Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: entiset elämät.?  (Luettu 177425 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #270 : 11.08.2012 16:10:11 »

Millaisen kirouksen?
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #271 : 07.09.2012 22:44:31 »

Luin pitkästä aikaa AthaMaaritilta tilaamani menneiden elämien tulkinnan ja huomasin löytäväni siitä yhä enemmän yhtymäkohtia tähän nykyiseen elämään. Esimerkiksi tajuan tekeväni yhäkin useita näistä asioista (olen ollut mm. punapäinen pikkutyttö, joka on seisonut isänsä takana seuraamassa hänen työntekoaan. Kummasti huomaan tekeväni tätä nykyisinkin ja yleensä aina miesten tekemiä töitä! Tuon menneen elämän isää en ole ihan varmasti vielä tunnistanut tässä elämässä, koska epäiltyjä on useampi.  Wink)

Lisäksi huomaan myös kaipaavani kipeästi useita "tuttuja" asioita. Yksi suuri haavekin liittyy tähän ja se on ihan toteutettavissa kunhan kaivan itsestäni uskalluksen ja tartun toimeen.

Tulkinnassa nousi esiin muutamakin ylhäisöelämä, jossa minulla on ollut palvelijoita. Nyt kuitenkin olen ihan tavallinen tallaaja, jolta siltikin tietyt ihmiset tulevat tasaisin väliajoin kysymään tarvitsenko jotain tai tarjoutuvat kysymättä hoitamaan/hakemaan. Aivan kuin en itse voisi hoitaa/hakea/mitä milloinkin.  :Smiley Grin Eräs heistä on tullut elämääni tänä vuonna, mutta voisinpa melkein vannoa meidän olevan vanhoja tuttuja.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #272 : 02.10.2012 00:26:13 »

Tämä ei aivan suoranaisesti liity aiheeseen mutta, viime aikoina transitoiva noususolmu  skorpioni:ssa on tehnyt tarkkaa yhtymää mun nataali-laskusolmulle (joka  siis kuvastaa menneisyyttä ylipäänsä) ja aivan kuin eläisin uudelleen kymmenen vuoden takaista elämääni. Jopa uudet ihmiset, joita olen tavannut, tuovat häiritsevän vahvasti mieleen ne, joiden kanssa tuolloin hengailin. Samoin tapahtumat.

Tämän omituisen aikamatkailun seurauksena on jopa tullut mieleen, että aivan kuin olisin NYT aikaansaanut skenaariot, jotka johtivat kymmenen vuoden takaisiin tapahtumiin. Aivan, pimeä miete, mutta aikahan ei ole lineaarista, ja alan olla vakuuttunut että ylä- ja alasolmuilla todellakin on paljon enemmän merkitystä kaiken kannalta kuin voisi kuvitellakaan.

Transiittina tätä noususolmu-alasolmu-yhtymää pidetään huonona, mutta tämän aikamatkailufiiliksen vuoksi koen sen lähinnä herätyskellona.
tallennettu
ttiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #273 : 30.10.2012 17:12:04 »

Kävin eräällä näkijällä joka liitti entisen elämäni kreikkaan, italiaan ja turkkiin. Hämmästyin vähän, en ole koskaan liiemmin ollut kiinnostunut Turkista, en sitten yhtään!!! Kreikkaa ja Italiaa pidän jonkin verran kiehtovana mutta siihen se jääkin.
 Äitini kertoman mukaan pienenä lapsena oli pelännyt sotilaiden tulevan seinän läpi :O Olen aina ollut kiinnostunut Suomen sotahistoriasta ja muutenkin toisen maailman sodan ajasta.

Näkijä myös tiesi sanoa, että eräs mies kuvioissani on karmallisista syistä elämässäni. Hän neuvoi menemään hänen kanssaan kreikkaan katselemaan ja tutkiskelemaan, sanoi että olemme tavanneet siellä jo aiemmin. Unohtui häneltä kysyä että tarkoittaako se että meillä on siis selvittämättömiä asioita toistemme kanssa, vai miten me ollaan taas toisemme löydetty? Cheesy

Mielenkiintoista oli kyllä mutta niin pahoja tietoaukkoja jäi että pakko kyllä nyt tutkia asioita enemmän Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Kauris
Kuu Härkä
Merkurius Jousimies
Venus Kauris
Mars Härkä
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #274 : 30.12.2012 02:14:34 »



                                    coolsmiley

                 Mayjojen kalenteri saatiin päätökseen.

                      Jotta uusi kausi voisi alkaa.

                         Puhtaalta pöydältä.   smitten


                 Tieto menneiden inkarnaatioiden virheistä, on SE.
 
                         Josta kannattaa ottaa opikseen.


                                               smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #275 : 03.06.2013 04:05:48 »

Tässä jonkin aikaa sitten, kun nukkumaan mennessä oikein keskityin ja rentouduin silmiini nousi kuva (tai oliko uni? ) jossa ensin seisoin sillalla katsellen valkeita kivisiä taloja karussa maastossa sillan oikealla puolella.Sitten pienestä tummatukkaisesta tytöstä keltaisessa villatakissa, punaisissa housuissa  joka istui valkean ilm. (kivisen tai jotain sinnepäin) seinän vierellä penkillä ja nauroi kädet suun edessä.Tyttö ei ollut vanhempi kuin 3-4 vuotta.Seuraavassa hetkessä kuva vaihtui ja tyttö makasi hiekassa vatsallaan eikä liikkunut ja tunne oli ahdistava.Hänen päällään makasi juuri saman näköinen poika kuin kaksoisveljeni pienenä (he olivat saman kokoisia) ja aivan kuin joku olisi kääntänyt hänet pois tytön päältä ja hän lähti velttona valumaan vieressä olevaan hiekkakuoppaan.Siihen hätkähin ja "heräsin".Myöhemmin yritin päästä takaisin tapahtumiin, mutta se ei onnistunut, kunnes yhtäkkiä viime viikolla sama tyttö istui vuorelta lähtevällä kielekkeellä hajareisin ja yhtäkkiä kieleke katkesi (ilm. maanjäristys tai jotain) ja tyttö tippui alas kielekkeen mukana.Mitäs olette mieltä ? Voisiko tämä olla joku tapaus entisistä elämistä ? Ainakin putoamisen kammo ja rakkaus vuoriin voisi selittyä tällä.

No huh, empäs ole aikoihin astrologiaan tai entisiin elämiin huomiota kiinnittäny, kunnes tänään iski kuvat silmille Pico de Neplinasta Braziliasta  Undecided ja kiinnostus kova Karaib intiaaneista, mutta tietoa ei löytynyt Sad! Huh kun kuva pienine valkeine mökkineen vuorten juurella oli tuttu !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #276 : 04.06.2013 03:37:46 »

Olen luultavasti elänyt jossain 1700-1800- luvulla, koska tuon ajan elämä on kovin luontaisen ja tutun tuntuista.
Lopuista en tiedä..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
rlk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #277 : 16.06.2013 23:44:45 »

Moikka!

Haluaisiko joku innokas/ystävällinen ihmetellä minun historiaani (esim. pari elämää taakse päin)? Kiitos.  Smiley
tallennettu

"I'm taking my ride with destiny
Willing to play my part
Living with painful memories
Loving with all my heart"
-Queen-
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #278 : 04.07.2013 18:15:55 »

Hei Mariia_59 ja FairyNight! Teen menneiden elämien tulkintoja, olen tehnyt niitä viitisen vuotta. Osaisin auttaa molempia teitä kysymyksienne kanssa Smiley

Voitte lähettää minulle yksityisviestit, jos tulkintani kiinnostavat. Annan teille tarkempia tietoja mieluiten yksityisviestillä.

Myös sähköpostia voi laittaa allekirjoituksessani olevaan sähköpostiosoitteeseen!
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #279 : 10.07.2013 01:50:12 »



                                   coolsmiley

             Kiintoisaa. Palasin taas tänne ja löysin tämän osaston ( tai miksikä näitä kutsutaan ).

                   NO, kotini onkin jossain tuolla tähtien takana.  Joten kait'' voisi sanoa, että

                      kotiin saattaa olla pitkäkin matka. Emmehän kuitenkaan täällä ole yksin!

                                                                         smitten



                                                                   
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #280 : 12.07.2013 11:12:47 »

Onkohan meikä joskus elänyt Turkissa..Ku noi Turkkilaiset miähet netissä...mua ns.jahtaa.. Wink  :Smiley Tongue  2funny 2funny 2funny
 smitten smitten smitten
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #281 : 15.07.2013 12:36:09 »

Mä oon elänyt 1600-luvun Englannissa yhdessä nykyisen poikaystäväni kanssa. Tuo ei mua kyllä hirveästi yllätä, sillä oon aina tykännyt 1600-luvusta ja Lontookin tuntui mulle heti hirveän kotoisalta kun sinne ekan kerran matkustin. Ihan kuin olisi tullut takaisin kotiin Smiley Olenhan mä tietysti nähnyt uniakin tuosta elämästä ja tiedostanut että ollaan ton miehekkeen kanssa eletty ennenkin yhdessä, mutta en vaan oo aikaisemmin osannut paikantaa että missä ja milloin smitten ...voisi vaan pikkuhiljaa jo tämä meidän välinen karma selvitä kun en jaksaisi puida sitä enää toiset 400 vuotta Grin

Lisäksi mulla on vahva epäilys että olen elänyt antiikin Kreikassa tai jossain lähistöllä ja ollut jollain lailla tekemisissä Aleksanteri Suuren kanssa, sotajoukoissa varmaankin :Smiley
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #282 : 15.04.2014 13:26:00 »

Mulle sano selvänäkijä että olin druidi entisessä elämässä.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Oxyg3n
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #283 : 15.04.2014 13:32:38 »

Onkohan meikä joskus elänyt Turkissa..Ku noi Turkkilaiset miähet netissä...mua ns.jahtaa.. Wink  :Smiley Tongue  2funny 2funny 2funny
 smitten smitten smitten

Onks olemassa suomalaista naista jota turkkilaiset miehet ei jahtaisi? Vai onks kaikki suomalaiset naiset olleet edellisissä elämissään turkkilaisia? Cheesy
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #284 : 15.04.2014 14:06:11 »

NIistä kulttuureista peräisin olevat miehet, joissa eivät naiset kulttuurillisista syistä anna ennen avioliittoa, jahtaavat niin netissä kuin joka paikassa muuallakin pohjoismaisia naisia joista näissä kulttuureissa kerrotaan että antavat kaikille.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: