Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676399 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1245 : 10.10.2012 21:01:04 »

Näin ensimmäistä kertaa livekuvaa masustani, kuinka siellä on muutaman millin mittainen tyyppi jonka sydän läpätti tuhatta ja sataa.  Smiley smitten Hän siis todellakin on siellä. Ja laskettu aika muuttui myöhemmäksi, se on nyt päivää aikaisemmin kuin oma syntymäpäiväni. Ihmeellistä. Kaksonen. Cheesy Kauheeta. Jos hän syntyykin mun syntymäpäivänä!
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1246 : 10.10.2012 22:38:11 »

Oiskohan siel rinsessa.. kultakutri.. Wink ja Onnee vielä.. smitten
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1247 : 11.10.2012 10:38:04 »

Lähden huomenna lomamatkalle ja fiilikset on nousussa.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1248 : 11.10.2012 19:03:20 »

Meedio vastasi viestiini ja ensi kuussa tavataan. Olen tosi tyytyväinen  smitten

Oli muuten niin siisti energialähetys meediolta et huh hei  smitten smitten smitten
Tuli tunne: istu nyt paikalles ja sulje silmät. Kruunuchakra kihelmöi aluksi, sit kädet lämpeni ja pikku hiljaa koko kehossa tuntui ihana energianvirtaus. Silmät suljettuina näin kauniita värejä ja tuntui että mun sisällä on aurinko sekä näen sen edessäni parantavana voimana.Ajantaju katos täysin
Silmistä valui kyyneleet vaikken ollut lainkaan liikuttunut. Aika samanlainen tunne oli kun meedion luona hän halusi antaa mulle parantavaa energiaa.
Istuin tuolissa, meedio seisoi takanani koskettamatta mua. Kyyneleet valui ilman itkua ja kauniit värit näkyi silloikin.
Viimeinen "näky" oli kaksi joutsenta ihanan värisessä vedessä uimassa kohti auringonlaskua. Iso aurinko joka laskee meren taa. Näky joka säilyy mielessäni varmaan loppuelämän
Tänään muuten näin pitkästä aikaa hopeasadettakin.
On aika erilainen energia kuin eilen kun halusin räjäyttää koko maailman
« Viimeksi muokattu: 12.10.2012 20:30:24 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1249 : 13.10.2012 07:55:26 »

Just nyt kiitollinen mun yläkerran gay-pojasta joka on mun hyvä ystävä ja samanlainen yökukkuja kuin minäkin.
Sain just pari tupakkaa häneltä. Herkkä, nätti poika ja ihastunut mun mieheen  Cheesy
Meillä on ihan ihmetalo ja tää koko alue.
Ukolta otin avaimen pois koska käyttäytynyt niin huonosti mutta yläkertaan olis tervetullut anytime  Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1250 : 20.10.2012 20:19:52 »

Kiitollinen ja lähinnä ihmeissäin miten hammasleikkauksen jälkeen ei ole ollut kipua lainkaan.
Oon nimittäin lukenut aika pahoja kertomuksia netistä miten kipeeks viisurileikkauksesta voi tulla. Edelleen jyrsijäolemus vasemmas poskessa mutta yhtäkään kipulääkettä en ole joutunut ottaa  Smiley
Sain kirurgilta antibiottikuurin, vanhvinta buranaa sekä vahvan kodeiinilääkkeen. Ab- kuuri käynnissä mutta muuta ei ole tarvittu tähän mennessä ainakaan. Olen tosi tyytyväinen  smitten
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1251 : 20.10.2012 22:37:29 »

Sisko soitti ja me puhuttiin paljon kaikkee jännistä jutuista, positiiviset fiilingit.
tallennettu

.
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1252 : 21.10.2012 10:39:47 »

Aamutee maistuu hyvältä.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1253 : 22.10.2012 22:17:58 »

Olen vihdoin tajunnut mikä mulle on parasta  angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1254 : 25.10.2012 19:05:36 »

Oli tosi angstit fiilikset koko päivän ja päätin sit soittaa valtakunnalliseen kriisipuhelimeen puhuakseni tästä jatkuvasta oireilusta sekä itsetuhofiiliksistä
Wau mikä mama siellä vastas puheluuni!!!  Smiley
Ex-opettaja joka oli sairastunut astmaan opetettuaan homekoulussa ja hänen kolleegansa olivat saanet saman diagnoosin. No eihän toi tieto mikään ihana ollut mutta se että pystyi jakaa kokemuksiaan sekä saamaan vinkkejä miten painostaa lääkäreitä saamaan apua itselleen.
Kuulin sellaisesta tutkimusmenetelmästä josta en ole ikinä mitään tiennytkään, tietynlainen puhallustesti sekä verikokeet.
Olen juossut lääkäriltä toiselle eikä kukaan heistä ole koskaan ehdottanut sellaisia tutkimuksia tai laittanut lähetettä yhtään minnekään. Tää auttajanainen sanoi joutuneensa itsekin painostamaan lääkäriä että oireiden syyt saadaan selville.
Huomenna lääkäri soittaa mulle ja minä sanon painavat sanat siitä miten haluan toimittavan.
Tosi rempseä nainen joka sai mut aivan eri tuulelle parinkymmenen minuutin aikana.
Luojalle Kiitos että tässä maailmassa on ihmisiä jotka haluaa pyytettömästi auttaa toisia  smitten smitten angel angel
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1255 : 25.10.2012 19:13:48 »

Vau Pikkari  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1256 : 27.10.2012 00:26:04 »

Onko ihmekään kun mieli on kuin vuoristorata jos tapahtuu saman päivän aikana tosi hyvää ja ärsytttävän pahaa?
Tämä toistuen kuukaudesta toiseen tai nyt puhutaan jo vuosista? Mun elämä on kuin hyvät ja huonot uutiset again and again.
Eilen oli tosi kiva nähdä vanhaa naapuria ja ottaa muutama juoma. Valvoin koko yön mieheni kanssa kaiken kauniin merkeissä  Cheesy Sit aamulla soittaa lääkäri jolla ei ole aikomustakaan laittaa mua lisätutkimuksiin saati määrätä yhtäkään lääkettä mitä tarvitsen eli allergialääkkeet, kortisonivoide ja rauhoittavat hammaslääkäriä varten. Se vitun juntti ei tajuu näköjään mitään ja mun on pakko päästä sinne allergiasairaalaan että saadaan selvyys näistä mun monenkirjavista oireistani. Illalla turposi molemmat posket ja kutina oli aivan mieletön. Nyt jo hieman tilanne rauhoittunut iholla mutta tuntuu  että kieli turpoaa. Aiemmin käynyt kaks kertaa niin ja täytyy todella keskittyy mielenhallintaan ettei mene paniikkiin
Sit kaiken lisäks tuli perintätoimistosta soitto että mun labramaksu yks lääkäriasemalta maksamatta jonka todellakin olen hoitanut jo aikoja sitten.
Huh hei! Mä en sais poltella tän homeo kuurin aikana mut se on ainut joka lopettaa kutinan ja vitutuksen joten...
Meni väärään ketjuun näköjään, mut enää V-käyrä ole maximissaan koska ehdin tehdä tempun eli savuu ja hitto mä en tajuu miten noin monipuolinen, Äiti Maan tuotos on jotain pahaa. Ei muuten ole  smitten
Itsehoito pitäis jokaisen ihmisen tajuta. Se mikä sopii.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2012 00:43:42 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1257 : 30.12.2012 02:00:53 »



                                        coolsmiley

                     knuppel2 Auton akku oli purkautunut.. itsestään   knuppel2  knuppel2  knuppel2

                            Mutta nyt asia on korjaantunut.

                                 Ei tosin itsestään, mutta kuitenkin.


                                                       smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1258 : 31.12.2012 00:18:17 »

Sain kaipaamiani vastauksia tärkeältä ihmiseltä joka onneksi näytti minulle tunteensa ja oli rehellinen. Tämä päivä oli hyvä, vaikka olikin surullisuutta ja menetyksen tunteita mukana.

voi rakkaus.  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1259 : 15.01.2013 22:20:47 »

Luin monta kertaa läpi ton viimeisimmän kirjoitukseni ja muistan sen illan hyvin. Kiitollinen olen siitä että me tavattiin tässä elämässä  smitten
Aivan varmasti tavataan vielä mutta mulla on pien problem. Jos uusi ihminen tulee elämääni, tää nykyinen hyvä lähtee pois. Kukaan ei varmaan tajua mitä tarkoitan mutta esim viime vkl kun hän oli pois täältä, koko asunto tuntui ihan kylmältä, kolkolta ja mua ahdisti.
Kosto siitä että toin tänne toisen miehen.
No ystävä hän on mulle, mut ajattelee minusta eri tavalla eli ei enää tule tänne.
En tietenkään voi jäädä "kuolleeseen" roikkumaan mutta tää tunnelma on niin ihana. En minä itse sitä aikaansaa.
En ole koskaan rakastanut ketään niin kivaasti, intohimoisesti samalla kun raivonnut ja sotinut niin rankasti kuin mieheni kanssa.
Tulipas ikävä  Cry  Ihana kuitenkin että hän kulkee matkassa mukana  angel
Ristiriitaista jotenkin ja tosi monella tavalla. Täs lähimaastostossa on psykoterapeutti joka on myös teologi.
Meille vois tulla mielenkiintoiset keskustelut


tallennettu
Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: