|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #465 : 02.03.2008 11:37:01 » |
|
Elämännälkä
"Tää niitä aamuja on kun en tiedä kannattaako nousta vai jäädä vetää peitto yli pään ja hautautua alle kivisen kuoren aamuyössä sydän yksin lyö eikä pääse läpi surujen vuoren pelko pimeyttä pitkin liikkuu tuntuu niinkuin päivää ei tulisikaan
Ja silloin kun henkäys aamutuulen jokin täyttää tämän pienen huoneen se mut viimeinkin herättää
Elämän nälkä hyökkää jalkopäästä ei voimiaan säästä minut pystyyn kiskaisee elämän nälkä istuu olkapäällä käskee lähde jo täältä mua eteenpäin rohkaisee elämän nälkä eteenpäin rohkaisee
Verhot sivuun liukuu ja katson kuinka valo pois työntää varjon joka sieluni yöhön kietoi vaikka irti siitä päästä tahdoin kun olin maahan lyöty eikä kukaan voinut yli syvän virran mua kantaa elämä välissä taivaan ja maan elämä syksyyni valonsa tuo
Ja silloin kun henkäys aamutuulen se täyttää tämän pienen huoneen se mut viimein herättää
Elämän nälkä ... "http://www.aadirections.co.nz/Issues/Spring2006/pix/roadtrip_catlins_lighthouse.jpg
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #466 : 02.03.2008 12:29:50 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.03.2008 13:29:47 kirjoittanut Aaviisuinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #467 : 04.03.2008 15:52:00 » |
|
Olen enemmän kuin KIITOLLINEN sille henkilölle,joka kysyi Kryon päivistä ja sai minut soittamaan henkilölle,joka auttoi minut näkemään yhden pelkoni ja kysellen löysi sen. Pääsen aimo harppauksen eteenpäin henkisellä tiellä.  Minä kun luulin,ettei ole mitään sellaista estettä,PELKOA! Sanoin jopa ensin,etten löydä enää pelkoja ja sitten siitä löytyikin pahin jarruni.Ja sain niin simppelin keinon purkaa sen.  En muista oliko kysyjä Paz,mutta sille kysyjälle KIITOS! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor
|
 |
« Vastaus #468 : 04.03.2008 18:57:04 » |
|
En muista oliko kysyjä Paz,mutta sille kysyjälle KIITOS!  Olipas mukava yllätys löytää 'nimensä' täältä.  Kyllä se kysyjä minä olin - kiitos kiitoksista. *vilkuttaa* Todo pasa por una razón!! (Kaikelle on tarkoituksensa!) 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #472 : 10.03.2008 12:57:01 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #473 : 10.03.2008 14:36:21 » |
|
Niin.. kyllä jokaisessa suhteessa ne koitinkivet tulevat, suhteen sisältä tai sitten ulkoa käsin. 
Meillä ne paineet ovat kuin myös, tulleet ulkoa käsin, mutta onneksi tässä on kestetty ja suhde lujittunut sen myötä ja tämän kuun puolen välin jälkeen tilanne pitäisi jo rauhoittua. 
Rohkaisen kovasti vain pitämään kiinni omasta onnestasi, vaikka ulkopuoliset sanoisivat mitä. 
Tiedän hyvin rasistisen suomen varauksellisuuden ulkomaalaisiin ja muihin maihin -ylipäätään kaikkeen siihen liittyvään.
Esim. äidiltäni on kyselty, että eikö hän pelkää meidän lasten puolesta, kun sekä veljeni että minä asumme pois suomesta ja etenkin minä, jolla on ulkomaalainen miesystävä. Häneltä on jopa kysytty, että eikö hän pelkää, että tulen tapetuksi ulkomaalaisen miesystäväni taholta. 
HALOOOOOOOOOOOO....??!!! 
Äiti on sanonut, -kuten kaikki läheisemme tietävät, että tulin hyvin pahoin parikymppisenä pahoinpidellyksi suomalaisen miesystävän taholta- että paremmassa turvassa Sasha on muualla kuin Suomessa ja ulkomaalaisen kanssa kuin suomalaisen.
Suomessa pahoinpidellään ja kuolee suomalaisten miesten käsiin enemmän naisia suhteutettuna asukaslukuun kuin missään muussa Euroopan maassa. Suomessa se niin tavallista, että sille on ihan eri nimityksetkin kuin muualla ja tuntuu, että suomessa ollaan sokeita sille. 
Kai se johtuu siitä, että suomalaiset ovat niin taipuvaisia olemaan mustasukkaisia ja sen sisarta kateellisuutta, että niillä "oikeutetaan" ja "ymmärretään" syitä tuollaisiin tekoihin enemmän. 
Äh.. en minä tiedä.. : Onnea, voimia ja rakkauden voimaa tuleviin! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #474 : 10.03.2008 14:43:42 » |
|
Olen samaa mieltä, onnellinen että Sahsaaa pelmaa ihan muualla! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #475 : 10.03.2008 15:04:50 » |
|
JA olen onnellinen kun eläinten asiaan tuli tietynlainen logiikka, sillä kovin monella tavalla asiaa ei voi selittää. Vapaaehtoinen kärsimys joka on vain fyysistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #476 : 10.03.2008 20:10:15 » |
|
Draama on tältä erää ohi, eläköön draama! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
 |
« Vastaus #477 : 10.03.2008 22:06:39 » |
|
Muutaman kuukauden kestänyt epätavallinen alakuloisuus on helpottumassa (epäilen hormonien heittelyä kun lopetin pillerit) ja nyt jaksan taas innostua ja vitsailla vaikka mistä  Kävin tänään eräällä liikuntavalmennuskurssilla, joka oli suoraan sanottuna ihan paska, mutta mukanani oli eräs härkä opiskeluystäväni, jonka kanssa hihitimme takapenkissä kuin pahasetkin kakarat. Nuori miesluennoitsija raukka varmaan luuli, että me hänelle nauroimme. Meitä kyllä yhdistää tuo hauska huumori, minä möläyttelen vaikka mitä rivouksia ja härkä ystäväni meinaa aina kuolla nauruun ja keksii lisää juttua...Ystävät joiden kanssa voi höpötellä samalla aaltopituudella ovat niin kullanarvoisia  Nykyaikana kun kaikki ovat niin vakavia ja esittävät jotain muodollista roolia...On niin hauskaa vaan pelleillä, siitä saa uskomattomasti voimaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #478 : 13.03.2008 10:48:09 » |
|
Löysin meidän marsuille hyvän ja rakastavan kodin. Vaikka vähän tunnen piston sydämessäni kun ne lähtee... Tunnen silti tekeväni oikein,koska ne pääsee kotiin jossa niille on aikaa,meillä niitä ei oikeen kukaan kerkeä hoitaa sen kummemmin kuin nakata ruuan häkkiin. Hyvästi marsuille.  Silti olen iloinen koska tiedän että niistä tullaan pitämään hyvää huolta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
|
|