Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676371 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #720 : 11.06.2008 21:08:42 »

Onnea jatkolle, WS ja Kotkansiipi!!! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #721 : 12.06.2008 22:01:55 »

Olen hyvin tyytyväinen.  Smiley smitten

Työparinani oli tänään n. 35v. nainen, jonka kanssa oli tosi mukava tehdä töitä.

Vaikka olin vasta toista iltaa kyseisessä paikassa, tuntui niin kotoisalta ja mukavalta ja niinkuin olisin jo tuntenut asukkaat.

Päivän lopuksi työparini antoi minulle hirveästi positiivista palautetta, miten lämpimästi ja sydämellisesti kohtaan asukkaat ja juttelen heille luontevasti ja tuttavallisesti ja tartuin rohkeasti töihin, ettei hänen juurikaan tarvinnut ohjata tai neuvoa minua, kun olin jo tekemässä niitä asioita mistä hän oli välillä meinannut minua muistuttaa. Kaiken lisäksi hän vielä sanoi ettei millään olisi uskonut minua niin nuoreksi, koska käytökseni on kaikin tavoin niin kypsää... Juttelimme henkilökohtaisista asioistamme ja hän sanoi mulle että uskoo että löydän alta aikayksikön meihen itselleni, olenhan niin suloinen ja herttainen.

Mutta niin oli hän myös hyvin ihana ihminen.  smitten

Kun työt loppuivat, näin apulaisosastonhoitajan ilmeestä ettei hänellä ole kaikki ihan hyvin ja kysyin mikä on ja hän sanoi että ei mitään ihmeellistä, mutta kun hänen pitää ilmeisesti kävellä keskustaan kun kyyti ei tulekaan ja mä sanoin että tottakai voin heittää hänet sinne...

Annoimme yököille raportin ja sitten kaikki kyselivät että tulenhan sinne vielä uudelleen, että heillä on pulaa sellaisista hommansa osaavista sijaisista..

Nyt olen tainnut pelata korttini hyvin.  Smiley Ei sillä että töistä olisi pulaa, mutta sellaisista työpaikoista joissa todella viihdyn, on pulaa. Tuonne menen mielelläni tästä lähtien koska vaan!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #722 : 12.06.2008 23:26:14 »

 smitten smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #723 : 16.06.2008 14:28:26 »

MINÄ PÄÄSIN KOULUUN! Juuri sille linjalle jolle toivoikin, ekalla yrittämällä ja lähes täysillä pisteillä: 9/10! Cheesy Ihanaa, että maalaamani elämäni ENSIMMÄISET peiteväritaulut olivat saaneet täydet pisteet ja lyikkärityöstäkin, jonka sutaisin puoli huolimattomasti väsyneenä väännettyäni kahta taulua putkeen 4h meni vain yksi piste pois. smitten

Nyt jännittää millaiseksi se elämä tästä muotoutuu, eteenkin kun tuntuu siltä, että tulen asumaan koko opiskeluaikani tässä samassa talossa, vaikka sen kustannukset ovatkin opiskelijalle ihan tähtitieteelliset. Noh, opintolainalla sitten vissiin.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #724 : 16.06.2008 14:34:50 »

MINÄ PÄÄSIN KOULUUN! Juuri sille linjalle jolle toivoikin, ekalla yrittämällä ja lähes täysillä pisteillä: 9/10! Cheesy Ihanaa, että maalaamani elämäni ENSIMMÄISET peiteväritaulut olivat saaneet täydet pisteet ja lyikkärityöstäkin, jonka sutaisin puoli huolimattomasti väsyneenä väännettyäni kahta taulua putkeen 4h meni vain yksi piste pois. smitten

Nyt jännittää millaiseksi se elämä tästä muotoutuu, eteenkin kun tuntuu siltä, että tulen asumaan koko opiskeluaikani tässä samassa talossa, vaikka sen kustannukset ovatkin opiskelijalle ihan tähtitieteelliset. Noh, opintolainalla sitten vissiin.

ONNEA ATHAMAARIT   smitten Kiss angel Kiss smitten
t.Aaviisuinen
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #725 : 16.06.2008 15:14:22 »

Onneksi olkoon Athamaarit!!!! Todella hienoa!

Minäkin olen onnellinen, kun pystyin parilla tarotkortilla ja synt.kartasta katsomalla vahvistaa erään ihmisen itsetuntoa. Hän loi minulle aivan uuden lukin kullaruskealla värillä! Kiva katsoa peiliinkin.  smitten

Olen usein huomannut, että naisen saa NIIIIN helposti onnelliseksi, mutta mies tarvitsee vähän enemmän.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #726 : 16.06.2008 16:42:00 »

Voi onneksi olkoon AthaMaarit! Cheesy
Ihanaa kuulla, että haaveesi toteutuvat! smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #727 : 16.06.2008 16:58:55 »

MINÄ PÄÄSIN KOULUUN! Juuri sille linjalle jolle toivoikin, ekalla yrittämällä ja lähes täysillä pisteillä: 9/10! Cheesy Ihanaa, että maalaamani elämäni ENSIMMÄISET peiteväritaulut olivat saaneet täydet pisteet ja lyikkärityöstäkin, jonka sutaisin puoli huolimattomasti väsyneenä väännettyäni kahta taulua putkeen 4h meni vain yksi piste pois. smitten

Nyt jännittää millaiseksi se elämä tästä muotoutuu, eteenkin kun tuntuu siltä, että tulen asumaan koko opiskeluaikani tässä samassa talossa, vaikka sen kustannukset ovatkin opiskelijalle ihan tähtitieteelliset. Noh, opintolainalla sitten vissiin.

Hienoa. Todella paljon onnea!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #728 : 16.06.2008 17:28:05 »

Onnea Atha!  smitten

Minulla on ollut tänään onnenpäivä..
Olen ollut jotenkin lamaantunut syntymäpäivästäni asti, mutta tänään sitten vierähti joku kivi eteen päin.
Päätin vaan tehdä itse jotain.. Siivosin oikein kunnolla ja palautin exän muuttolaatikot..
Järjestin huomiseksi kaverin ja ison auton ja haemme vihdoistaviimein sen mun pyykkikoneen
exän faijan luota tänne.. Ei tarvitse enää vaivata kavereita sillä asialla!  Smiley
Ja nyt on sitten kaikki palautettu exälle ja minun omaisuuteni täällä,
siis huomisen jälkeen...
It's over!!

Kävin myös eräästä huonekaluliikkeestä hakemassa itselleni työpöydän
(mahtui autooni kun ei oltu koottu)
ja löysin kirpparilta siistin nojatuolin, (18€:lla!)
jonka maksoin ja haemme sen huomenna!!  Smiley

Kolmen kuukauden jakso ilman huonekaluja on ohi!!  smitten
Tästä alkaa tulemaan koti!
Ei tarvitse enää istua lattialla läppärin edessä, jes!
Cheesy
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #729 : 16.06.2008 21:48:58 »

Voi tätä ilon ja onnen päivää.
Kesän ensinmäinen melonta aurinkosiltaa pitkin. Valon kirkaus ja voima saa sydämmeni sulamaan ja kehoni toiseen olotilaan. Mitkä upeat maisemat ja rauha. Vedenpäällä tunnen itseni kokonaiseksi ja niin   
++++++ energiseksi.

Laatuaikaa jossa kaikki on kohdallaan.
sekku



tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #730 : 17.06.2008 16:43:59 »

Saa onnitella uutta filosofian kandidaattia, vieläpä hyvällä arvosanalla Cheesy Cheesy Cheesy Nyt vielä maisterin tutkinto edessä, mutta nautitaan nyt ensin tästä:)
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #731 : 17.06.2008 16:59:55 »

No onpas onnittelut nyt paikallaan, N222!!! Juhlan paikka?  smitten

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #732 : 17.06.2008 19:09:12 »

N222, paljon onnetuksia täältäkin!  smitten smitten

Minun siskonikin valmistui, sai gradustaan eximian, mutta olenko nyt vähän hölmö kun en edes tiedä miksikä hän valmistui... uglystupid2 2funny

Joka tapauksessa hän luki kieliä ja tulkkausta
ja perustaa nyt sitten oman kääntö-firman!

Hänhän ei kyllä oikein usko astrologiaan, mutta sanoin hänelle että älä vaan perusta sitä firmaa ennen kun merkurius lakkaa peruuttamasta.. Hän oli että "niin mitä??!!"
Sanoin vain että se tuottaa kamalasti ongelmia ja hän uskoi sen.  Grin Grin

Juu ja minullakin on onnen ja kiitollisuuden aiheita monta ja niistä avauduinkin jo kahvitupaan. 
smitten
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #733 : 17.06.2008 19:15:58 »



ONNEA OIKEIN PALJON ATHA JA N222!  Cheesy

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
mirka222
Vieras
« Vastaus #734 : 18.06.2008 00:01:52 »

Kiitosta, paljon onnitteluja herunut smitten Juu, lähtäänpäs just oivaan aikaan ystävien kans torstaina festareille Kalajoelle, juhannuksen jälkeen vielä sukulaisten kanssa kakku-kahvit Smiley Athalle onnittelut myös kouluun pääsystä, vaatii varmasti erityislahjakkuutta Cool!!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: