Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: [1] 2 3 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467031 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« : 18.09.2007 14:55:21 »

Ajattelinpa kartoittaa palstalaisten sellaisia henkisiä tai hengellisiä kokemuksia, joita yleensä pidetään yliluonnollisina. Saatan laittaa aiheen pysyväksi jossain vaiheessa, mutta katsotaan nyt, millaiseksi äänestysvilkkaus kehittyy.

Kaikkea kokemaansa voi äänestää, ei siis tarvitse tyytyä yhteen vaihtoehtoon.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2007 15:10:44 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.09.2007 15:41:01 »

No niin, asetin aiheen pysyväksi. Äänestyksellä ei ole sitten takarajaa, joten uudetkin jäsenet voivat käydä ruksimassa omia kokemuksiaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #2 : 18.09.2007 20:09:11 »

Aika jänskä aihe,vaan missä osallistujat? Wink
Enpä lähtenyt minäkään vielä ruksailemaan.Mistäköhän se johtuu,että vain harvat uskaltavat kertoa näistä aivan luonnollisista kokemuksista?

Itsestäni tiedän vain sen,että pelkää jonkun kokevan sen brassailuna,tai itsensä esiin tuojana.Ne ovat kuitenkin herkkiä ja hyvin tärkeitä kokemuksia tuntijalleen/näkijälleen.
Olen koko täällä foorumilla pyörimisen ajan odottanut,että ihmiset uskaltaisivat tuoda näitä enemmän esiin ja syntyisi avointa keskustelua.Antaisi monille paljon.
Nyt jokainen vain tahollaan miettii mitäköhän se oli?
Toivottavasti kaikilla kokijoilla on joku,jonka kanssa keskustella näistä asioista!

En ole se ensimmäinen rohkea,mutta toivon että tämä ketju lähtee rönsyilemään.
Kiitos Lilli aiheesta! angel smitten
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 18.09.2007 20:51:55 »

Juu, kokemustensa kommentoijia ei ole vielä astunut esiin, vaikka mielelläni kuulisin tarkempiakin kuvauksia. Arvelin, että tämä foorumi olisi aika turvallinen kokemusten jakamiseen. Tuskin tulee tomaatteja tai mätiä kananmunia niskaan!  Grin

Itse ruksasin 6 kohtaa, joista olen vuorenvarma, muitakin vaihtoehtoja olisin voinut äänestää, mutta niistä en ole yhtä varma.

Eli:

Näen unia, jotka toteutuvat
Olen saanut apua tai opastusta enkeleileiltä tai henkioppailta
Muistan entisiä elämiäni
Olen kokenut hengellisen heräämisen
Minulla on kokemusta kummittelusta
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt (n. vuoden mittainen jakso vuosituhannen vaihteessa).

Telepatia-kokemukset ja yhteydet oppaisiin tai enkeleihin näyttävät olevan varsin yleisiä foorumilaisten keskuudessa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
poppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #4 : 18.09.2007 21:15:35 »

Ihana aihe.
Minä  näen enneunia.
Opastus on elämässä vahvasti mukana, unissa ja valveilla.
Muistan yhden entisen elämäni, tai ainakin olen tehnyt jonkun "aikamatkan".
Hengellisesti heräsin v. 83, kun opastus kävi riittävän kuuluvaksi.
Kerran kuulin kummituksen juttelevan, tai onkohan paikoilla muisti. Juttu liittyi tuohon entiseen elämään.
Telepatia on aina ollut matkassa mukana. Erityisesti jotkut ihmiset ovat sillä tavalla läheisiä. Tässä asiassa tuntuu erityisesti nyt tapahtuvan kehitystä. Samoin unien näkemisessä.
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #5 : 18.09.2007 22:43:07 »

Jo vain... Minä olen tällainen tavallinen ihminen - Se oli se yks testi, jossa monille tuli kaikenlaisia henkiolentoja ja minä olin pelkkä ihminen - joten en ruksannut tässäkään kuin kummittelun ja ufon, enkä ole niidenkään nimityksistä oikein varma.

Kummittelua - jos sitä voi siksi kutsua - oli joskus nuoruudessa spiritismin jälkeen ja joskus myöhemmin jotain pientä tuntemusta, joka saattoi olla vain vilkkaasta mielikuvituksesta ja pimeän pelosta johtuvaa.

Jotain tunnistamattomia valoilmiöitä olen kohdannut, mutta nekinhän saattaisivat ehkä olla selitettävissä vaikken itse olekaan niihin ratkaisua keksinyt. Toisaalta yhdelle kerralle ei voisi kukaan keksiä muuta selitystä.
Näkemäni alus oli niin iso, muuntuva kuin eräänlainen maailmanpyörä kiertävine värivaloineen ja lähellä. Turhan lähellä ja minun oli pakko kulkea sitä kohti - yksin pimeässä. Jos minä todella näin mitä näin, niin sitä ei voisi selittää muuksi kuin avaruusalukseksi.
Mutta tuo jos, jospa en kohdannutkaan, jospa vain olen nähnyt unta ja myöhemmin luullut sitä todeksi tai jotain.

Telepatiaakaan en oikeasti koe. Jos ei lasketa sellaista lievää, kun tulee vahva tunne vaikka siskosta, joka seuraavassa hetkessä soittaakin tai jotain tällaista pientä.

Enneuniakaan en arvannut ruksata. Muutaman kerran olen kyllä ajatellut, että näen niitä, mutta tiedä häntä. No, ehkä jotain joistain läheisistä joskus.

Ennustelinkin kyllä joskus, mutta jospahan sekin vain oli viehtymystä aiheeseen vailla todellista tietoa ja vain puhdasta hupia.

Olin joskus myös varma, että kykenisin liikuttamaan ajatuksen voimalla esineitä, mutta sekin oli ehkä vain mielikuvituksen tuotetta. Kuvittelin peräti, että jos harjoittaisin aivojani, niin lentäisin tai levitoisin. Siitä olen nähnyt joskus untakin, mutta en ole rohjennut alkaa kokeilemaan syvällisemmin.
Saisinhan sydärin jos  2funny

Taisin moniksi vuosiksi sulkea tietoisesti kaiken ns.rajatiedon pelon takia. En ollut valmis kohtaamaan enää yhtään kummallista juttua.
Olisinkohan jo nyt?
Jospa tämä on etsikkoaikani siinä ja olen sen takia ohjattu tälle foorumille.

Taidan olla melkoinen jossittelija JOS en tiedä varmasti  Undecided

Eikä sitten niitä tomaatteja eikä kananmunia, kiitos  Cool



« Viimeksi muokattu: 18.09.2007 22:48:02 kirjoittanut Tibetan » tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #6 : 19.09.2007 00:16:57 »

Ah, minunkin täytyy heittää korteni kekoon ihan pikaisesti ennen kuin menen nukkumaan.

Elikkäs, minun listaltani löytyvät ainakin telepatia, aurojen ja energioiden aistiminen, kummittelu, avun saaminen enkeleiltä ja oppailta, entisien elämien muistamiset sekä selvänäköisyys (jonkinasteinen). Muita kokemuksiakin löytyy kuten erilaisten olentojen tapaamista: peikkoja, keijuja, luonnonhenkiä, astraalitason olentoja jne.

Enkelin ja oppaiden kanssa pystyn jutustelemaan milloin vain ja mistä tahansa. Oma enkeli on kuin vieressä seisova näkymätön keskustelukaveri, jonka puoleen voi kääntyä milloin vain. Keskustelu käydään yleensä niin, että minä jutustelen ääneen ja enkeli/opas vastaa minulle telepaattisesti (näen heidän keskustelun aikana kuten kenet tahansa keskustelukaverin). Suoraan telepaattinen kommukointi ilman äänen käyttöä vie minulta energiaa ja väsyttää kamalasti. Saan myös apua enkeleiltä ja oppailtani. Ihanin kokemus on edelleen se, kun ensimmäisillä meditointikerroillani silmääni alkoi kutittaa. Olin juuri päässyt ihanaan rentoutumisen tilaan eikä minua innostanut yhtään ajatus rauhan rikkomisesta, jotta saisin raavittua silmääni. Pyysin enkeliäni hoitamaan kutinan pois silmästäni puolestani ja hän pyyhki silmääni peukalollaan. Tunsin sen niin, niin selkeästi, se oli ihanaa ^_____________^

Aurojen ja energioiden (ja eteenkin niiden!) aistiminen on yhtä arkipäiväistä kuin sen aistiminen, onko ulkona kylmä vai kuuma. Vai jotain siltä väliltä. Olen hyvin tarkka sen suhteen, että kotini aura ja energiatasapaino ovat kunnossa eikä energia jumi minnekään. En välttämättä pysty edes menemään paikkoihin, joissa on ahdas energia, sillä alan voida huonosti ja muutun levottomaksi. Aistin myös musiikin energiaa ja kuuntelenkin musiikkia enemmänkin aurallani ja chakroillani kuin korvillani. Juuri tänän piti pyytää kämppisystävää vaihtamaan nettiradion dark electronic-kanava toiseksi, kun istuessani kaiuttimen lähelle tarpeeksi kauan tuo musiikki alkoi oksettaa minua. Nyt on tosin energisesti muutenkin vähän herkkä kausi ja sain samanlaisen oksennusolotilan toisen ystäväni kuunnellessa viikinkihenkistä kansanmusiikkia.

Entisistä elämistä on ollut juttua minun suusta niin paljon, ettei niistä enää xD Selvänäköisyys tulee esille tuolla omassa kyselyketjussa. Edelleen harjoitellaan! Nappaan aurat valokuvista niin, että nähtyäni jonkun henkilön valokuvan minun ei välttämättä tarvitse tavata häntä enää kasvotusten tietääkseni, millainen hän on.

Kummittelua on ollut tosi paljon juuri tänä vuonna, kun muutin ystäväni luo hänen äitinsä kuoltua. Äiti hiimaili täällä talossa monta kuukautta kävellen pitkin yläkertaa jne. Mukana tuli jossain vaiheessa vielä kauan aikaa sitten kuolut tätini mies, joka rymisteli niin kovaa, etten meinannut saada  nukuttua! Onneksi eräs ystävällinen henkilö auttoi minua selvittämään tätini miehen viestin ja kun yhteisymmärrys minun ja herran välillä alkoi pelata, loppui kummittelukin Wink

Ääniä ja musiikkia on tullut kuultua päässä unen ja valveen rajamailla. Ruumiista irtautumisia on ollut useita ja ne ovat aina olleet hyvin dramaattisia. Minä en koskaan vain irtoa mukavasti ja jää leijumaan johonkin ruumiini lähelle, vaan imeydyn jonnekin huitsin nevadaan hirveällä vauhdilla, ihan kuin kosminen pölynimuri imaisi minut kehostani pois! Grin Kuulostaa ehkä hauskalle vertaukselle, mutta se on TODELLA inhottavaa ja pelottavaa - eteenkin, kun en pääse itse takaisin ruumiiseeni. Joudun aina hädissäni huutamaan apuun enkeliäni. Olenkin alkanut pelätä ruumiistairtautumisia niin paljon, että sellaisen "läheltä piti"-tilanteen jälkeen olen aivan paniikissa, enkä uskalla enää nukkua pitkään aikaan.

Muihin kokemuksiin voitaisiin listata myös unen aikana kuunnellut universaalit luennot tuolla Toisella Tasolla, joita joitakin muistan vielä herättyäni. Pystyn saamaan yhteyden myös fiktiiviisiin hahmoihin, kuten sarjakuvien, kirjojen ja elokuvien henkilöihin. Kun tarpeeksi moni ihminen rakastaa jotain fiktiivistä hahmoa se saa itselleen niin paljon energiaa, että pystyy elämään yksilöllisenä energiaolentona henkimaailman tasolla Smiley He ovat hauskaa seuraa, joskaan eivät yleensä jaksa puhua. Olen tavannut myös Jumaloppaita.

