Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467106 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Vagabond
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Profiili
« Vastaus #300 : 18.06.2012 10:26:41 »

Lainaus
Kysyisinkin nyt, onko jollekin muulle ilmaantunut esineitä tyhjästä? Ja voiko tätä selittää jotenkin henkimaailman ilmiöillä?
En tiedä tyhjästä, mutta kun olin pieni niin meillä oli sellanen kippo (tai no, tuhkakuppi Smiley) jossa oli "tarpeettomia" avaimia ym.
sälää. Niin kauan kun muistan niin siellä oli tämä tietty avain josta jotenkin tykkäsin. Sitten kun olin 11 niin muutimme erääseen
taloon johon äitini mukaan erityisesti minä halusin ihan välttämättä muuttaa. Selvisi että se avain sopi oveen. Vanhempani asuvat
vieläkin siellä, ja minulla on edelleen avain tallessa. Se on ihan erilainen kun talon muut avaimet. Mun avain on valmistettu
Italiassa, ja talon muut avaimet Norjassa, myös valmistaja on siis eri. Melkoinen yhteensattuma, jollei jopa kohtaloa sanoisin Smiley
Tätä juttua ei tosin kukaan tahdo uskoa, mutta totta se on. Vasta vanhempana on tullut ajatelleeksi että ehkäpä nämä asuinpaikatkin
on ennalta "määrätty", tai ainakin osa.

Nykyistä asuntoanikin ikään kuin "tyrkytettiin" minulle kahteen kertaan. Edellinen asukas asui tässä vain vuoden verran, vähän kuin
"varatakseen" tätä minulle. Kukaan muu ei tästä tosin ollut edes tarjousta jättänyt. Haikailin tähän todellakin jo vuotta ennen.
Sitten tuli vähän kuin pakkomuuto, ja hups, sama asunto oli tullut myyntiin. Ainakin tuntui että tää oli sit kai tarkotus Smiley Ja se
että rahoitus järjestyi oli sitte ihan oikea ihmeiden ihme.

Lainaus
Kai sitä voi kutsua tavallaan yliluonnolliseksi kokemukseksi, kun vain kuulee toisen äänen niin saa...
Hrrrr... Cheesy Toivon että minullakin tulee olemaan sitten vastaava vaikutus mielitiettyyni Smiley Ja toki olisi mukavaa myös kokea.
Aika hurjaa Cheesy Onneksi olkoon! ...Tai mitä tässä pitäisi sanoa Smiley  smitten

- VB
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #301 : 24.06.2012 13:18:18 »

Hei onko kellään "vilahduksia"?
Jos, on niin varmaan tiedätte mitä tarkoitan. Usein näkökentän laidalla vilahtaa jotain...tummaa, vaaleaa, ruskeaa...nopsaan, eikä siitä ikinä katse kerkiä napata kun vilahduksen vain.
Mä epäilisin heitä tontuiksi tai keijuiksi, samoiksi jotka niitä tavaroitakin vilkuttelee Smiley
Mutta onko jollekulle selvinnyt että mitä tai keitä nää vilisijät on?
Vai hulluks tullu?
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #302 : 24.06.2012 20:22:08 »


Kuuhilda.
Kyllä näkyy vilauksia silmäkulmissa, viimeksi tänään kotona ihan säpsähdin. Kuka muu täällä on.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #303 : 24.06.2012 22:38:38 »

Joo...omituisia. Mitähän ne mahtaa ollakaan?
Pitäiskö niille koittaa jutella? Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #304 : 25.06.2012 00:31:24 »

Vilahtelut ovat normaaleja. Kertovat yleensä siitä, että energia on hyvää asunnossa. Jos alkaa olla ahdistava energia kodissa ja vilahteluja ilmenee niin sitten vaan kyytiä sekä huonolle energialle että vilauttelijoille! Grin
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #305 : 25.06.2012 01:10:12 »


Voin kyllä sanoa että itselläni on tullut kovasti ns. yliluonnollisia juttuja viime aikoina. Ehkä pari viikkoa sitten sain vähän purettua mieleni peikkoja ja pääsin taas mukavaan zeniin. Silloin alkoi meditaatiossa tapahtua kummia, 8. chakrani avautui ja aloin kokea ihan arkipäivässä 4. ulottuvuuden asioita. Olen nyt nähnyt näkyjä, kokenut universumin opetuksia, hillunut jossain astraalitasolla ihan muualla ajassa ja paikassa tosi helposti, aistinut toisen paikan tapahtumia täysin selvästi ja kikkaillut energioiden kanssa 10x voimakkaammin kuin ennen. Olen myös kokenut voimakasta yhteyttä sieluparini kanssa ja nähnyt hänet pariinkin kertaan näyssä (joka oli ehkä yksi erikoisimpia kokemuksia elämässäni ja opetti itsestäni paljon). Pystymme jo koskettamaan toisiamme etänä, kokemaan rakkauden telepaattisesti jne. Ulkoisia merkkejä näkyy todella paljon ja ajatusten voima on manifestoitunut fyysisessä maailmassa yllättävällä tehokkuudella. Sieluni osalta kaikki on muuttunut lyhyessä ajassa.

Kyllä tämä 2012 on hienoa aikaa, ilmeisesti monilla ihmisillä on alkanut kova hengellinen progressio nyt kesäkuussa. Jakakaa tarinoitanne  Smiley

Rakkautta teille kaikille  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #306 : 25.06.2012 10:47:10 »

Onkohan tämä jottain yliluonnollista, ko täs yhtenä iltana löysin rintsikoiden välistä hämähäkin  :Smiley ,nooh tietenki sannoin et uih.. Huh Tuli sit mieleen, et hämis aatteli, et miks mun piti täältä lähteä, ku tääl ois ollu niin kivan lämmintä.. Tongue 2funny 2funny
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #307 : 25.06.2012 11:34:13 »

 2funny 2funny
No ehkei se hämähäkki niin paha vielä ole..kuhan ei seittiä kerkiä tehdä  Tongue  Wink


Anteeksi Unelmassa, älä ota henk.koht...mutta ethän sä ny otakkaan.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #308 : 25.06.2012 12:21:06 »

Heh, en mie suutu tommosista, Wink  oon aika vasta ostanu uuvet rintsikat.. coolsmiley eikä nämäkään..missä tuo pikku hämis lämmitteli..niin oo vanahat.. Tongue
 2funny
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #309 : 25.06.2012 12:33:05 »

Kuule KH..tiiäkkönää et hämis on ollu sotaaikana ki hyödyllinen.
Kun ne on kutoneet poteron suulle verkkoa..siis siel missä oltiin turvassa vihollisilta.
Niin niiden suille kutoneet verkkoja,hämätäkseen tietty.. Tongue
Eikookki ihanoita luontoelläimiä..moni suomalainen varmaan säästyi silleen kuolemalta.. smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #310 : 25.06.2012 12:43:05 »

Ei saa suuttua, todellakaan! Mullakin löyty aamulla hammasmukista hiirenpaskaa, että vois varmaan taas harkita sitä siivoamista.. Tosin pidin aika tiukkasävyisen puhuttelun kissoillekin heti aamutuimaan.  Cheesy

Ohoh.. Shocked ei saa suuttua.. Wink tuli mieleen..et kissas sano..juokse ite vaan niijen hiiruloiden perässä.  coolsmiley
Me ei viititä.. Cheesy

Tää on vaan hurttia huumoria..monesti oon itekseen nauranu..niin et maha ollu kippeenä..

Henkilökohtaiset loukkaukset on sitten ihan eri juttu.. Huh joista haluan olla erossa.
En tykkää missään muodoissa riitelystä.. Huh Huh
Laitetaan vaan tuo rakkaus kiertämään.  angel  niin hyvä tullee.. smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 25.06.2012 12:59:46 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #311 : 25.06.2012 15:38:42 »

Grin

Niin varmaan ajattelivatkin, mokomat. Eivät olleet moksiskaan vaikka sanoin että mamma on nyt kyllä hyvin hyvin pettynyt ja järkyttynyt.  Cheesy


 Grin Näinkin ne mirrit aatteli..Et me ei sotketa käsiämme tuollaisiin..yäks.   :Smiley
Menköön hiirulaiset ulos ...et mamma sais rauhan.. smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #312 : 28.06.2012 08:38:57 »

Mä huomasin ja tajusin eilen illalla, että mulla on myös kuulo vahva kanava aistia kaikenmoista.
Siis silloin kun enkelit kävi, he kävi nimenomaan soittamassa "harppua" ja yrittäessäni joskus telepaattisesti saada yhteyttä johonkuhun, sain vastauksen puheena...tosin en tiedä kenen.
Ja eilen illalla kuulin aivan ylimaallisen kaunista sellomusiikkia kun olin nukahtamassa...se loppui sitten kun hätkähdin tajuamaan asian, enkä enää kuullut sitä...joku oli silloin kyllä paikalla muutenkin, kun peitonpäällä oli niinkuin kissa olisi tullut, mutta ei siinä ketään näkynyt.
Ja monta muutakin kuulo juttua tulee nyt mieleen, kun aloin asiaa miettiä Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #313 : 28.06.2012 10:08:59 »

Sellomusiikkia, huii  smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #314 : 28.06.2012 15:33:51 »

 smitten
Olipas muutaman päivän hurjat energiat ympärillä.  Undecided Musta pilvi pään ympärillä, suorastaan uhkaavaa energiaa ja henkisesti rankkaa. Saa nähdä helpottaako. Lauantain ja sunnuntain olen Anu Shi Astan enkelikurssilla - lähetin jo Anulle kovasti enkeleitä, kun hän matkusti Kaliforniasta Suomeen. Aktivoiko se vastavoimat? Saa nähdä tapahtuuko jotain "yliluonnollista". Mielenkiintoista.  angel
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: