|
Hiisitär
|
 |
« Vastaus #525 : 11.04.2008 20:47:48 » |
|
Katselin veljeni sivua Deviantart galleriassa ja hän oli kirjoittanut henkilökohtaiseksi viestiksi englanniksi "Jokaisella on syy rakastaa jotakuta toista". En olisi IKINÄ uskonut, että minun jurokkiteiniKaurisveljestäni irtoaa mitään noin filosofista  Olen tyytyväinen! Lisäksi hän esitteli amerikkalaisen tyttöystävänsä kuvan ja mikä parasta, hän on tummaihoinen, eli veljeni ei välitä siitä, minkä maalainen tai rotuinen hänen (ensi)rakkaansa on. ^___________^
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #526 : 13.04.2008 15:47:22 » |
|
Katselin veljeni sivua Deviantart galleriassa ja hän oli kirjoittanut henkilökohtaiseksi viestiksi englanniksi "Jokaisella on syy rakastaa jotakuta toista". En olisi IKINÄ uskonut, että minun jurokkiteiniKaurisveljestäni irtoaa mitään noin filosofista  Olen tyytyväinen! Lisäksi hän esitteli amerikkalaisen tyttöystävänsä kuvan ja mikä parasta, hän on tummaihoinen, eli veljeni ei välitä siitä, minkä maalainen tai rotuinen hänen (ensi)rakkaansa on. ^___________^ Voi kuulostaa ihanalta.  Minulla on monta asiaa mistä olen iloinen ja onnellinen, asiat ovat nyt erilailla ja silti kaikki on hyvin ja ilmassa on jotain uutta ja jännittävää. Olen nyt nähnyt eräästä ihmisestä ihan uusia puolia, sellasia että ihan hämmästyn, miten aito hän onkaan silmissäni. Ihan oma itsensä. Ei sellaista voi kuin rakastaa. Ja olen itsekin jotenkin muuttunut. Olen antanut menneitä asioita anteeksi ja nyt tajuan mikä tiukkapipo olen joskus ollut. En enää ikinä halua kahlita ketään. Ihmiset omistautuvat sinulle jos tahtovat - sitä ei voi pakottaa - se tapahtuu vain vapaasta tahdosta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Emisa
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #528 : 14.04.2008 12:26:26 » |
|
... Sain juuri kuulla että saan kipsin pois jalasta perjantaina  muutamaa päivää aikaisemmin kun täydet kuusi viikkoa tulee täyteen mitä kipsiä pitäisi pitää. Onneksi lääkäri suostui..ei kai muutamalla päivällä väliä ole..?  Emisa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hiisitär
|
 |
« Vastaus #529 : 14.04.2008 17:24:11 » |
|
Laitoin eilen työpaikkahakemuksen sähköpostitse ja sain jo tänään puhelinsoiton työnantajalta, joka vaikutti kiinnostuneelta. Jännittävää! Niinköhän tässä vain käy, että saan nykyisten töiden jälkeen heti toisen työn, jossa on mahdollisuus vielä vakituiseen työpaikkaan (jolloin taas jäisi opintojen aloitus väliin) : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #530 : 14.04.2008 19:17:29 » |
|
Koska päivä on ollut aivan ihana!  Olin myös koekaniinina enkelihoitoja harjoittavalle ystävälleni ja oli tosi mahtava kokemus. Vieläkään en ole täysin maadoittunut.  Ja koko päivän aurinko paistanut pilvettömältä taivaalta! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riitta
|
 |
« Vastaus #531 : 14.04.2008 20:58:27 » |
|
Voi kun on ihanaa lukea tuollaista viestia!!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Ajatus
|
 |
« Vastaus #533 : 15.04.2008 10:07:57 » |
|
W.A.S.P! Olispas hauska nähdä tuo poppoo livenä.  Ajankohta vaan on huono, heinäkuuni on jo ihan full booked. Tuli kuitenkin nuoruus mieleen...tässä teille, Elwyn ja RV: Wild ChildForever FreeI Wanna Be Somebody
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #534 : 15.04.2008 12:24:23 » |
|
Hihii. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hiisitär
|
 |
« Vastaus #535 : 17.04.2008 14:40:01 » |
|
Minä sain juuri kutsun pääsykokeisiin molemmille hakemilleni linjoille. Nyt vaan värkkäämään ennakkotehtäviä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kultainen sulka
|
 |
« Vastaus #536 : 17.04.2008 17:38:21 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #537 : 18.04.2008 08:37:26 » |
|
|
|