Yksi erikoinen juttu on se, että mukanani kulkee jokin henkimaailman olento. Se on seurannut minua siitä lähtien, kun muutin pois kotoa (tai siis olen ollut siitä tietoinen siitä lähtien). En tiedä mikä se on tai kuka se on. Se ei ole enkeli, eikä virallinen opas, ei sukulainen, eikä kukaan muukaan. Luulen, että ehkä kyseessä on ehkä olento sellaiselta planeetalta, jolla olen itse aikaisemmin asunut tai sitten se on jokin hyvin läheinen sielu, joka ilmentää minulle itseään pitämällä minua silmällä. Hyvin ystävällinen olento, joka on yleensä taka-alalla. Eräs ystävistänikin aistii hänet. Hänellä on kiltti aura ja pidän hänestä kovasti! Ehkä hänelle pitäisi keksiä nimi? Grin

Lahdessa asuessani minun olohuoneeseeni lyöttäytyi kolme harmaata enkeliä. Tai "enkeliä". En ole koskaan nähnyt sellaisia. Hyvin pitkiä, miesmäisiä, silmät kokonaan mustat mutta lempeät. Kaapu harmaa, hiukan sotilaallinen kaikkine hienoine merkkeineen. Siellä ne vaan seistä möllöttivät hiukan puoliympyrässä aina siinä yhdessä ja samassa kohdassa. Koskaan he eivät sanoneet minulle mitään ja minä tuumasin, että herrat saisivat kyllä viipyä siinä ihan niin pitkään kuin haluavat, kunhan eivät häiritse minua. Kun oma enkelini ei osoittanut mitään hätääntymisen merkkejä näitä vieraita kohtaan, herrasmiehet saivat jäädä. Minulta tosin kesti jonkin aikaa tajuta heidät. Aistin vain olohuoneesta energiaa, ihan kuin siellä olisi joku, vaikka energia ei ollutkaan mitenkään negatiivinen. Kieltämättä helpotti tietää, että mitä ja ketä siellä oikein on Cheesy En tiedä, missä kyseiset heput nyt ovat, ehkä edelleen seisoskelemassa siellä olohuoneessa. Täällä niitä ei ole enää näkynyt.

Sittenhän on näkynyt myös yksinään liikkuvia esineitä, jotka jaksavat aina säikäyttää Grin Minua päin heitettiin kerran hiusklipsuni stereoiden päältä. Se lensi puoli metriä ja lävähti jalkojeni juureen.

Kuten huomataan, yliluonnollisia kokemuksia minulla on (iästäni huolimatta) hyvin paljon. En viitsi edes kirjoittaa niitä kaikkia tähän, tukkiintuu vielä koko foorumi Grin Grin Paljon erilaisia kokemuksia! Suurin osa hyviä, mutta muutamia ikäviäkin mahtuu joukkoon. Jutut ovat jo niin arkipäiväisiä, ettei niihin aina edes kiinnitä huomiota.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7 : 19.09.2007 10:18:18 »

Rastitin näen tai tunnen auroja/energioita.
Näen unia jotka toteutuvat.
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta.
Minulla on kokemusta kummittelusta.
Olen kokenut hengellisen heräämisen.
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista.

Olisin ehkä voinut rastia myös olen nähnyt ufon (erittäin kirkkaan , kutsuvan ja kauniin valon. Tuon jälkeen tunne siitä että olen koko ajan väärässä paikassa voimistui. Samoin yksinäisyyden tunne, vaikea selittää  crazy2)
Tavallaan pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt. Jostain syystä "vaan tiedän" pahimman pelon.
Aika usein saan kommentteja häiritsevän läpitunkevasta katseesta joka aiheuttaa epämukavan olon. Itse en edes aina huomaa kun "poraudun".
Nykyään olen jo oppinut pälyilemään ympärilleni, ja nyt sitten sanotaan etten ole kiinnostunut  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 19.09.2007 14:09:13 »

Tuota kummittelua haluaisin kommentoida vielä:

Kaikkein tavallisinta kai on, että kuollut omainen tai ystävä pyörii unissa, mutta tätä ei voi vielä kummitteluksi sanoa, ellei kyseinen vainaja anna vihjeitä tai neuvoja eläville, joista ei ole aikaisemmin ollut tietoa.

Sitten nämä fyysiset kontaktit voivat olla aika rajujakin ja säikyttää ihmisiä puolikuoliaaksi. Itsekseen lentelevät tai liikkuvat esineet pistävät taatusti ihmettelemään!

Itse todistin erittäin läheltä tapausta, jonka olen tulkinnut possessioksi, eli vainajan sielu valtasi n. viikon ajaksi hyvän ystävänsä kehon. Ystävä ei muista kyseisestä viikosta yhtään mitään, mutta kaikki hänen läheisensä kyllä ihmettelivät hänen käytöstään ja olivat kärrätä hänet psykiatrian poliklinikalle. Tässä vaiheessa "haamun" kuolemasta ei ollut edes varmuutta, mutta myöhemmin kun asia tarkistettiin, niin juuri tuohon aikaan hän oli todellakin kuollut oman käden kautta. Tuon viikon aikana hänen ystävänsä käyttäytyi täsmälleen kuin kyseinen vainaja.

Henkilökohtaisesti olen törmännyt täysin ventovieraaseen haamuun. Käveli mokoma kylkeni yli, kun olin nukkumassa ja käänsi minut selälleni. Eikö näillä ole mitään käytöstapoja!? Säikähdin, juu.  Angry
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #9 : 19.09.2007 14:49:07 »

Lainaus
Henkilökohtaisesti olen törmännyt täysin ventovieraaseen haamuun. Käveli mokoma kylkeni yli, kun olin nukkumassa ja käänsi minut selälleni. Eikö näillä ole mitään käytöstapoja!? Säikähdin, juu

Minunkin luokse tuli kerran, useita vuosia sitten, minulle täysin tuntematon mies ja poika. Olin juuri mennyt nukkumaan kun huomasin (Kolmannella silmällä) miten vieressäni seisoo mies. Tällaisiin 1900-luvun alun vaatteisiin pukeutunut, näytti torpparilta viiksineen ja lyhyine, sotkuisine hiuksineen. Miehen mukana tuli poika (käsittääkseni miehen oma), sellainen 6-vuotias. Pojalla oli polvipituiset haalarithousut, pieni paita ja lätsä päässä. Mies piti minua kiinni hartioistani ja hoki, että minun pitää auttaa häntä. Poika puolestaan istui jalkojeni päälle.

Olin ihan hädissäni ja hämilläni, että mitä tässä nyt pitää oikein tehdä. En tunne koko tyyppejä eivätkä he tunnu kuuntelevan järkipuhetta vaan ovat epätoivoisesti pyytämässä apua. Yritin kysyä, että mitä apua he kaipaavat, mutta mies vaan hoki peloissaan, että minun täytyy auttaa häntä. Yritin kääntyä enkelinikin puoleen, mutta hän oli ihan yhtä yllättynyt näistä kutsumattomista vieraista kuin minäkin.

Lopulta minun oli pakko pahoitella, etten osaa auttaa heitä, sillä en tiedä, mitä minun pitäisi tehdä. Puolentunnin päästä mies ja poika haihtuivat hiukan pettyneinä pois. Toivottavasti he löysivät jonkun, joka osasi auttaa. Mieleeni on myhemmin tullut, että ehkä he ovat kuolleet jotenkin dramaattisesti ja etsivät loppua perheestään tai eivät osaa mennä valoa kohti.
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #10 : 20.09.2007 14:36:26 »

Osallistuinpa minäkin tähän kyselyyn ja nyt kommentteja lukiessa tuli mieleen vielä lisää asioita, joita en huomannut listata. Ei kai tässä ole kyse kilpailusta vaan kokemusten jakamisesta.  Smiley Harvemmin näistä asioista ääneen puhutaan, ettei leimaudu hulluksi tai hörhöksi.  crazy2
Itse olen hyvin herkkä energiakentille ja jonkin verran näen myös auroja - omasta vireestä riippuen. Olen alkanut vähän harjoittelemaan aurojen näkemistä, koska se kiinnostaa minua. Voisi sitä kautta ehkä vähän ennakoida energioita, ettei ihan yhtäkkiä päälle paukahda negatiivista energiaa. angel
Unia en ruksannut, kun yleensä tajuan vasta jälkeenpäin nähneeni unta jostain asiasta/ihmisestä/tilanteesta.  :Smiley
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta ja kommunikoin heidän kanssaan telepaattisesti ja rukouksen kautta.
Olen irtaantunut ruumiista kerran tahattomasti ja onneksi pääsin takaisin suht pian. Se ei ollut kovin pelottavaa, seurailin tilannetta mielenkiinnolla, mutta en osannut aktiivisesti tehdä mitään. Grin
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #11 : 20.09.2007 14:38:50 »

Kilpaillaan siitä, kuka on meistä henkisin!!  2funny


Kääk, minä tipahdin kisasta alkumetreillä. Grin
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #12 : 21.09.2007 22:53:35 »

Juu Marika.Ja menee se niinkin päin,että on esim.selvännäkökyky,muttei osaa käyttää sitä.
Tiedän yhden naisen,joka näki kuin elokuvana pitkiäkin tarinoita,mutta sanoi,ettei hän niiden tarkoituksesta mitään tolkkua saa.

Rastitin myös mitä rastitin,mutta en nyt lähde niitä erittelemään.
Kummittelua en tunnustanut,kun en ymmärtänyt mitä sillä tarkoitettiin. idiot2
Jotain kummitusleikkejä ollaan lapsena leikitty,mutten tuota sanaa oikein enää ymmärrä.
Kokemukseni ovat melkein poikkeuksetta positiivisia ja kauniita.Jokunen pelottava on annettu joukkoon oppiakseni erottamaan eri energiat.Nekin samalta alueelta ja opin,miten tälläinen saadaan yleensä loppumaan,enkä enää pelkää niitä.
Enpä kyllä itse mielelläni haluaisi nähdä,pelkkä energian tunteminen on jo aika hyytävää.
Valoon suuntaan vain ohjaamaan,ja keskittymään itsekin enemmän valoon,on pimeässäkin turvallista kulkea. angel
tallennettu

sadhaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #13 : 01.10.2007 13:52:55 »

Minulla on kokemusta kummittelusta. Pienenä poikana pukeuduin lakanaan ja säikyttelin serkkuja. Silmät auki meditoidessa esineet saattavat lähteä liikkeelle tai niiden ympärille voi tulla aura. Silloin jeesaa, kun räpyttää pari kertaa silmiä, hih   Shocked
tallennettu
Nothobel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Keltainen Magneettinen Soturi


Profiili
« Vastaus #14 : 21.10.2007 00:39:08 »

Kiva aihehan tämä on, mutta mikä on yliluonnollista??? En minäkään ruksannut tuolta mitään, kun en osaa lokeroida kokemuksiani tuonne. Kaikki, mitä olen kokenut, on luonnollista, koska olen sen / ne kokenut ja elänyt = minulle mikään ei ole yliluonnollista.
Ihmiset aistivat asioita niin kovin eri tavoin ja eri tasoilla... ehkäpä sitten valtaosan kokemukset määrittävät yliluonnollisen rajan - mene ja tiedä.
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC - Härkä
AC - Neitsyt
Venus - Kaksoset
Mars - Vaaka
Tulivuohi
Sivuja: [1] 2 3 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: