Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silhei, hei  (Luettu 54899 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« : 26.08.2007 23:52:13 »

Hei taas!

Hei!

Vedäs kortti minullekin, please  laugh

t. Rapuakka

Mielelläni katson, nostan enemmänkin kuin yhden kortin. Kerro elämänalue mitä haluat että tarkastelen, ja kuten Elämänilollekin sanoin; harjoitusmielessä vielä mennään. Kiitos mahdollisuudesta kokeilla kanssasi!


Olen mieluusti koekaniini. Maailmani ei kaadu, jos kortit ja elämäni eivät näytä yhteneväisiltä, mutta on toki mielenkiintoista kuulla, mitä minulle saisit näkymään.

Olen perheellinen keski-ikäinen ruskeaverikkö. Olen pyöritellyt tässä montaa vaihtoehtoa, mistä kyselisin, mutta heilahtelen asiasta toiseen, kun olisi niin monenlaista etten osaa edes ratkaista mikä tässä eniten kiinnostaisi.
Katsopas vaikka työtä  Cheesy
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Atomi
Vieras
« Vastaus #1 : 27.08.2007 12:27:44 »

Jos joku tahtoo harjoitella, niin hyvä on. Minäkään en säiky oikein mistään, joten olen hyvä koekaniini. Laita vaan kortteja pöytään ja katsotaan mitä tulee. Elämänalueeksi valitsen tällä kertaa terveyden.   Smiley
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #2 : 27.08.2007 20:57:19 »

Katsopas vaikka työtä  Cheesy


Avasitkin jo vähän tämänhetkistä tilannetta, kun "ei oikein osaa valita", tavallaan näkee vaihtoehtonsa edessään mutta ratkaisevaa askelta ei osaa ottaa. Periaatteessa elämä soljuu eteenpäin ihan ok, mutta paine ratkaisujen tekoon on aina taka-alalla. Voit nähdä tilanteesi "viimeisenä koetuksena", joka tulee ratkeamaan kyllä. Vanha klisee, mutta "Kuuntele sisintäsi". Keinoja on monia! Ratkaisun tekeminen ja se tie, minkä valitsetkin, liittyy kyllä sisäiseen maailmaasi ja siitä kumpuavaan kykyysi ymmärtää asioita. Taidat tietää, että olet aika hyvä monessakin asiassa, käytännöllinen mutta myös taiot "arjesta juhlaa". Luulen, että konkreettinen tekeminen on sinulle tärkeää, kenties pitää kiinni todellisessa elämässä! Ehkäpä oikeanlaisen oppaan tai opettajan/ryhmän löytäminen auttaisi oikean ratkaisun tekemisessä? Aina kun oppilas on valmis, opettaja saapuu. Onneksi SIIHEN voi luottaa...tietysti aina ei tiedä missä muodossa opetus saapuu! Kenties sinun pitää  luottaa siihen sisäiseen viisauteesi, vahvaan autoritääriseen energiaan sisälläsi Joskus emme löydä paikkaamme koska pelkäämme, kiellämme itsemme tai olemme mukavuudenhaluisia. Joskus on vaikeaa myös vastata kysymykseen oman elämän päämäärästä! Vaikka sitä kaikkea ajattelee, ei välttämättä koskaan oikein selkeytä sitä kuvaa.

Tässä siis sinulle katsantoa työasioista - tietenkään en mitään työnkuvista osaa kertoa ja varsinkin kun tässä näkyy jotain sinun kyvyistäsi ja ehkä ristiriidoistakin, sekä perin juurin tyypillisestä junnaustilanteesta, sinulla on siis jo työasia ehkä toiveena takaraivossa (se pienin mutta sitkein ääni) mutta syystä tai toiveesta se ei pääse eturiviin. ON se vaan niin, että mikä tekee onnelliseksi, sitä tee. Antautuminen. Sitoutuminen luovuuteen. Antaminen.

No niin. Palautetta annathan...mänkö metsään ja lujaa...oppia ikä kaikki!  Shocked       

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 27.08.2007 23:24:11 »

Minua jännittää sarjisprojekti ja sen mahdollisuus. Haluaisin vielä tällaisen ulkopuolisen henkilön mietteitä aiheeseen. Kiirettä ei ole! ^_________^

Jos sarjisprojekti ei tunnu nappaavan sinne päin, voit katsoa, mistä tämä minua vaivaava haikea surullisuus juontaisi juuriaan. Ihmissuhteisiin se ei liity, ei töihin, ei työttömyyteen, ei mihinkään tuollaiseen tavalliseen syyhyn.
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #4 : 28.08.2007 02:14:49 »

Silhei, kiitoksia sinulle!

Melkoisen vastauksen heititkin. Nappaa kovinkin osuvasti. Työssä olen taas kun sairasloma loppui juuri. Työn ohessa olen kouluttautunut lisää ja olen viimeistä näyttöä vaille valmis. Siis se viimeinen koetus. Sen kun saisi aikaiseksi, niin voisi olla hetken tyytyväinen itseensä.

Yes  Smiley
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #5 : 28.08.2007 11:16:07 »

Moi,
katsoisitko minulle korttia liittyen ihmissuhteisiin.

t.Miikkulainen
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #6 : 28.08.2007 13:13:23 »

Silhei, kiitoksia sinulle!

Melkoisen vastauksen heititkin. Nappaa kovinkin osuvasti. Työssä olen taas kun sairasloma loppui juuri. Työn ohessa olen kouluttautunut lisää ja olen viimeistä näyttöä vaille valmis. Siis se viimeinen koetus. Sen kun saisi aikaiseksi, niin voisi olla hetken tyytyväinen itseensä.

Yes  Smiley

Hienoa jos sait irti jotain. Ja kiitos kun sain "harjoitella" kanssasi vaikka tuskinpa tässä hommassa ikinä "valmiiksi" tulee... Smiley
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #7 : 28.08.2007 16:48:39 »

Hei, olisipa mukava jos minullekin katsoisit  Smiley
rakkausasioita jos- yksin olen.
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #8 : 28.08.2007 22:18:56 »

Jospa minullekkin nostaisit kortit elämääni ja rakkauteen.Kiittäen
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #9 : 29.08.2007 12:35:04 »

Jos joku tahtoo harjoitella, niin hyvä on. Minäkään en säiky oikein mistään, joten olen hyvä koekaniini. Laita vaan kortteja pöytään ja katsotaan mitä tulee. Elämänalueeksi valitsen tällä kertaa terveyden.   Smiley

Terveeks Atomi!
Mielelläni katson, mutta olisi kiva saada jotain kuvausta sinusta. Terveyttä en olekaan koskaan katsonut joten mainiota treeniä! Tuo kuvaus siksi, että tarvitsen tuntuman sinusta ennen kuin siirryn kortteihin ja sitä voin saada vain jos hieman kerrot itsestäsi.
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #10 : 29.08.2007 12:37:15 »

Minua jännittää sarjisprojekti ja sen mahdollisuus. Haluaisin vielä tällaisen ulkopuolisen henkilön mietteitä aiheeseen. Kiirettä ei ole! ^_________^

Jos sarjisprojekti ei tunnu nappaavan sinne päin, voit katsoa, mistä tämä minua vaivaava haikea surullisuus juontaisi juuriaan. Ihmissuhteisiin se ei liity, ei töihin, ei työttömyyteen, ei mihinkään tuollaiseen tavalliseen syyhyn.

Heip AthaMaarit - oletkin kerran aikaisemmin nostanut minulle kortin joten täältä pesee  Smiley Huomasin, että katselet intuitiivisesti menneitä elämiä, tokkopa minullekin katsoisit? Minne tuikkaan kuvani? Kerrrotko please itsestäsi (kuvausta, ihan lyhyt riittää) niin on helpompi katsoa kortteja. Kiitos!
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #11 : 29.08.2007 12:43:02 »

minäkin voin olla koekaniini! Onko yleistilanne liian laaja kysymys, vai tahdotko tsekata työkuviot?

jee  Smiley

Jee vaan Ardith,
kerrotko itsestäsi vähän (kuvausta, ei tarvii alkaa selostamaan elämäntilannetta). Voin tsekata yleistilanteen tai työn, ihan miten vaan haluat. Vastauksissa voi kestää, teen omaan tahtiin, perheen jälkeen (muutahan ei nyt olekaan Huh)
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #12 : 29.08.2007 12:44:58 »

Moi,
katsoisitko minulle korttia liittyen ihmissuhteisiin.

t.Miikkulainen

Moi Miikkulainen,
katselen kyllä. Mutta - toistankohan jotenkin itseäni? - kerro jotain itsestäsi, kuvaile vaikka tyyliin tummaskorpionimies tms. 
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #13 : 29.08.2007 12:46:10 »

Hei, olisipa mukava jos minullekin katsoisit  Smiley
rakkausasioita jos- yksin olen.

Hei,
katson mielelläni. Kuvaile ensin vähän itseäsi.
Jep!
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #14 : 29.08.2007 12:47:46 »

Jospa minullekkin nostaisit kortit elämääni ja rakkauteen.Kiittäen
Moi,
nostan kyllä! Mutta sitä ennen kerrotko itsestäsi, lyhyt kuvaus riittää. Saatat joutua odottelemaan vastausta, mutta toivottavasti se palkitaan Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: