Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 85
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 1137662 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #705 : 09.07.2008 13:34:06 »

Sain eilen terveen paperit- munuaiset melkein normaalit  Cheesy

Ihanaa.  smitten smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #706 : 09.07.2008 20:58:45 »

Eppana!!!! smitten angel
Sydämestäni yhdyn tuohon sinun onneesi! angel smitten

Rakkauden Valolle onnittelut opiskelijan roolista! smitten
Oikealle alalle päädyit ja sinunlaisiasi siellä tarvitaan!

angel smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #707 : 10.07.2008 13:32:51 »

Rakkauden Valolle onnittelut opiskelijan roolista! smitten
Oikealle alalle päädyit ja sinunlaisiasi siellä tarvitaan!

angel smitten

Sydämellinen kiitokseni.  smitten Rakkaallanikin on ollut onnea. Hän sai viimein pysyvän oleskeluluvan Suomessa, (myöhemmin voi sitten hakea kansalaisuuttakin jos haluaa). Aiemmin on kyllä ollut sellaista byrokratian ja viranomaisten pompottelua joka on kovasti stressannut häntä.  Undecided  Vaikka tekee työtä ja on muutenkin ns. kunnon kansalainen. Kultani on sanonut että pakolaiset saavat yleensä parempaa kohtelua ja palvelua. Onhan heillä toki erilaiset lähtökohdat, mutta silti... No heillä on se ikävä ongelma että eivät aluksi saa tehdä työtä vaikka haluaisivatkin. Minusta kaikkien ihmisten tulisi olla ns. "samalla viivalla" eikä suosia ketään toisten ohi. Olemme nyt kuitenkin hyvin kiitollisia että kaikki on hyvin. smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #708 : 10.07.2008 14:02:26 »

Esmiralda.  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #709 : 10.07.2008 15:32:17 »

Sain eilen terveen paperit- munuaiset melkein normaalit  Cheesy

Kuinka hienoa, onnea!  Smiley

Ja Rakkauden  Valo, ihanaa että asiat ovat järjestymässä!  smitten

Olen onnellinen siitä, että olen  Cheesy smitten

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #710 : 10.07.2008 19:51:55 »

Hei...! Liityn iloonne mukaan!  Cheesy Onneksi olkoon terveestä kehosta Eppana! smitten
Ja vielä kerran onnittelut RV:lle tässäkin ketjussa! Cheesy

Tänään...  :Smiley ...olen onnellinen, koska mieheni pesi eilen hiukseni! smitten
Hän laittoi kynttilöitä joka huoneeseen palamaan, myös kylppäriin. Smiley

Hän haki minut omalta asunnoltani töiden jälkeen illalliselle erään ihanan ravintolan
puutarhaan nauttimaan pimeästä illasta lyhtyjen valossa-> ajoimme kotiin ja...
...Hän tarjosi valkoviiniä, juttelimme päivän tapahtumista ja... :Smiley
Hurjan romanttista! smitten

Olen onnellinen, että hän tarjoutui pesemään hiukseni, vaikka hänellä
oli ollut pitkä ja raskas päivä, kun mainitsin, että minun on pakko pestä ne. Smiley
Sain hellän pää -ja niskahieronnan samalla! smitten

Elämän pieni asia, mutta niin suuri merkitykseltään. smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #711 : 11.07.2008 22:28:08 »

Koska eräs sanoi mulle että jos olis kauneudesta joku asteikko tyyliin mensalla älykkyydestä, niin mä olisin huippuälykäs... Grin

Sanoi myös että jos maailmassa olisi vain sata naista niin ottaisi mut, mutta ottaisi kuulemma muutenkin.. Grin

Ja jos hänen koiransa saisi valita isännälle tyttöystävän, niin se ei valitsisi mua, mutta onneksi koiran mielipiteellä ei ole väliä.. Grin

Kummallinen tyyppi kummallisine kohteliaisuuksineen.......
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #712 : 11.07.2008 22:28:31 »

Kiitos vielä kaikille.  smitten Aina on syytä onnelisuuteen ja kiitollisuuteen. Ihan vain siitä että ON.  smitten Tänään oli kuitenkin erityisen ihana päivä. Olimme päivällä kultani ja tyttöjeni kanssa ulkoilemassa, löhöiltiin nurmikolla, potkittiin palloa ja pidettiin muutenkin hauskaa. Sitten kun exäni haki tytöt luokseen menimme vielä kultani kanssa syömään ulos ja kävimme myös iltakävelyllä metsikössä. Venähti vähän pitkäksi tuo kävelyreissu ei vain siksi että kävelimme siellä pitkään ja ihailimme suomalaista luontoa vaan myös koska meillä oli yllättäen ihanan intiimi hetki kahdestaan...  Lips Sealed Wink Cheesy  Kiss smitten
« Viimeksi muokattu: 11.07.2008 22:30:12 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #713 : 13.07.2008 06:20:11 »

Siihen sellaiseen tarttis varmaan Miehen? tms..  Smiley öö..

olen onnellinen että en ole metsän keskellä katsomassa eräiden läheisten "onnea"..

ja ehkä tästä tyhjyyden hetkestä ennen kaikkea hössötystä voi olla iloinen, ken tietää? Allaoleva on jänskä.. ja matkasta olen iloinen, ja viisaista teksteistä mitä löytyi..

minä palautan heille rakkauskuplaan käärittynä kaikki negatiiviset muistot, voimakkaasti vaikuttavat energiat ja mahdolliset tulevaisuudet, joita olemme yhdessä luoneet.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 07:15:47 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #714 : 13.07.2008 12:26:28 »

olen onnellinen että en ole metsän keskellä katsomassa eräiden läheisten "onnea"..

:Smiley Tietysti me ainakin olimme kyllä ihan syrjässä ja kahden ettei varmasti kukaan nähnyt eikä häiriintynyt. Joku tolkku sentään Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #715 : 13.07.2008 15:46:14 »

toivottavasti huomioit sanan läheinen, en viitannut teihin todellakaan.. seurasin erään vanhemman parin liittoa, joka on kyl aika kaukana rakkauvesta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #716 : 13.07.2008 17:34:03 »

toivottavasti huomioit sanan läheinen, en viitannut teihin todellakaan.. seurasin erään vanhemman parin liittoa, joka on kyl aika kaukana rakkauvesta.

Oukki doukki. En lukenut niin tarkasti. Sorry, no harm done... Sattui vain niin sopivasti tuon minun kirjoitukseni jälkeen siksi luulin...  Wink Mutta luulo ei ole tiedon väärtti.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #717 : 13.07.2008 19:15:10 »

Oon onnellinen kun yksi sanoi että se niin haluaisi mun kanssa mökille, kalastamaan ja grillaileen. Valvoa mun kanssa ja nähdä kun aurinko laskee ja nousee.. Herätä mun vierestä ja tehdä yhdessä aamiaista.. Mennä ulkoiluttamaan koiraa metsään.. Äh, se tietää miten vedota naisen tunteisiin - ja hyvä niin.. coolsmiley Grin

Herranjestas  uglystupid2 mä en vaan jotenkin osannut odottaa tätä, kun tää tavallaan oli niin kielletyt tunteet juttu pitkään.... uglystupid2

Mä en malta odottaa ensi viikonloppua kun me nähdään.  Smiley Ollaan sitä ennen nähty tosi nopeesti kerran viime talvena, käytiin kahvilla 15min ja hän jatkoi matkaa..

Kunnolla ollaan nähty ei viime, vaan sitä edellisenä elokuuna..

Jännittää ihan kauheesti.  Grin *ujokohtaus*

Pitäisköhän käydä kampaajalla ja kaikkee tällä viikolla, joo.
  Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #718 : 13.07.2008 19:48:19 »

Nyt on sarjiksen toinenkin osa tehty kokonan ja vuoden urakka, joka on nakertannut 24/7 takaraivossa on ohitse. Yes! Nyt voi keskittyä ihan omiin juttuihin.... Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #719 : 14.07.2008 14:46:12 »

No joka tapauksessa pitää kohta käydä kampaajalla siistimässä tukkaa ja värjäämässä ja ottamassa uudet raidat, kun on nyt juurikasvua ja muutenkin tämä on sen mallinen, että alkaa oleen kohta hassun näköinen ellei leikkaa...
Kyllä mä osaan ihan luonnollinen olla, ei siinä mitään. Mä en vaan tiedä onko mökki keskellä korpea oikeasti paras mahdollinen treffipaikka, jos tuleekin sellainen olo että haluaa lähtee karkuun. Vähän pelottaa. Mutta olen silti innoissani..... Mietin vaan jos ensin yhtenä päivänä kävis vaan jossain ja jos tuntuu hyvälle niin voisin sitten olla ihan pari päivää siellä mökillä...

En mahda vaan itselleni mitään, kun olen vähän ihastunut niin en osaa olla mitenkään päin ja tuntuu että punastelen ja nauran vaan koko ajan...  uglystupid2

Pitää nyt vaan yrittää tottua tähän.
  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 85
  Tulostusversio  

Siirry: