Sivuja: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 85
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 1137336 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #990 : 01.02.2010 09:41:03 »

Heräsin ajoissa harrastettuani unissani Ville Valon kanssa joogaa kirjastossa. Hyvä meininki. Ihana aamun tunteina olla hiljaa  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #991 : 01.02.2010 11:49:35 »

Tieto siitä, että minun ei tarvitse koskaan enää etsiä mitään.
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #992 : 05.02.2010 18:35:39 »

Tänään olen kiitollinen siitä, että olen terve.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #993 : 06.02.2010 13:23:47 »

Sain kanavoinnissa vastauksia, ja putosi kivet sydämeltä ja niskasta.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #994 : 07.02.2010 23:27:35 »

Tänään olin onnellinen siitä, että mieheni oli täällä..ja on taas ensviikonloppuna Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #995 : 21.02.2010 00:19:35 »

coolsmiley

Mäyräkoira tuli luokseni.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #996 : 21.02.2010 12:12:55 »

Löysin ehkä hepan - vuokralle nyt aluksi ainakin. Jei. Eilen oli kivaa ja nyt mies keittää kahvia. Pian lähdetään anoppilaan hiihtelemään.  smitten smitten smitten
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #997 : 21.02.2010 17:58:32 »

buck2

Pelkkä nahka jäljellä koko koirasta.....

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #998 : 21.02.2010 20:45:18 »

Tajusin, että loppupeleissä asiat ovat ihan hyvin... On kiva koti, kaikki tarpeellinen, mies, joka jaksaa ja yrittää ymmärtää mua sekä rakkaat kisulit, jotka tulevat syliin hurisemaan, jos v*tuttaa (ja se auttaa ainakin jonkin verran)...

Viime aikoina ollut ja on edelleen aika raskasta... Lama ja epävarmuus tulevaisuudesta syö, enkä voi tälle murehtimiselle mitään Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #999 : 21.02.2010 21:56:09 »

Ihana, rento päivä miehen ja hänen perheensä kanssa. Ulkoilua ja keskustelua ja erittäin hyvää ruokaa!  smitten smitten smitten Kiitos näistä!  smitten
tallennettu

mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #1000 : 22.02.2010 11:55:45 »

Tällä hetkellä olen iloinen siitä, että kesän osalta tilanne näyttää hyvältä: yksi varma (suoja)työpaikka luvassa ja toinen (alan) työpaikka näyttää n. 75 %:sen varmalta smitten

Ja että keväälle saattaisi olla palkallista projektityötä luvassa smitten

Kun työkuviot pelittää, pelittää koko muukin elämä, sanoo  askendentti kauris Wink 2funny
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1001 : 23.02.2010 19:02:28 »

Löysin kauniin rahapuun kotiimme ja ihanan, merensinisen unisiepparin Jalokivigallerian alesta. Myös hematiittikorvikset ja mies itselleen hematiittisormuksen. Oih.  smitten Pitkän aikaa hamuamani alaspäin kapenevat urheiluhousut. Sitten työkuvioita alkaa olemaan: kehitys kehittyy;  löysin kivanoloisen hepan alle ja saan olla koko illan rauhassa kotona mietikellen ja RAUHASSA oleillen; ah.  smitten
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #1002 : 02.03.2010 23:17:12 »

koska havaitsin, että elämääni on valikoituneet juuri ne ihmiset jotka sietävät minua. sillä olen aina tiennyt että se  ei ole minulle itsestäänselvyys Wink

eli voin siis olla onnellinen tavallisesta arjesta ja niistä muutamista valikoituneista ihmisistä, joiden kanssa on yhteistä taivalta, tosin eri tavoin, taivallettu.

eli on vaikeilla persoonillakin toivoa.

tosin ei ne ihan helppoja ole muutkaan läheiseni olleet Grin

tokipa ihmissuhteidensa eteen joutuu paljon tekemään työtä siltikin....etenkin itsensä kanssa, mutta on lahja, että jos siunaantuu muutamia joiden kanssa se on luontevaa.

ja enempää en ainakaan minä tarvitsekaan.

Smiley

tallennettu

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1003 : 02.03.2010 23:20:39 »

Siitä, että kävin lääkärissä, söin hyvää ruokaa, katsoin kivan leffan, olin kullan kainalossa ja elin. Elin tämänkin päivän ja se parani koko ajan loppua kohden - omaa oloa kuunnellen pääsee rauhaan itsensä kanssa.  Smiley  smitten
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1004 : 02.03.2010 23:28:16 »

Kun elämäni on vain niin upeaa. Sain tänään erittäin viisaan henkisen opastajan, juttelimme hänen kanssaan ja kuinka hän osasi lohduttaa, ymmärtää ja sanoa kaikkiin niihin asioihin vastauksen, jota mietin. Lisää tuollaisia ihmisiä elämään!

Jos haluatte suosittelen erittäin lämpimästi tämän miehen kursseja!!!
http://www.reuel.name/ Kyseessä on siis Arje Sakari Silander
tallennettu
Sivuja: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 85
  Tulostusversio  

Siirry: