtunut jotain pahaa.
Hänen puhelinliittymänsä on suljettu.
Meidän yhteiset ystävämme ovat kuolleet joten en tiedä miten saada häneen yhteys.
Mulla on kamala olo.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #446 : 31.01.2015 20:10:48 »

Varasin ajan meediolle tänään. Nähdään ensi viikolla.
Mietin pari viikkoa mennäkö vai ei mut täällä tapahtuu koko ajan kummia joten haluan selvittää kuka ja miksi.
Viimeisin on ikkuna joka oli avautunut itsestään yön aikana niin että koko kämppä oli kylmä kun heräsin.
En tosiaankaan jätä talvella yöksi ikkunoita auki vaikka paljon kotiani tuuletankin

Öisin olen kuullut myös rapinaa jonka syy ei ole selvinnyt. Tavarat liikkuvat itsestään ja kylpyhuoneen peilikaapin ovet elää omaa elämäänsä.
Kirkkaita valon välähdyksiä on näkynyt seinissä

Viime viikolla koin ihanan kokemuksen makoillessani sängyssäni valveilla keskellä yötä. Aivan valtavan suuri rakkaudentunne täytti minut ihan yllättäen.
Aluksi ihmettelin mut "annoin mennä" enkä ole ikinä kokenut vastaavaa.
Olin täynnä valoa ja niin suurta rakkautta ettei sitä osaa edes sanoin kuvata  smitten smitten smitten  aivan kuin olisi kokenut Pyhän kosketuksen  angel

Mitä ajattelinkin tämän kokemuksen aikana, ympäröin mitä suurimmalla rakkaudella, siis aivan kaiken.
Kuudes chakra ja kruunuchakra kihelmöi aluksi ja sitten tuli aika voimakas paineentunne niin otsalle kuin päälaellekin. Kesti ehkä puolisen tuntia
Tämän rakkauskohtauksen kestoksi arvioin n 10 minuttia.
Elämäni ihanimmat minuutit todellakin  smitten smitten smitten

Näitä kokemuksia haluan avata meediolle jota en ole aiemmin tavannutkaan.
Odotan kohtaamistamme Smiley


tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #447 : 05.02.2015 20:40:29 »

Tapasin tänään meedion ja hän vahvisti että mun pyhä hetkeni oli Jumalan rakkaus  smitten smitten smitten
Sain myös hyviä neuvoja arkeen ja tiedon että mummoni hääräilee täällä kodissani. Hän on myös yksi oppaistani nykyisin.
Entinen mieheni seuraa myös rakkaudella kehittymistäni ja vierailee ajoittain luonani. Olen miettinyt muuttoa mutta sen aika ei ole vielä, näin ohjeistettiin
Uudesta ammatistakin sain tiedon mutta työn aika on myöhemmin. Nyt parantelen ja balansoin itseäni kaikessa rauhassa  Smiley

Seinissä vilkkuvat valonvälähdykset ovat enkeleitä  angel angel angel
tallennettu
ihmetys
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #448 : 05.02.2015 21:51:35 »

Ihana kuulla Pikkari että selvisi ja vielä noin hyvällä tavalla! Hyviä, rakkaudellisia kohtaamisia teille!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #449 : 06.02.2015 19:56:00 »

Kiitos  Smiley
Oli tosi kiva käydä tapaamassa uutta ihmistä ja saada tietoa

Kodissani tapahtui kahtena iltana ennen meediolla käyntiä outoja. Sisäilma väreili mutta ei kirkasta puhdasta energiaa vaan enemmänkin nihkeää ja painostavaa.
Mulla oli hieman samanlainen olo kuin silloin kun vaistoan sielun lähtevän henkimaailmaan. Hätäilin ja pelkäsinkin pitkästä aikaa.
Kelmeä energia oli inhottava.
Sit päätin toimia: avasin ikkunat ja parvekkeen oven, sytytin kynttilät, laitoin ortodoksisen kirkkomusiikin pauhaamaan ja rukoilin
Pikkuhiljaa oloni rauhoittui energian puhdistuessa ja tunsin vanhan papin läheisyyden (entisen mieheni isä). Hän tuli lähelleni kera turvallisen energian. Kiltti  angel

Kerroin meediolle tästä ja hän sanoi että toimin oikein. Näissä tilanteissa voi käskeä kolmasti energian/ entiteetin poistumaan. Tämä kolmesti käskeminen mainitaan Raamatussa.
Tän paskaenergian lähestyminen tapahtui kahtena peräkkäisenä iltana.
En tiedä miksi se tuli ja mikä se oli. Meedio sanoi että älä anna nyt mielikuvituksesi lentää eli älä kuvittele sille muotoa.

Suosituksena oli laittaa pienet suolakupit jokaisen huoneen nurkkiin jonka tänään teinkin. Kysyin eilen kannattaako mun jäädä tähän asuntoon ja mitä tehdä uuden, homevapaan asunnon saamiseksi. Vastaus oli ei kannata muuttaa, mikä ihmetyttää kyllä hieman.
Täällä on tapahtunut paljon pahaa minulle. En toki halua elää menneessä mutta välillä tulee vahvoja muistoja...

Mua vahvistetaan henkimaailmasta koko ajan luottamuksen lisäämiseksi.
Kysyin suoraan tulenko toimimaan meediona/kanavana. Vastaus kyllä.Tulen tekemään auttamistyötä jossa käytän kanavoitua tietoa apuna.
Maadoituksesta neuvot oli: miel monta kertaa viikossa luontoon miel metsään. Männyt mainittiin kaksi kertaa.
Mun talon pihalla on kuusia. No ok takerrun pikkuseikkaan mut joku tässä asuntoasiassa mua häiritsee...
Mieleen tuli myös Päivi Kaskimäen sanat helmikuun astrossa miten ei tulis luottaa liikaa keneenkään tietäjään vaan omaan itseensä. Nooh, katsellaan mihin tämä johtaa..
Ensi viikolla tulee keittiöukkeli tutkii mestoja koska putkiremontin yhteydes nikkaroidaan uusi keittiö + tulee uudet masinat.
Näillä muutoksilla toki muuttuu energiakin mutta siihen menee niin helvetin pitkä aika, loppuvuodesta vasta
Liikkuminen tosiaan mainittiin myös pari kertaa koska olen muuttunut kotierakoksi joka liitelee irti kentästä.
Ehkä tosiaan kannattaa painua metsään ja olla miettimättä kämppäjuttuja.

Tänään oli ihana auringonpaiste  smitten
Selvästi vaikuttaa energian lisääntymisenä. Sunnuntaina on kynttilänpäivä  Smiley
Siunattua viikonloppua astroväelle  angel






tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: