|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #480 : 15.03.2008 08:33:31 » |
|
Ei se että saa mitä haluaa, vaan haluaa mitä saa?
Mutta välillä pitää jotain haluta tai liike pysähtyisi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #481 : 21.03.2008 12:25:59 » |
|
Olen jostain kumman syystä tänään erityisen onnellinen. Joko se kevätpäivän juttu tehoaa?  Aurinkoa on ainakin yllin kyllin.Koti on siisti ja monenlaisia kukkia maljakoissa.  Linnut laulavat kilpaa. Onkohan se tuo aurinko,joka aina saa minut vallattomaksi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #482 : 21.03.2008 12:41:57 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #483 : 22.03.2008 22:05:57 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Sissis
|
 |
« Vastaus #484 : 23.03.2008 08:10:35 » |
|
Onkohan se tuo aurinko,joka aina saa minut vallattomaksi.  Minut se ainakin saa Täälläkin havaittavissa kummallista kihelmöintiä.. ..eilen poika kaupungilla tokaisi "äiti sun silmät seuraa miehiä ja hymyilet niille kaikille".  Tosin hymyilen yleensäkin vastaantulijoille, mut nyt kai sit voittopuolisesti uroille  Paikallisessa roskaruokalassa autoin erästä herraa saamaan lapsensa pois syöttötuolista ja hän ystävällisesti kiitti ja pojuni tokaisi "no, nyt te olette rakastunu".. siitäpä saimme kunnon naurut koko porukka  ( miehellä oli kaksi poikaansa mukana, kun vaimonsa oli shoppailemassa rauhassa) Olen NIIN kiitollinen tuosta pienestä ihmisestä elämässäni, että hetkittäin tuntuu et poksahdan ilosta/onnesta!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sissis
|
 |
« Vastaus #485 : 23.03.2008 08:11:47 » |
|
Ihana uutinen, Onnea suhteellenne 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #486 : 23.03.2008 08:20:18 » |
|
Juuh, seurustelu on ihan mukavaa.. olen ihan onnellinen sukulaisista, ystävistä, suhteesta, tästä seikkailusta jossa voi vielä tapahtua mitä vaan.. onko teidän suunnalla lumimyrskyä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #487 : 23.03.2008 09:10:42 » |
|
 Jösses sentään, seurustelu itseään parempien kanssa avartaa maisemaa, ja muutenkin on suotavaa. Jos ei jää kiinni omaan yksinkertaisuuteensa. Lumi, tuo hiukkasen ilmaa raskaampi aineen muoto, laskeutuu peittäen näköalan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #488 : 23.03.2008 10:51:41 » |
|
Kiitos onnitteluistanne. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #489 : 24.03.2008 14:25:34 » |
|
Onnittelut vielä minultakin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
 |
« Vastaus #490 : 24.03.2008 20:42:48 » |
|
Koskettaminen on niiiiin mukavaa ja ihanaa. Ennenmuuta halaaminen, mutta hoitava koskettaminenkin hoitaa myös hoitajaa. Ja rakkaus on ihanaa.... On ihanaa lopultakin käsittää, miten moninaista on rakkaus. Miten voi antautua rakkaudelle jokapäivä ja kyseessä ei todellakaan ole se miehen ja naisen välinen eroottinen rakkaus. Sekin on ihanaa ja olen kiitollinen siitä, mutta kyllä maailma on kaunis muunkinlaisen rakkauden läpi katsottuna ja koettuna. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuuli-juulia
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #491 : 24.03.2008 21:45:15 » |
|
Vaikka tänään on ollut aihetta olla myös surullinen, olen todella kiitollinen ja onnellinen ystävistä  Toisten kanssa voi puhua murheistaan ja saa lohdutusta ja tukea, toiset kutsuvat kahville ja nauretaan paljon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Jousimies Kuu Kalat Nouseva Neitsyt
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #492 : 24.03.2008 22:08:21 » |
|
Ja minä olen onnellinen tästä kiivasta vauhtia uusiutuvasta elämästäni. Olen siis onnellinen elämästä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #493 : 24.03.2008 22:43:40 » |
|
 Justniin Chandra, tuosta elämästä, tai siis tästä elämästä, kannattaakin olla iloinen, koska, kun kerran tiedät! Olemme, tätä hetkeä elävät, etuoikeutettuja. Tämä kosmisia rakenteita muuttava aika, jossa olemme mukana on ihanaaaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #494 : 25.03.2008 00:11:50 » |
|
|
|
|