Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silhei, hei  (Luettu 55758 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #30 : 01.09.2007 09:48:19 »

No niin! Jospa mie nyt ehtisin kuvailemaan itseäni eli 24-vuotias omalaatuinen naisihminen, taiteet ja erikoinen musiikki lähellä sydäntä. Henkinen hörhö Grin Valokuvani löytyy "Tässä olen minä"-valokuvaketjun ensimmäiseltä sivulta, jos se yhtään auttaa asiaa.

Ehdin jo sinulle laittaa korttien kertomaa! Uskaltauduin kokeilemaan ilman kuvaustasi. Kiitos kuitenkin...jotenkin helpompaa se on kun on kuvaus alla mihin tarttua.
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #31 : 01.09.2007 10:30:22 »

Heippa, Aamunkoitto!

Tässä korttien kertomaa:

Kerroitkin elämästäsi ja taustalla piilevistä "voimista" jotka jollain tapaa määräävät elämääsi? Muista, että kyse on "vain" ajatuksista, joita meillä on taipumus vahvistaa. Kokeile tietoisesti ajatella jokin asia toisin ja näe miten todellisuus muuttuu - näin korttien Miekkojen Prinssi sinulle vihjaa. Tiedostat itsekin menneisyytesi juontaman painolastin, joka välillä heiluttaa tasapainoasi - et ehkä anna yhtä paljon voimavarojasi sisäisen rikkautesi huomioimiseen! Nyt on sen aika! Sukella syvälle itseesi ja tuo mukanasi sinne kätketyt aarteet. Pöydässä asettuvat vastakkain, ikäänkuin vastauksina toisilleen, Sauvojen ja Miekkojen 9 - jotka dialogissa kertovat itseen kohdistuvista turhista syytöksistä, menneelle anteeksi antamisesta ja sen prosessin myötä vankkumattomasta lujuudesta. Sinulla voi olla enemmänkin voimia mitä kuvittelet, ja yllättävää kyllä usein ihminen pelkää sisältään löytyvää lujuutta enemmän kuin heikkoutta. (Kuten että ihminen pelkää aina enemmän sisältään löytyvää valoa kuin pimeyttä!) Joskus pärjääjän pärjääminen ei olekaan todellista pärjäämistä (ihanaa suomen kieltä) vaan takana on ammottava yksinäisyys, pettymysten pelkoa jne. Jokatapauksessa kun nyt työstät aloittamasi prosessin loppuun, saavutat oikeanlaista lujuutta ja eheyttä.

Pöytä jota katsoin kertoo ehkä enemmän tämän hetkisestä tilanteesta ja ajasta parin kk:n päähän - tilanteestasi ja siihen vaikuttavista voimista ja ratkaisuista, asioista
joista itse ei aina välttämättä näe. Nostin lisäkortteja tilanteeseesi:

Minusta tässä on nyt kyse siitä, ettei asioita voi NYT vauhdittaa paljoakaan. Edelleen samaa kertoo tämäkin pöytä: Sinussa "kamppailee" (jos näin sotaisaa termiä voi käyttää") Itsetuntemuksen ja siihen liittyvän raivauksen energiat - luot itseesi paljon lisää lujuutta MARS OINAASSA - tyyppisesti Smiley ja luulenpa, että oman bisnesideasi  kehittämisen myötä lujuutesi kasvaa edelleen? Tälle prosessille on annettava oma aikansa, sillä se on todella tärkeä. Luovit elämässäsi ihanan perheesi kanssa varmaankin ihan kuten ennenkin mutta mahtava alkemistinen prosessi sinussa on käynnissä!

Toivoit positiivista yllätystä - olen pahoillani jos nämä kortit eivät tuoneet sitä lottovoittoa tms. VAIKKAKIN minä näkisin molempien pöytien kokonaisuuden erittäin positiivisena. Toivottavasti en tuottanut suurta pettymystä...olen myös aloittelija nettikatsannoissa ja tuntuu tyhmältä kun ei voi suoraan puhua kasvotusten jolloin saisi oikeaa dialogia aikaan! Aloittelijan tavoin minä myös vähän etsin vielä sitä oikeaa balanssia mitä kortit kertovat ja miten niistä kertoo. 

Hyvää syksyä SInulle Aamunkoitto!   

 
[/quote]
Hei, minäkin liityn joukkoon, tottakai kun on ennustamisesta kyse!  smitten
Olen hiukan yli 30v. sisältä rohkea, ulkoapäin ujo Kaksonen, aviossa ja kahden ihanan lapsen äiti, ihana on miehenikin.  smitten
Elämäni on ollut nousujohteista, olen mielestäni aika ankaran lapsuuden ja nuoruuden läpikäynyt ja oppinut tulemaan toimeen omillani. Onkin ollut vaikea läksy oppia vastaanottamaan ja luottamaan, oikein olen hangoitellut vastaan kun olin niin sisäistänyt että täytyy pärjätä vain yksin ja omillaan.  uglystupid2
Pikkuhiljaa palailen työelämään, etsin kuitenkin oikeaa ammattia ja virittelen pientä omaa bisnestä. Saisitko näihin tuntumaa?
Positiiviset yllätykset ovat ihania, siksi kysynkin onko korteilla kertoa sellaista?  Cheesy

tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #32 : 01.09.2007 10:55:05 »

Heippa LILLIAN!

Pöytä kertoo seuraavaa:

Yksilöllisyys ja vapaus ovat sinulle tärkeitä asioita, ainakin tällä hetkellä. NÄissä korteissa on jotain sellaisesta ajanjaksosta, jossa alkaa tajuta minkälaisten ihmisten kanssa sitä haluaa olla ja minkälaisten ei. "Niin usein ihminen pettää itseään" sanottaneen laulussakin  Wink ja tulee roikkuneeksi kaikenlaisten kanssa. Kortit kertovat, että olisit herännyt huomaamaan sen, miten energiasi valuu ihan vääränlaisiin ihmisiin. Kerroit yksinäisenä olemisesta, liittyykö se tähän? Haluaisitko elää ihan toisenlaista elämää toisenlaisten ihmisten kanssa? Asiat menevät kyllä itsestään siihen suuntaan, jos niin haluat. Paholainen -kortti muistuttaa meitä heittämään välillä tavanomaisuudet roskakoppaan ja irrottelemaan vähän - kuitenkin jalat maassa!

Toivottavasti tässä oli mitään järkeä..Anna palautetta, vaikka olisi mennyt mielestäsi
ihan metsään! Olen opettelemassa vasta ja siksi kaikki palaute on tervetullutta!
 
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #33 : 01.09.2007 11:00:24 »

Hei silhei! Smiley
Korttien kertomaa täällä kyselen. Olen 34v vaalea vesimiesnainen. Elämä on heittänyt häränpyllyä viimeisen vuoden aikana oikein isolla kädellä. Mitäköhän on tulossa vielä? Kiitoksia! Wink smitten
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #34 : 01.09.2007 11:29:57 »

Terveeks Atomi!
Mielelläni katson, mutta olisi kiva saada jotain kuvausta sinusta. Terveyttä en olekaan koskaan katsonut joten mainiota treeniä! Tuo kuvaus siksi, että tarvitsen tuntuman sinusta ennen kuin siirryn kortteihin ja sitä voin saada vain jos hieman kerrot itsestäsi.
OK eli tässä tulee. Olen melkein viisikymppinen nainen, joka on työelämässä ja avioliitossa eli elelee varsin tavallista elämää. Luonteeltani olen tylsyyden huippu, mutta huumoriakin löytyy sitä ymmärtäville. En mikään helppo ihminen, mutta tosi yksinkertainen. Joko näillä eväillä saat kiinni terveysvinkeistä?  Smiley
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #35 : 01.09.2007 12:20:39 »

Heippa LILLIAN!

Pöytä kertoo seuraavaa:

Yksilöllisyys ja vapaus ovat sinulle tärkeitä asioita, ainakin tällä hetkellä. NÄissä korteissa on jotain sellaisesta ajanjaksosta, jossa alkaa tajuta minkälaisten ihmisten kanssa sitä haluaa olla ja minkälaisten ei. "Niin usein ihminen pettää itseään" sanottaneen laulussakin  Wink ja tulee roikkuneeksi kaikenlaisten kanssa. Kortit kertovat, että olisit herännyt huomaamaan sen, miten energiasi valuu ihan vääränlaisiin ihmisiin. Kerroit yksinäisenä olemisesta, liittyykö se tähän? Haluaisitko elää ihan toisenlaista elämää toisenlaisten ihmisten kanssa? Asiat menevät kyllä itsestään siihen suuntaan, jos niin haluat. Paholainen -kortti muistuttaa meitä heittämään välillä tavanomaisuudet roskakoppaan ja irrottelemaan vähän - kuitenkin jalat maassa!

Toivottavasti tässä oli mitään järkeä..Anna palautetta, vaikka olisi mennyt mielestäsi
ihan metsään! Olen opettelemassa vasta ja siksi kaikki palaute on tervetullutta!
 
palautetta antelen Smiley- yksilöllisyys ja vapaus tärkeitä kyllä, mutta nykyään se on jotenkin ristiriidassa tuon halun kanssa kohdata se tosirakkaus- etten vain antaisi liian vapauden kaipuullista ja yksilöllistä kuvaa ulospäin. toki ne ominaisuudet säilyvät, jos suhde joskus tulisikin, mutta olen tosiaankin aina ollut sellainen yksinäinen susi. en ole erityisemmin kaivannut elämääni toisia, viime aikoina on tämä tunne nostanut voimakkaasti päätään- siis kaipuu muiden lähelle. jotakin käsiteltävää tässä asiassa siis vielä itseni kanssa.
olen oikeastaan aina tiennyt millaisten ihmisten kanssa haluan olla tekemisissä, mutta on totta, että nyt kun ikää on tullut lisää, niin kaikki pinnallisuus ja toisten hyväksi käyttö, epäaitous on alkanut ottaa niin vahvasti päähän, että mieluummin olen yksin kuin sellaisissa piireissä, sellaisia en ole koskaan kavereikseni kelpuuttanutkaan, mutta tutuista löytyy...en haluaisi elää siis toisenlaista elämää toisenlaisen ihmisten kanssa, mutta haluaisin löytää kaltaiseni miehen, jonka kanssa yhteistä tulevaisuutta suunnitella. välillä tunnen itseni tosiaankin kovin yksinäiseksi, sillä "kaltaisiani" ei tunnu kovin paljon olevan...ehkä joskus...irrotelua tarvitsisinkin ja onnekseni tiedän, että sitä on taas pian pitkästä aikaa tulossa Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #36 : 01.09.2007 18:58:03 »

Kiitoksia, niinhän siellä näkyikin olevan vastaus minulle - ja ihan oikeanlainen vieläpä! Tunnistin kyllä sanoman ja olen saanut aikaisemminkin muistutuksia siitä, että ajatusten kanssa on tehtävä työtä. Kärsimättömänä ihmisenä jos heti ei tapahdu jotain suuntaan tai toiseen, alan hautoa kaikkia "pahoja aavistuksia" mielessäni sen suhteen, miksi mitään ei ole tapahtunut ja mitä tämä kaikki jahkailu tarkoittaa Grin

Ihanaa, että sieltä nousi Maljojen Ässä! Olen ollut vähän huolissani jaksanko vääntää vähintään 64 sivua pitkän sarjakuvan (kun pisin ja koskaan ikinä ainoa valmiiksi saamani sarjis on vain 16 sivua), varsinkin kun yhteistyötä pitää tehdä kustannusyhtiön kanssa. Entäs jos minun ideat ovat ihan tyhmiä? Entä jos kuvakerrontani tyrmätään aina vaan? Entäs jos yhtiö päättää, että tämä hahmo on ihan typerä ja sen tilalle täytyy vääntää joku toinen tapaus? Saanko sinne tarpeeksi actionia? Osaanko piirtää nuo action kohtaukset? Saanko hahmoista sellaisia, että niissä on sielu, oma persoonallisuus ja niitä on helppo lähestyä? Loputon määrä pohdintoja!

Maljojen Ässä - kaikkein materiaalisin Ässistä - lupaa minulle kuitenkin, että kun yläkerta yhdityy tänne alakertaan saumattomasti, minulla ei ole mitään hätää. Työskentelenkin aina vapaan luovasti eli nytkin sarjisprojektisini suhteen annan hahmojen tulla minun luo ja esitellä itsensä sen sijaan, että istuisi lehtiön ääreen keksimällä keksimään henkilöitä ja tapahtumia. Hahmot luovat tapahtumansa keskenään itse ja siinä samalla juonen. Juuri eilen esille pomppasi ihan uusi hahmo, johon täytyy tehdä lisää tuttavuutta ^___________^

Koska piirrän rakkaudella - se on filosofinen intohimoni - kortin lupaama "Rakkauden antaminen ei vaadi ponnisteluja" sanoo minulle, että energia sarjikseen ja sen tekemiseen tulee itsestään ponnistuksetta. Samoin olen lähdössä tähän projektiin mukaan vain siitä ilosta, että saisin annettuja aloitteleville piirtäjillä inspiraatiota ja toivon mukaan hauskoja hetkiä työni parissa. Materiaalinen voitontavoittelu ei kiinnosta kuin sen osalta, että kustannusyhtiö saa rahansa takaisin julkaisustaan Wink
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #37 : 01.09.2007 19:15:51 »

Heippa Keijunkaveri!
Katsoin sinulle korteista tällä hetkellä vallitsevan tilanteen, siihen vaikuttavista tiedostetuista ja tiedostamattomista voimista, ratkaisut ja tulokset. Kortit kertovat sisäisestä muutoksesta, prosessista joka mahdollisesti aikaansaa levottomuutta. Kaikesta haikeudestasi ja levottumuudestasi huolimatta näyttäisi ettet kuitenkaan ole mitenkään kovin "ahdistunut" ainakaan - sisälläsi vallitsee rauhan tila (taistelun sijaan) ja kaikesta sisältä kumpuavasta voit ammentaa itsellesi. Tämä rauha kuitenkin on eräänlainen "aselepo" koska sisäistä maailmaasi saatetaan lähiaikoina ravistella kovastikin! Se on äärimmäisen hieno asia ja uusia asioita pääsee tulvimaan elämääsi.
Sinun kannattaa nyt antaa rakkautesi levitä ympärillesi, sillä se palaa moninkertaisesti takaisin. Jos levottomuus palaa takaisin, katso todellisuutta ja huomaa, että asiat ovatkin hienosti! Kolmen lapsen äitinä tietysti huolia riittää, usein sitä vain huolestuu turhastakin.

Näin, muuta en nyt oikein osannut näistä korteista kertoa. Katsotaan myöhemmin syksyllä, mitä uutta ja ihmeellistä elämääsi on tullut sillä sitä näyttäisi olevan tulossa.

tallennettu
kissankulta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #38 : 01.09.2007 21:36:37 »

Näkyykö elämääni rakkautta tulevassa?
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #39 : 02.09.2007 10:52:37 »

Hei Charity!
Tässä korttien kertomaa:
Kaikki esteet on raivattu tieltä ja voit suunnata energiasi asioihin, joihin itse haluat. Vapautunut energia voi uudistaa elämäsi täysin, jos haluat ja jos löydät oikeanlaisen kohteen johon suunnata sitä. Nyt on hyvä aika päättää mihin päämäärään suuntaat ja alkaa toteuttaa sitä. Suunta on nyt pimeydestä valoon, pilvistä selkeyteen. Tiedostatkin ehkä oman päämääräsuuntautuneisuutesi ja olet valmis toimimaan, mutta "substanssi " saattaa vielä olla hakusessa. Sinun kannattaa kurkata oman inutitiivisuutesi puolella ja katsoa, mitä voisit sieltä ammentaa. Olet sisimmässäsi kovin luova ihminen, jonka alitajunta vain odottaa päästäkseen "töihin". Alitajunta ei aina välttämättä tarkoita pelkästään taiteellisuutta vaan sitä, että voit työskennellä itseäsi "kanavana" käyttäen. Voit yhdistää oman valtavan runsaan sisäisen tunne-elämäsi ympäristöön, josta se heijastuu takaisin. Tällaisesta rakkaudesta voi ammentaa aina, kunhan muistaa ettei ajaudu tunteiden vietäväksi ja antaudu riippuvuuksiin.  Millään tapaa yksitoikkoisen harmoninen tämä elämäntilanteesi ei kuitenkaan ole, sillä saat mahdollisesti hieman romutella vanhoja alttareita - sinua ei enää pelotella millään kun pidät oman selkeytesi ja totuutesi ohjenuorana tästä eteenpäinkin!

Kiitän etukäteen palautteestasi! Hyvää syksyä!
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #40 : 02.09.2007 11:53:20 »

Hei Silhei ja kiitos  Smiley
Ihan totta että nykytilanteelle ei paljoa voi tehdä, sellaistahan se usein on kun on pienet lapset ja ne ovat tärkeintä, ei tässä äiti (tai ainakaan TÄMÄ äiti) voi itseään rajattomasti toteuttaa niin etteikö joku perheestä kärsisi.
Tiedostan osittain itsekin uudistavan prosessin käynnistyneen, vähän samat fiilikset oli n. 7v. sitten kun elämä meni aika uusiksi myös.
Nyt tosin toivon uudistelevani vain työelämää, ammattia, taloudellista tilannettani jne.
Itselläni on syntymäkartallani Mars Leijonassa, joten ei tuo Oinas-Mars kai pahasti siitä eroa  Cheesy
Ihania syyspäiviä sinulle mikäli pidät syksystä kuten minä.  Smiley Mutta toki muutenkin!!!!!!












Heippa, Aamunkoitto!

Tässä korttien kertomaa:

Kerroitkin elämästäsi ja taustalla piilevistä "voimista" jotka jollain tapaa määräävät elämääsi? Muista, että kyse on "vain" ajatuksista, joita meillä on taipumus vahvistaa. Kokeile tietoisesti ajatella jokin asia toisin ja näe miten todellisuus muuttuu - näin korttien Miekkojen Prinssi sinulle vihjaa. Tiedostat itsekin menneisyytesi juontaman painolastin, joka välillä heiluttaa tasapainoasi - et ehkä anna yhtä paljon voimavarojasi sisäisen rikkautesi huomioimiseen! Nyt on sen aika! Sukella syvälle itseesi ja tuo mukanasi sinne kätketyt aarteet. Pöydässä asettuvat vastakkain, ikäänkuin vastauksina toisilleen, Sauvojen ja Miekkojen 9 - jotka dialogissa kertovat itseen kohdistuvista turhista syytöksistä, menneelle anteeksi antamisesta ja sen prosessin myötä vankkumattomasta lujuudesta. Sinulla voi olla enemmänkin voimia mitä kuvittelet, ja yllättävää kyllä usein ihminen pelkää sisältään löytyvää lujuutta enemmän kuin heikkoutta. (Kuten että ihminen pelkää aina enemmän sisältään löytyvää valoa kuin pimeyttä!) Joskus pärjääjän pärjääminen ei olekaan todellista pärjäämistä (ihanaa suomen kieltä) vaan takana on ammottava yksinäisyys, pettymysten pelkoa jne. Jokatapauksessa kun nyt työstät aloittamasi prosessin loppuun, saavutat oikeanlaista lujuutta ja eheyttä.

Pöytä jota katsoin kertoo ehkä enemmän tämän hetkisestä tilanteesta ja ajasta parin kk:n päähän - tilanteestasi ja siihen vaikuttavista voimista ja ratkaisuista, asioista
joista itse ei aina välttämättä näe. Nostin lisäkortteja tilanteeseesi:

Minusta tässä on nyt kyse siitä, ettei asioita voi NYT vauhdittaa paljoakaan. Edelleen samaa kertoo tämäkin pöytä: Sinussa "kamppailee" (jos näin sotaisaa termiä voi käyttää") Itsetuntemuksen ja siihen liittyvän raivauksen energiat - luot itseesi paljon lisää lujuutta MARS OINAASSA - tyyppisesti Smiley ja luulenpa, että oman bisnesideasi  kehittämisen myötä lujuutesi kasvaa edelleen? Tälle prosessille on annettava oma aikansa, sillä se on todella tärkeä. Luovit elämässäsi ihanan perheesi kanssa varmaankin ihan kuten ennenkin mutta mahtava alkemistinen prosessi sinussa on käynnissä!

Toivoit positiivista yllätystä - olen pahoillani jos nämä kortit eivät tuoneet sitä lottovoittoa tms. VAIKKAKIN minä näkisin molempien pöytien kokonaisuuden erittäin positiivisena. Toivottavasti en tuottanut suurta pettymystä...olen myös aloittelija nettikatsannoissa ja tuntuu tyhmältä kun ei voi suoraan puhua kasvotusten jolloin saisi oikeaa dialogia aikaan! Aloittelijan tavoin minä myös vähän etsin vielä sitä oikeaa balanssia mitä kortit kertovat ja miten niistä kertoo. 

Hyvää syksyä SInulle Aamunkoitto!   

 
Hei, minäkin liityn joukkoon, tottakai kun on ennustamisesta kyse!  smitten
Olen hiukan yli 30v. sisältä rohkea, ulkoapäin ujo Kaksonen, aviossa ja kahden ihanan lapsen äiti, ihana on miehenikin.  smitten
Elämäni on ollut nousujohteista, olen mielestäni aika ankaran lapsuuden ja nuoruuden läpikäynyt ja oppinut tulemaan toimeen omillani. Onkin ollut vaikea läksy oppia vastaanottamaan ja luottamaan, oikein olen hangoitellut vastaan kun olin niin sisäistänyt että täytyy pärjätä vain yksin ja omillaan.  uglystupid2
Pikkuhiljaa palailen työelämään, etsin kuitenkin oikeaa ammattia ja virittelen pientä omaa bisnestä. Saisitko näihin tuntumaa?
Positiiviset yllätykset ovat ihania, siksi kysynkin onko korteilla kertoa sellaista?  Cheesy

[/quote]
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Charity
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #41 : 02.09.2007 12:01:39 »



 Hei Silhei ja kiitos smitten

 Luit suoraan elämäni kirjaa, muuta en voi sanoa!
 Tuntui todella hyvältä,kun joku toinen sanoi asiat niinkuin ne ovat. Olen todellakin valmistautumassa uuteen, todennäköisesti kaikilla elämäni alueilla. Tietynlaisesta transformaatiosta on kysymys. Luovuuteni tiedostan, keinot  vielä hieman hakusessa, joskin tiedän jo tulevan tehtäväni, johon olen valmistautunut jo joitain vuosia.

 Kiitos vielä sinulle,  angel

 enkeleitä, t. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #42 : 02.09.2007 13:45:09 »

Hei silhei! Smiley
Korttien kertomaa täällä kyselen. Olen 34v vaalea vesimiesnainen. Elämä on heittänyt häränpyllyä viimeisen vuoden aikana oikein isolla kädellä. Mitäköhän on tulossa vielä? Kiitoksia! Wink smitten

Heippa.
Sinulla on tällä hetkellä ajatuksen selkeyttä siitä huolimatta että elämä on kääntynyt ylösalaisin tai miten sitä nyt kuvasit. Selkeys on seurausta siitä, että sinulla on nyt mahdollisuus ajatella "oikein", sillä tavalla miten sinä haluat. Sellainen selkeys on luovaa energiaa, ei vain älyllistä ajattelun selkeyttä. NÄet asiat niiden oikeilla nimillä, muutenkin sinä näet asioita paljon ja ymmärrät niitä. Tiedostat kykysi selkeään kommunikointiin ja jokin prosessi on nyt lähestymässä loppuaan. Jos koet, että elämäsi on nyt täynnä sisäistä iloa, antaudu sen nauttimiselle täysin! Mahdollisen menestyksen edessä on vain muistettava, että todellinen menestys tulee palvelemisen asenteen kautta. Voisiko kyseessä olla nyt jonkinlainen muutos työasemassasi, sillä Hallitsija-kortti häämöttää lähitulevaisuudessa? Minusta tämä pöytä kertoi sinun ura-asioista. Mitäs siihen sanoisit?
Hyvää syksyä & kiitos palautteestasi etukäteen  Smiley


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 02.09.2007 14:26:46 »

Noh, jääkös minulla edelleen suuret elämänmuutokset tulevaan? Onko nyt tarkoitus vain elää tätä tämänhetkistä? Isot muutokset voivat liittyä paikan vaihtoon, työn muutoksiin tms..

Kaikki on toisaalta ok. Kiitos!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #44 : 02.09.2007 16:11:15 »

Hei! Näkisitkö mitään erityisempiä muutoksia lähitulevaisuudessani? Ehkä eniten pohdituttaa ihmissuhteet. Rakkaus/ystävyys.
19-vuotias, vaalea, sinisilmäinen, pitkähkö ja sinkkunainen Smiley Härkä on horoskooppini.
<- Epämääräisen omakuvani näet tuosta
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: