Sivuja: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676959 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1200 : 26.07.2012 17:36:56 »

Olen tyytyväinen ettei hiuksia enää irtoile niin paljon, ripset on pidentyneet ja kynnet on vahvistuneet  Smiley
Muutenkin mukava olo. Eilen tuli ylex-kanavalta meedio Harriet Piekkolan haastettelu ja siitä innostuneena soitin hänelle. Ajat menee lokakuulle asti mutta sovittiin että jos/kun tulee peruutusaiaika saan sen.
Viime yönä oli taas niiiiiiiiin siistii rakkaan mieheni kans että lämmittää mieltä vieläkin  smitten
Jeeee!!! Sain just varattua ajan Sofianova-lääkärikeskus/luontaishoitolaan lääkäri-homeopaatti Merja Riskalle
Luulin että sopivan hoitajan löytäminen olis vienyt enemmän aikaa. Ensi kuussa tavataan  Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.07.2012 18:16:23 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1201 : 26.07.2012 19:30:41 »

Mulla on vaan kaikki tosi hyvin. Ihana mies, ihana asunto, ihana piha, työssäkin viihtyy taas ja on positiivinen fiilis siitä, oon kai tehnyt parhaani tarpeeksi hyvin ja kaikki on ok, jotain on taas vähän oppinutkin että jotkin asiat ovat muuttuneet helpommiksi, lämpötila on mukavan kesäinen vihdoin eikä liian kuuma, paljon ihania erilaisia ihmisiä tullut taas vastaan.  smitten
Ainut vain, että on hieman väsy eikä aivot jaksa toimia lukeakseen, pohtiakseen tai kirjoittaakseen täällä pohtivia juttuja, mutta eipä mitään. Nyt nautitaan kesästä.  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1202 : 27.07.2012 17:04:22 »

Mulla sama fiilis eli ei kiinnosta syventyä ja pohdiskella paljonkaan. On vaan tyytyväinen "jalat maassa"olo  Smiley
Olen ollut ihmeen ahkera tällä viikolla ja touhuillut enemmän kuin aikoihin.
Tänä kesänä saan viel sormuksen joka on vanha, hieno,mieheni suvussa kulkenut  Smiley
Jospa nyt vihdoin pitkään jatkunut kakka-aika loppuu....
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1203 : 30.07.2012 00:29:34 »

Ukkonen jyrisee ja löysin ihanan lestaadiolaismaman blogin kaunispienielama.blogspot.fi  Smiley
Jotenkin tosi rauhoittava sivusto samoin kuin toi taustalla jyrisevä ukkonen. Mä rakastan kunnon pauketta, jyrinää ja salamointia!!! Harmi että jostain syystä se ei tule koskaan tähän ihan päälle vaan kiertää usein stadista Espooseen. Näin monena kesänä tapahtunut. Anyway, ton lestanaisen blogissa on tosi kauniita kuvia ja ihania tekstejä  smitten Tää esteetikko vaan huokaili et milloin ihmees mun koti vois olla noin kaunis
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1204 : 31.07.2012 22:38:02 »

Jostain syystä mulla on ihan käsittämättömän hyvä olo  smitten
Kuplin vaan rakkautta nyt  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1205 : 01.08.2012 22:09:24 »

Olin tosi pätevän lääkärin vastaanotolla tänään ja hän tajusi todella hyvin missä tilanteessa olen nyt sekä aikaisemmat jutut muutaman vuoden takaa. Oli erittäin empaattinen  smitten
Sain sata rauhoittavaa lääkettä sekä unilääkkeet. Totesi tosin ettei ne napit näitä ongelmatilanteita poista minkä toki itsekin tajuan.
Kehotti etsimään terapeuttia jonka kanssa voin sit läpikäydä ne rankat jutut.
Otin yhden rauhoittavan het kun apteekista ulos pääsin ja nyt on tyyni olo
Lääkärin mukaan mulla on valtava stressi joka on osaltaan tiedostamaton ja se aikaansaa suurimman osan fyysisestä oireilusta
Kehotti etsimään uuden asunnon. Just. helppo sanoa, vaikee toteuttaa tässä tilanteessa.
Toispa nyt alkanut elokuu jotain oikein hyvää, sitä tosiaankin toivon. Onneks on nyt noi napit niin arki on hieman helpompaa  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1206 : 05.08.2012 23:12:42 »

Kisu  smitten
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #1207 : 06.08.2012 01:38:14 »

Jostain syystä mulla on ihan käsittämättömän hyvä olo  smitten
Kuplin vaan rakkautta nyt  Smiley
Jatka kuplimista!!!  smitten

Olen onnellinen tänään siitä, että musta lähtee ääntä. Siitä, että pystyn huutamaan ja päästämään kaiken läpi. Kun huudan katsomolle, kukaan ei pahoita mieltään!! Olen onnellinen, että saan juuri nyt tehdä sitä mitä haluan ja monipuolisesti. Tanssia, laulaa, soittaa, huutaa, näytellä, elää, aikamatkata parisataa vuotta taaksepäin, asua päivät museossa! Wuhuu!!! Minulla on liian monet helmet kaulassa ja huomenna hymyilen tuntemattomille!
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1208 : 07.08.2012 19:58:24 »

Se valittamani työmaajuttu kääntykin hyvin!  Cheesy
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1209 : 08.08.2012 19:02:59 »

Rahaa tupsahti tilille mukavasti mutta olen tullut hieman levottomaksi lähtiessäni ns ihmisten ilmoille kun oon ollut koko kesän kotona. Pitäis vielä tänään liitää pariin kaupaan piiiiitkästä aikaa.
No, pien hiljentyminen ja enkelit mukaan sekä turbaani päähän joten eiköhän se siitä  Smiley
Iltaurinko on mukava
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1210 : 08.08.2012 21:03:12 »

mulla on ollu onnellisuus aika tarkkaan 2½ kk hukassa. toi avioero sotki koko mun onnellisuuskuvion, kun tuntuu että katkeruudesta en pääse eroon, vaikka en takas halua, enkä kaipaa enkä ees rakasta. Ja järjellä tiedän että katkeruus vahingoittaa mua itteeni enemmän ku ketään.

harmittaa siks, että tuntuu , että on tuplakadottanu, kun kerran jo löysin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1211 : 11.08.2012 13:55:15 »

No ei ole ihme että on paska olo kun se sinun ex teki niin törkeen ratkaisun.
VOIMIA, VOIMIA nainen!!!!!! Sinä selviät  smitten
Anna sille katkeruudelle oma aikansa mutta niin ettei se jää päälle. Sulla on syy olla kaikissa negatunteissa tollasen mulkkukäytöksen vuoksi. Se on vaan inhimillistä.
Mulla on tunne että syksy tuo sulle jotain hyvää, helpotuksen tunteen.
Todella toivon että olen oikeessa.
Siunausta päiviisi. Kaikki menee vielä hyvin  smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1212 : 11.08.2012 16:44:58 »

 smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1213 : 13.08.2012 22:01:16 »

Silmätulehdus helpottui kun ukko piti käsii mun ohimoiden kohdalla  angel
Olin täysin varma että joudun lähtee taas lääkäriin
Hyvä näin  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1214 : 16.08.2012 20:10:18 »

Hienoa  smitten Rakkaus ei katso ikää
tallennettu
Sivuja: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: