Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467039 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #330 : 02.08.2012 23:32:19 »

Kuuhilda, sinul on vahva intuitio ja siitä se sit lähtee eteenpäin... Wink
Älä epäile itsees
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #331 : 12.08.2012 13:20:01 »

Eilen tsiikailin pilviä..niinku mulla on tapana. Cheesy  Yhteen pilvi rykelmään tuli selvä..vanhan miehen kasvot ja siihen viereen sit kissan kasvot..
Sillä kissalla oli valkoinen naama..ja niinku hymy kasvoilla.. :Smiley Grin
Tuli mieleen et se mies tais olla mun opas ja hänellä on sit kissa lemmikkinä.. smitten

Pakko kertoo, kun mulle sattunu samankaltaista, mä kerran katselin ikkunasta ulos rauhalle, kun pilvet purjehti ohi. Mietin siinä että onkohan niitä enkeleitä ja noinkohan he muakin opastaa, niin sinne pilviin muodostu samassa aivan kuin enkeli. Siis se oli kuin suoraan jostain ikonista, aivan selvät ääriviivat, kasvonpiirteet, kaikki. Ja aivan kuin se olisi katsonut suoraan siihen ikkunaan jossa olin. Ja pysyi siellä "pilvissä" varmaan 10-15min, vaikka tuulikin kovasti, sitten alkoi hiljalleen hajota. Mutta hyvä mieli tuli, paitsi nyt harmittaa etten ottanut kuvaa!
tallennettu

Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #332 : 13.08.2012 19:35:41 »

Tuskin tämä on mitenkään yliluonnollista, mutta voisin vaikka vannoa nähneeni puun läpi. Äsken. Näin puun osien, minne katsoin, katoavan. Ja säiiikähdin. Katsoin monta kertaa puunrunkoa, uudelleen ja uudelleen, ja kyllä, olen varma, että näin sen läpi. Älejirfvdlks. Sen takaa paistoi aurinko, ja auringonpaiste näkyi puunrungon läpi, vaikka laitoin toisen silmäni kiinni. Peloittavaista. Jajaja.. Jotain.

Olenhan toki kokenut muitakin yliluonnollisia (?) kokemuksia. Mutta viimeisimmästä kunnollisesta on vähän aikaa. Ellei askeleita, joita välillä kuuluu, lasketa. Tai sitä, että toissapäivänä kuulin metsästä ääntä, kuin joku olisi hakannut ontolla metalliputkella puunrunkoa. Siinä oli rytmi. Luulin, että olisi ollut isäni, ja huusin häntä, jolloin rummutus loppui hetkeksi ja alkoi pian uudelleen. Kävelin ääntä kohti, ja kun olin kävellyt jonkin matkaa, ääni loppui, eikä enää kuulunut. Ja muu perheeni oli sisällä ja isä käveli hetkeä myöhemmin täysin päinvastaisesta suunnasta sisälle.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2012 19:39:09 kirjoittanut Syringe » tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #333 : 14.08.2012 16:39:19 »

Hhahaha, jotenkin, jälkeenpäin ajattelinki jotai tollasta ja aattelin tulla deletoimaan koko viestin. Mut en sit viittinyt, kun vastaustakin jo tuli. Mä jotenkin säikähdin, mutta mun logiikka tässä asiassa oli aika surkea ja.. Tuota, vähän sellainen outo, muttamutta, tajusin siis saman tuossa viime yönä. d:

Syringe, meillä kotona kun katsoo keittiön ikkunasta aurinkoisena aamuna naapuritaloa kohti, pystyy "näkemään" kuistin tiilisen pylvään läpi Cheesy Musta se on tosi hauskaa!

Se keskellä jököttävä kuistinkannatin häipyy pois ja näkee jos joku kulkee pihalla. Valonsäteet jotenkin taittuu kolminkertaiseen ikkunan eri kohtiin, niin pylvään taakse pystyy "näkemään" sen läpi. Joku viksumpi osais selittää sen hyvinkin, mä oon liittäny sen ihan vaan kuvan muodostumiseen eri kohtiin ikkunassa tai oikeemmin siihen, miten ne valonsäteet taittuu siitä ikkunapinnasta eteenpäin silmiin. Ja vaihtelemalla sitä kumpi silmä on auki, saa sen taustakohteen näkymään eri kohdasta.Nyt en pysty palauttamaan mieleen, toimiiko tuo efekti myös pilvisenä aamuna, täytyy tarkkailla huomenna....  Aamuaurinko nousee naapurin talon takaa meiltä päin katsottuna. En sit tiiä, mikä olisi selitys, jos siinä välissä ei ollutkaan ikkunaa tms josta valonsäteet taittuis. Ehkä ilmassa kosteutta, joka toimii heijastimena? Mä ainakin ilahdun aina, kun huomaan ton ilmiön Smiley
tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Indium
Vieras
« Vastaus #334 : 14.08.2012 16:57:00 »

Syringe hei, älä ressaa.  Cheesy
Kerran mää luulin tulleeni ihan pipipääksi kun yks pinkki lasiesine näytti yhtäkkiä vaaleansiniseltä. Joskus myöhemmin tajusin kuljettaa sen käsissäni erityyppisten lamppujen ali ja hupshei, sillä valolla olikin yllättävän paljon merkitystä.  2funny
Mutta se on rikkaus, kun osaa viehättyä ympäristöstään ja asioista jotka eivät kaikkia niin kiinnosta, kuten puunrungoista tai optisista harhoista.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #335 : 15.08.2012 19:24:47 »

Hee, aika jännä juttu. Mäkin haluan nähdä kun mänty tai pylväs katoaa!
Mä en oo onnistunu kadottamaan näkökentästäni kun jotain ihan pieniä juttuja, ja nekin on vaan kadonnu, ja palanneet sitten hetken silmiäni järjesteltyäni takaisin siihen mihin kuuluvat eli en ole niiden läpi päässyt näkemään.
Mä luulen että tää johtuu vain jostain väsyneistä silmistä jotka kattelee vähän miten sattuu.
Ois se kyllä kauheen kiva ajatus sekin, että mä olen niin ylevä, että kykenen paikoitellen näkemään miten tän maallisen harhamme verkko rakoilee, mutta ennemmin menee läpi vaihtoehto A  Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #336 : 15.08.2012 20:18:30 »

Eilen tsiikailin pilviä..niinku mulla on tapana. Cheesy  Yhteen pilvi rykelmään tuli selvä..vanhan miehen kasvot ja siihen viereen sit kissan kasvot..
Sillä kissalla oli valkoinen naama..ja niinku hymy kasvoilla.. :Smiley Grin
Tuli mieleen et se mies tais olla mun opas ja hänellä on sit kissa lemmikkinä.. smitten

Pakko kertoo, kun mulle sattunu samankaltaista, mä kerran katselin ikkunasta ulos rauhalle, kun pilvet purjehti ohi. Mietin siinä että onkohan niitä enkeleitä ja noinkohan he muakin opastaa, niin sinne pilviin muodostu samassa aivan kuin enkeli. Siis se oli kuin suoraan jostain ikonista, aivan selvät ääriviivat, kasvonpiirteet, kaikki. Ja aivan kuin se olisi katsonut suoraan siihen ikkunaan jossa olin. Ja pysyi siellä "pilvissä" varmaan 10-15min, vaikka tuulikin kovasti, sitten alkoi hiljalleen hajota. Mutta hyvä mieli tuli, paitsi nyt harmittaa etten ottanut kuvaa!


Oijoi, Kiss  niin ne pilvet hajoaa noppeesti..tässä kesällä monesti ihhaillu sateenkaaria, niin mahtavat värit ollu .. :Smiley
Mut nekin vaan vähän aikaa...näkyvissä.. Kiss smitten
tallennettu
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Profiili
« Vastaus #337 : 15.08.2012 21:21:26 »

Eikös tälläinen, esineitten läpi näkevä näkökyky ole olemassa? ... ns. eetterinen selvänäkö ,  tällä nähdään myös paljon sellaisia värejä mitä normaalisti ei nähdä ... lisäksi jos tämä kyky on täysin hanskassa siihen sisältyy myös aina selväkuuloisuus.
tallennettu
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #338 : 19.08.2012 14:02:46 »

Syringe hei, älä ressaa.  Cheesy
Kerran mää luulin tulleeni ihan pipipääksi kun yks pinkki lasiesine näytti yhtäkkiä vaaleansiniseltä. Joskus myöhemmin tajusin kuljettaa sen käsissäni erityyppisten lamppujen ali ja hupshei, sillä valolla olikin yllättävän paljon merkitystä.  2funny
Mutta se on rikkaus, kun osaa viehättyä ympäristöstään ja asioista jotka eivät kaikkia niin kiinnosta, kuten puunrungoista tai optisista harhoista.  Smiley

Hhahaha, niinpä :Dd mulla on tapana hermostua ja panikoida tollasista asioista ja sit jälkeenpäin aatella, et olinpa taas vaihteeks tosi järkevä. Njoo, muttamutta, enpä säikähtänyt enää seuraavana päivänä, kun saman männyn takaa näkyi samalla lailla auringonpaiste d: Oli tosi kauniin näköistä, muuten.
Pitkään aikaan ei mitään yliluonnollista oo oikeestaan täällä tapahtunut, mutta jatkuvasti mun muistissa kolkuttelee yksi vanha - yliluonnollinen, not sure - tapahtuma, joka häiritsee ihan tavattomasti.
Tuoli kaatui siis meillä keskellä yötä selkänojalleen keittiössä ja muutamia kaapin ovia, jotka pääsääntöisesti on kiinni (koska niissä on kaikenlaista turhaa romua), oli auki. Ja heräsin tuohon kolinaan siis siinä kahden aikoihin, muistaakseni, ja menin katsomaan, eipä ollut keittiössä ketään ja kaikki muut, paitsi minä olivat sikeässä unessa, mutta silti oli kaapit auki ja tuoli kaatuneena maassa. Säikähdin paljon ja koetin nukkumaan, en uskaltanut jäädä sinne keittiöön tekemään mitään. Sitten aamulla heräsin uudelleen neljän kieppeillä ja menin katsomaan. Kaapin ovet oli kiinni ja tuoli nostettu ylös. Oli muuten jännä, enkä oikeen tiedä miksi jäi mieleen erikoisemmin, kun täällä on muutakin tuollaista pientä välillä tapahtunut.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2012 14:06:00 kirjoittanut Syringe » tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #339 : 26.08.2012 21:42:09 »


Pitkään aikaan ei mitään yliluonnollista oo oikeestaan täällä tapahtunut, mutta jatkuvasti mun muistissa kolkuttelee yksi vanha - yliluonnollinen, not sure - tapahtuma, joka häiritsee ihan tavattomasti.
Tuoli kaatui siis meillä keskellä yötä selkänojalleen keittiössä ja muutamia kaapin ovia, jotka pääsääntöisesti on kiinni (koska niissä on kaikenlaista turhaa romua), oli auki. Ja heräsin tuohon kolinaan siis siinä kahden aikoihin, muistaakseni, ja menin katsomaan, eipä ollut keittiössä ketään ja kaikki muut, paitsi minä olivat sikeässä unessa, mutta silti oli kaapit auki ja tuoli kaatuneena maassa. Säikähdin paljon ja koetin nukkumaan, en uskaltanut jäädä sinne keittiöön tekemään mitään. Sitten aamulla heräsin uudelleen neljän kieppeillä ja menin katsomaan. Kaapin ovet oli kiinni ja tuoli nostettu ylös. Oli muuten jännä, enkä oikeen tiedä miksi jäi mieleen erikoisemmin, kun täällä on muutakin tuollaista pientä välillä tapahtunut.

Siis sä jätit ne kaapinovet ja tuolin silleen auki ja kaatuneeksi ja sitte ne oli itekseen menny kiinni ja tuoli ylös? Niinkö?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #340 : 27.08.2012 11:46:39 »

En ole viikkoon nukkunut kokonaisia öitä heräämättä. Öisin kolmen ja viiden välillä herään läsnäoloon ja näen, että valkoista harsoa leijuu sängyn päädyssä tai vieressä, enkelienergiaa siis. Yleensä näitä näkyy kun on joku kriisi meneillään ja tällä tavalla osoitetaan että jaksa vielä. Usein tämän näyn jälkeen nukahtaa helposti taas. Enkelienergiaa on näkyilly jo kuukauden päivät lähes joka yö, mutta kuluneella viikolla en ole nukahtanut näyn jälkeen helposti, koska näkyä on seurannut tunne, että mua suojellaan joltakin.

Toissayönä heräsin taas ja ensin näin valkeaa leijuvaa harsoa ilmassa, jonka taakse alkaa ilmestyä vähitellen 1800-luvun tyylisesti tummiin pukeutunut mieshenkilö. Tuli välittömästi tunne, että enkeli pistää itsensä eteen ja suojelee minua tältä näyltä. Mitä asiaa tuolla miehellä on minulle? Miksi pitää sabotoida uniani??

Vaikka tiedän, ettei henkimaailma pysty minua satuttamaan ja tuolla miehellä on luultavasti jotakin asiaa, säikähdän aina enkä uskalla esittää kysymyksiä. Ehkä vartiossa oleva enkeli tietää että säikähdän ja siksi pehmentää näkyä asettumalla eteen?

Eilen illalla esitin pyynnön, että saisin nukkua tämän yön heräämättä. Pyysin suojelusenkeliltä, esitin ääneen yleisen toiveen ja heitin matkaan rukouksen. Rukouksen aikana tunsin, kuinka minua silitettiin hiuksista. Mutta ei tämä tällä ole ohi, jos tuolla miehellä on jotain asiaa minulle /jos hän tarvitsee minun apuani jossain asiassa, hän palaa vielä. Nyt tarvitaan vaan uskallusta kohdata ja kysyä. Mitä teen?
« Viimeksi muokattu: 27.08.2012 11:48:22 kirjoittanut Verninia » tallennettu
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Profiili
« Vastaus #341 : 27.08.2012 12:23:05 »

Tuoli kaatui siis meillä keskellä yötä selkänojalleen keittiössä ja muutamia kaapin ovia, jotka pääsääntöisesti on kiinni (koska niissä on kaikenlaista turhaa romua), oli auki. Ja heräsin tuohon kolinaan siis siinä kahden aikoihin, muistaakseni, ja menin katsomaan, eipä ollut keittiössä ketään ja kaikki muut, paitsi minä olivat sikeässä unessa, mutta silti oli kaapit auki ja tuoli kaatuneena maassa. Säikähdin paljon ja koetin nukkumaan, en uskaltanut jäädä sinne keittiöön tekemään mitään. Sitten aamulla heräsin uudelleen neljän kieppeillä ja menin katsomaan. Kaapin ovet oli kiinni ja tuoli nostettu ylös. Oli muuten jännä, enkä oikeen tiedä miksi jäi mieleen erikoisemmin, kun täällä on muutakin tuollaista pientä välillä tapahtunut.

Minusta toi vaikuttaa ihan selkounelta, todellisuus selkounessa voi tuntua jopa todellisemmalta kun itse valvetilassa ... ja tätä on vaikea ymmärtää, koska ihmiset odottaa että unet on aina jotenkin "hämäriä"  

Nimimerkki kokemusta on Cheesy
tallennettu
Helinäneitonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #342 : 27.08.2012 14:20:52 »

Verninia, mulla on ollut vähän samanlaista tässä jonkun aikaa, joku käy öisin herättämässä, jatkunut jo kanssa reilun kuukauden. Olen yrittänyt kysellä että olisko asiaa, muttei ole ollut. Olen myös yrittänyt ehdotella että jos ei kerran oo asiaa niin vois vaikka poistua häiriköimästä. Aika sitkee on kaveri kyllä. Ei mitenkään pelottava, hieman häiritsevä vain.
tallennettu

Sininen Sähköinen Yö
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #343 : 27.08.2012 15:23:11 »

Tuoli kaatui siis meillä keskellä yötä selkänojalleen keittiössä ja muutamia kaapin ovia, jotka pääsääntöisesti on kiinni (koska niissä on kaikenlaista turhaa romua), oli auki. Ja heräsin tuohon kolinaan siis siinä kahden aikoihin, muistaakseni, ja menin katsomaan, eipä ollut keittiössä ketään ja kaikki muut, paitsi minä olivat sikeässä unessa, mutta silti oli kaapit auki ja tuoli kaatuneena maassa. Säikähdin paljon ja koetin nukkumaan, en uskaltanut jäädä sinne keittiöön tekemään mitään. Sitten aamulla heräsin uudelleen neljän kieppeillä ja menin katsomaan. Kaapin ovet oli kiinni ja tuoli nostettu ylös. Oli muuten jännä, enkä oikeen tiedä miksi jäi mieleen erikoisemmin, kun täällä on muutakin tuollaista pientä välillä tapahtunut.

Minusta toi vaikuttaa ihan selkounelta, todellisuus selkounessa voi tuntua jopa todellisemmalta kun itse valvetilassa ... ja tätä on vaikea ymmärtää, koska ihmiset odottaa että unet on aina jotenkin "hämäriä"  

Nimimerkki kokemusta on Cheesy

Saattaa olla :Dd mulla on tapana nähdä tooosi kummallisia unia ja sisko on lisäksi unissa puhuja ja kävelijä, itekin itseasiassa joskus on tultu unissakäveltyä (ainakin muiden puheiden perusteella) ja puhuttua, muttei niin pahasti, kuin sisar. Ja mulla on ollut aina vähän univaikeuksia ja kaikkea. Mutta musta toi ainakin kuulostaa ihan hyvältä selitykseltä, ainakin, jos musta puhutaan.
Ja mullakin muuten toi keskellä yötä herääminen on ollut ongelma. Yleensä siinä kolmen - neljän aikaan yöllä herään, enkä heti saa unta. Mutmut joo, luultavasti oli selkouni, kuten sanoit, tai joku, kun täällä ei mitään kovin paranormaalia koskaan oo tapahtunut.

Kalevanneito, hahaha, ei :Dd vaan siis tuoli oli keskellä yötä kaatunut selkänojallen ja kaapin ovet auennut. Ja kun hyvin aikaisin aamulla (ketään muuta ei ollut hereillä) heräsin, ne oli noussu takas ylös ja kaapin ovet ollu kiinni. (En silloin yöllä uskaltanut sitä nostaa ylös ja kaappeja laittaa kiinni, vaan juoksin huoneeseen ja koetin saada unta)
« Viimeksi muokattu: 27.08.2012 15:27:30 kirjoittanut Syringe » tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #344 : 28.08.2012 22:55:05 »

Kalevanneito, hahaha, ei :Dd vaan siis tuoli oli keskellä yötä kaatunut selkänojallen ja kaapin ovet auennut. Ja kun hyvin aikaisin aamulla (ketään muuta ei ollut hereillä) heräsin, ne oli noussu takas ylös ja kaapin ovet ollu kiinni. (En silloin yöllä uskaltanut sitä nostaa ylös ja kaappeja laittaa kiinni, vaan juoksin huoneeseen ja koetin saada unta)

Eikun tuota justiin tarkoitin että sä et siis nostanut sitä tuolia etkä pannu kaapin ovia kiinni vaan ne oli ite noussu pystyyn ja menny kiinni. En siis tarkottanu jotta sä ne kaadoit ja avasit.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: