Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676273 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #405 : 01.02.2008 18:38:08 »

Saatoin auttaa exääni, piristämällä ja lopulta lähetin engl kielisiä affirmaatioita, taitaa olla hänelle aika uutta. Heh nyt sitten kaiken jälkeen mutsi on hänen kanssaan väleissä, ehkä sitten joskus tuon uudenkin kanssa, tai unohtaa koko asian. Kaikki käy jotenkin yhteen, samaan pisteeseen; ketä ja mitä vetää puoleensa, miten itse menestyn, ja autan muita, ja minua autetaan, ja siis kun piti mennä yhteen paikkaan erään kanssa, sinne meneekin Amma porukat! Outoa, hui. Samalla ulkomailla oleva tuttu kokee miesten kanssa samoja up and downeja kuin minä joka todella koettaa tajuta niitä..  2funny 2funny

Eli siis ei missään nimessä pelko vaan love ja meininki.. samalla varmistin että seuraavaan bisnesseminaariin meen, ja siellä on sellainen show että.. taidan päätyä lavalle itse..  Wink
« Viimeksi muokattu: 01.02.2008 18:40:17 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #406 : 01.02.2008 18:44:56 »

 Re: the 12 laws of abundance
« Reply #6 on: Nov 11th, 2003, 9:41pm » Quote | Modify 

--------------------------------------------------------------------------------
1.  To create as much prosperity in your life as you want, you must first create it in your mind.
 
2.  Your life becomes richer first by you becoming more.
 
3.  Prosperity requires a balance of good health, relationships, spiritual practices and money .
 
4.  What you give away comes back to you ten fold
 
5.  Your prosperity is in direct proportion to the difference your life makes for others.
 
6.  Your desires are divinely inspired and point to the way of your true purpose, and prosperity is the natural result.
 
7.  The path to prosperity has been paved, and within everyone's reach of following.
 
8.  IT is within your power to become prosperous.  It is only a choice you make for yourself.
 
9.  When you celebrate, love and bless prosperous people, you start attracting your own prosperity.
 
10.  Prosperity is your natural state, and there is enough for everyone to enjoy and have it all.
 
11.  Every thought, feeling, and action you have iether brings you closer to or further from prosperity.
 
12.  It is your nature to continually grow and change, to become more and enjoy greater prosperity.
 
Dan Klatt
 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #407 : 01.02.2008 23:28:48 »

Voi ihanaa Tigrinum, tunnistan ton energian vapautuneisuuden tunteen:
raikas, puhdas koti ja kauniita lapsia Cheesy


Mä olen onnellinen ja kiitollinen näistä supersosiaalisista päivistä, jotka olen saanut viettää ihmispaljoudessa keskustellen tärkeistä ja filosofisista asioista kymmenien ihmisten kanssa - ilman sosiaalisten tilanteiden tyypillisesti mulle aiheuttamaa ahdistuksen, energiattomuuden ja vetäytyneisyyden tunteita.
Energia on virrannut vastaanoton, prosessoinnin ja ulosannin sykleissä harmonisesti smitten smitten smitten
Kiittelen kyllä ihan täysin tästä normaaliudentunteestani mun homeopaattiani Kiss

Ja kaiken lisäksi kahdeksan vanhaa ystävää, joista en ole kuullut kuukausiin/vuosiin, ovat ottaneet minuun yhteyttä näinä päivinä -
oiskos retro merkurius smiley6600
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #408 : 01.02.2008 23:51:37 »

Olen siivonnut koko kämpän.

 ... cat&dog mallisen imurin!
Ihan huippu! Siinä on erikseen sellainen pää jossa on sellainen superharja sisällä, joka rapsuttaa jokaisen karvan ja nukan irti matoista! Ja ulos tuleva ilma on puhtaampaa kuin muuten huoneessa oleva ilma! Allergisen ihmisen unelma!  smitten smitten

 Smiley


 Cheesy Grin smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #409 : 02.02.2008 00:06:19 »

Hiiihhihiii.. smitten
Kivaa Arkkis etten ole ainut...

Eikä siinä vielä kaikki, nyt mun pitää kirjottaa ruotsiksi työhakemus ja tää on ihan hebreaa... tai siis ruåtsia. . .

Kellään mitään valmista ruotsinkielistä työhakemusta??
Tai olisiko kukaan ruotsiguru?

 buck2

En suinkaan yritä päästä sieltä mistä aita on matalin.......
Grin :Smiley angel angel

Heiii Tigrinum  Cheesy

Nyt kun olet siivonnut niin täältä pesee puhdasta tietoa  2funny ELI löysitkös jo
på svenska Huh

Tässä pari linkkiä
Tässä ruotsiksi
http://www.suomi.fi/suomifi/svenska/e-tjanster_och_blanketter/index.jsp?topicId=659
Och den samma på finnnsska
http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asiointi_ja_lomakkeet/index.jsp?topicId=348

Löytyi linkki " mollin " sivuilta http://www.mol.fi/mol/fi/haku.jsp

jk. Minst Merkurius - jag menar att det var så mycket konstigt timma ny när Merkurius kommer tillbacka tai jotain sinnepäin  Shocked :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #410 : 02.02.2008 00:38:13 »

rapu Ihanaiseni soitti, kuulosti vakavalta ja yksinäiseltä eikä mitään tapahdu (ilman minua). Joo klassinen tapaus menossa, siis kun juttu menee liian kovaa, mies hieman jarruttelee. Taitaa olla se Venus 11 deep love affair..   venus niin, on hänen asiansa ylittää ikä ja aikarajoja, but luulen että ihana vkl edessä..

gonatt..

miten voi olla niin kaunis mies. Sori vaan tytöt nyt voisi alkaa Part 2 tässä stoorissa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #411 : 02.02.2008 00:40:51 »

Onneksi olkoon, SA!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #412 : 02.02.2008 00:43:38 »

smitten smitten smitten smitten pitää olla hupsu välillä - sillä on ihana hymy ja kaunein kroppa kaikista miekkosistani, luulen  askendentti vaaka.. pidämme usein tummia takkeja, suoria housuja, lenkkareita/talvikenkiä, mutta katsotaan mitä sit kun kelit lämpenee.

Siitä onkin monta vuotta kun kevät oli romantiikkaa eikä yksineloa. Siitä on 5 vuotta.. silloin Chiron seiska, nyt  kuunsolmu seiska mutta myös  venus  aspect_con  aurinko jne.  jupiter ja  pluto vitosessa taitaa tehdä eniten jos syypäätä pitää hakea..
« Viimeksi muokattu: 02.02.2008 00:54:42 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #413 : 02.02.2008 12:20:34 »

rapu Ihanaiseni soitti, kuulosti vakavalta ja yksinäiseltä eikä mitään tapahdu (ilman minua). Joo klassinen tapaus menossa, siis kun juttu menee liian kovaa, mies hieman jarruttelee. Taitaa olla se Venus 11 deep love affair..   venus niin, on hänen asiansa ylittää ikä ja aikarajoja, but luulen että ihana vkl edessä..

gonatt..

miten voi olla niin kaunis mies. Sori vaan tytöt nyt voisi alkaa Part 2 tässä stoorissa.


Aaatteles >Souli ^ näin nämä "palat loksahtelee" olenpa todella onnellinen puolestasi
    smitten ... t.Aaviisutar


http://i91.photobucket.com/albums/k281/sparkletags2/Text%20With%20Images/G/goodmorninnwatermovin.gif

http://images.digital-tunes.net/releases/inside_out/full_size.jpg

Ja ettei menisi LIIAN henkilökohtaiseksi NIIN olkoon  nämä tekstit ja kuvat ; sinulle, minulle, hänelle, meille jokaiselle ...  smitten

http://allpoetry.com/images/ext/Item/1648/900.jpg?0

Twin Flames
Old souls, kindred souls
Wondering lost and alone
Severed by time
Separated by distance
Each left
Longing
Yearning
Praying
Wishing
Hoping
And searching
For the other
Desires grow
Out of control
With each passing day
Divided, they are
Incomplete
Slowly withering away
Beneath the weight
Of their heavy hearts
Deep within
Then perhaps
Coincidence,
By chance
They turn a corner
And face to face
They are there
For a brief moment
Time stands still
Two lonely hearts
Reunited
Two lost souls
Entwine
And become one
After a lifetime
Of searching
At long last
Twin flames
Ignite is passions
That know no bounds

-Unknow
« Viimeksi muokattu: 02.02.2008 12:26:53 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #414 : 02.02.2008 12:39:51 »

Onnea SA  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #415 : 02.02.2008 13:44:00 »

Siskokivaa! smitten
Krapula voi johtua siitäkin,että yleisesti energiat ovat nousseet ja herkkänä kehosi reagoi "myrkkyjä"vastaan.
Krapula on se negatiivinen puoli tuosta alkoholin rentouttavasta vaikutuksesta. Undecided

Itse en voi juoda enää yhtään.Silloin muutama vuosi sitten,tuli yhdestä sidukasta jo,joten oli pakko jättää se huvi.

Minulla on ystävä ja siskontytär kivaa tänään.
Mennään tutustuttamaan kaksi "Nöffiä"toisiinsa.Ystävän koira on vasta pentu.Ei ihan pieni kuitenkaan enää sekään.
Mutta seura on sellaista,että naurua ei tule puuttumaan.

TUO IHANA ILON LAHJA,YSTÄVYYS JA NAURU! angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #416 : 02.02.2008 14:07:03 »

Joo onnea vaan kaikille, hän on vielä töissä. Todella, ulkomaisten kannattaa opetella suomen kieli, vaikka minusta on aina tuplahauskaa kuunnella toistakin kieltä ja kuulla kulttuurista.

Olishan se vähän outoa jos olisi vain tuotanto ja kulutus, siis kun tuli tässä kierrettyä marketeissa. En tiedä miksi juuri se tyyppi, tai onhan noita syitä lueteltu. En ainakaan painosta sitä siihen, kun on vatsa tässä jamassa.. heh..

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #417 : 02.02.2008 14:13:07 »

Huomenta aurinkoiset!  Cheesy

Mulla on kaamee kapula. En tajua!  buck2
Join 4 kaljaa, hitaasti...
Söin aamiaisen ja se tuli kaikki ulos saman tien,
ja minähän en IKINÄ oksenna krapulassa.  idiot2

Noh, nyt on jo vähän parempi olo.  Smiley

Isosisko tulee pian kylään ja on yötä.
Jee! Siskokivaa!  Grin


Kaikkea hyvää sinulle, Tigrinum!

Joskus ajattelen että krapulakin liittyy johonkin naisena olemisemme kiertoon tai biokäyriin.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #418 : 02.02.2008 14:16:37 »

Ihanat kuvat, aVIISU, naurahdin, kuten eräs, mutta suomeksi..  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #419 : 02.02.2008 14:27:16 »

Miten kestätte sen kun miehet kattoo lätkää, futista, pikaluistelua, mäkihyppyä, ampumahiihtoa? Kiinnostaako joku tällainen laji teitä henkevät naiset? Minut saa juuri ja juuri luistinten päälle, miel hevosen, eikä lainkaan hiihtämään, vaik koetin lasketella.

Hollywood roskan ja luontoelokuvan kattelu onnistuu jo interaktiivisemmin, siis voin puhua siitä mitä katson. Ja laskemme paljon leikkiä silloin. Pingviinien kokous vrt työporukan kokous, liukastumisineen. Ehkä hänelle nyt kelpais halit kun on kauan kovaa työtä painanut.
« Viimeksi muokattu: 02.02.2008 14:33:13 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: