Sivuja: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676447 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #690 : 24.05.2008 22:18:13 »

Olen kiitollinen monista asioista, lähes kaikesta.. Smiley

Oon hirveen kiitollinen siitä kaikesta mitä mulla on henkisesti ja fyysisesti...
Tajusin vaan että mitä hemmettiä mä jaksan marista siitä,
että mulla ei ole muita huonekaluja kun sänky?!
Kun ihan hyvin mä oon näinkin pärjännyt.
Ei ihminen tarvitse aina kaikkea kerralla, ei aina saa ajatella että mikä puuttuu,
jos olisi sitä tai tätä niin olisin onnellinen..
Se ei vaan mee niin!

Mä oon kiitollinen autosta, tästä tietokoneesta ja vaatteista ja astioista  Grin


Mä oon kiitollinen siitä, että mun ystävät kinastelee siitä,
kumman luona mä käyn pesemäs millonkin pyykkiä
(kunnes joskus saan pesukoneen itselleni)... Grin

Mä oon kiitollinen siitä että mulla ei ole TV:tä ja sohvaa,
jotka tekisivät musta totaalisen putkinäköisen sohvaperuna-invalidin... Cheesy Grin

Oon kiitollinen siitä kun on niin helppo siivota,
kun ei tarvii siirrellä mitään.. Grin

Oon kiitollinen siitä että tässä vieressä on tuo ihana metsä ja järvi ja lenkkipolut..
Niin kaunista ja ihanaa ja rauhallista luontoa, joka raikastaa ja puhdistaa mielen,
rauhoittaa ja tuo tasapainon sydänkeskukseen, kun siellä käveleskelee tai juoksee..

Oon kiitollinen ihanista ystävistäni, A ja K !! smitten smitten

Oon kiitollinen siitä että mulla on super-ihana rakas äiti,
jonka kanssa voidaan puhua niin enkeleistä ja ajatuksen energiasta,
kuin hiustyyleistä ja seksistä... Smiley

Ja ihanat isosiskot myös!!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #691 : 25.05.2008 00:20:40 »

YESH! Nyt ne on viimeinkin ohitse, nimittäin työt! Jestas, oli ehkä raskain puolivuotta ikinä ja meinasi jo välillä mennä usko, toivo, rakkaus ja mielenterveys, mutta niin vaan selvisin siitäkin. Hengen tasolla olenkin ollut jo ihan uusissa maisemissa viimeiset 2 viikkoa, jonka takia työt menivät vaan raskaimmiksi mitä lähemmäs viimeinen työpäivä tuli.

Opin suhtautumaan lapsiin sekä opiskeluihin ihan uudella tavalla, mikä rikastutti minua paljon. Mitä menneiden elämien sidoksia työpaikan ihmisiin ikinä olikaan nekin on nyt putsattu.

Sain läksiäislahjaksi ihan erityisen lahjan, jollaista ei oltu annettu muille - Marimekon Miina Äkkijyrkän VASIKKA-mukin ja vielä oranssin. Sen ostanut henkilö sanoi, ettei voinut vaan ostaa minulle UNIKKO-mukia, kun hänelle tuli olo että minulle pitää olla jotain erilaista ja kun ei löytynyt vihreää osti oranssin Vasikan. En tiedä mistä sfääreistä hän repi sen, että ei Unikkoa (YÄK) ja oranssi, jos ei ole vihreää  laugh Kaiken lisäksi lahjan ostanut henkilö oli se, joka työpaikalla katsoi minua 5 kuukauden ajan kuin halpaa makkaraa. Eipä siis jäänyt siitäkään mitään hampaankoloon Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #692 : 26.05.2008 00:22:45 »

Menin katsomaan ukkoni kanssa erästä 'Lemmen liekki leimahtaa'-kuoro- ja soittokonserttia. Ystäväni Anne sitä johti.

Voi, en ole ennen nähnyt häntä ihan hänen omassa ELEMENTISSÄÄN! Hän nousi silmissäni aivan toiselle tasolle, hän säkenöi, värähteli aivan jotain muuta kuin mitä olen hänessä kohdannut. Hänellä on ollut niin paljon kaikkea surullista kerrottavaa.

Hän oli kaikkien koko salillisen yleisön rakastama! Kuinka onnellinen olinkaan hänen puolestaan!!! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #693 : 27.05.2008 14:10:01 »

Koska sain uusittua tänään kotisivujani entistäkin paremmiksi, sillä sinne oli tullut ominaisuus jolla voi laittaa musiikkia ja videoita suoraan sivulle.  Cheesy
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #694 : 27.05.2008 19:36:47 »

minulla on sekä oma elämä, että rakas, jolla on myös oma elämä!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #695 : 28.05.2008 18:46:25 »

TuliTirppa... No jopas on ihanaa!  smitten smitten
Onko ihan uusi rakkaus?  Cheesy


 smitten smitten smitten

Nyt on kyllä rakkautta ilmassa!
Mä tunnen että kohta kolahtaa...  :Smiley
Sellainen kutina, että jotain tapahtuu..
Aavistan........ Shocked Grin
En malta odottaa, että pääsen kertomaan tänne sitten, että hei nyt se tapahtui, mää tiesin!   :Smiley
Ja edelleenkään en ole tavannut ketään, aavistelen vaan....  Wink
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #696 : 28.05.2008 19:15:32 »

Tigrinum: Pitäisiköhän sanoa että uus ja vanha, ja vielä moneen kertaan!  Grin Mutte eiköhän se elämä tästä tasoitu  smitten
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #697 : 28.05.2008 20:35:47 »

Ja edelleenkään en ole tavannut ketään, aavistelen vaan....  Wink


Se on se kiva mieshoitsu, jonka kanssa kävit ruokatunnilla syömässä.  Wink

Varo vaan - kohta iskee kipinät ja salamat!  Grin

 smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #698 : 29.05.2008 13:45:30 »

Mie pääsi freelancer-toimittajaksi kesäksi paikallislehteen! Eivät ottaneet harjottelijaksi, kun paikka oli jo viety, mutta kuultuaan työkokemukseni päätoimittaja buukkasi minut freelanceriksi ammattilaisten joukkoon.

Yesh!

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #699 : 29.05.2008 14:34:59 »

Mie pääsi freelancer-toimittajaksi kesäksi paikallislehteen! Eivät ottaneet harjottelijaksi, kun paikka oli jo viety, mutta kuultuaan työkokemukseni päätoimittaja buukkasi minut freelanceriksi ammattilaisten joukkoon.

Yesh!



YESH  !  Kiss  YESH  !  Kiss   YESH !  smitten onnittelee  iloisena onnentöytäisystäsi Aaviisuinen
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #700 : 29.05.2008 22:51:57 »

Onnittelut, AthaMaarit!

Se on ihan mielenkiintosita työtä! Ja freelancerina voi itsekin hakea juttuja.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #701 : 30.05.2008 10:51:51 »

Joo, se on totta - olen ilokseni saanut aikaisemmissakin toimittajanhommissa ideoida ja keksiä juttuja itse ja ainakaan vielä päätoimittajat eivät ole niitä tyrmänneet Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #702 : 31.05.2008 20:31:34 »

Minä tulen tänne taas iloisuuksiani hehkuttamaan Grin

1) Ystäväni Tampereelta on viipynyt täällä koko viikonlopun ja meillä on ollut niin hauskaa!
2) Löysin yllättäen SPR:n Kontista itselleni ohuen untuvapeiton, jollaista etsin kuumeisesti vielä alkuvuodesta, mutta jonka sitten unohdin. Nyt se löytyi ja puoli-ilmaiseksi vielä, jee!
3) Vanhalla työpaikalla oli tänään kevätjuhla ja käytävässä minua vastaan tuli yksi luokkamme pojista, joka oikein ikävöivällä äänellä sanoi nimeni ja käveli kädet levällään halaamaan minua. Ja halasi pitkään ja oli kuulemma ollut ikävä. Ihana poika, tosin ei ihme, meillä on ainakin yksi yhteinen elämä takana. Muutkin lapset kävivät heittämässä high five läpsyn ja halaamassa, mutta tuo oli niin vilpitön halaus!
4) Löysin kirppikseltä keittiöni pikkuiseen mutta korkeaan ikkunaan kiinalaisen verhon, vihreän, jossa on lohikäärmeitä ja feenixejä. Sekin tuli ihan tilauksesta.
5) Sain uuden sohvan enolta - sohvaa ei tarvinnut heittää roskiin, jee!
6) Sain kauan nurkissa pyörineen ystäväni lahjan postiin, jee!
7) Teimme ystäväni kanssa ex tempore reissun enoni kyydillä Kuopioon. Istuimme satamassa ja pelastimme järvestä perhosen ja leppäkertun. Päivän hyvät työt tehty. Lisäksi samalla satamareissulla syntyi kalalaji, Savolaenen Möly-Muikku Grin
tallennettu
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #703 : 01.06.2008 16:14:13 »

Astrologiaa sivuten: kaikki biorytmini ovat tänään positiivisessa vaiheessa ja vieläpä melko lähellä maksimia kaikki. Tuollainen on melko harvinaista.
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #704 : 02.06.2008 14:23:50 »

Viettäessä yötä kaupungilla täysin tuntemattomat valkokaapuiset muslimimiehet toivottivat yllättäen
shalom aleikum.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Salaam

eli "peace be upon you"

 smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: