Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 470289 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #270 : 27.02.2012 11:33:37 »

Mulla myös nyt pitkään ollu matalalentoa, ja unen saanti vaikeuksia... Karttaani en osaa tulkita, joten ei apua sieltäkään  idiot2. Jospa se tästä...
tallennettu

Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili WWW
« Vastaus #271 : 03.04.2012 16:06:49 »

Olipa näitä kokemuksia mielenkiintoista lueskella.

Täälläkin ollut nyt pientä matalalentoa etenkin luovuuden puolella ja varsin huonoon aikaan kun pitäisi ennakkotehtäviä tehdä. Toisin biorytmeissä onkin äly ja tunne molemmat kovassa laskussa joten eipä ihme. Nousua odotellessa!


Omia merkittävempiä "yliluonnollisia" kokemuksia on varmasti nämä.

Ensimmäisenä ehdottomasti tämä mikä tapahtui kuusi vuotta sitten. Olin menossa nukkumaan. Yhtäkkiä näin edessäni ilmielävänä hahmon katsomassa minua. Menin aivan paniikkiin (en vielä uskonut mihinkään ns. huuhaa hölynpölyyn). Soitin työnantajalleni joka oli myös osoittautunut mulle aika tärkeäksi hoitajaksi siinä vaiheessa elämää kun oli vaikeaa. Työnantajani oli mielestäni ihana, mutta vähän hörhö kun huuhaili kaikkea henkimaailma- ja energiajuttuja  idiot2 Suhtauduin näihin lähinnä lämmölä ja huumorilla.
Työnantaja rauhoitteli minua. Sanoi että näin hänet sillä hän oli juuri meditoimassa ja irtaantui kehostaan ja näki minut. Kertoi mihin aikaan  tuo tapahtui ja se oli tismalleen samaan aikaan kun näin hänet!
Ja sitten yhtäkkiä huomasin jotain outoa. Käteni ympärillä oli violettia ja valkoista valoa ja sormistani tuli kipinöitä. Menin aivan hysteeriseksi ja ajattelin seoneeni lopullisesti. Työnantaja vaan naureskeli ja rauhoitteli minua. Seuraavana päivänä iski mulle käteen kirjan auroista. Se mitä olin nähnyt oli tismalleen sitä mitä siinä luki!!! En ollut koskaan edes kuullut mistään auroista. En ollut kertonut työnantajalle mitä värejä näin. Hänen poikansa näki aurat ja kysyin mitä väriä hän näkee. Vastaus oli violettia ja valkoista sekä ihan vähän keltaista pään alueella.

No kaiken tämä käsittely vei jonkin aikaa, mutta tuo on edelleen ehdottomasti suurimpia kokemuksia elämässäni ja todiste ainakin itselleni että kyse ei ole mistään massahysteriasta kun näin jotakin mistä en ole ikinä kuullutkaan.

Hauskaa vielä oli se että työnantaja sanoi nähneensä jotakin lentävää millä oli isot kynet. Ehkä kotka? No hänen poika näki oppaani mikä ainakin silloin oli leijona millä on siivet  Cheesy
Käsittely sitten tosiaan otti hetken aikaa  Grin


Toinen ihana kokemus on ollut se kun työnantaja antoi mulle taas kerran reikihoitoa. Hän sanoi nähneensä valon laskeutuneen mahaani. Silloin yritettiin lasta, mutta en kertonut siitä mitään. Kolme päivää sitä ennen oltiin heiluteltu peittoja ja kolme viikkoa sen jälkeen tein positiivisen raskaustestin  smitten Hän siis näki keskimmäiseni sielun laskeutuvan luokseni.

Ja kolmas mieleenpainuva on kun minulta kerran puuttui 5 euroa. Olisin tahtonut ryhmämeditaatioon ja rahat oli aivan loppu. Seisahdin paikalleni ja toivoin mielessäni viittä euroa. Pistin käden taskuun ja HÄH sielä oli viisi euroa  Cheesy Olin joskus unohtanut sen sinne ja nähtävästi homma oli järkätty niin että se oli sitten sitä meditaatiota varten. Päivittäin olin sitä taskua kaivellut avaimien takia enkä huomannut mitään. Kauan sen oli ollut pakko olla sielä kun minulla ei ollut ollut käteistä pariin viikkoon.

Niin ja kun vielä vähän epäilin vaan olevani hullu tapauhtui kerran niin kun työnantaja tunnusteli auraani hän sanoi että auran kokoa voi säädellä itsekkin. No tuhahdia asialle mielessäni ja mietin että no pistetäänpä sitten oikein iiiso aura ja samalla hän meni kauemmas ihmeteli että kylläpä kasvaa. Tuhahdin taas ja mielessäni vedin auran ihan itseeni kiinni ja hän tuli lähemmäs ihan kiinni ja tämä toistui ja toistui. Oli kai siinä pakko uskoa että on joko aura tai hän osa lukea ajatuksiani.


Sitten korteista on tullut aivan mahdottoman paikaansa pitäviä juttuja. Mulla on Kyllikin Oraakkeli kotit mitkä on varsin eksakteja eikä jätä paljon tulkinnan varaa. Ne on mun ykköskortit kun niistä tulee aina täysin osuvat osumat, mutta käytän vain hädässä. En huvikseni.

Ja reikihoidoissa on ollut aina mielenkiintoista. Reikiopettaja kertoi yhden oppilaan olevan raskaana, vaikka tämä ei tiennyt sitä vielä itsekkään. Oppilasta kyllä vähän harmitti...

Onhan näitä nyt kun alkaa muistelemaan... Uusia odotellessa jos vielä joskus saisi näitä kokea.
tallennettu
Yukina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #272 : 03.04.2012 16:41:43 »

Osaisko joku kertoa mikä / kuka mun asunnossa asustelee?

Asunnossani on iltaisin painostava tunnelma. Minusta tuntuu aina siltä, että voisin millätahansa hetkellä nähdä jotakin, mikä ei sinne asuntoon - tai tähän maailmaan - kuulu. Iltaisin, kun olen jo todella väsynyt ja haluaisin nukkua en saa nukahtaa, sillä joka kerta kun suljen silmäni, tunnen jonkin kävelevän nopeasti sänkyni viereen ja pysähtyvän siihen tuijottamaan minua. En siis pelkää että niin tapahtuisi, vaan selkeästi tunnen sen, että jokin on lähellä. Mutta kun räväytän silmäni auki, ketään ei näy.

Kunnes...

Eräänä aamuna raotin silmiäni puoliunessa. Näin harmaan ihmisen jotenkin omituisesti liukuvan mun sänkyni ohitse. Se oli kokonaan harmaa nainen, se ei katsonut muhun päin, vaan meni eteenpäin. Minua ei pelottanut, mutta se tuntui jotenkin epämiellyttävältä.

Eräänä iltana käydessäni nukkumaan sanoin kovaan ääneen jotakin tällaista: "Nyt kaikki kummitukset ja kaikki, haluan ihan OIKEASTI nukkua, joten voitte olla tekemättä temppujanne." Seuraavana päivänä huomasin kaksi punaista kädenjälkeä seinässä, siinä kohdassa, mikä on pääni yläpuolella kun nukun siinä sängyssä. (En koskaan lääpi kotini seiniä, ja jäljet olivat sellaisessa kohdassa etten edes ylettyisi sinne. Enkä tiedä, että mistä tai milloin, olisin muka saanut käsiini jotakin punaista ja läntännyt sen tuohon seinään. Ja ne olivat tosiaan ilmestyneet sen yön aikana. Tuijotan tuota seinää joka päivä, joten olisin huomannut jos jäljet olisivat olleet siinä jo aiemmin.)

Eikä tässä kaikki... juuri sinä samana iltana kun tuo tapahtui pidin hamsteriani kädessäni, ja yhtäkkiä se jähmettyi ihan paikoilleen ja hyppäsi korkealle ilmaan. Se sai ilman mitään syytä tuollaisen sätkyn, eikä se koskaan normaalisti sellaista tee. Ninja näytti jähmettyessään siltä, niinkuin se olisi kuullut tai nähnyt jotakin todella säikäyttävää. Ja me istuimme samassa kohdassa, minkä yläpuolelle ne käden jäljet olivat sitten yön aikana ilmestyneet...
tallennettu
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili WWW
« Vastaus #273 : 03.04.2012 16:57:06 »

Hm... Muistan pari tapausta missä henki/sielu  on syystä tai toisesta Jäänyt jumiin. Ei riedosta kuolemaansa tai on vain jäänyt kiinni johonkin. Kuollut epämielluttävästi tai epämiellyttävässä tilanteessa.
Näissä ainakin auttaa sek un ohjaa hengen eteenpäin. Eli päästää vapaaksi pois tuosta jumitustilasta. En nyt vaan tarkalleen muista miten se meni...
Joku varmaan osaa neuvoa paremmin. Pahaahan nuo ei fyysisesti pysty tekemään, mutta ovat kiusallisia. Apua kun saavat niin pääsevät pois.
Eläimet usein aistivat enemmän kuin me.

Niin ja minua kerran piinasi exän jokun alitajuntainen mörkö. Ero ei ollut helppo ja jouduin vaihtamaan numerot ja silti soitteli töihin mun perään. Hänen jokin jälki näkyi mun mukana aika pitkään kyyhöttämässä huoneen nurkissa missä olin mustana minua tuijottamassa. Lähti pois kun itse päästin pelkoni hänestä irti.

Millainen fiilis sulla tästä vierailijasta tulee?
tallennettu
Yukina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #274 : 03.04.2012 18:11:07 »

Emosta_kiinni: Se tunne on epämiellyttävä ja painostava, vähänkuin olisin vaarassa tai jotakin sellaista. Se ei ole milläänmuotoa "rauhanomainen" tunne.
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #275 : 03.04.2012 19:40:04 »

Mulla on nyt viimeisen puolen vuoden aikana tapahtunut jonkinlainen "hengellinen herääminen", eli vaikka mitään ihmeempää ei ole tapahtunut, niin silti olen tajunnut että jotain erilaista tässä nyt on verrattuna entiseen. Aivan kuin mun sisällä olisi jokin voimavara, joka vain odottaa käyttöön ottamista. Vaikeaa selittää Smiley

Hiljennyin meditaatioon eilen illalla hetkeksi, ja yritin rentouttaa itseni. Yhtäkkiä kuulin jonkun ihan selvästi kuiskaavan nimeni toiseen korvaani. Tietenkin mä hämäännyin aika paljon ja kesti hetken ennen kuin sain taas koottua itseni ja jatkettua. Kun vihdoin pääsin tähän täysin rentoutuneeseen tilaan ja tavoitin henkioppaani, tapahtui taas jotain mikä sai mut hyvin hämilleen. En osaa tarkalleen kuvailla sitä ääntä minkä kuulin, se oli kuin mehiläisten surinaa, mutta silti erotin siitä puhetta. Se toisti nimeäni ja pyysi saada auttaa minua. Olin juuri vastaamassa sille, kun henkioppaani kielsi minua todella tiukasti. Kyselin asiasta, mutta hän ei suostunut kertomaan siitä sen enempää. Käski vain pysyä kaukana.
Mulla tuli samantien mieleen artikkeli, jonka luin jokin aika sitten; http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/2011/12/1447651/kommunikointia-henkimaailman-kanssa-pirun-naurua-ja-enneunia. Mutta eihän tuo nyt voinut olla mitään Paholaisen houkuttelua, eihän?

Muutenkin heti päästyäni meditatiiviseen tilaan mulla iski päälle joku flashback edellisestä elämästäni, jotenkin vaan tajusin että se oli todellista eikä mielikuvitukseni tuotetta. Mun on hirveän vaikea uskoa, että olisin noin herkkä saamaan yhteyden henkimaailmaan, varsinkin kun ikinä aikasemmin niin ei ole käynyt. Tai sitten en vaan oo suostunut huomaamaan sitä :Smiley
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #276 : 04.04.2012 14:28:26 »

Yukinalle tiedoksi, että kyseessä lienee asuntoon jäänyt vainaja tai asunnossa muuten oleva negatiivinen energia. Energia jää paikkoihin elämään, joten puhdistukset ja suojaukset ovat ihan tervetulleita. Itse teen puhdistuksen aina, kun muutan sekä säännöllisin väliajoin kotonani, kun tuntuu, että energia kaipaa siivoamista. Samoin kuin imuroisi tai pyyhkisi pölyt Smiley

Suojauksesta meillä on oma ketju ohjeineen, jonka voit lukea täältä

Olet tehnyt oikein komentaessasi henkiä olemaan rauhassa, mutta vielä parempi on ohjata heidät valoon. Pyydä avuksi enkeleitä, he auttavat sinua mielellään. Kukaan henki ei saa rikkoa vapaata tahtoasi, joten sinulla on oikein pitää kotisi kotinasi.

Pidä huoli siitä, että olet itse myös hyvillä mielin, koska samankaltainen vetää puoleensa samankaltaista. Jos oma olo on 24/7 huono syystä X, oman asunnon energiakin tipahtaa samalle tasolle ja se taas ruokkii ikävää oloa.

Puhdistukseen riittää hyvin seuraavat toimenpiteet (vaihtoehtoja on monia! Voit valita mieleisesi ja yhdistellä niitä haluamallasi tavalla):

- Tavallinen siivous ja järjestely asunnossa
- Suitsukkeet (suitsuttele joka nurkka ja kolo)
- Tuuletus. Tuuletuksen aikaan on hyvä taputtaa käsiään/soittaa kelloja tai kulkusia/käskeä ei-toivottuja energioita poistumaan ikkunan kautta
- Suolaa astiaan ja astia vaikkapa oven pieleen. Suola kannattaa hävittää heittämällä suoraan roskakatokseen tai vetämällä vessasta/viemäristä alas. Suola  imee negatiivisuutta pois ja suojelee. Aasiassa tätä käytetään edelleen arkipäiväisessä elämässä. Merisuola on parasta, ei vaatimus kuitenkaan.
- Kynttilöiden polttaminen, tuli puhdistaa
- Hyvä musiikki, itseä ilahduttavat asiat ympärillä. Itse olen vuorannut aina asunnon seinät minulle mieleisillä kuvilla ja ainakin nykyisessä asunnossa ne vaikuttivat makuuhuoneessani energian liikkumiseen dramaattisesti.
- Mantrojen ja/tai suojarukousten tekeminen, löytyvät tuosta suojausketjusta.
- Nauru, ilo, tasapaino.
- Kauniit, mieleiset värit ja esineet.
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #277 : 10.04.2012 12:32:48 »

Aikamatkustus, ajan muuttaminen ja rinnakkaistodellisuudet puuttuivat listalta.

Itse olen ainakin joskus paastotessa huomannut ajan hidastuvan.
Unissani olen lisäksi käynyt rinnakkaistodellisuuksissa ja ihmetellyt miksi kaveripiiri ja elämät ovat erilaisia.
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #278 : 20.04.2012 20:21:43 »

Minä rastitin enneunet, telepatian ja henkiolennoilta/enkeleiltä avun pyytämisen.

Mutta nyt kysymykseni liittyy äitiini.

 Äitini kertoi, että tällä viikolla yksi aamuyö hänen luonaan oli vieraillut pieni lapsi, äitini oli nukkunut tavallisesti, säpsähtänyt hereille siihen, että hänen vieressään sängyllä kieriskeli pieni lapsi, oli yrittänyt nukahtaa vielä uudestaan, mutta säpsähtänyt uudestaan siihen, että lapsi oli laittanut käden hänen kaulan ympärille. Siinä vaiheessa äitini oli jo pompannut ylös sängystä säikähtäneenä ja mennyt olohuoneeseen.
Tämä ei kuulemma ole ensimmäinen kerta kun tämä lapsi on vieraillut hänen luonaan. Kertoessaan tätä, aloitti että hänen asunnossaan kummittelee, minä siihen totesin heti ettei välttämättä ole mistään sellaisesta kyse, että liittyisi hänen asuntoonsa vaan jostain muusta(sen enempää ajattelematta). Meni hetki niin äiti kertoi, että muistaa olleensa kolmen tai neljän vanha kun on ensimmäisen kerran nähnyt tämän lapsen ja muistaa silloin jutelleensa hänen kanssaan.

Niin, että mitäs olette mieltä tästä lapsesta, kuka tai mikä on ja miksiköhän ilmestyy?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #279 : 20.04.2012 23:23:59 »

Oisko henkiopas? Opashan voi olla myös lapsi.
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #280 : 21.04.2012 11:46:48 »

Sitä mietin itsekin jos kerta koko elämän on ollut mukana kuvioissa..  Smiley
tallennettu
eiska90
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #281 : 05.05.2012 22:08:51 »

Tänään oli ystäväni hautajaiset. Illalla päätin huvikseni sytyttää kynttilän olohuoneen pöydälle, siinä se paloi nätisti tovin. Aivan yhtäkkiä tämä kyseinen henkilö tuli mieleeni kuin tyhjästä ja huomasin kuinka kynttilä rupesi lepattamaan. Ihan säikähdin mutta silti tuntui hyvältä. Mietin mielessäni onko hän täällä ja kynttilä rupesi lepattamaan kuin vastauksena. Lämmin olo tuli. Kysyin onko hän nyt onnellinen siellä ja kynttilä rupesi oikein kunnolla ja pitkään lepattamaan. Silloin kunnon hymy levisi kasvoilleni ja itkukin siinä pääsi. Hän taisi käydä luonani?  smitten Kynttilä palaa edelleen pöydällä mutta ei lepattele, palaa rauhallisesti Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #282 : 07.05.2012 18:08:16 »

Tässä nykyisessä asunnossa ei ole liikkunut ketään silloin kun muutimme tähän, eikä ennen viime- ja tätävuotta. Nyt täällä on liikkunut nuori pitkähiuksinen tyttö yöpaidassaan. Tyttö on alakouluikäinen ja kun hänet näin, kysyin omalta tyttäreltäni, että liikkuiko hän juuri eteisessä. Eipä liikkunut.

Viime viikolla, kun luin Anuirmeli Sallamo-Lavin kirjaa Matka yli ymmärryksen, kuulin huoneen toiselta laidalta voimakasta nukkuvan hengitystä. Luin olohuoneessa kirjaa, eikä sinne kuulu lasteni hengitykset. Hengitys kuitenkin loppui, kun en kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota. Kuitenkin hengitysääniä kuului ainakin sen 15min. ellei enemmän.

Toisaalta nämä tapahtumat saivat säikähtämään, mutta toisaalta harmittaa, että yhteys henkimaailmaan takkuilee kuin rikkinäinen puhelin. Ja sekin harmittaa, että tunnen ajoittain pelkoa näitä asioita kohtaan.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #283 : 07.05.2012 20:19:28 »

Tosiaan nää "etenemisjutut" jämähtää joskus pitkiksikin ajoiksi ja sitten viedään taas eteenpäin (joskus liiankin kovaa)
Mä tunnistan nykyään ihan helposti ns. henkiperheen joka vierailee silloin tällöin ja heistä lähtevä lämpö ja rakkaus on tuttua jo MUTTA sit kun tuleekin joku muu jota ei tunnista herää mullakin joskus pelko.
Viime yönä tunsin sen fiiliksen " ei muuten olla kahdestaan" mutta jäi hämäräks kuka kävi.
Sulki tietokoneen kun lähestyin tätä läppäriä ja kun laitoin telkkarin sekä digiboxin kiinni, avautui kumpikin masina yhtä aikaa. Meillä on ikivanha tv jota on välillä vaikee saada auki
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #284 : 19.05.2012 19:23:13 »

Nukahdin eilen kolmen aikoihin yöllä olkkariin ja mieheni jäi tsiigaa telkkaria siinä vieressä.
Oli kuullut täällä ihmeääniä. Kuin ovi olisi laitettu kiinni kaksi kertaa ja astiat kolisi keittiössä.
Heräsin hetken nukuttuani ja rakkaani selitti mulle hieman äimistyneenä ne äänet.
Minä tietenkin tutkin koko asunnon ja nappasin eteisestä kiinni eksyneen sielun jota sit auttelin rukouksella ja enkeleiden avulla eteenpäin
Tänään näin hopeasateen suihkussa. Kai mua jotenkin kiitettiin auttamisesta  Smiley
Me siis edelleenkin vedetään puoleemme näitä kummallisia juttuja. Sen takia meedio Irene Naden kävi täällä meidän luona ja viel ilmaseks kun hän näki istunnossa että me ollaan kumpikin mediaalisia.
Tätä en välttämättä haluis mutta pakkohan siihen on ollut tottua.
Äiti kuuli tällä viikolla taas musiikkia joka tuli "jostain" Oli tarkastanut koko talon, radiot, telkkarin ym ei äänenlähdettä löytynyt.
Tää oli kolmas kerta kun näin tapahtui ja mun mieheni kuuli myös musiikkia pari päivää sitten.
Mä tiedän nykyisin jo etukäteen että jotain kummaa tapahtuu kun mun kädet alkaa jotenkin kihelmöimään
Tärkeintä kuitenkin on että pelko on jo hallinnassa enkä mene paniikkiin kuten aikaisemmin
Kummallinen on tämä maailma  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: