Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676575 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #765 : 11.07.2008 23:28:08 »

Koska eräs sanoi mulle että jos olis kauneudesta joku asteikko tyyliin mensalla älykkyydestä, niin mä olisin huippuälykäs... Grin

Sanoi myös että jos maailmassa olisi vain sata naista niin ottaisi mut, mutta ottaisi kuulemma muutenkin.. Grin

Ja jos hänen koiransa saisi valita isännälle tyttöystävän, niin se ei valitsisi mua, mutta onneksi koiran mielipiteellä ei ole väliä.. Grin

Kummallinen tyyppi kummallisine kohteliaisuuksineen.......
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #766 : 11.07.2008 23:28:31 »

Kiitos vielä kaikille.  smitten Aina on syytä onnelisuuteen ja kiitollisuuteen. Ihan vain siitä että ON.  smitten Tänään oli kuitenkin erityisen ihana päivä. Olimme päivällä kultani ja tyttöjeni kanssa ulkoilemassa, löhöiltiin nurmikolla, potkittiin palloa ja pidettiin muutenkin hauskaa. Sitten kun exäni haki tytöt luokseen menimme vielä kultani kanssa syömään ulos ja kävimme myös iltakävelyllä metsikössä. Venähti vähän pitkäksi tuo kävelyreissu ei vain siksi että kävelimme siellä pitkään ja ihailimme suomalaista luontoa vaan myös koska meillä oli yllättäen ihanan intiimi hetki kahdestaan...  Lips Sealed Wink Cheesy  Kiss smitten
« Viimeksi muokattu: 11.07.2008 23:30:12 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #767 : 13.07.2008 07:20:11 »

Siihen sellaiseen tarttis varmaan Miehen? tms..  Smiley öö..

olen onnellinen että en ole metsän keskellä katsomassa eräiden läheisten "onnea"..

ja ehkä tästä tyhjyyden hetkestä ennen kaikkea hössötystä voi olla iloinen, ken tietää? Allaoleva on jänskä.. ja matkasta olen iloinen, ja viisaista teksteistä mitä löytyi..


minä palautan heille rakkauskuplaan käärittynä kaikki negatiiviset muistot, voimakkaasti vaikuttavat energiat ja mahdolliset tulevaisuudet, joita olemme yhdessä luoneet.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 08:15:47 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #768 : 13.07.2008 13:26:28 »

olen onnellinen että en ole metsän keskellä katsomassa eräiden läheisten "onnea"..

 :Smiley Tietysti me ainakin olimme kyllä ihan syrjässä ja kahden ettei varmasti kukaan nähnyt eikä häiriintynyt. Joku tolkku sentään Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #769 : 13.07.2008 16:46:14 »

toivottavasti huomioit sanan läheinen, en viitannut teihin todellakaan.. seurasin erään vanhemman parin liittoa, joka on kyl aika kaukana rakkauvesta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #770 : 13.07.2008 18:34:03 »

toivottavasti huomioit sanan läheinen, en viitannut teihin todellakaan.. seurasin erään vanhemman parin liittoa, joka on kyl aika kaukana rakkauvesta.

Oukki doukki. En lukenut niin tarkasti. Sorry, no harm done... Sattui vain niin sopivasti tuon minun kirjoitukseni jälkeen siksi luulin...  Wink Mutta luulo ei ole tiedon väärtti.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #771 : 13.07.2008 20:15:10 »

Oon onnellinen kun yksi sanoi että se niin haluaisi mun kanssa mökille, kalastamaan ja grillaileen. Valvoa mun kanssa ja nähdä kun aurinko laskee ja nousee.. Herätä mun vierestä ja tehdä yhdessä aamiaista.. Mennä ulkoiluttamaan koiraa metsään.. Äh, se tietää miten vedota naisen tunteisiin - ja hyvä niin.. coolsmiley Grin

Herranjestas  uglystupid2 mä en vaan jotenkin osannut odottaa tätä, kun tää tavallaan oli niin kielletyt tunteet juttu pitkään.... uglystupid2

Mä en malta odottaa ensi viikonloppua kun me nähdään.  Smiley Ollaan sitä ennen nähty tosi nopeesti kerran viime talvena, käytiin kahvilla 15min ja hän jatkoi matkaa..

Kunnolla ollaan nähty ei viime, vaan sitä edellisenä elokuuna..

Jännittää ihan kauheesti.  Grin *ujokohtaus*

Pitäisköhän käydä kampaajalla ja kaikkee tällä viikolla, joo.
  Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #772 : 13.07.2008 20:43:52 »

Häh? Käydä kampaajalla ja mennä mökille; metsään ja uimaan ja saunaan ja ties mitä vielä! Shocked

Ole tyttö luonnollinen vaan!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #773 : 13.07.2008 20:48:19 »

Nyt on sarjiksen toinenkin osa tehty kokonan ja vuoden urakka, joka on nakertannut 24/7 takaraivossa on ohitse. Yes! Nyt voi keskittyä ihan omiin juttuihin.... Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #774 : 14.07.2008 15:46:12 »

No joka tapauksessa pitää kohta käydä kampaajalla siistimässä tukkaa ja värjäämässä ja ottamassa uudet raidat, kun on nyt juurikasvua ja muutenkin tämä on sen mallinen, että alkaa oleen kohta hassun näköinen ellei leikkaa...
Kyllä mä osaan ihan luonnollinen olla, ei siinä mitään. Mä en vaan tiedä onko mökki keskellä korpea oikeasti paras mahdollinen treffipaikka, jos tuleekin sellainen olo että haluaa lähtee karkuun. Vähän pelottaa. Mutta olen silti innoissani..... Mietin vaan jos ensin yhtenä päivänä kävis vaan jossain ja jos tuntuu hyvälle niin voisin sitten olla ihan pari päivää siellä mökillä...

En mahda vaan itselleni mitään, kun olen vähän ihastunut niin en osaa olla mitenkään päin ja tuntuu että punastelen ja nauran vaan koko ajan...  uglystupid2

Pitää nyt vaan yrittää tottua tähän.
  Grin
tallennettu
SininenSiipi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #775 : 14.07.2008 19:49:13 »

Onnenaiheita..

- Töissä eräs 6v tyttö sanoi, että olen kiva. Smiley Tietää olevansa oikeella alalla kun noin muistutellaan.
- Aamulla pihassa käveli siili. Suloinen ku mikä!
- Tein tarot-tulkinnan pitkään sitä odottaneelle. Kortit kertoivat paljon ja asiaa. Oli kiva tunne. Smiley
- Löysin kirpparilta eilen koko viime vuoden Kotivinkit vitosella. Tänään ehtii sitten vähän lueskellakin.
- Katoin uusia avoimia työpaikkoja ja totesin että yhtälailla saan töitä myös syyskuusta, vaikka pitäisinkin vähän kesälomaa elokuun lopussa päättyvän pestini jälkeen.
- Tänään tihkutti ja sain käyttää uutta, värikästä sateenvarjoani!
- Vaikka olenkin iältäni nuori, tänään tuntui siltä että osaan ja tiedän töissä kuitenkin jotain vaikka oiskin keski-ikäsiä tätejä työkavereina. Nykyisessä paikassa on hurjan hyvä ilmapiiri ja on helppo olla ja opetella ihan rauhassa. Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #776 : 14.07.2008 20:31:12 »

Olen onnellinen ukkoni kanssa ihan ulkokullaisista mutta niin mukavista asioista:
-Tuli mies, joka korjasi astianpesukoneeni ja pyykinpesukoneeni, joissa loppujenlopuksi ei isoa vikaa ollut, joten hyvin edullinen.
-Tuli vanha talkoojengi ja kolmessa tunnissa tekivät kaksi ovea ulkorakennukseen, vaihtoivat vanhat lahonneet laudat ja laittoivat pannuhuoneen oven eteen kunnon terassialustan.

Katselimme hommia hyvin onnellisina, tein leipiä, keitin kahvia ja kannoin jäätelöä pöytään.

Ja poika ilmoitti tulevansa kotiin etelästä. Ihana päivä! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #777 : 14.07.2008 21:07:35 »

- Minä sain napattua tänään ex tempore neljä haastateltavaa kesäjuttusarjaan ja tienasin sillä mukavan summan rahaa, vaikka olinkin melko heikkovointinen PMS-oireiden vuoksi. Eräs haastateltavista oli aivan ihanan pirskahtelevan iloinen häitään lauantaina viettävä morsian ^_________^
- Minulla ei ole ollut yhtään rytmihäiriöitä tämän PMS-oireilun aikana, kun olen mättänyt syödä terveellistä "luomu" maapähkinävoita.
- Ystäväni palasi tänään Suomeen kuukauden mittaiselta Tokion matkaltaan. Hän on saletisti pettynyt ja pahasti, kun loma on ohi, mutta itse odotan jo innolla, että pääsen kuulemaan matkamuistelot kunnolla!
- Yöksi on luvattu rankkasateita ja minä rakastan sateenropinassa nukkumista ^___________^
- Kävin ex tempore pyörähtämässä viikonlopun ajan lapsuuden maisemissa äidin ja sisarusten luona ja jestas, en muista milloin olisin nukkunut niin hyvin viimeksi! Näin paljon vahvoja unia, joita pääsen tulkkaamaan itselleni. Kissoja oli ihanaa morjenstaa, mutta en muistanut käydä ihailemassa kääpiöhamsteri Huumeen (aina hymyn huulille nostava nimi, kukahan sen keksi, ahahah  Grin) uutta juoksupyörää.
- Ostin ison korttisetin, jonka sisältö ei sitten ollutkaan niin mukava kuin ajattelin. Laitoin kortit myyntiin ja ne saivat pian uudet omistajat ja sain korttisetin hinnan tuplana takaisin. Minulle "köyhälle" mahtava juttu Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #778 : 14.07.2008 23:56:08 »

Mä löysin uuden koiran! Tai siis se ei ole vielä ihan varmaa, mutta jestas kun on poika just kuin mulle luotu..  smitten smitten Sekarotuinen, kuten edellinenkin, ja kuin täydellinen kopio edesmenneestä parhaasta ystävästäni.. Tuli muuten itku silmään kun näin tämän pennun kuvan ensi kerran.

Tiedä nyt sitten miten päin tässä olisi.. Mutta hyvät mahdollisuudet mulla on saada kyseinen koiruli. Toivon parasta, pelkään pahinta.. Äh, mä jaksa ny pelätä! Tästä koirasta näkee että se on kuin mulle luotu. Olis suorastaan anteeksiantamaton virhe, jos kohtalo ei toisikaan meitä yhteen! Puhun itestäni ja siitä jo 'me'-muodossa.. Homma on sil selvä!  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #779 : 15.07.2008 07:08:52 »

Tässä muutama arkinen asia, mitä äkkiseltään nousi mieleen:

*Olen terve
*Aamuaurinko paistaa
*Minulla on hyviä ystäviä
*Minulla on asunto ja ruokaa kaapissa
*Lompakossa on vähän rahaakin
*Olen nukkunut viime yön rauhallisesti
*Suihku aamulla
*Aamukahvi

smitten
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: