Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676889 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #600 : 01.05.2008 18:09:20 »

En ole saanut huijausrahoja takaisin. Poliisista luvattiin kutsua minut kuulusteluun kunhan heillä on aikaa ottaa minut vastaan, mutta kohta on mennyt kuukausi ilman mitään kurauksia sieltä suunnasta. Täytyy varmaan käydä viimeistään tämän kuun lopussa siellä kukkumassa, että tapahtuuko mitään vai ei Grin

Ja ei, en ole pelaamassa koko lomaa - olen Tampereella vappureissussa aina sunnuntaiyöhön asti, joten pääsen pelaamaan vasta maanantaina.Noh, hyvää jaksaa odottaa ja veli testasi, että pleikkari sitten myös toimii Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #601 : 02.05.2008 13:46:47 »

JA minä en vieläkään kaipaa play stationeja! Kyllä oikean maailman näkeminen, keskustelu ja ihmiset aina pelit päihittää.. ja itsekseen olo.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #602 : 03.05.2008 11:03:39 »

Playstation peleineen on ihan oma maailmansa, jossa matkustaa, aivan kuten maallinen maailma, henkiset tasot tai vaikka kirjojen maailma Wink Matkustaminenhan ei ole sidoksissa fyysiseen liikkeeseen, vaikka fyysisestikin voi matkustaa ja toivon kovasti pääseväni joskus matkustamaan. Nyt joku korkeampi voima pitää minut AINA  Suomessa ja saamatkasuunnitelmani peruuntumaan totaalisesti, kun yritän lähteä jonnekin Grin Ehkä jään tulevaisuudessa ulkomaanmatkallani sille tielleni enkä siksi voi vielä lähteä Suomesta.

Mie olen iloinen siitä, että nämä lävistykset ovat lähteneet paranemaan tosi hyvin ja eiliset kirpputorilöydäkset olivat aivan ihania ja tulivat tarpeeseen! ^___^
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #603 : 03.05.2008 12:57:36 »

Ja minä olen onnellinen tästä omasta maailmastani,jossa kaikenlainen näkymätön suoja ja voima alati läsnä. angel

Aaviisuisen sanoin:Elämälle kiitos,sain siltä paljon! smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #604 : 08.05.2008 09:48:37 »

Jaa, minulla taas matkat onnistuu lähes aina (2 kertaa oltu just ulkomilla, 2 maksettu, 1 aatoksissa), mutta tukikohta ei muutu.. ok, jos täällä tarpeeksi mielenkiintoa.. ja Joku..
« Viimeksi muokattu: 08.05.2008 09:54:59 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #605 : 08.05.2008 15:18:46 »

Ihmiset

ovat otuksia joille tapahtuu asioita eri tasoilla

olenko oikeassa..2funny

no mut siis. Pitäiskö alkaa oikeasti uusi urheiluharrastus.. olen kovasti yrittänyt tutkailla paria lajia, mutta kun ei..  :Smiley
 
« Viimeksi muokattu: 08.05.2008 15:22:04 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #606 : 08.05.2008 15:30:47 »

Nyt on audiovisuaalisen ja uuden kuva- ja mediataiteen pääsykokeet takana ja molemmista jäi hyvä fiilis. Tehtävät olivat helppoja eikä niitä tehdessä iskenyt "iik, en tiedä mitä tekisin!"-paniikki, vaan sain piirrettyä rennosti, kuin kotona olisi ollut.
Nyt vaan jännäämään kummalle puolelle pääsee Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #607 : 08.05.2008 17:08:43 »

Hei te kaikki innokkaat opintojen aloittajat, ette varmaan ikinä usko mistä minä olen tänään aivan äärettömän onnellinen...

nimittäin mulla on tän toukokuun jälkeen enää kolme opintotukikuukautta jäljellä, eli marraskuuhun asti, koska en ajatellut ottaa kesälle.

Olen niin onnellinen, ettei tosikaan. Puolen vuoden päästä minä en ole enää opiskelija. HIPHIPHURRAA!!!! Siihen mennessä uskon saavani gradun valmiiksi. PAKKO, ja tämä on SATURNUKSEN neliöiden toimia, joten uskon, että se onnistuu...

Pitäkää vain pimahtaneena, mutta olen ihan onnessani.  2funny 2funny smitten smitten

Kunhan tuolta pääsen ja tästä nykyisestä opiskelija statuksestani niin en aio astua jalallakaan mihinkään opinahjoon pitkään aikaan.  angel

*nyt raapustamaan sitä gradua* *tajutonta naputusta*  Cheesy
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #608 : 09.05.2008 15:02:51 »

Kiitos!  Smiley No jopas oli päässy laajoiks noi sun kaverien tutkielmat...  Shocked
mulla on nyt tällainen saturninen asenne tähän hommaan ja tähtään siihen 70 sivuun, kaikki sen yli menevä on turhuutta.  Grin 2funny 2funny

Yhdet paperit on jo handussa, mutta niitä tärkeämpiä tässä nyt haetaan...
Taidan noita työkuvioita miettiä vasta sitten sen jälkeen...  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #609 : 13.05.2008 14:47:00 »

Asiat alkaa varmaan rullata ja pääsin vahvaan rakkausenergiaan takaisin. Jotenkin kaikki mitä halusin valittaa maallisen taivalluksen rasituksesta ja yksinäisyydestä poistuu, kun pääsee sielun matkalle..

ai niin ja yöunetkin toivottavasti palaavat 2-3 vkon heräilyn jälkeen.  coolsmiley coolsmiley  kuu
« Viimeksi muokattu: 13.05.2008 14:49:34 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #610 : 13.05.2008 15:03:54 »

Jes, sainpas tehtyä yhden kamalan "hoitokertomustiiliskiven" pois alta..Ny sitten vielä vähän vajaa 2 viikkoo tehdä tutkielma loppuun...Jostain ihmeestä oon saanu energiaa, vaikka muutama kuukausi sitten olin ihan puhki ton eron ja koulutöiden kanssa...Joku lähettää energiaa smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #611 : 13.05.2008 17:44:45 »

N222, yks homma kerrallaan mennään täälläkin sataa projektia....
Mutta suunta on oikea!
Mikään muu ei auta kun päättäväisyys ja sinnikkyys.. Turha lannistua, ei tekemättömät hommat tee itse itseään, eikä ne vähene murehtimalla tai panikoimalla. Rauhassa ja suunnitelmallisesti ja keskittyen. Kaikki valmistuu aikanaan.  Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #612 : 13.05.2008 18:02:00 »

Tigri, juurikin niin Smiley Mulla on ollut tavoitteena saada edes tehtyä nuo työt, kaikki muu on plussaa, arvosanoja yritän olla tässä tilanteessa miettimättä..Olen ehtinyt kyylätä jo kesäkollejakin Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #613 : 13.05.2008 18:57:38 »

Niin olen minäkin vähän kattellut.. Vähän.. :Smiley 2funny
Toisinsanoen tarkkailen jatkuvasti ympärilleni.
Ja olen saanut parit hyvät naurut kun mulla on huono kaukonäkö, niin oon jotain kaukaa tulevaa katsellut että aah, tuolta tulee joku komistus, niin se on ollutkin joku vanha papparainen tai jopa nainen... 2funny 2funny 2funny

Ehkä pitäis vaan hankkii ne piilarit!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #614 : 14.05.2008 10:02:41 »

Sarjakuvani ensimmäinen osa on viimeinkin tullut ulos painosta! Nyt odottelen innolla omaa kappalettani.

Pleikkarihuijauksen juttukin etenee nyt syyttäjälle asti.

Ja löysin Huutonetistä ihanan Anubis-magneetin! Mun Anubis-lauma vaan kasvaa.

Tänä aamuna olin ihan erityisen onnellinen kun kuuntelin ennen töihin lähtöä lapsuuden klassikkobiisejä kuten Modern Talkingia. On se nostalgia vaan niin ihana asia ^____^
tallennettu
Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: