|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #840 : 11.12.2008 09:38:48 » |
|
Olen onnellinen siitä että pääsin poikaystävästäni eroon vaikkakin pahimmalla mahdollisella tavalla... onnellinen siitä että olen kokenut niin paljon vastoinkäymisiä ja pettymyksiä elämässä että olen kasvanut vahvemmaksi enkä anna itseni enää vajota pohjalle. onnellinen siitä että olen ihastunut edelleen yhteen  tyyppiin ja ehkä näen hänet lähipäivinä.  Onnellinen siitä että päästän irti huonosta ja otan tilalle hyvää elämääni. En enää jää roikkumaan kehenkään! Onnellinen että kohta on joulu ja lunta on paljon ja siitä kun saan katsella koirien temmellystä lumessa. Onnellinen siitä että huomaan kerrankin hyvät asiat SEKASORRON keskeltä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Ajatus
|
 |
« Vastaus #841 : 11.12.2008 11:19:41 » |
|
Olen onnellinen tuosta kengururotan viestistä! Toivotan kaikkea hyvää. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #842 : 11.12.2008 11:51:59 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #843 : 11.12.2008 14:39:04 » |
|
Kengu kiteytti juuri sen mikä on minunkin nykyisen onneni salaisuus: Onnellinen siitä että huomaan kerrankin hyvät asiat SEKASORRON keskeltä pitää vaan huomata ne hyvät asiat ja korostaa niitä, sillä sekasortoahan aina riittää...mutta miksi keskittää energiaansa siihen mikä ei miellytä sen sijaan että valitsisi sen mikä on hyvää ja eläytyisi siihen lisää ja kasvattaisi sitä.  olen onnellinen siitä että onnistuin koulutyössäni hyvin tällä viikolla ja toivon että tänäänkin onnistun, siis olen siitä kiitollinen. kun muistan sen ajan jolloin KAIKKI meni koulussa pieleen ja mikään ei onnistunut : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #844 : 11.12.2008 22:24:16 » |
|
 TYÖT = nuo laahukset, kuin juhlissa ikään. Seuraavat saamattomina kyllin. NYT se on jo lähellä, että voi olla kuin, Joulua odottaisi, alati. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
epona
Vieras
|
 |
« Vastaus #845 : 12.12.2008 12:59:35 » |
|
Olen löytänyt uuden ystävän. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #846 : 12.12.2008 14:03:10 » |
|
 TYÖT = nuo laahukset, kuin juhlissa ikään. Seuraavat saamattomina kyllin. NYT se on jo lähellä, että voi olla kuin, Joulua odottaisi, alati.  tuo oli ehkä omaperäisin määritelmä työstä, minkä olen koskaan kuullut hiemanko nauroin tälle eilen iltayöstä  runoilet kuin dervissi...missä liekään olet pyörinyt oikein 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pirjoha
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #847 : 12.12.2008 20:38:17 » |
|
Tyytyväisyyttä tuottaa tällä hetkellä se, ettei nielu ole enää niin raastavan kipeä kuin yöllä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #848 : 13.12.2008 15:18:39 » |
|
 Olen pyörinyt kuin koira, häntänsä perään, tallaten ikuista lepopaikkaa saamattomuuden tantereelle. Kaikella on tarkoitus !! Ainakin toivon niin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #849 : 13.12.2008 15:23:41 » |
|
Mä oon ilonen siitä että oon laihtunut 3kg... jee jee, maallisia iloja. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
T-H
|
 |
« Vastaus #850 : 14.12.2008 14:10:51 » |
|
Olen niin iloinen ja onnellinen siitä, että saan siskon lapsen kautta kokea "omaa äitiyttäni" 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
|
|
|
maarita
|
 |
« Vastaus #852 : 15.12.2008 16:43:27 » |
|
Sain tänään ihanan hoidon, jossa oppaat ja ankelitkin läsnä... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
 |
« Vastaus #853 : 16.12.2008 11:05:30 » |
|
koska Olen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #854 : 20.12.2008 00:04:32 » |
|
Feels good kumma juttu muuten, mutta matka lie pääsyy ja krapu, jotenkin lähellä olevilla ihmisillä ihan hyvät vibat.. ja firman urheilijat voittaa kisoja pitkin maailmaa.. jee.. uni ei tule, mut tuleeko ens yönä varsinkaan.. siis.. ja huomenna alkaa kevät. miksi krapu ei valita juuri mistään? kumma tyyppi. kauris ja joukkari kyllä valitti. kravun mielestä melkein aina on kiinnostavaa ja positiivista. mikä sitä vaivaa. miten se voi tuntua tutulta kun on ihan muualta.. tai aika läheltä.. eikä liity kasvuvuosiini mitenkään.. miten, mitä missä häh.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.12.2008 00:08:58 kirjoittanut ^^Cocijo^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|