|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #705 : 09.07.2008 13:34:06 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #706 : 09.07.2008 20:58:45 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #707 : 10.07.2008 13:32:51 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #708 : 10.07.2008 14:02:26 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
indiima
|
 |
« Vastaus #709 : 10.07.2008 15:32:17 » |
|
Sain eilen terveen paperit- munuaiset melkein normaalit  Kuinka hienoa, onnea!  Ja Rakkauden Valo, ihanaa että asiat ovat järjestymässä!  Olen onnellinen siitä, että olen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #711 : 11.07.2008 22:28:08 » |
|
Koska eräs sanoi mulle että jos olis kauneudesta joku asteikko tyyliin mensalla älykkyydestä, niin mä olisin huippuälykäs...  Sanoi myös että jos maailmassa olisi vain sata naista niin ottaisi mut, mutta ottaisi kuulemma muutenkin..  Ja jos hänen koiransa saisi valita isännälle tyttöystävän, niin se ei valitsisi mua, mutta onneksi koiran mielipiteellä ei ole väliä..  Kummallinen tyyppi kummallisine kohteliaisuuksineen.......
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #713 : 13.07.2008 06:20:11 » |
|
Siihen sellaiseen tarttis varmaan Miehen? tms.. öö..
olen onnellinen että en ole metsän keskellä katsomassa eräiden läheisten "onnea"..
ja ehkä tästä tyhjyyden hetkestä ennen kaikkea hössötystä voi olla iloinen, ken tietää? Allaoleva on jänskä.. ja matkasta olen iloinen, ja viisaista teksteistä mitä löytyi.. minä palautan heille rakkauskuplaan käärittynä kaikki negatiiviset muistot, voimakkaasti vaikuttavat energiat ja mahdolliset tulevaisuudet, joita olemme yhdessä luoneet.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 07:15:47 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #714 : 13.07.2008 12:26:28 » |
|
olen onnellinen että en ole metsän keskellä katsomassa eräiden läheisten "onnea"..
: Tietysti me ainakin olimme kyllä ihan syrjässä ja kahden ettei varmasti kukaan nähnyt eikä häiriintynyt. Joku tolkku sentään 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #715 : 13.07.2008 15:46:14 » |
|
toivottavasti huomioit sanan läheinen, en viitannut teihin todellakaan.. seurasin erään vanhemman parin liittoa, joka on kyl aika kaukana rakkauvesta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #716 : 13.07.2008 17:34:03 » |
|
toivottavasti huomioit sanan läheinen, en viitannut teihin todellakaan.. seurasin erään vanhemman parin liittoa, joka on kyl aika kaukana rakkauvesta.
Oukki doukki. En lukenut niin tarkasti. Sorry, no harm done... Sattui vain niin sopivasti tuon minun kirjoitukseni jälkeen siksi luulin... Mutta luulo ei ole tiedon väärtti. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Hiisitär
|
 |
« Vastaus #718 : 13.07.2008 19:48:19 » |
|
Nyt on sarjiksen toinenkin osa tehty kokonan ja vuoden urakka, joka on nakertannut 24/7 takaraivossa on ohitse. Yes! Nyt voi keskittyä ihan omiin juttuihin.... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|